SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Kan het proberenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
trev kan jij plaatjes mooi klein maken?
quote:
Je hebt pm.quote:
Ja, want Trev isquote:
Het is nog geen kerst (quote:
Er is een Fok! woordenboek op de wikiquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk is in overleg met zijn Kuukelinetje om voor mij dierbare Fokkers een brunch te verzorgen.![]()
Er word hard over na gedacht
Kuukel, je bent de beste!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk is in overleg met zijn Kuukelinetje om voor mij dierbare Fokkers een brunch te verzorgen.![]()
link pleasequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er is een Fok! woordenboek op de wiki![]()
Super Kuukelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef minkuukel het volgende:
Google is your bestest friendquote:
quote:
Van jou niet zonetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google is your bestest friend
Dat zie ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
dat 'lick me' trekt wel mensen zeg.
hebemalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google is your bestest friend
Herfst..blaadjes...spelen..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
wie komt er mee spelen in de blaadjes
Nee, dat was voor het eerst dat ie me zo in de steek lietquote:
Dat is wel een mooi idee, lief.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef minkuukel het volgende:
Ik!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
wie komt er mee spelen in de blaadjes
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds hetzelfde.
Jeuj!quote:
Zit Mrs Kuuk ook op fok? Of kijkt ze wel eens mee met je?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef minkuukel het volgende:
ik weet hoe ik publiek moet krijgen.quote:
quote:
Buitenspelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom ook zo buiten spelen, ben nog even voor DW bezig
gelukkig had je mij nog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat was voor het eerst dat ie me zo in de steek liet![]()
*kraskraskras
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom ook zo buiten spelen, ben nog even met DW bezig
quote:
Als je zo doorgaat nog wel meer!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
dat 'lick me' trekt wel mensen zeg.
Ja, maar bedankt voor het zoeken!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:Fok!Woordenboek
Of had je hem inmiddels al?
Soms mis ik dat best wel hoor.quote:
Als je het toch eens wistquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat nog wel meer!
oh, de goede ouwe tijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms mis ik dat best wel hoor.
Gewoon lekker buiten spelen, vies worden en kattekwaad uithalen. De enige zorgen die je had was hoe je in hemelsnaam die boom weer uit moest komen en of je moeder niet boos, een beetje boos of heel boos zou worden om die huge vlek in je nieuwe broek
Heul herkenbaar!!! * Belly76 zuchtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon lekker buiten spelen, vies worden en kattekwaad uithalen. De enige zorgen die je had was hoe je in hemelsnaam die boom weer uit moest komen en of je moeder niet boos, een beetje boos of heel boos zou worden om die huge vlek in je nieuwe broek
Laat staan over het feit dat ze net een uur je haar had zitten invlechten en daar nu allemaal takjes, blaadjes en zand in zat!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het nummer is ook wel chillquote:
Jij moet de kloon zijn van plakbant!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:20 schreef klatblok het volgende:
..... oke
het liedje is ook leukquote:
zonder mij had je het onderwerp niet waarop je zocht.quote:
doorgaan? Hoezo doorgaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat nog wel meer!
geen date meer?quote:
Nog wel ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
doorgaan? Hoezo doorgaanIk heb m;n kleren nog aan ja!
quote:
quote:
Wat dan?quote:
Of dat je naar een feest/verjaardag/whatever ging, je mooiste jurkje aan had en dat je dan wegglipte op het feest enz en na een uur weer terug kwam compleet bedekt met modderquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Laat staan over het feit dat ze net een uur je haar had zitten invlechten en daar nu allemaal takjes, blaadjes en zand in zat!
ik ga straks slapen dan doe ik ze wel uit ja.quote:
Mmhh... vreemd...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik was net even mijn verbinding kwijt... en het WIFI signaal is nu niet al te sterk.
Ik ga nu niet meer naar leeuwarden want dan ben i kdaar en dan kan ik zo ongeveer gelijk weer weg want ik moet morgen om 7 uur ook weer op m;n werk staan.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ga straks slapen dan doe ik ze wel uit ja.
de eerste keer dat ik hem zag kwamen we thuis van het stappen, en we hadden echt zoeits vanwtfquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik ben er verliefd op, op Sammy the salmon en fatlip!
Echte liefde dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga nu niet meer naar leeuwarden want dan ben i kdaar en dan kan ik zo ongeveer gelijk weer weg want ik moet morgen om 7 uur ook weer op m;n werk staan.
quote:
En dan te bedenken dat ik daarvoor mijn eigen muziek even had uitgezetquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ga straks slapen dan doe ik ze wel uit ja.
dan lig ik wel naakt in bed jaquote:
ja. Ik heb geen zin om 2 uur onderweg te zijn om jou een halfuurtje te vermaken.quote:
quote:
Ik kan binnen 5 min.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja. Ik heb geen zin om 2 uur onderweg te zijn om jou een halfuurtje te vermaken.
Mag ik bij je komen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dan lig ik wel naakt in bed ja
Dat is echt een leuke clip en dito liedje hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:26 schreef Belly76 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik daarvoor mijn eigen muziek even had uitgezet
hihihihi je zegt komenquote:
Mag ik erbij komen liggen?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dan lig ik wel naakt in bed ja
quote:
JA! (de kat springt van schrik van het bureau) Tjolk rules! Ik vind dat wel een Tjolk-moet-weer-terug-actiecomité moeten oprichtenquote:
op ;t station?quote:
als je ook weer weggaat of ;t niet erg vindt dat mijn wekker om kwart over 5 gaat.quote:
tjolk komt terugquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:30 schreef Belly76 het volgende:
[..]
JA! (de kat springt van schrik van het bureau) Tjolk rules! Ik vind dat wel een Tjolk-moet-weer-terug-actiecomité moeten oprichten![]()
![]()
quote:
Dat was lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:30 schreef Belly76 het volgende:
[..]
JA! (de kat springt van schrik van het bureau) Tjolk rules! Ik vind dat wel een Tjolk-moet-weer-terug-actiecomité moeten oprichten![]()
![]()
Weet je wel hoe klein mijn bed is?quote:
Jeu! Jippie! Wir sind helden zijn echte helden! (Super op Lowlands!)quote:
Dat geeft niks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je wel hoe klein mijn bed is?
Zelfs ST vindt het leuk ondanks de Duits!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Jeu! Jippie! Wir sind helden zijn echte helden! (Super op Lowlands!)
tjolk is van voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
tjolk komt terug![]()
http://www.telegraaf.nl/e(...)lk_komt_terug__.html
SSSSSSSSSSSSSSSSSST!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs ST vindt het leuk ondanks de Duits!
Ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jawel want dan slaap ik niet en morgennacht slaap ik ook al nietquote:
Okee. Sorry. Maar nu MOET ik wel met je trouwen.quote:
Dan mag ik toch nog iets langer blijven liggen, en als ik bij je blijf denk ik dat ik alsnog te laat ben voor mijn werkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
als je ook weer weggaat of ;t niet erg vindt dat mijn wekker om kwart over 5 gaat.
alweer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee. Sorry. Maar nu MOET ik wel met je trouwen.
Fristi.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee. Sorry. Maar nu MOET ik wel met je trouwen.
Hihi. Oja. Dat was al 3 4 keer zo he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
gewoon werken dus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan mag ik toch nog iets langer blijven liggen, en als ik bij je blijf denk ik dat ik alsnog te laat ben voor mijn werk![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Oja. Dat was al 3 keer zo he?
Je bent lief hoor, maar nee, Fristi is vloeken in de Tjolkkerk (alleen al de verpakking, geweldig!)quote:
Heb ATM zelf mijn centjes nodigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
gewoon werken dus.Centjes, dan kan je me gelukkig maken met schoenen!
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Oja. Dat was al 3 4 keer zo he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:
Ik ken dat Tjolk helemaal niet dat is van voor mijn tijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:37 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Je bent lief hoor, maar nee, Fristi is vloeken in de Tjolkkerk (alleen al de verpakking, geweldig!)
heb maar 10 paar ofzo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ATM zelf mijn centjes nodig. Hoeveel paar schoenen heb jij?
Tot morgen of zoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef justmattie het volgende:
Ik ga weer bier drinkentot straks, vannacht of morgen
![]()
Voor de voetballiefhebbers () Cambuur heeft alweer gewonnen
![]()
![]()
quote:
Voetbalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef justmattie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet zo verlegen, desnoods met je handboeien omquote:
Cambuur.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef justmattie het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet zo verlegen, desnoods met je handboeien om![]()
ik hoop dat je vrouw bentquote:
Dat doen we hier niet want daar is VLB voorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef Belly76 het volgende:
Zeg jongens als we het over voetbal gaan hebben, ben ik weg hoor
Wedden dat je slaapt na een nachtje met mij?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel want dan slaap ik niet en morgennacht slaap ik ook al niet
Ja, maar niet zomaar eentje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar niet zomaar eentje!daar heb ik niks aan toe te voegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
usericon.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
DW, ik hoor van ST dat je het coole plaatje hebt, maar ik zie em nietHeb je em als webicon of usericon staan?Ik zie em!
ik wel!quote:
ne sont pas partis
Die heeft ze ook op MSNquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
DW, ik hoor van ST dat je het coole plaatje hebt, maar ik zie em nietHeb je em als webicon of usericon staan?Ik zie em!
kloptquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef justmattie het volgende:
DW wat een helden UI![]()
Zag 'm ook op msn![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Das niet helemaal waar heb hem maar deels verkleindquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kloptTrevlief heeft ;m voor mij verkleind, want mij lukte ;t niet en marijke ook niet.
oh joh... ik zie 'm nu pas.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kloptTrevlief heeft ;m voor mij verkleind, want mij lukte ;t niet en marijke ook niet.
Ben je zo slaapverwekkend?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wedden dat je slaapt na een nachtje met mij?!![]()
![]()
wenkbrauwen op en neer beweegtquote:
ik voel ;t steeds wel, je mag wel doorgaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:52 schreef Trevland het volgende:
Maar DW hij doet het niet ik druk zo vaak op Ok maar er gebeurt maar niks
Dat wist ik, ik wil em nml ook op MSN en heb em al van d'r gekregenquote:
Ik vond em zelf uiterst geestigquote:
quote:
Eens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond em zelf uiterst geestig
Ook dan doe ik datquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik voel ;t steeds wel, je mag wel doorgaan.
wel uitputtend?quote:
dat zag ik later ook pasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wist ik, ik wil em nml ook op MSN en heb em al van d'r gekregen
weet ik niet meer heb ;m al heel lang.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook dan doe ik dat, maar waar heb jij die vandaan?
quote:
is de eerste keer dat ik hem ergens ziequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
weet ik niet meer heb ;m al heel lang.
kinky.quote:
je hebt mij ook pas net op msn. ;pquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
is de eerste keer dat ik hem ergens zie
Das waarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je hebt mij ook pas net op msn. ;p
rrrrrquote:
quote:
paars?quote:
nee hoor dat was de bedoelingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar mij een girl noemen valt bij mij toch wel onder een vergissing
dat wist ik tochquote:
trusten!quote:
blauw mag ook best soms...quote:
checkquote:
* suikertaartjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
check![]()
ik heb ook zwart, grijs en groen (de speciale smaa)
En waar hebben jullie het nu overquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
check![]()
ik heb ook zwart, grijs en groen (de speciale smaa)
Ik volg het ook even niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waar hebben jullie het nu over
Jij bent wel de enigste!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig niet de enigste
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartjespeciale smaak
Jamaar jamaar...dat moest ik even zeggen...quote:
Yippiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:13 schreef Belly76 het volgende:
[..]
dat wilde ik ook net typen, hahaha
Dat vind ik niet liefquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar jamaar...dat moest ik even zeggen...
Meen er natuurlijk niets van...
Ja, want jij bent mijn manmanmanmanmanquote:
eat that trev.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar jamaar...dat moest ik even zeggen...
Meen er natuurlijk niets van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik het weeeer he?quote:
Dan zie ik je zoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe ik het weeeer he?
Tot zo dan maar. Aalten here I come.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:15 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
eat that trev.![]()
eat that ErwinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
eat that Erwin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want jij bent mijn manmanmanmanman
Iets met Marijke, een slaapbank, bier en wijn en Purmerend.quote:
Veel kijkplezier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef Belly76 het volgende:
Mensen, ik ga nu eindelijk die film maar eens kijken die ik gehuurd heb (he's just not that in to you). Tot morgenochtend vermoed ik!![]()
Het was mij een waar genoegen
Moet je maar niet te snel willen reagerenquote:
Doei Doeiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef Belly76 het volgende:
Mensen, ik ga nu eindelijk die film maar eens kijken die ik gehuurd heb (he's just not that in to you). Tot morgenochtend vermoed ik!![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met Marijke, een slaapbank, bier en wijn en Purmerend.
en je vergeet gisteren avondquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met Marijke, een slaapbank, bier en wijn en Purmerend.
Dag moepsefloeps!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef Belly76 het volgende:
Je dacht toch niet dat ik dat allemaal ging doorlezen?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
en je vergeet gisteren avond![]()
Voor Erwin op eigen risico:
ONZ SC# Waar Minkuukel eitjes bakt voor iedereen!
doe maar vanaf pagina 3quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik dat allemaal ging doorlezen?!![]()
Gisteravond?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
en je vergeet gisteren avond![]()
Voor Erwin op eigen risico:
ONZ SC# Waar Minkuukel eitjes bakt voor iedereen!
wat gebeurde er toenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar rond de tijd dat jij en PeZu om een samenvatting vroegen van de SC
Helaas voor jou dat ST al met mij dan op een Hot date gaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Met 2 dames tegelijk! Zolang Bart maar van me afblijft, vind ik het ok.![]()
Niet. Suikertaartje komt met Marijke naar Purmerend.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas voor jou dat ST al met mij dan op een Hot date gaat![]()
![]()
Echt..ik heb geen ideeeeeee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar rond de tijd dat jij en PeZu om een samenvatting vroegen van de SC
Nee hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niet. Suikertaartje komt met Marijke naar Purmerend.
Misschien dat je toch eens iets minder alcohol moet gaan drinkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt..ik heb geen ideeeeeee waar je het over hebt
Oja..even daarover...dat heeft Bart verpest!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niet. Suikertaartje komt met Marijke naar Purmerend.
Wat?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oja..even daarover...dat heeft Bart verpest!
Je weet het dus toch nog wel een beetjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oja..even daarover...dat heeft Bart verpest!
en anders nog het vorige topic waar ze binnen kwam zetten en hoi tegen Marijke zeiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, daar staat hetzelfde in... dat had ik al ontdekt...
That's not my namequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Echt...ik blijf maar verstaan dat ze 'Marijke' zingt!![]()
![]()
Staat dat daar niet ook ergens?quote:
ST heeft een mama appelsap momentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Echt...ik blijf maar verstaan dat ze 'Marijke' zingt!![]()
![]()
Vast wel, maar ik heb geen zin om alles door te lezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Staat dat daar niet ook ergens?
Dat staat daar ook ergensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Staat dat daar niet ook ergens?
msn onderonsje dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
en anders nog het vorige topic waar ze binnen kwam zetten en hoi tegen Marijke zei
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
ST heeft een mama appelsap moment![]()
Waar dan ik hoor dat niet in dat nummer
Kijk dan maar even terugquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dan weet ik het msn gesprek niet, dus dan heb ik er nog steeds niets aan
is er helaas nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:35 schreef 8108139dpths het volgende:
Hoe dan ook... BART, HERKOMMEN!!! SPANKING TIME!!![]()
en ga zo dan maar doorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
Kut koeman, koeman gooit alle dingen om*appelsapje* En natuurlijk: JOUW LAVALAMP
HIJ VERGAT MIJ!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze wil een hot date met mij en Erwin
Ik zal 'm morgen met rust laten, ik pak 'm zondag wel aan... ik weet waar zijn huis woont.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je morgen wel rustig met hem want dan is hij jarig
en waar z'n bet slaapt of nie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik zal 'm morgen met rust laten, ik pak 'm zondag wel aan... ik weet waar zijn huis woont.
Heb jij een kut?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb een hete kut, hete kut...
Die is er ook nog
quote:
wasdaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:38 schreef -Datdus- het volgende:
I would like to introduce..
[ afbeelding ]
Bijna af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |