Ik vrees met grote vrezequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dottey is er stellig over, ik hoop niet dat de wens de vader van de gedachte was.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:13 schreef sunny16947 het volgende:
De kelder is expres onder water gezet. De grootste sponsor wilde zijn waren live aan de man brengen
http://www.vlemmix.nl/nl
En Spice TV, dan hoef je niet tot 0:30 op te blijven voor wat actie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef Danny het volgende:
Och, als alle vereiste vergunningen binnen zijn, aan alle veiligheidseisen is voldaan en de kelder compleet opnieuw is opgebouwd in een dag, nadat Vlemmix gisteren meldde dat ALLES naar de klote was geloof ik best dat ze morgen beginnen. En ik geloof best dat het voor een half uurtje leuk is ook nog, maar daarna ga ik toch gewoon weer house, dollhouse, dexter, how i met your mother, scrubs, the big bang theory etc kijken.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:15 schreef Marrije het volgende:
Het hoeft voor mij ook niet allemaal even enerverend te zijn, ik vond de 'saaie' momenten
bij BB en DGK ook prima. Anders wil ik de deur niet meer uit voor boodschappen doen enzo
Ik vind het vaak gewoon gezellig om de streams op de achtergrond aan te hebben als ik wat
anders aan het doen ben (op de computer).
Kom de tijd wel door.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef Danny het volgende:
geloof ik best dat ze morgen beginnen. En ik geloof best dat het voor een half uurtje leuk is ook nog, maar daarna ga ik toch gewoon weer house, dollhouse, dexter, how i met your mother, scrubs, the big bang theory etc kijken.
Het had al 10 dagen moeten draaienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze zijn aan het testenwat extra service is
![]()
Oh, dat het is gecanceld wordt wél gecommuniceerd maar dat het toch doorgaat niet.quote:Gewoon de startdatum blijft start datum.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het had al 10 dagen moeten kunnen draaien
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:48 schreef Stefan het volgende:
Het had al zal hooguit 10 dagen moeten draaien
Maar goed dat jij dat bepaalt dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het had al 10 dagen moeten draaien
Ik bepaal dat niet, maar het zoun logisch zijn, aangezien het niet alleen om Johans programma's gaat maar ook om externe partners.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar goed dat jij dat bepaalt dan.
Als die er problemen mee hebben uiten ze dat heus wel. Dat hoef jij niet voor ze te doen hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik bepaal dat niet, maar het zoun logisch zijn, aangezien het niet alleen om Johans programma's gaat maar ook om externe partners.
Maar het MAG wel natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als die er problemen mee hebben uiten ze dat heus wel. Dat hoef jij niet voor ze te doen hoor![]()
Da's ook weer zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar het MAG wel natuurlijkMooi man, dat interwebs
Geen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, welk mediaplan schuilt er achter om niet alvast een testbeeld en programmering bekend te maken?
Alles is weggedreven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:10 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, welk mediaplan schuilt er achter om niet alvast een testbeeld en programmering bekend te maken?
Uitstel was bevestigd door Johan gisteren, of het doorgaat komt naar buiten via Dottey en Mera.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:43 schreef thefreakje het volgende:
is de uitstel van de lancering nu definitief bevestigd, of is die titel een dikke lul bier verhaal van ts?
Er is geen officiële sitequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
correctie, komt naar buiten via de officiële site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |