Ik kan binnen 5 min.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja. Ik heb geen zin om 2 uur onderweg te zijn om jou een halfuurtje te vermaken.
Mag ik bij je komen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dan lig ik wel naakt in bed ja
Dat is echt een leuke clip en dito liedje hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:26 schreef Belly76 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik daarvoor mijn eigen muziek even had uitgezet
hihihihi je zegt komenquote:
Mag ik erbij komen liggen?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dan lig ik wel naakt in bed ja
quote:
JA! (de kat springt van schrik van het bureau) Tjolk rules! Ik vind dat wel een Tjolk-moet-weer-terug-actiecomité moeten oprichtenquote:
op ;t station?quote:
als je ook weer weggaat of ;t niet erg vindt dat mijn wekker om kwart over 5 gaat.quote:
tjolk komt terugquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:30 schreef Belly76 het volgende:
[..]
JA! (de kat springt van schrik van het bureau) Tjolk rules! Ik vind dat wel een Tjolk-moet-weer-terug-actiecomité moeten oprichten![]()
![]()
quote:
Dat was lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:30 schreef Belly76 het volgende:
[..]
JA! (de kat springt van schrik van het bureau) Tjolk rules! Ik vind dat wel een Tjolk-moet-weer-terug-actiecomité moeten oprichten![]()
![]()
Weet je wel hoe klein mijn bed is?quote:
Jeu! Jippie! Wir sind helden zijn echte helden! (Super op Lowlands!)quote:
Dat geeft niks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je wel hoe klein mijn bed is?
Zelfs ST vindt het leuk ondanks de Duits!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Jeu! Jippie! Wir sind helden zijn echte helden! (Super op Lowlands!)
tjolk is van voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
tjolk komt terug![]()
http://www.telegraaf.nl/e(...)lk_komt_terug__.html
SSSSSSSSSSSSSSSSSST!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs ST vindt het leuk ondanks de Duits!
Ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |