Ik vond het gisteren het eerste uur wel lachen, die overstroming.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
Of is dit lachen, spannend en vooral verwachting creërend?
Het is van een knulligheid dat het bijna komisch is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren het eerste uur wel lachen, die overstroming.
Maar toen dacht ik nog dat het een publiciteitsstunt was, zodat ze in 1 klap op de kaart zouden staan.
Het lachen is bij mij omgeslagen in ergernis (en zelfs boosheid).
Dude, hoe blij denk je dat ze er in Eindhoven mee zijn?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
Het lachen is bij mij omgeslagen in ergernis (en zelfs boosheid).
Als ze nu gewoon eerlijk gezegd hadden dat ze het niet gingen redden, en daarom helaas hebben moeten besluiten het uit te stellen was er niets aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dude, hoe blij denk je dat ze er in Eindhoven mee zijn?
Dus dat de streams overbelast zijn is niet waar? Zit ik daar de hele tijd voor te F5-en? Zijn er nog meer dingen waar jullie over liegen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jongens, die site is een test, de stream is daar nog niet te zien.
Ik vond het wel een goeie grap eigenlijk, maar ik heb slechte humor.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:42 schreef Dottey het volgende:
Ze zijn nog steeds aan het testen![]()
Stream gaat gewoon door zoals gepland hoor. Dus niet afhaken allemaal.
Komt goed
Muurtje staat nog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Of het douchemuurtje is ingestort. [ afbeelding ]
.
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus dat de streams overbelast zijn is niet waar? Zit ik daar de hele tijd voor te F5-en?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan heb geleerd is dat je uitspraken van Johan met een korreltje zout moet nemen.
las ergens dat je op mijn handdoekje erbij had willen zitten..quote:
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent Dottey.
Afwachten? Op de site staat dat de streams overbelast zijn, hier wordt gezegd dat we moeten wachten.... Hoe lang? Tot het rustiger wordt op de streams, zeker? Wanneer is dat dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
gewoon even chill afwachten dan word het vanzelf allemaal duidelijker![]()
Geen blinde paniek in ieder geval
Sorryquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:52 schreef Dottey het volgende:
las ergens dat je op mijn handdoekje erbij had willen zitten..
![]()
het was echt een k*t vakantie..
lekker ontopic
Ik zag jou op een Turkse stream.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Dottey hoe ging het vandaag of was je er niet.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dottey zit lekker onder de Turkse zon, fluiter.
quote:
Verwacht dat er morgen best al wat te zien is op de streams.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Afwachten? Op de site staat dat de streams overbelast zijn, hier wordt gezegd dat we moeten wachten.... Hoe lang? Tot het rustiger wordt op de streams, zeker? Wanneer is dat dan?
Ze zijn aan het testenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Afwachten? Op de site staat dat de streams overbelast zijn, hier wordt gezegd dat we moeten wachten.... Hoe lang? Tot het rustiger wordt op de streams, zeker? Wanneer is dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |