Jah watquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is tenminste nieuws, mensen worden op de hoogte gehouden. Ergens is dat een start van communicatie.
Je onderschat eindhoven. Ik kan me nog een bepaalde koninginnedag herinneren waarbij we via het evoluon de stad moesten verlaten omdat alle tunneltjes onder waren gelopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Een gesprongen leiding, ergens een rooster en dan 40cm water, hmmmmm
Lange droogte en een flinke hoosbui, putten en riolering die het niet kunnen bolwerken, oke.
Maar hier in het zuiden, geen hoosbui geweest.
Dussssss
Ik onderschat mijn eigen stadje(dicht bij Eindhoven) ook niet, een bepaald bedrijf waarbij bij elke hoosbui de putdeksels binnen het bedrijf werden gelanceerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je onderschat eindhoven. Ik kan me nog een bepaalde koninginnedag herinneren waarbij we via het evoluon de stad moesten verlaten omdat alle tunneltjes onder waren gelopen.
Sjesusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik onderschat mijn eigen stadje(dicht bij Eindhoven) ook niet, een bepaald bedrijf waarbij bij elke hoosbui de putdeksels binnen het bedrijf werden gelanceerd![]()
Maar vandaag, of het moet echt plaatselijk zijn geweest, geen hoosbui in Eindhoven toch?
TBO 2 vanuit een kelder bij het RIAGG ! ????quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
Resumerend;
Kortom; er zit een luchtje aan.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het hele verhaal, inclusief Bunker spoiler![]()
Story week 27
VLEMMIX WIL PSYCHISCHE HULP
'IK KAN NIETS...'
Na jarenlang met de meest malle fratsen de publiciteit gezocht te hebben, geeft Johan Vlemmix (50) het ruiterlijk toe: hij is ongeneeslijk verslaafd aan aandacht! Aan STORY biecht hij het op: 'Ik heb eigenlijk psychische hulp nodig...'
Door Guido Den Aantrekker
Op de halfjaarlijkse Societylunch van dassenkoning Tony Tetro viel de altijd bizar uitgedoste Johan Vlemmix voor het eerst helemaal niet op tussen alle andere verklede gasten, zoals Willibrord Frequin en Corry van Gorp. Naar aanleiding van het thema 'Carnaval in Venetië' verscheen Johan als koning, in een witte hermelijnmantel.
De Brabantse ondernemer kreeg meteen weer alle lachers op zijn hand met zijn malle fratsen. Maar achter zijn grappen en grollen schuilt eigenlik een tragedie, zo vertelt de clowneske Eindhovenaar. 'Ik heb er vijftig voor moeten worden, maar ik moet het voor mezelf nu eindelijk eens gaan toegeven: ik heb eigenlijk dringend psychische hulp nodig! Mijn verslaving aan aandacht gaat steeds verder en beheerst op dit moment mijn hele leven. Het lukt mij gewoonweg niet om uit beeld te blijven! Steeds opnieuw verzin ik weer iets waarmee ik het nieuws haal. Ik zal het maar gewoon zeggen: ik ben de grootste mediahoer van Nederland! Telkens neem ik mij voor om nou eens even een poosje uit de spotlights te blijven. Maar dan kom ik weer op zo'n societyfeestje als dit en dan hoeft er alleen maar een fotograaf of tv-ploeg naar mij te kijken en ik sta alweer klaar voor een foto of een interview! Ik verzin dan wel weer wat geks.
Eigenlijk vind ik mezelf dan heel erg triest. Vooral omdat ik eigenlijk helemaal niks kan. Ja, ik kan mijn dromen laten uitkomen. Of dat nu was met die fanclub voor Emily Bremers, mijn Paleis Soestdijk waarin ik van alles organiseer of een liedje voor Rita Verdonk. Waar ik zin in heb, dat doe ik. Maar het levert mij helemaal niets op, behalve dat iedereen denkt dat ik gek ben! Misschien moet ik inderdaad maar eens professionele hulp gaan zoeken. Ik heb al veel te veel verloren door mijn leven in de schijnwerpers...' Johan doelt daarmee op zijn huwelijk met Ellen Greven, dat in een scheiding eindigde. Ook de relatie met zijn kinderen Angela (26), Bob (21) en Joep (19) is door zijn voortdurende hang naar aandacht lange tijd verstoord geweest. Nu zijn kinderen ouder worden, is er iets meer begrip. Zijn mooie dochter Angela is zelf hard op weg een nationale bekendheid te worden na een sexy fotoreportage in een mannenblad.
Johan, die zijn fortuin vergaarde als autohandelaar en in de horeca en het vastgoed, produceert momenteel internetsoap De Bunker met ex-Big Brother Bart Spring in 't Veld. 'Dat doen we vanuit de atoombunker onder mijn Paleis Soestdijk. Die liet ik ooit voor mijn gezin bouwen, voor als er oorlog kwam. Maar dat gezin raakte ik kwijt en die oorlog is nooit gekomen...'
bron; [FB] Geef hier de mods gelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
N.B. deze publicatie is wel erg incompleet en bovendien zelfs voor een deel verzonnen. Aldus Vlemmix in reactie naar mijn medeleven![]()
Zodra Johan mensen ontvangt en ze drinken verkoopt of zodra andere mediapartners er programma's gaan opnemen is het niet meer gewoon Johans huis.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:26 schreef Dottey het volgende:
Maar het is wel gewoon Johan zijn huis geen openbaar gebouw.
Nee, Johan zei dat ze de hele ochtend de boel hebben leeggepompt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
Resumerend;
Er zit ergens een rooster waardoor water wegloopt?
En zelfs MET dat rooster stond er 40 centimeter water?
te laat, alles staat alweer binnen verder te drogenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik zie hier mensen uit eindhoven posten, waarom is er nog niemand langsgeweest
als jij alles weet, hoe hebben ze dan het water weggekregen zonder stroom, waarom zijn er geen fotos van de 40 cm, en als het nu al droogt dan kan het zondag alsnog doorgaan lijkt me?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
te laat, alles staat alweer binnen verder te drogen
De hele inboedel is naar de klotequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
te laat, alles staat alweer binnen verder te drogen
We zullen het zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als jij alles weet, hoe hebben ze dan het water weggekregen zonder stroom, waarom zijn er geen fotos van de 40 cm, en als het nu al droogt dan kan het zondag alsnog doorgaan lijkt me?
Tjaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:03 schreef Gert het volgende:
Mensen, het is toch echt gelul hè, of wordt daar nu nog serieus over gebakkeleid?
Niet één foto van een bunker onder water. Maar wél een paar ándere keiharde pics vanaf het front: een meterkast, wat grof vuil en een gedweilde vloer.
En 24 duizend liter water wat spoorloos verdwenen is zonder stroom voor een dompelpomp.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:03 schreef Gert het volgende:
Mensen, het is toch echt gelul hè, of wordt daar nu nog serieus over gebakkeleid?
Niet één foto van een bunker onder water. Maar wél een paar ándere keiharde pics vanaf het front: een meterkast, wat grof vuil en een gedweilde vloer.
Ik denk dat de volgende primeur in het vervolg naar Sly gaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En 24 duizend liter water wat spoorloos verdwenen is zonder stroom voor een dompelpomp.
Jullie gaan morgen de boel weer onder water zetten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We zullen het zien![]()
Morgen live report.
Ja, maar dit is journalistiek he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat de volgende primeur in het vervolg naar Sly gaat
De emmer staat klaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jullie gaan morgen de boel weer onder water zetten?
Waar is die te zien?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:35 schreef Stefan het volgende:
Sowieso snap ik het cancelen niet. Volgens de trailer van Bram speelt zeker 60 a 70 procent van de bunker zich boven af met die 2 greenscreens.
Spuit 11, fluiter to the rescuequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
http://www.enjoymedia.nl/films/site_vlemmix_live/
klik op 'live'.
Er wordt overigens nergens gezegd dat TBO ook boven opgenomen wordt. Wel dat er TBO opgenomen wordt, en dat er boven opgenomen wordt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft gewoon de douche laten stromen na het maken van de trailer, denk ik.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:22 schreef Dottey het volgende:
Eerst hebben ze de badkamer voor "het personeel" aangepast..
Je moet weten dat het boven meer afzien was dan beneden.
Wij hadden geen eens een douche..en met 20 man aan een wastafel aankloten is best afzien.
De laatste dagen waren wij (ja, ik had geholpen met installeren) met het plaatsen van de douche.
Iedereen was verrukt met warme stralen water. Alleen was er nog een probleempje.
Er was geen muurtje of niets. Dus heelllll Eindhoven kon meegenieten als wij stonden te douchen.
De buitendeur van die ruimte moest open blijven staan voor de ventilatie.
Een dag of wat later had iemand heel creatief van karton een muurtje gefabriceerd.
Maar nu is er een echt muurtje gemaakt.
Er word enorm hard gewerkt om alles te verbeteren, boven en beneden in de bunker.
Dus ze zijn toch al begonnen? En nu al meer dan 100.000 kijkersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:58 schreef Noelle06 het volgende:
ivm grote drukte zijn de livestreams overbelast
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt wel beeld? Wat gebeurt er nu?
Ja, ze zijn overbelast. Is de show van Jaap nu?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij niet? Zouden de streams nu al overbelast zijn dan??
Jij speelde nooit spelletjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij niet? Zouden de streams nu al overbelast zijn dan??
Nee, ze hebben live cams gezet op het Bunker leegscheppen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ze zijn overbelast. Is de show van Jaap nu?
En wat is er ondertussen op de andere 3 streams?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ze hebben live cams gezet op het Bunker leegscheppen.
Volgens mij is het een soort van cabaretquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |