SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Kan het proberenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
trev kan jij plaatjes mooi klein maken?
quote:
Je hebt pm.quote:
Ja, want Trev isquote:
Het is nog geen kerst (quote:
Er is een Fok! woordenboek op de wikiquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk is in overleg met zijn Kuukelinetje om voor mij dierbare Fokkers een brunch te verzorgen.![]()
Er word hard over na gedacht
Kuukel, je bent de beste!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk is in overleg met zijn Kuukelinetje om voor mij dierbare Fokkers een brunch te verzorgen.![]()
link pleasequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er is een Fok! woordenboek op de wiki![]()
Super Kuukelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef minkuukel het volgende:
Google is your bestest friendquote:
quote:
Van jou niet zonetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google is your bestest friend
Dat zie ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
dat 'lick me' trekt wel mensen zeg.
hebemalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google is your bestest friend
Herfst..blaadjes...spelen..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
wie komt er mee spelen in de blaadjes
Nee, dat was voor het eerst dat ie me zo in de steek lietquote:
Dat is wel een mooi idee, lief.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:08 schreef minkuukel het volgende:
Ik!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
wie komt er mee spelen in de blaadjes
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds hetzelfde.