Ik kan binnen 5 min.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja. Ik heb geen zin om 2 uur onderweg te zijn om jou een halfuurtje te vermaken.
Mag ik bij je komen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dan lig ik wel naakt in bed ja
Dat is echt een leuke clip en dito liedje hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:26 schreef Belly76 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik daarvoor mijn eigen muziek even had uitgezet
hihihihi je zegt komenquote:
Mag ik erbij komen liggen?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dan lig ik wel naakt in bed ja
quote:
JA! (de kat springt van schrik van het bureau) Tjolk rules! Ik vind dat wel een Tjolk-moet-weer-terug-actiecomité moeten oprichtenquote:
op ;t station?quote:
als je ook weer weggaat of ;t niet erg vindt dat mijn wekker om kwart over 5 gaat.quote:
tjolk komt terugquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:30 schreef Belly76 het volgende:
[..]
JA! (de kat springt van schrik van het bureau) Tjolk rules! Ik vind dat wel een Tjolk-moet-weer-terug-actiecomité moeten oprichten![]()
![]()
quote:
Dat was lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:30 schreef Belly76 het volgende:
[..]
JA! (de kat springt van schrik van het bureau) Tjolk rules! Ik vind dat wel een Tjolk-moet-weer-terug-actiecomité moeten oprichten![]()
![]()
Weet je wel hoe klein mijn bed is?quote:
Jeu! Jippie! Wir sind helden zijn echte helden! (Super op Lowlands!)quote:
Dat geeft niks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je wel hoe klein mijn bed is?
Zelfs ST vindt het leuk ondanks de Duits!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Jeu! Jippie! Wir sind helden zijn echte helden! (Super op Lowlands!)
tjolk is van voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
tjolk komt terug![]()
http://www.telegraaf.nl/e(...)lk_komt_terug__.html
SSSSSSSSSSSSSSSSSST!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs ST vindt het leuk ondanks de Duits!
Ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jawel want dan slaap ik niet en morgennacht slaap ik ook al nietquote:
Okee. Sorry. Maar nu MOET ik wel met je trouwen.quote:
Dan mag ik toch nog iets langer blijven liggen, en als ik bij je blijf denk ik dat ik alsnog te laat ben voor mijn werkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
als je ook weer weggaat of ;t niet erg vindt dat mijn wekker om kwart over 5 gaat.
alweer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee. Sorry. Maar nu MOET ik wel met je trouwen.
Fristi.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee. Sorry. Maar nu MOET ik wel met je trouwen.
Hihi. Oja. Dat was al 3 4 keer zo he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
gewoon werken dus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan mag ik toch nog iets langer blijven liggen, en als ik bij je blijf denk ik dat ik alsnog te laat ben voor mijn werk![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Oja. Dat was al 3 keer zo he?
Je bent lief hoor, maar nee, Fristi is vloeken in de Tjolkkerk (alleen al de verpakking, geweldig!)quote:
Heb ATM zelf mijn centjes nodigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
gewoon werken dus.Centjes, dan kan je me gelukkig maken met schoenen!
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Oja. Dat was al 3 4 keer zo he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
Ik ken dat Tjolk helemaal niet dat is van voor mijn tijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:37 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Je bent lief hoor, maar nee, Fristi is vloeken in de Tjolkkerk (alleen al de verpakking, geweldig!)
heb maar 10 paar ofzo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ATM zelf mijn centjes nodig. Hoeveel paar schoenen heb jij?
Tot morgen of zoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef justmattie het volgende:
Ik ga weer bier drinkentot straks, vannacht of morgen
![]()
Voor de voetballiefhebbers () Cambuur heeft alweer gewonnen
![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |