Doet Johan zelf het cabaret?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is het een soort van cabaret
Hij speelt zijn eigen spitting-imagequote:
Link naar de streams a.u.b.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:41 schreef Stefan het volgende:
3 uur 40
ivm grote drukte zijn de streams overbelast, ik ben denk ik kijker 100.001. Waar zijn de rest?
Dat is de alreeds bekende promo filmpje.quote:
Vandaar de overbelasting zekerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:53 schreef Dementor het volgende:
Dat is wel een heel erg klein beeldje.
Nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
Maar ... de kelder is onder water gelopen, niet het overige deel van het met camera's behangen
pand. TBO gaat nog helemaal niet van start, dus geen opnames in die 'geruïneerde' ruimte.
En dus geen enkel obstakel voor zondag?
Of mis ik iets?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
Waar zie je dat dan? Ik zie en hoor alleen veel geruis en de promo.
Onderaan de pagina een lichtkrant, iig vannacht draaide dat nog.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
Waar zie je dat dan? Ik zie en hoor alleen veel geruis en de promo.
Even naar beneden scrollen. Dan zie je het vanzelf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:45 schreef Copycat het volgende:
Ik zie het echt niet. Of moet die lichtkrant vijf minuten warmlopen?
Ik vond het gisteren het eerste uur wel lachen, die overstroming.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
Of is dit lachen, spannend en vooral verwachting creërend?
Het is van een knulligheid dat het bijna komisch is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren het eerste uur wel lachen, die overstroming.
Maar toen dacht ik nog dat het een publiciteitsstunt was, zodat ze in 1 klap op de kaart zouden staan.
Het lachen is bij mij omgeslagen in ergernis (en zelfs boosheid).
Dude, hoe blij denk je dat ze er in Eindhoven mee zijn?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
Het lachen is bij mij omgeslagen in ergernis (en zelfs boosheid).
Als ze nu gewoon eerlijk gezegd hadden dat ze het niet gingen redden, en daarom helaas hebben moeten besluiten het uit te stellen was er niets aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dude, hoe blij denk je dat ze er in Eindhoven mee zijn?
Dus dat de streams overbelast zijn is niet waar? Zit ik daar de hele tijd voor te F5-en? Zijn er nog meer dingen waar jullie over liegen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jongens, die site is een test, de stream is daar nog niet te zien.
Ik vond het wel een goeie grap eigenlijk, maar ik heb slechte humor.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:42 schreef Dottey het volgende:
Ze zijn nog steeds aan het testen![]()
Stream gaat gewoon door zoals gepland hoor. Dus niet afhaken allemaal.
Komt goed
Muurtje staat nog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Of het douchemuurtje is ingestort. [ afbeelding ]
.
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus dat de streams overbelast zijn is niet waar? Zit ik daar de hele tijd voor te F5-en?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan heb geleerd is dat je uitspraken van Johan met een korreltje zout moet nemen.
las ergens dat je op mijn handdoekje erbij had willen zitten..quote:
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent Dottey.
Afwachten? Op de site staat dat de streams overbelast zijn, hier wordt gezegd dat we moeten wachten.... Hoe lang? Tot het rustiger wordt op de streams, zeker? Wanneer is dat dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
gewoon even chill afwachten dan word het vanzelf allemaal duidelijker![]()
Geen blinde paniek in ieder geval
Sorryquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:52 schreef Dottey het volgende:
las ergens dat je op mijn handdoekje erbij had willen zitten..
![]()
het was echt een k*t vakantie..
lekker ontopic
Ik zag jou op een Turkse stream.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Dottey hoe ging het vandaag of was je er niet.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dottey zit lekker onder de Turkse zon, fluiter.
quote:
Verwacht dat er morgen best al wat te zien is op de streams.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Afwachten? Op de site staat dat de streams overbelast zijn, hier wordt gezegd dat we moeten wachten.... Hoe lang? Tot het rustiger wordt op de streams, zeker? Wanneer is dat dan?
Ze zijn aan het testenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Afwachten? Op de site staat dat de streams overbelast zijn, hier wordt gezegd dat we moeten wachten.... Hoe lang? Tot het rustiger wordt op de streams, zeker? Wanneer is dat dan?
en ik vond het nog wel zo lief van jou.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sorrydat was Mazaru:
.
[..]
Ik zag jou op een Turkse stream.![]()
.
[..]
[..]
[..]
Dottey: Gewoon de startdatum blijft start datumquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze zijn aan het testenwat extra service is
![]()
Maar er word niet alleen daar getest.
Gewoon de startdatum blijft start datum.
Slechte stream belichting daar in Turkije.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:07 schreef Dottey het volgende:
en ik vond het nog wel zo lief van jou.![]()
Maar ik ben brunette
Dat is wel de bedoeling in ieder gevalquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dottey: Gewoon de startdatum blijft start datum
Dat zal ik eens doen..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Slechte stream belichting daar in Turkije.![]()
Maar leuk Dottey je mag gewoon weer een eigen topic openen voor de Vlemmix Studio foto's.
Ja, ik dacht: ik communiceer het maar ff.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling in ieder geval
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling in ieder geval
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: ik communiceer het maar ff.
Anders weet niemand ervan.
Nee dat zeker niet..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:18 schreef Danny het volgende:
[..]
dus dat hele 'alles ist kaputt' verhaal was wèl complete bullshit?
Nee dat is niet het geval.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het een publiciteitstunt is, is het niet zo'n hele goede nee!
Ik dacht iedere keer nog: er komt een clue waardoor alles op zijn plaats valt.quote:
Water bij de wijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:34 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik dronk er donderdagavond nog een wijntje en vroeg alleen of er wat water bijkon......
Neuh, ze hebben nu software waarmee een groter scherm mogelijk is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:31 schreef Disana het volgende:
Dus dat lullige kleine schermpje wordt de stream? Ik hoop dat HiDiHo van de partij is om een pop up te leveren.
Je komt niet geloofwaardig over.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
gewoon even chill afwachten dan word het vanzelf allemaal duidelijker![]()
Geen blinde paniek in ieder geval
Oh gelukkig, ik kreeg hier de indruk dat dit scherm het ging worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh, ze hebben nu software waarmee een groter scherm mogelijk is.
Dat zullen ze nu wel aan het testen zijn of al getest hebben.
Maar alles wat je laat zien gaat hier (en ook ergens anders mocht het echt bekend worden) door de mangel.
Daar hoor je gewoon rekening mee te houden.
Hmm ik zie dat meer als een belofte onder voorbehoud.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik kreeg hier de indruk dat dit scherm het ging worden.
Ik hoop dat de kwaliteit redelijk wordt en dat we het (zoals Dottey belooft) morgen kunnen beoordelen. Ben ook benieuwd of de website op tijd klaar is.
Dus morgen gaat het misschien toch niet van start?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hmm ik zie dat meer als een belofte onder voorbehoud.
Het is ook wel handig als je zelf de belofte kunt nakomen voordat je hem doet.
Jawel joh, morgen staat er opeens zo'n site als http://www.ringling.com online met werkende streams en al.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus morgen gaat het misschien toch niet van start?
Ik vrees met grote vrezequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dottey is er stellig over, ik hoop niet dat de wens de vader van de gedachte was.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:13 schreef sunny16947 het volgende:
De kelder is expres onder water gezet. De grootste sponsor wilde zijn waren live aan de man brengen
http://www.vlemmix.nl/nl
En Spice TV, dan hoef je niet tot 0:30 op te blijven voor wat actie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef Danny het volgende:
Och, als alle vereiste vergunningen binnen zijn, aan alle veiligheidseisen is voldaan en de kelder compleet opnieuw is opgebouwd in een dag, nadat Vlemmix gisteren meldde dat ALLES naar de klote was geloof ik best dat ze morgen beginnen. En ik geloof best dat het voor een half uurtje leuk is ook nog, maar daarna ga ik toch gewoon weer house, dollhouse, dexter, how i met your mother, scrubs, the big bang theory etc kijken.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:15 schreef Marrije het volgende:
Het hoeft voor mij ook niet allemaal even enerverend te zijn, ik vond de 'saaie' momenten
bij BB en DGK ook prima. Anders wil ik de deur niet meer uit voor boodschappen doen enzo
Ik vind het vaak gewoon gezellig om de streams op de achtergrond aan te hebben als ik wat
anders aan het doen ben (op de computer).
Kom de tijd wel door.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef Danny het volgende:
geloof ik best dat ze morgen beginnen. En ik geloof best dat het voor een half uurtje leuk is ook nog, maar daarna ga ik toch gewoon weer house, dollhouse, dexter, how i met your mother, scrubs, the big bang theory etc kijken.
Het had al 10 dagen moeten draaienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze zijn aan het testenwat extra service is
![]()
Oh, dat het is gecanceld wordt wél gecommuniceerd maar dat het toch doorgaat niet.quote:Gewoon de startdatum blijft start datum.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het had al 10 dagen moeten kunnen draaien
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:48 schreef Stefan het volgende:
Het had al zal hooguit 10 dagen moeten draaien
Maar goed dat jij dat bepaalt dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het had al 10 dagen moeten draaien
Ik bepaal dat niet, maar het zoun logisch zijn, aangezien het niet alleen om Johans programma's gaat maar ook om externe partners.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar goed dat jij dat bepaalt dan.
Als die er problemen mee hebben uiten ze dat heus wel. Dat hoef jij niet voor ze te doen hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik bepaal dat niet, maar het zoun logisch zijn, aangezien het niet alleen om Johans programma's gaat maar ook om externe partners.
Maar het MAG wel natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als die er problemen mee hebben uiten ze dat heus wel. Dat hoef jij niet voor ze te doen hoor![]()
Da's ook weer zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar het MAG wel natuurlijkMooi man, dat interwebs
Geen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, welk mediaplan schuilt er achter om niet alvast een testbeeld en programmering bekend te maken?
Alles is weggedreven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, welk mediaplan schuilt er achter om niet alvast een testbeeld en programmering bekend te maken?
Uitstel was bevestigd door Johan gisteren, of het doorgaat komt naar buiten via Dottey en Mera.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:43 schreef thefreakje het volgende:
is de uitstel van de lancering nu definitief bevestigd, of is die titel een dikke lul bier verhaal van ts?
Er is geen officiële sitequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
correctie, komt naar buiten via de officiële site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |