quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:29 schreef DeZwabber het volgende:
ja, maar geen kokend water, dus ff kauwen
Thee trekt niet in koud water... probeer maar eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:33 schreef draculettetje het volgende:
dan nog liever met koud water...
ow dat wist ik nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Thee trekt niet in koud water... probeer maar eens
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:36 schreef DeZwabber het volgende:
ijsthee is dan ook een grote leugen, het is eigenlijk verdunt rioolwater
Ik kwam er ook alleen maar achter omdat ik een keer vergeten was de waterkoker aan te zetten, en vervolgens verwonderd was dat na 10 minuten het water nog steeds helder bleef terwijl het theezakje er in hingquote:
in mijn koelkast is er vast nog wel een plekje vrijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:27 schreef Greys het volgende:
Mijn stoofpeertjes zijn bijna klaar. Alleen heb ik er veel te veel gemaakt dus ik krijg ze nooit in de koelkast
Ontbijten met stoofpeertjes dan maar
Hihi!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in mijn koelkast is er vast nog wel een plekje vrij
Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar heb geen zinquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:40 schreef Goodbye het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Die krullen zijn echt supermooi gelukt, Hara!![]()
Ik ga vandaag (en morgen denk ik ook nog wel) even een grote najaarsschoonmaak houden in m'n huis
Ik heb er juist zin in en dat is een unicumquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar heb geen zin
ik ben gek op stoofpeertjes!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi!![]()
Vind je ze lekker? Ze zijn nu supergoedkoop! Ik had een hele zak vol voor 2 euro of nog minder geloof ik.
Hoe voel je je?
Maak dan ook eenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb er juist zin in en dat is een unicumDus ik ga het huis even grondig aanpakken
Heb er ook alle tijd voor, want ik heb geen studie deadline, vriendje wel dus die moet het hele weekend leren. Ergo we gaan samen niks doen (behalve miss een filmpje pakken of even een hapje eten). En mijn vriendinnetje heeft onze afspraak voor morgen afgezegd
Dusssss, leeg weekend voor de boeg
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:49 schreef MrSubtle het volgende:
Na het geweldige succes van het schilderen vorig weekend (waarbij ik uiteindelijk alleen maar konijntjes had getekend) volgt vandaag ronde twee.
Tot dusver is ronde twee van het schilderen al mateloos succesvol te noemen, want ik ben nu 3 uur wakker, en lig nog steeds in bed
Ja dat bleef ik vorig weekend ook zeggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
![]()
Maar er blijft nog genoeg weekend over om te schilderen hoor
Heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:50 schreef draculettetje het volgende:
zo gauw ik weer eten binnen houdt ga ik ze ook maar maken denk ik!
op zich voel ik me wel redelijk, vooral moe en beetje zwakjes maar ja dat komt gewoon door het vele spugen
voor de rest gewoon heel erg blij!
en mag ik vragen hoe het met jou is?
Oehh, goed idee!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak dan ook eenlijstje
met wat je allemaal wilt doen, zodat je kunt afstrepen.
Dat werkt altijd wel lekker
[..]![]()
Maar er blijft nog genoeg weekend over om te schilderen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |