quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mik hem er straks weer eff af.
[ Bericht 21% gewijzigd door Ml-etje op 30-10-2009 22:58:46 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:ooh er zit een vlek op je lens..., moet ik er even een andere foto van je gezicht in fotoshoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef Ml-etje het volgende:Zwarte pietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vinnut leuk, het ziet wel een beetje 'klassiek' uit ofzo, weet niet hoe ik 't uit moet leggen.
Was dat bewust voor het thema van t feestje of de lui die er waren?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ooh er zit een vlek op je lens..., moet ik er even een andere foto van je gezicht in fotoshoppen?
Ja de rok was bewust voor de lui.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zwarte piet![]()
Ik vinnut leuk, het ziet wel een beetje 'klassiek' uit ofzo, weet niet hoe ik 't uit moet leggen.
Was dat bewust voor het thema van t feestje of de lui die er waren?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Wat gewaagd MI-etje!![]()
Het staat je goed zo te zien, ik zou nooit zoiets kleurigs aantrekken (maar ik ben dan ook een saaierd).
Je laarzen zijn mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Hihi ik had eerst een geheel paarse stretchrok in mijn handen en heb me vervolgens aan " laten kleden" door 1 van de stylistes. Was wel eens handig, heb met dat geklus g1 zin/tijd om te shoppen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Wat gewaagd MI-etje!![]()
Het staat je goed zo te zien, ik zou nooit zoiets kleurigs aantrekken (maar ik ben dan ook een saaierd).
Je laarzen zijn mooi
Sepo!quote:
quote:
Dat ken ik hihi, zwart kleed af niet waarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:Ik vind die laarzen ook tof.
Ik heb zoiets in het zwart !
In het bruin zijn ze toffer maar dan draag ik t weer nie
Ja hé heb er twee van (1 staat stil helaas) zo leuk!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:02 schreef MrSubtle het volgende:
Mooie outfit trouwens... en toffe wekker![]()
Waarom heb je nou twee dezelfde outfitsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé heb er twee van (1 staat stil helaas) zo leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Schat...de klokken! En heb wel dezelfde broeken hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom heb je nou twee dezelfde outfits
Je zeiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schat...de klokken! En heb wel dezelfde broeken hoor
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je zeischat
Dat zeg ik ook tegen de hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en moet ik mezelf nodig afleren.
Maar gelukkig dat je het snapte
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Die ken ik niet eensquote:
Die deed ook aan de eerste Idols mee volgens mij, of aan de tweede, of derde!quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook tegen de honden moet ik mezelf nodig afleren.
Maar gelukkig dat je het snapte
Ik zag gisteren in de stad een meisje met zo een ding aan, en haar vriendje had zn jeans om zn knieën hangen, ik keek bijna met open mond dr naar, en toen voelde ik me ineens heel oudquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
EWWWWWWWWWWWWWWWWW, zo'n haremjeans met het kruis op half elf
Ehmm dan kan je ook 25 zijn..ik doe nl ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zag gisteren in de stad een meisje met zo een ding aan, en haar vriendje had zn jeans om zn knieën hangen, ik keek bijna met open mond dr naar, en toen voelde ik me ineens heel oud
Die vind ik stiekem best mooi gedaanquote:
Ja maar ik krijg er ook een beetje een ongemakkelijk gevoel bijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem best mooi gedaan
Waarom dan? Bang voor de toekomst? Of plaatsvervangend ongemakkelijk vanwege het naakt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg er ook een beetje een ongemakkelijk gevoel bij
Nee gewoon, kweet niet. Tis erg naakt ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom dan? Bang voor de toekomst? Of plaatsvervangend ongemakkelijk vanwege het naakt?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:19 schreef MrSubtle het volgende:
Wij van de PBP diggen broeken met laag kruis [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, er is iets mis met mijn haar. Ik krijg alleen onderaan maar een heel mislukt pluizig slagje,.
Da's toch dat lieve kampertje?quote:
Ik gebruik nooit van die zooi. En ik doe dus een pluk ertussen, sla de pluk eromheen, draai de tang, haal m laaaaaaaaangzaam naar beneden en dan: nietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]Dat had ik dus de eerste keer dat ik het probeerde ook, wilde dat ding al haast in de hoek smijten!
Het belangrijkst is dat je het uiteinde dus eerst er overheen slaat, dán pas nog een slag draait en dat je het uiteinde dus begeleidt zeg maar. Of misschien een dunnere pluk nemen?
Er mag ook niets in je haar zitten, geen schuim of lak.
Das die huilie kampert met die afgrijselijke oorbellen jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch dat lieve kampertje?
Die gaat huilen zo geloof ik
Wel een beetje homo-erotisch op sommige momenten dit
Nog langzamer!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit van die zooi. En ik doe dus een pluk ertussen, sla de pluk eromheen, draai de tang, haal m laaaaaaaaangzaam naar beneden en dan: niets
Jaaaaaaaaa daar doet ie mij ook zoooooooo aan denkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat dikkige jongetje een beetje 'Daffyd, the only gay in town' van Little Britain
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:19 schreef MrSubtle het volgende:
Wij van de PBP diggen broeken met laag kruis [ afbeelding ]
Ja ja ja ja zie je!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ooooooooooh, ik heb een krul. Only 1000 strengen to go.
Ik heb écht belachelijk veel haar, ik denk dat je het nog erg positief inziet met een uurtjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja ja ja zie je!![]()
En als je het eenmaal door hebt ga je heel snel!
Ik had uiteindelijk in 25 minuten mijn hele hoofd gedaan.
Dan kost het jou een uurtje denk ik(vanwege berg haar)
Dunnow, en ik kan alleen maar Dewi bedenken bij rood nog steeds , geel was niet bekend van tv volgens rood toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wie is die donkere dame, Mystery Geel?
En dit klinkt weer niet als Dewi, die rode
Wees er maar blij mee juist!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb écht belachelijk veel haar, ik denk dat je het nog erg positief inziet met een uurtje
Oh, ik houd van mijn haar. Maar ik kan er verder heul niets meequote:
Oh, elfde als vorige keer dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Een zus door nog Haar, die oudste geloof ik!
( die is ook het beste )
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Whehehe, Daffyd is growing on me
Heel die kamperfamilie door het dolle!
Echt he?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Ja Vivienne hadden ze alleen al voor die broer nog ff door mogen laten gaan hoor
Nah die vind ik niet zo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he?
Dat was de enige echte eye candy eigenlijk.
Nou ja, die Bart is ook gewoon mooi, maar da's een irritante blaag.
Die met die krullen.
Je trekt je uiteinde niet recht genoeg naar achter denk ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik heb nu een heel zielig krulletjeNou ja, t is iig iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |