tot aan de knieen idd.quote:
En datquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Het interieur van de bunker. Die bestond toch uit steigerhouten banken en stalen stapelbedden?
Da's wel het eerste wat ik iedereen dacht ja.quote:
En hier heb ik een vermoeden.quote:"Een of andere droplul heeft de slang voor de watervoorziening naar het keukenblok in de kelder vastgemaakt met tape. Met tape! En door de constante waterdruk is dit losgeschoten. Wie het heeft gedaan weet ik niet, waarschijnlijk is het zo aangelegd toen De Bunker werd gemaakt, maar wat een enorme eikel."
Ik baal dat ik nu niet thuis ben, anders was ik er even naartoe gefietst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef Stefan het volgende:
Van de schakelkast, alleen deze staat bovenaan de trap, niet in de kelder.
Willem?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:52 schreef PC eend het volgende:
Slappe poging om willem bij het project te betrekken
Watermanagementquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Willem?
Wever? Met de waterpomptang?
Hoe kan je dan mailen?quote:Als ik de stroom aanzet is er meteen kortsluiting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Stefan het volgende:
SMS Johan:
Moeten hele bunker slopen helaas
+ foto met kastje en lamp en dekenkist
Foto's van Bunker onder water zijn vanochtend niet gemaakt.
Ik denk zelf dat ze gewoon zelf het interieur verbouwen voor SV ofzo.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Soury het volgende:
Flikker er een zooi waspoeder doorheen en voila een soap
Damn. Je zou je toch bijna beledigd voelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Stefan het volgende:
SMS Johan:
Moeten hele bunker slopen helaas
Oh ja, natuurlijk. Onze Willem!quote:
Ook dat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Stefan het volgende:
Wat ik raar vind: er zijn geen foto's gemaakt toen de bunker onder water stond, ze zijn direct gaan pompen. Je maakt alleen al foto's voor de verzekering. Dus ik denk: hoax
Of diezelfde oetlul als van die tape is ook vergeten de verzekering af te sluiten ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Stefan het volgende:
Wat ik raar vind: er zijn geen foto's gemaakt toen de bunker onder water stond, ze zijn direct gaan pompen. Je maakt alleen al foto's voor de verzekering. Dus ik denk: hoax
Ik had net Bart aan de telefoon en die zei precies hetzelfde. Dat ding zit bovenaan en daar reikt water niet, als het veertig cm hoog staat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:00 schreef Stefan het volgende:
+ dat de schakelkast boven de bunker is, namelijk bovenaan de trap naar beneden, Johan stuurde me een foto
Misschien stond het water 400 cm hoog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had net Bart aan de telefoon en die zei precies hetzelfde. Dat ding zit bovenaan en daar reikt water niet, als het veertig cm hoog staat.
http://www.nokia.nl/ontva(...)pc-suite-o3/downloadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Stefan het volgende:
Wie weet hoe ik multimedia van mn Nokia afkrijg? Kan m niet verplaatsen naar de sd kaart.
Volgens mij wou hij gewoon die bunker bij SV betrekken en bram niet voor het hoofd stoten, vandaar dit waterdichte ondoorzichtige excuusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat.
Het verhaal rammelt aan alle kanten.
Of! Misschien is het wel een leugentjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien stond het water 400 cm hoog.
Want van 40 cm gaat het interieur ook niet spontaan drijven.
Verzopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef Noek het volgende:
Wat een heerlijke bullshit. Waar is Mera?
Die is aan het dweilen. Met de kraan open, denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef Noek het volgende:
Wat een heerlijke bullshit. Waar is Mera?
ba-dum TSCH!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is wel de enige die door een waterkraan kan.
Nou nou, het is écht wat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef Stefan het volgende:
Als we echt schokkende beelden hebben dan zie je die uiteraard het eerst op FOK!
Heb je 'm alweer gebeld om hem met deze ontkrachtende feiten te confronteren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef Stefan het volgende:
Update: 15.05 uur.
Het verhaal rammelt aan alle kanten en lijkt dus een publiciteitsstunt. Vlemmix heeft geen opnames van de veertig centimeter water, wat raar is want die wil je voor je verzekering. Verder stuurde Vlemmix 2 foto's per sms. De schakelkast blijkt niet in de kelder te zitten maar zit op de begane grond. De inboedel met waterschade is niet meer dan een kastje, matras en een dekenkist. Als we echt schokkende beelden hebben dan zie je die uiteraard het eerst op FOK!
Jezus man, ik hou het niet meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef Stefan het volgende:
Als we echt schokkende beelden hebben dan zie je die uiteraard het eerst op FOK!
Wat denk je van mij?quote:
Nee, Johan had ik 10 minuten geleden aan de lijn en blinde paniek blinde paniek. Ik krijg helaas de 2 fotos niet van mn gsm, en een kabeltje voor de gsm heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je 'm alweer gebeld om hem met deze ontkrachtende feiten te confronteren?
Ik bel je zodra Sunchaser wat nieuws heeftquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat denk je van mij?
Ik moet zo gaan borrelen.
Oftewel FOK! laat zich gewoon gebruiken voor om wat extra publiciteit te krijgen en jullie vinden het alleen goed als Vlemmix FOK! een beetje aandacht schenkt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef Stefan het volgende:
Het verhaal rammelt aan alle kanten en lijkt dus een publiciteitsstunt. Vlemmix heeft geen opnames van de veertig centimeter water, wat raar is want die wil je voor je verzekering. Verder stuurde Vlemmix 2 foto's per sms. De schakelkast blijkt niet in de kelder te zitten maar zit op de begane grond. De inboedel met waterschade is niet meer dan een kastje, matras en een dekenkist. Als we echt schokkende beelden hebben dan zie je die uiteraard het eerst op FOK!
Zullen we een SMS-chain opzettenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bel je zodra Sunchaser wat nieuws heeft![]()
Bel jij mij dan? Het kan zijn dat ik net even op het toilet zit
Open jij de eerste COF?quote:
Dat was TBO toch kort samengevat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
ipv je 'publiek' te onderschatten door ze zulke nonsens voor te schotelen.
Foto's van de ondergelopen bunker toch hè!quote:
Spreek voor jezelf. Vuigequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Sneue nokia-kiekjes van een meterkast mag je wel houden.
Johans dochter Angela schijnt ook kletsnat te zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Schokkende beelden graag achter een spoiler-tag.
Ik wil foto's van een grienende Johan met z'n poten in de stoenamie!quote:
Niet lullen, foto's posten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Johans dochter Angela schijnt ook kletsnat te zijn.
Volgens mij van een kastje, een matras en een dekenkist.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Foto's van de ondergelopen bunker toch hè!![]()
Prima, zolang ze maar onder water staan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij van een kastje, een matras en een dekenkist.
Om met Hans Teeuwen te spreken: zingenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil foto's van een grienende Johan met z'n poten in de stoenamie!
Alles weg!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef remlof het volgende:
Hier zijn foto's van sunchaser:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is gewoon tè hilarisch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan was het wel een wijnkelder gewordenquote:
Scherpquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe kan die voet van die lamp nog zo stoffig zijn?
Hij had beter ff kunnen googlenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is gewoon tè hilarisch.
Geen foto van de Bunker zelf, maar een ubertreurige buitenfoto.
Heel scherp!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Met een rolstoel voor Jaap?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij had beter ff kunnen googlen
[ afbeelding ]
Daarom ook al snel een update. SV maken we samen he, de volgers en de makers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
Stefan, ik vind dat je nog even wat investigating journalism moet toepassen en Johan het vuur na aan de schenen moet leggen met betrekking tot de knoerten van gaten in dit verhaal.
En niet stoppen tot het water hem aan de lippen staat!
Die is ook ondergelopen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef thefreakje het volgende:
is er al een studio vlemmix website?
Ja StreamVerslagen maken we samen dus gooi die streams maar aan, ohh nee er is nu geen stroom.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef Stefan het volgende:
SV maken we samen he, de volgers en de makers.
Komt vandaag dus weer terug , welkom terug.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dottey zit lekker onder de Turkse zon, fluiter.
Stroomverslagenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja StreamVerslagen maken we samen dus gooi die streams maar aan, ohh nee er is nu geen stroom.
.
Meneer Octaaf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef Stefan het volgende:
Overigens welke electricien is verantwoordelijk voor al die draden van de meterkast naar beneden?
En hoe kan de schakelkast kapot zijn. Water komt er niet. Lijkt me als beneden kortsluiting komt dat boven alles uitslaat. En waarom kunnen ze dan boven geen stroom hebben, zit alles op 1 groep ofzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef Dementor het volgende:
Maar waarom geloof ik dit nou niet echt, daarnaast werd het water toch geregeld met een druk op de knop van boven?
Bedoel je nou Dinges?quote:
Jaaa, dat weet ik nog van TBO.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef Dementor het volgende:
Toch nog een soort van (water)stream.
Maar waarom geloof ik dit nou niet echt, daarnaast werd het water toch geregeld met een druk op de knop van boven?
En het bed is alvast nat voor de spannende dingen (lees: mensen) die er snachts gaan komen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:
Oeh! Dit is natuurlijk een voorloper op de sprookjes die straks worden verteld.
Of hij heeft m'n aquarium-idee wat uitgebouwd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:
Oeh! Dit is natuurlijk een voorloper op de sprookjes die straks worden verteld.
Komt wel goed schatje.quote:
Johan stuurt me zelf die kast van boven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef beequeen het volgende:
Maar wacht even....er zat beneden toch ook iets van een stoppen/schakelkast. Als er storing was zag je Alsido dat oplossen. Ik dacht naast het hok waar je de luchtruimte betreedt.
A. die kast hangt ver boven de 40cm.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef beequeen het volgende:
Maar wacht even....er zat beneden toch ook iets van een stoppen/schakelkast. Als er storing was zag je Alsido dat oplossen. Ik dacht naast het hok waar je de luchtruimte betreedt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me vergissen hoor, maar ik weet nog dat de overlevers niet mochten praten met de mensen van onderhoud en de camera draaide dan ook weg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Stefan het volgende:
Johan stuurt me zelf die kast van boven.
Bij de foto's hoort het volgende tekstje van Johan:quote:
Waarom dan nu deze hoax?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Dementor het volgende:
Tijdens TBO hebben we trouwens wel echt waterschade gehad.
Spookstof.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik liep over straat en werd gebeld...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Weten jullie allemaal ook nog precies waar jullie waren toen jullie hoorden dat de Bunkert volliep?
Ik wel
De waterschade is zó erg dat Fok! het zelfs begint te begevenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik liep over straat en werd gebeld...
Oja, door Johan zelf
Ah gos!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bij de foto's hoort het volgende tekstje van Johan:
Moeten alles helaas...
De hele bunker moet gesloopt worden.
Dramaqueenking.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Weten jullie allemaal ook nog precies waar jullie waren toen jullie hoorden dat de Bunkert volliep?
Ik wel
Dat is boooooo ringquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom dan nu deze hoax?
Hij kan toch ook gewoon zéggen dat hij het niet gaat redden?
Die eikel heeft een subforum vol mongolen die zitten te wachten, soort vanquote:
Heb je gezegd dat ik hoop dat hij over die lamp struikelt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:01 schreef Stefan het volgende:
Update van Johan
Foto 1 is geen meterkast. Is de Stroomverziening is van de regieruimte.
Wie niet gelooft dat het echt is mag komen kijken
Foto's volgen
Maar ... die is toch niet onder water gelopen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:01 schreef Stefan het volgende:
Update van Johan
Eigenlijk hulde voor degene die de slang verkeerd heeft gemonteerd, krijgen we alsnog een nieuwe ruimte daar beneden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:01 schreef Stefan het volgende:
Update van Johan
Wie niet gelooft dat het echt is mag komen kijken
Foto's volgen
Hoelaat ben je afgewerkt? Kun je even kijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ... die is toch niet onder water gelopen?
Afgewerkt? Ik sta niet achter Station Beukenlaan!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:04 schreef Stefan het volgende:
Hoelaat ben je afgewerkt? Kun je even kijken.
Waarom moet alles dan afgebroken worden? Ik ga niet met je trouwen als je nu al tegen me liegt over dit soort essentiële onderwerpen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
De schade is niet gigantisch, maar alles is wel zeiknat en eea moet opdrogen danwel vervangen worden.
Welke alles?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
De schade is niet gigantisch, maar alles is wel zeiknat en eea moet opdrogen danwel vervangen worden.
Kanonne.quote:
Morgen pakt de Telegraaf groot uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
De landelijke media melden nog steeds niets.
Da's Eindhovens. Mijn vriendin zei t ook altijd en dat was ene kapster, gene hoer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Afgewerkt? Ik sta niet achter Station Beukenlaan!
Was al naar de sponsor schreef Mera.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Stefan het volgende:
Waar is die doodskist?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:04 schreef Stefan het volgende:
Hoelaat ben je afgewerkt? Kun je even kijken.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
Normaal gesproken niet, maar als Johan Vlemmix bij iets betrokken is doen ze dat wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Morgen pakt de Telegraaf groot uit.
Denk niet dat ze over 'n hobby-initiatief gaan berichten
Ik ben niet echt technisch maar aardlekschakelaars zitten toch gewoon in de schakel/stoppenkast zelf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar de aardlekschakelaars waarop die zijn aangesloten zitten wél in de kelder. Plus alle bekabeling etc.
Duidelijke foto's komen zeer zeker nog.
Don't shoot the messenger... Ik denk dat vooral het stucwerk er niet meer uitziet. Plus dat dat hele kot leeg moet natuurlijk. Maar ik weet het niet, zit op mijn werk, niet in Eindhoven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom moet alles dan afgebroken worden? Ik ga niet met je trouwen als je nu al tegen me liegt over dit soort essentiële onderwerpen.
Knippen en wippenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoewel bij de meeste de uiterlijke overeenkomsten groot zijn.
Ik ga er van uit dat je dit tot op de bodem uitzoekt en mij verslag uit brengt, dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger... Ik denk dat vooral het stucwerk er niet meer uitziet. Plus dat dat hele kot leeg moet natuurlijk. Maar ik weet het niet, zit op mijn werk, niet in Eindhoven.![]()
Denk dat de foto's straks wel voor zich spreken.
Ah hout dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:06 schreef Dementor het volgende:
Er zitten ook houten panelen op de muren, die mogen er dan ook wel af.
Het was dus zo goed gedaan dat je dacht dat het stuc was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ah hout dusdacht dat het alleen stuc was. Nog erger dus.
Dat hoeft niet, ik hoor het vanzelf, en jij ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je dit tot op de bodem uitzoekt en mij verslag uit brengt, dat lijkt me duidelijk
Leer Brabants, Kopijkatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja of omdat ik de ballen verstand van stucwerk heb.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was dus zo goed gedaan dat je dacht dat het stuc was.
Kan ik me aanmelden als vrijwilliger?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:12 schreef Copycat het volgende:
Ik zie Alsido en Johan nu koortsachtig alles kort en klein slaan en nat spuiten.
Met de plantenspuit langs de randen van de muur... "30 tot 40 cm. niet hoger.. okay!".quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:12 schreef Copycat het volgende:
Ik zie Alsido en Johan nu koortsachtig alles kort en klein slaan en nat spuiten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:12 schreef Copycat het volgende:
Jij bent echt errug.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:12 schreef Copycat het volgende:
Een soort van stalen kastje en hooguit wat props.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
Maar wat stond er nu allemaal beneden? Twee fietsen, een in elkaar getimmerd bed, een picknickset en drie stapelbedden? Nog meer?
Nadat ze al die zooi uit de bunker gehaald hebben moet er toch nog gedweild worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:12 schreef Copycat het volgende:
Met 30/40 cm water mag je een dompelpomp in gaan zetten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nadat ze al die zooi uit de bunker gehaald hebben moet er toch nog gedweild worden.
Bram heeft 'm opgegraven en er een huis in Loosdrecht mee gekocht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:18 schreef Dementor het volgende:
De doodskist vol met goudstaven (opbrengst van TBO) heb ik de vorige keer dat ik er was samen met Alsido op het kerkhof begraven.
Dus die kist is helemaal niet terug naar de sponsor.
Ehh... Dus de houten panelen op alle muren en de bar, de aardlekschakelaars en bekabeling, die legerspullen die in de kasten lagen (maar da's geen ramp schat ik zo)... Vloer zal ook wel een vieze plakzooi zijn...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
Maar wat stond er nu allemaal beneden? Twee fietsen, een in elkaar getimmerd bed, een picknickset en drie stapelbedden? Nog meer?
Makes sense.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bram heeft 'm opgegraven en er een huis in Loosdrecht mee gekocht.
Dweilpauze!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nadat ze al die zooi uit de bunker gehaald hebben moet er toch nog gedweild worden.
Weinig geleerd van TBOquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
Wees dan een vent en zeg dat je het inderdaad onderschat hebt en niet voor elkaar krijgt binnen die korte termijn, ipv je 'publiek' te onderschatten
En omdat die kelder onder 40 hele centimeters water heeft gestaan kan het hele pand tot nader order niet dienen als studio?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ehh... Dus de houten panelen op alle muren en de bar, de aardlekschakelaars en bekabeling, die legerspullen die in de kasten lagen (maar da's geen ramp schat ik zo)... Vloer zal ook wel een vieze plakzooi zijn...
Und ich gelaube er kein fick vonquote:
Dat dus, en tot die tijd ist es KELOEL.quote:
Schnell, ruf mal die Wim-Lex an! Wasserwirkenquote:
Wim-Lex ist kein frau so s ist: "Der Wim-Lex"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schnell, ruf mal die Wim-Lex an! Wasserwirken
Ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:35 schreef Danny het volgende:
oh god, straks duiken we in de zoekresultaten van google.de op en krijgen we weer een duitse invasie
De schakelaars voorzien het hele pand van stroom, dat moet allemaal vervangen worden. En de concrete zaken staan niet binnen een uur online omdat ze liever de boel eerst opruimen en dan pas foto's maken, me dunktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
En omdat die kelder onder 40 hele centimeters water heeft gestaan kan het hele pand tot nader order niet dienen als studio?
Ik blijf het een typisch verhaal vinden. Ook qua timing.
En bij gebrek aan concrete zaken.
Ach du Pumpernickel duquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wim-Lex ist kein frau so s ist: "Der Wim-Lex"
Ik ben al drie jaar bezig dit land van binnenuit kapodt te maken dus laat ze maar komenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:35 schreef Danny het volgende:
oh god, straks duiken we in de zoekresultaten van google.de op en krijgen we weer een duitse invasie
In unserem keller kommt wenigstens wasser aus der douche! Oder sowasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:41 schreef Gert het volgende:
Hee ian, kun jij "In onze kelders doet de douche het wél echt!" even vertalen?
Misschien hadden ze voor de wateroverlast de concrete zaken online moeten zetten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De schakelaars voorzien het hele pand van stroom, dat moet allemaal vervangen worden. En de concrete zaken staan niet binnen een uur online omdat ze liever de boel eerst opruimen en dan pas foto's maken, me dunkt
Citruspers, zijden bloemen, kerstversiering en de blender.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
En 150 gastendoekjes!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Citruspers, zijden bloemen, kerstversiering en de lender.
Alles is weg, Eksjon FTW.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:47 schreef Stefan het volgende:
Citruspers, zijden bloemen, kerstversiering en de blender.
Johan zelf?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:52 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, welke mongool maakt er een waterslang vast met tape. Bram of Bart?
Als t echt is... Djees, je krijgt nog eens een primeurquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef Stefan het volgende:
Voor dit soort dingen (als t echt is) heb je allang je eigen site in de lucht moeten hebben natuurlijk, zo trek je bezoekers.
persoon met een vlekjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:52 schreef Stefan het volgende:
Net alsof het draait om primeurs.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als t echt is... Djees, je krijgt nog eens een primeur
Oh, een beetje gezonde wantrouwigheid bij gebrek aan echte foto's is ongewenst ofzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Betekend dit dat je later thuis bent? Moet ik nou voor mezelf koken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sorry liefquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Betekend dit dat je later thuis bent? Moet ik nou voor mezelf koken?
Gisteren zeg je nog: Johan weet als geen ander hoe hij de media moet bespelen en publiciteit moet halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe 's een polletje wie het wel en niet geloofd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gisteren zeg je nog: Johan weet als geen ander hoe hij de media moet bespelen en publiciteit moet halen.
Oke, goed punt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gisteren zeg je nog: Johan weet als geen ander hoe hij de media moet bespelen en publiciteit moet halen.
Eerst zijn uiterlijk en nu ditquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die man heeft ook altijd gewoon zo ongelooflijk veel pech.![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:52 schreef Stefan het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:12 schreef enjoybram het volgende:
Voor de rest .... tja... wat moet ik zeggen. Vol passie stort je je in een nieuwe uitdaging... en dan..
Maar goed... sommige onder ons weten de nieuwe plannen al... dus ff wachten nog!
Is dat Johan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:25 schreef remlof het volgende:
Nieuwe foto rond 5 uur van Sun ontvangen:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Alsido.quote:En zo ja, wie maakt dan de foto?
Het licht brandt! De stroom kon toch niet meer aan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:25 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hebben ze toch ondertussen al wel gefixedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het licht brandt! De stroom kon toch niet meer aan?
Je bent nu ook al zwanger van hem?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die man heeft ook altijd gewoon zo ongelooflijk veel pech.![]()
Daar doelde ik niet op. Ik doelde op concrete zaken in de zin van info over formats, programmering, presentatoren, uitzendtijdstippen et cetera.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
En de concrete zaken staan niet binnen een uur online omdat ze liever de boel eerst opruimen en dan pas foto's maken, me dunkt
Dus nu gaat de lancering niet door omdat de vloer nat is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch ondertussen al wel gefixed
De lancering gaat niet door omdat ze niets hebben wat ze kunnen laten zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus nu gaat de lancering niet door omdat de vloer nat is?
NASA stelt zo vaak een start uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe lang gaat dit de start trouwens uitstellen?
quote:
Ik zeg alvast dat de Chasert rancuneus is, puur om de Johan-soppers wat wind uit de zeilen te nemen.quote:
Heb je geen USB kabel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:50 schreef Stefan het volgende:
Dit is nog een duur grapje trouwens omdat MMS niet in mn bundel zit en ik er drie naar Remlof heb vestuurd. Ik zal een factuur van 3,75 naar PS2 sturen als het een hoax blijkt te zijn.
Daar komt het idd op neer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus nu gaat de lancering niet door omdat de vloer nat is?
Een storm in een glas bunker dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:25 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal de brandweer wel gedaan moeten hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:56 schreef Maanvis het volgende:
Nee maar serieus; Heeft er iemand verstand van kelders leegpompen? Dat kan toch nooit zo snel!? We zijn nu 3 uur verder en de kelder, waar 40cm water in stond, is nu al helemaal leeggepompt?
En ze hadden natuurlijk geen tijd om daar een foto van te maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zal de brandweer wel gedaan moeten hebben.
Hangt van de gebruikte pomp af.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:56 schreef Maanvis het volgende:
Nee maar serieus; Heeft er iemand verstand van kelders leegpompen? Dat kan toch nooit zo snel!? We zijn nu 3 uur verder en de kelder, waar 40cm water in stond, is nu al helemaal leeggepompt?
Daar ziet het niet naar uit:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zal de brandweer wel gedaan moeten hebben.
IId mijn ouders hadden vroeger vaak last van ondergelopen kelders (Best leuk gokken wat er in een blik zat) maar met een pomp is het zo wegquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:16 schreef Stefan het volgende:
'Het ging zo. Johan belde me om een uur of 1. De hele ochtend waren ze bezig geweest met water pompen
water stond tot kniehoogte
Nu belde hij in paniek, want kon niet doorgaan
Alles was stuk, de hele bunker moest worden gesloopt, de inboedel was vergaan en werd op een hoop gegooid
Er was geen stroom om foto's te mailen
Er was geen tijd foto's te maken
Die kwamen later
Nee er waren geen foto's van 40 cm water
ja, Johan kon wel een foto maken van de meterkast
Nee, johan wilde nog geen foto maken van de inboedel op straat
Ik kreeg een meterkastfoto
Een uur later ofzo een foto van spullen die kapot moesten zijn maar het zag eruit alsof ze aan het luchten waren.
4 uur later een foto van een dweilende vlemmix. Nergens details, nergens waterschade.
hoax dus
Niks slotje .... De waarheid moet boven WATER komenquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:21 schreef Soury het volgende:
Niks slotje .... De waarheid moet boven WATER komen
Die ken ik niet maar ik heb genoeg single soks in de aanbiedingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Dit zou volgens mij zelfs voor NowLive nog te doorzichtig zijn.
En als het echt echt waar is, eet Xebrozius een sok op.
en waar is dat water heengepompt? Wij pompen het altijd de tuin in, naar de achtergelegen sloot, dat duurt een paar uur, maar is alleen de kruipruimte. Water buiten, zeker 40 cm uit een grote kelder zie je heus wel! En ne vraag ik me af hoeveel m vierkante meter die kelder is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:16 schreef Stefan het volgende:
'Het ging zo. Johan belde me om een uur of 1. De hele ochtend waren ze bezig geweest met water pompen
Alles was stuk, de hele bunker moest worden gesloopt, de inboedel was vergaan en werd op een hoop gegooid
Die kwamen later
Een uur later ofzo een foto van spullen die kapot moesten zijn maar het zag eruit alsof ze aan het luchten waren.
4 uur later een foto van een dweilende vlemmix. Nergens details, nergens waterschade.
hoax dus
Kan iemand mij schrijven waar ik Studio Vlemmix berichten kan lezen op forum www.Nowlive.eu,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:16 schreef Stefan het volgende:
Die kwamen later
hoax dus
ze hebben het water vast het kerkhof opgepompt...die gasten daar zullen dr niet wakker van liggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en waar is dat water heengepompt? Wij pompen het altijd de tuin in, naar de achtergelegen sloot, dat duurt een paar uur, maar is alleen de kruipruimte. Water buiten, zeker 40 cm uit een grote kelder zie je heus wel! En ne vraag ik me af hoeveel m vierkante meter die kelder is.
wat is het oppervlak van de bunker?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat moeten we met 100.000x dezelfde verouderde foto?
Ga je uitrekenen of het überhaupt mogelijk is om binnen zo;n korte tijd zoveel water weg te pompen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat is het oppervlak van de bunker?
Die zijn daar toch niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ga je uitrekenen of het überhaupt mogelijk is om binnen zo;n korte tijd zoveel water weg te pompen?
Dan nog moet je rekening houden met roosters waar ook langzaam water in weg kan lopen etc.
We? 100.000x . Overdrijven deed je al vaker deze week.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:47 schreef Dementor het volgende:
Wat moeten we met 100.000x dezelfde verouderde foto?
Er ligt een rooster onderaan de houten trap of daar iets in weg kan lopen weet ik niet.quote:
Sowieso: als je tijdens de ramp met kniehoogtewater geen opnames maakt voor je eigen RLS dan ben je toch wel dom. En waar is de schade dat de hele bunker gesloopt moet worden?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ga je uitrekenen of het überhaupt mogelijk is om binnen zo;n korte tijd zoveel water weg te pompen?
Dan nog moet je rekening houden met roosters waar ook langzaam water in weg kan lopen etc.
Misschien is die 30/40cm schromelijk overdreven, je kent hem toch wel een beetje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sowieso: als je tijdens de ramp met kniehoogtewater geen opnames maakt voor je eigen RLS dan ben je toch wel dom. En waar is de schade dat de hele bunker gesloopt moet worden?
ja, maar tot de knieen in het waterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien is die 30/40cm schromelijk overdreven, je kent hem toch wel een beetje.
Hij gaat direct van het ergste uit wat dat betreft om zo passende maatregelen te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |