Zit Mrs Kuuk ook op fok? Of kijkt ze wel eens mee met je?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk is in overleg met zijn Kuukelinetje om voor mij dierbare Fokkers een brunch te verzorgen.![]()
Er word hard over na gedacht
ik weet hoe ik publiek moet krijgen.quote:
quote:
Buitenspelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom ook zo buiten spelen, ben nog even voor DW bezig
gelukkig had je mij nog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat was voor het eerst dat ie me zo in de steek liet![]()
*kraskraskras
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom ook zo buiten spelen, ben nog even met DW bezig
quote:
Als je zo doorgaat nog wel meer!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
dat 'lick me' trekt wel mensen zeg.
Ja, maar bedankt voor het zoeken!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:Fok!Woordenboek
Of had je hem inmiddels al?
Soms mis ik dat best wel hoor.quote:
Als je het toch eens wistquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat nog wel meer!
oh, de goede ouwe tijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms mis ik dat best wel hoor.
Gewoon lekker buiten spelen, vies worden en kattekwaad uithalen. De enige zorgen die je had was hoe je in hemelsnaam die boom weer uit moest komen en of je moeder niet boos, een beetje boos of heel boos zou worden om die huge vlek in je nieuwe broek
Heul herkenbaar!!! * Belly76 zuchtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon lekker buiten spelen, vies worden en kattekwaad uithalen. De enige zorgen die je had was hoe je in hemelsnaam die boom weer uit moest komen en of je moeder niet boos, een beetje boos of heel boos zou worden om die huge vlek in je nieuwe broek
Laat staan over het feit dat ze net een uur je haar had zitten invlechten en daar nu allemaal takjes, blaadjes en zand in zat!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het nummer is ook wel chillquote:
Jij moet de kloon zijn van plakbant!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:20 schreef klatblok het volgende:
..... oke
het liedje is ook leukquote:
zonder mij had je het onderwerp niet waarop je zocht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |