Ik volg het ook even niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waar hebben jullie het nu over
Jij bent wel de enigste!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig niet de enigste
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartjespeciale smaak
Jamaar jamaar...dat moest ik even zeggen...quote:
Yippiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:13 schreef Belly76 het volgende:
[..]
dat wilde ik ook net typen, hahaha
Dat vind ik niet liefquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar jamaar...dat moest ik even zeggen...
Meen er natuurlijk niets van...
Ja, want jij bent mijn manmanmanmanmanquote:
eat that trev.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar jamaar...dat moest ik even zeggen...
Meen er natuurlijk niets van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik het weeeer he?quote:
Dan zie ik je zoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe ik het weeeer he?
Tot zo dan maar. Aalten here I come.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:15 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
eat that trev.![]()
eat that ErwinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
eat that Erwin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want jij bent mijn manmanmanmanman
Iets met Marijke, een slaapbank, bier en wijn en Purmerend.quote:
Veel kijkplezier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef Belly76 het volgende:
Mensen, ik ga nu eindelijk die film maar eens kijken die ik gehuurd heb (he's just not that in to you). Tot morgenochtend vermoed ik!![]()
Het was mij een waar genoegen
Moet je maar niet te snel willen reagerenquote:
Doei Doeiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef Belly76 het volgende:
Mensen, ik ga nu eindelijk die film maar eens kijken die ik gehuurd heb (he's just not that in to you). Tot morgenochtend vermoed ik!![]()
Het was mij een waar genoegen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met Marijke, een slaapbank, bier en wijn en Purmerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |