Nee, Johan zei dat ze de hele ochtend de boel hebben leeggepompt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
Resumerend;
Er zit ergens een rooster waardoor water wegloopt?
En zelfs MET dat rooster stond er 40 centimeter water?
te laat, alles staat alweer binnen verder te drogenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik zie hier mensen uit eindhoven posten, waarom is er nog niemand langsgeweest
als jij alles weet, hoe hebben ze dan het water weggekregen zonder stroom, waarom zijn er geen fotos van de 40 cm, en als het nu al droogt dan kan het zondag alsnog doorgaan lijkt me?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
te laat, alles staat alweer binnen verder te drogen
De hele inboedel is naar de klotequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
te laat, alles staat alweer binnen verder te drogen
We zullen het zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als jij alles weet, hoe hebben ze dan het water weggekregen zonder stroom, waarom zijn er geen fotos van de 40 cm, en als het nu al droogt dan kan het zondag alsnog doorgaan lijkt me?
Tjaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:03 schreef Gert het volgende:
Mensen, het is toch echt gelul hè, of wordt daar nu nog serieus over gebakkeleid?
Niet één foto van een bunker onder water. Maar wél een paar ándere keiharde pics vanaf het front: een meterkast, wat grof vuil en een gedweilde vloer.
En 24 duizend liter water wat spoorloos verdwenen is zonder stroom voor een dompelpomp.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:03 schreef Gert het volgende:
Mensen, het is toch echt gelul hè, of wordt daar nu nog serieus over gebakkeleid?
Niet één foto van een bunker onder water. Maar wél een paar ándere keiharde pics vanaf het front: een meterkast, wat grof vuil en een gedweilde vloer.
Ik denk dat de volgende primeur in het vervolg naar Sly gaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En 24 duizend liter water wat spoorloos verdwenen is zonder stroom voor een dompelpomp.
Jullie gaan morgen de boel weer onder water zetten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We zullen het zien![]()
Morgen live report.
Ja, maar dit is journalistiek he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat de volgende primeur in het vervolg naar Sly gaat
De emmer staat klaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jullie gaan morgen de boel weer onder water zetten?
Waar is die te zien?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:35 schreef Stefan het volgende:
Sowieso snap ik het cancelen niet. Volgens de trailer van Bram speelt zeker 60 a 70 procent van de bunker zich boven af met die 2 greenscreens.
Spuit 11, fluiter to the rescuequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
http://www.enjoymedia.nl/films/site_vlemmix_live/
klik op 'live'.
Er wordt overigens nergens gezegd dat TBO ook boven opgenomen wordt. Wel dat er TBO opgenomen wordt, en dat er boven opgenomen wordt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft gewoon de douche laten stromen na het maken van de trailer, denk ik.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:22 schreef Dottey het volgende:
Eerst hebben ze de badkamer voor "het personeel" aangepast..
Je moet weten dat het boven meer afzien was dan beneden.
Wij hadden geen eens een douche..en met 20 man aan een wastafel aankloten is best afzien.
De laatste dagen waren wij (ja, ik had geholpen met installeren) met het plaatsen van de douche.
Iedereen was verrukt met warme stralen water. Alleen was er nog een probleempje.
Er was geen muurtje of niets. Dus heelllll Eindhoven kon meegenieten als wij stonden te douchen.
De buitendeur van die ruimte moest open blijven staan voor de ventilatie.
Een dag of wat later had iemand heel creatief van karton een muurtje gefabriceerd.
Maar nu is er een echt muurtje gemaakt.
Er word enorm hard gewerkt om alles te verbeteren, boven en beneden in de bunker.
Dus ze zijn toch al begonnen? En nu al meer dan 100.000 kijkersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:58 schreef Noelle06 het volgende:
ivm grote drukte zijn de livestreams overbelast
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt wel beeld? Wat gebeurt er nu?
Ja, ze zijn overbelast. Is de show van Jaap nu?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij niet? Zouden de streams nu al overbelast zijn dan??
Jij speelde nooit spelletjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij niet? Zouden de streams nu al overbelast zijn dan??
Nee, ze hebben live cams gezet op het Bunker leegscheppen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ze zijn overbelast. Is de show van Jaap nu?
En wat is er ondertussen op de andere 3 streams?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ze hebben live cams gezet op het Bunker leegscheppen.
Volgens mij is het een soort van cabaretquote:
Doet Johan zelf het cabaret?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is het een soort van cabaret
Hij speelt zijn eigen spitting-imagequote:
Link naar de streams a.u.b.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:41 schreef Stefan het volgende:
3 uur 40
ivm grote drukte zijn de streams overbelast, ik ben denk ik kijker 100.001. Waar zijn de rest?
Dat is de alreeds bekende promo filmpje.quote:
Vandaar de overbelasting zekerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:53 schreef Dementor het volgende:
Dat is wel een heel erg klein beeldje.
Nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
Maar ... de kelder is onder water gelopen, niet het overige deel van het met camera's behangen
pand. TBO gaat nog helemaal niet van start, dus geen opnames in die 'geruïneerde' ruimte.
En dus geen enkel obstakel voor zondag?
Of mis ik iets?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
Waar zie je dat dan? Ik zie en hoor alleen veel geruis en de promo.
Onderaan de pagina een lichtkrant, iig vannacht draaide dat nog.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
Waar zie je dat dan? Ik zie en hoor alleen veel geruis en de promo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |