quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mik hem er straks weer eff af.
[ Bericht 21% gewijzigd door Ml-etje op 30-10-2009 22:58:46 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:ooh er zit een vlek op je lens..., moet ik er even een andere foto van je gezicht in fotoshoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:Zwarte pietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vinnut leuk, het ziet wel een beetje 'klassiek' uit ofzo, weet niet hoe ik 't uit moet leggen.
Was dat bewust voor het thema van t feestje of de lui die er waren?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ooh er zit een vlek op je lens..., moet ik er even een andere foto van je gezicht in fotoshoppen?
Ja de rok was bewust voor de lui.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zwarte piet![]()
Ik vinnut leuk, het ziet wel een beetje 'klassiek' uit ofzo, weet niet hoe ik 't uit moet leggen.
Was dat bewust voor het thema van t feestje of de lui die er waren?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Wat gewaagd MI-etje!![]()
Het staat je goed zo te zien, ik zou nooit zoiets kleurigs aantrekken (maar ik ben dan ook een saaierd).
Je laarzen zijn mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Hihi ik had eerst een geheel paarse stretchrok in mijn handen en heb me vervolgens aan " laten kleden" door 1 van de stylistes. Was wel eens handig, heb met dat geklus g1 zin/tijd om te shoppen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Wat gewaagd MI-etje!![]()
Het staat je goed zo te zien, ik zou nooit zoiets kleurigs aantrekken (maar ik ben dan ook een saaierd).
Je laarzen zijn mooi
Sepo!quote:
quote:
Dat ken ik hihi, zwart kleed af niet waarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:Ik vind die laarzen ook tof.
Ik heb zoiets in het zwart !
In het bruin zijn ze toffer maar dan draag ik t weer nie
Ja hé heb er twee van (1 staat stil helaas) zo leuk!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:02 schreef MrSubtle het volgende:
Mooie outfit trouwens... en toffe wekker![]()
Waarom heb je nou twee dezelfde outfitsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé heb er twee van (1 staat stil helaas) zo leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Schat...de klokken! En heb wel dezelfde broeken hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom heb je nou twee dezelfde outfits
Je zeiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schat...de klokken! En heb wel dezelfde broeken hoor
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je zeischat
Dat zeg ik ook tegen de hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en moet ik mezelf nodig afleren.
Maar gelukkig dat je het snapte
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Die ken ik niet eensquote:
Die deed ook aan de eerste Idols mee volgens mij, of aan de tweede, of derde!quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook tegen de honden moet ik mezelf nodig afleren.
Maar gelukkig dat je het snapte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |