ik moet van MBquote:
Ja maar niet helemaal kort toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:49 schreef Re het volgende:
[..]
ik moet van MB
maar moet voor mezelf ook, ff weer wat model erin en stuk eraf, groeit toch als een gek nog steeds
Ja, de rest is een knot op mn hoofd. Ik doe wel langzaam en strak, maar dan gebeurt er nog niets. Die streng staat er daarna alleen ineens als zo'n ufo uit de jaren 90 bij. Bij deze laffe krul heb ik eerst haarlak gespoten, maar dat is heel slecht en wil ik dus eik nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je trekt je uiteinde niet recht genoeg naar achter denk ik
En l a n g z a a m doen he?
Heb je de rest van je haar omhoog met een speld ofzo?
JIj had toch echt keilang haar ooit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:49 schreef Re het volgende:
[..]
ik moet van MB
maar moet voor mezelf ook, ff weer wat model erin en stuk eraf, groeit toch als een gek nog steeds
Oh ja, je kijkt er ook heel treurig bij. Zo zou ik ook kijken als mijn haar eraf zou gaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef Re het volgende:
ja tot op mijn riem ofzo
staat nog 1 foto van in FoBo maar toen was er al een stuk af
Ik denk wel dat een pittig, kort, rood, en vlot kapseltje jou echt heel goed zou staanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, je kijkt er ook heel treurig bij. Zo zou ik ook kijken als mijn haar eraf zou gaanOh nee, dan zou ik keihard janken.
Trek je misschien TE hard? Dat je eigenlijk de krul er meteen al weer uit trekt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, de rest is een knot op mn hoofd. Ik doe wel langzaam en strak, maar dan gebeurt er nog niets. Die streng staat er daarna alleen ineens als zo'n ufo uit de jaren 90 bij. Bij deze laffe krul heb ik eerst haarlak gespoten, maar dat is heel slecht en wil ik dus eik niet
t Gaat nu wel een beetje, en volgens mij doe ik nog steeds hetzelfde maar goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Trek je misschien TE hard? Dat je eigenlijk de krul er meteen al weer uit trekt?
En na het krullen even om je vinger pielen.
Waar heb ik de suggestie voor dat kapsel eerder voorbij zien komenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat een pittig, kort, rood, en vlot kapseltje jou echt heel goed zou staan
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar heb ik de suggestie voor dat kapsel eerder voorbij zien komen
Heej, Zwabbert heeft een avatar!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
krullen zijn onhandig, het klit als de neten
oh ja, dat was de nieuwe hype geloof ik huh?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb mijn vleeschetende monsters regenwater gegeven
Er stond nog een emmer regenwater ergens in de tuin
Ja echt geweldigquote:
hehe och....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt geweldig![]()
Beetje jammer van Lamon, maar wel voorspelbaar dat hij mij zou willen laten bannen
Je heb 'm gezetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:17 schreef Re het volgende:
[..]
hehe och....
kijken waar ik 50.000 neerzet... lekker in OO denk ik
Waar?quote:geregistreerd op: zondag 26 september 1999 @ 00:00
laatste bezoek: 31 seconden geleden.
aantal posts: 50000 (gemiddeld 14 per dag)
hehe in OO voor de diehard oldbies... en ja... reg datum klopt alleen tijd niet maar die is verloren gegaan in een grote crashquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je heb 'm gezet![]()
[..]
Waar?
En die tijd van registratie ook. Kloptie echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |