Voetbalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef justmattie het volgende:
Ik ga weer bier drinkentot straks, vannacht of morgen
![]()
Voor de voetballiefhebbers () Cambuur heeft alweer gewonnen
![]()
![]()
Niet zo verlegen, desnoods met je handboeien omquote:
Cambuur.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef justmattie het volgende:
Ik ga weer bier drinkentot straks, vannacht of morgen
![]()
Voor de voetballiefhebbers () Cambuur heeft alweer gewonnen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet zo verlegen, desnoods met je handboeien om![]()
ik hoop dat je vrouw bentquote:
Dat doen we hier niet want daar is VLB voorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef Belly76 het volgende:
Zeg jongens als we het over voetbal gaan hebben, ben ik weg hoor
Wedden dat je slaapt na een nachtje met mij?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel want dan slaap ik niet en morgennacht slaap ik ook al niet
Ja, maar niet zomaar eentje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar niet zomaar eentje!daar heb ik niks aan toe te voegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
usericon.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
DW, ik hoor van ST dat je het coole plaatje hebt, maar ik zie em nietHeb je em als webicon of usericon staan?Ik zie em!
ik wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Die heeft ze ook op MSNquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
DW, ik hoor van ST dat je het coole plaatje hebt, maar ik zie em nietHeb je em als webicon of usericon staan?Ik zie em!
kloptquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef justmattie het volgende:
DW wat een helden UI![]()
Zag 'm ook op msn![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Das niet helemaal waar heb hem maar deels verkleindquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kloptTrevlief heeft ;m voor mij verkleind, want mij lukte ;t niet en marijke ook niet.
oh joh... ik zie 'm nu pas.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kloptTrevlief heeft ;m voor mij verkleind, want mij lukte ;t niet en marijke ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |