Betekend dit dat je later thuis bent? Moet ik nou voor mezelf koken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als t echt is... Djees, je krijgt nog eens een primeur
Sorry liefquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Betekend dit dat je later thuis bent? Moet ik nou voor mezelf koken?
Gisteren zeg je nog: Johan weet als geen ander hoe hij de media moet bespelen en publiciteit moet halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als t echt is... Djees, je krijgt nog eens een primeur
Doe 's een polletje wie het wel en niet geloofd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gisteren zeg je nog: Johan weet als geen ander hoe hij de media moet bespelen en publiciteit moet halen.
Oke, goed punt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gisteren zeg je nog: Johan weet als geen ander hoe hij de media moet bespelen en publiciteit moet halen.
Eerst zijn uiterlijk en nu ditquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die man heeft ook altijd gewoon zo ongelooflijk veel pech.![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:52 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, welke mongool maakt er een waterslang vast met tape. Bram of Bart?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:12 schreef enjoybram het volgende:
Voor de rest .... tja... wat moet ik zeggen. Vol passie stort je je in een nieuwe uitdaging... en dan..
Maar goed... sommige onder ons weten de nieuwe plannen al... dus ff wachten nog!
Is dat Johan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:25 schreef remlof het volgende:
Nieuwe foto rond 5 uur van Sun ontvangen:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Alsido.quote:En zo ja, wie maakt dan de foto?
Het licht brandt! De stroom kon toch niet meer aan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:25 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hebben ze toch ondertussen al wel gefixedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het licht brandt! De stroom kon toch niet meer aan?
Je bent nu ook al zwanger van hem?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die man heeft ook altijd gewoon zo ongelooflijk veel pech.![]()
Daar doelde ik niet op. Ik doelde op concrete zaken in de zin van info over formats, programmering, presentatoren, uitzendtijdstippen et cetera.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
En de concrete zaken staan niet binnen een uur online omdat ze liever de boel eerst opruimen en dan pas foto's maken, me dunkt
Dus nu gaat de lancering niet door omdat de vloer nat is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch ondertussen al wel gefixed
De lancering gaat niet door omdat ze niets hebben wat ze kunnen laten zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus nu gaat de lancering niet door omdat de vloer nat is?
NASA stelt zo vaak een start uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe lang gaat dit de start trouwens uitstellen?
quote:
Ik zeg alvast dat de Chasert rancuneus is, puur om de Johan-soppers wat wind uit de zeilen te nemen.quote:
Heb je geen USB kabel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:50 schreef Stefan het volgende:
Dit is nog een duur grapje trouwens omdat MMS niet in mn bundel zit en ik er drie naar Remlof heb vestuurd. Ik zal een factuur van 3,75 naar PS2 sturen als het een hoax blijkt te zijn.
Daar komt het idd op neer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus nu gaat de lancering niet door omdat de vloer nat is?
Een storm in een glas bunker dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:25 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal de brandweer wel gedaan moeten hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:56 schreef Maanvis het volgende:
Nee maar serieus; Heeft er iemand verstand van kelders leegpompen? Dat kan toch nooit zo snel!? We zijn nu 3 uur verder en de kelder, waar 40cm water in stond, is nu al helemaal leeggepompt?
En ze hadden natuurlijk geen tijd om daar een foto van te maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zal de brandweer wel gedaan moeten hebben.
Hangt van de gebruikte pomp af.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:56 schreef Maanvis het volgende:
Nee maar serieus; Heeft er iemand verstand van kelders leegpompen? Dat kan toch nooit zo snel!? We zijn nu 3 uur verder en de kelder, waar 40cm water in stond, is nu al helemaal leeggepompt?
Daar ziet het niet naar uit:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zal de brandweer wel gedaan moeten hebben.
IId mijn ouders hadden vroeger vaak last van ondergelopen kelders (Best leuk gokken wat er in een blik zat) maar met een pomp is het zo wegquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:16 schreef Stefan het volgende:
'Het ging zo. Johan belde me om een uur of 1. De hele ochtend waren ze bezig geweest met water pompen
water stond tot kniehoogte
Nu belde hij in paniek, want kon niet doorgaan
Alles was stuk, de hele bunker moest worden gesloopt, de inboedel was vergaan en werd op een hoop gegooid
Er was geen stroom om foto's te mailen
Er was geen tijd foto's te maken
Die kwamen later
Nee er waren geen foto's van 40 cm water
ja, Johan kon wel een foto maken van de meterkast
Nee, johan wilde nog geen foto maken van de inboedel op straat
Ik kreeg een meterkastfoto
Een uur later ofzo een foto van spullen die kapot moesten zijn maar het zag eruit alsof ze aan het luchten waren.
4 uur later een foto van een dweilende vlemmix. Nergens details, nergens waterschade.
hoax dus
Niks slotje .... De waarheid moet boven WATER komenquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:21 schreef Soury het volgende:
Niks slotje .... De waarheid moet boven WATER komen
Die ken ik niet maar ik heb genoeg single soks in de aanbiedingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Dit zou volgens mij zelfs voor NowLive nog te doorzichtig zijn.
En als het echt echt waar is, eet Xebrozius een sok op.
en waar is dat water heengepompt? Wij pompen het altijd de tuin in, naar de achtergelegen sloot, dat duurt een paar uur, maar is alleen de kruipruimte. Water buiten, zeker 40 cm uit een grote kelder zie je heus wel! En ne vraag ik me af hoeveel m vierkante meter die kelder is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:16 schreef Stefan het volgende:
'Het ging zo. Johan belde me om een uur of 1. De hele ochtend waren ze bezig geweest met water pompen
Alles was stuk, de hele bunker moest worden gesloopt, de inboedel was vergaan en werd op een hoop gegooid
Die kwamen later
Een uur later ofzo een foto van spullen die kapot moesten zijn maar het zag eruit alsof ze aan het luchten waren.
4 uur later een foto van een dweilende vlemmix. Nergens details, nergens waterschade.
hoax dus

Kan iemand mij schrijven waar ik Studio Vlemmix berichten kan lezen op forum www.Nowlive.eu,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:16 schreef Stefan het volgende:
Die kwamen later
hoax dus
ze hebben het water vast het kerkhof opgepompt...die gasten daar zullen dr niet wakker van liggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en waar is dat water heengepompt? Wij pompen het altijd de tuin in, naar de achtergelegen sloot, dat duurt een paar uur, maar is alleen de kruipruimte. Water buiten, zeker 40 cm uit een grote kelder zie je heus wel! En ne vraag ik me af hoeveel m vierkante meter die kelder is.
wat is het oppervlak van de bunker?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat moeten we met 100.000x dezelfde verouderde foto?
Ga je uitrekenen of het überhaupt mogelijk is om binnen zo;n korte tijd zoveel water weg te pompen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat is het oppervlak van de bunker?
Die zijn daar toch niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ga je uitrekenen of het überhaupt mogelijk is om binnen zo;n korte tijd zoveel water weg te pompen?
Dan nog moet je rekening houden met roosters waar ook langzaam water in weg kan lopen etc.
We? 100.000x . Overdrijven deed je al vaker deze week.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:47 schreef Dementor het volgende:
Wat moeten we met 100.000x dezelfde verouderde foto?
Er ligt een rooster onderaan de houten trap of daar iets in weg kan lopen weet ik niet.quote:
Sowieso: als je tijdens de ramp met kniehoogtewater geen opnames maakt voor je eigen RLS dan ben je toch wel dom. En waar is de schade dat de hele bunker gesloopt moet worden?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ga je uitrekenen of het überhaupt mogelijk is om binnen zo;n korte tijd zoveel water weg te pompen?
Dan nog moet je rekening houden met roosters waar ook langzaam water in weg kan lopen etc.
Misschien is die 30/40cm schromelijk overdreven, je kent hem toch wel een beetje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sowieso: als je tijdens de ramp met kniehoogtewater geen opnames maakt voor je eigen RLS dan ben je toch wel dom. En waar is de schade dat de hele bunker gesloopt moet worden?
ja, maar tot de knieen in het waterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien is die 30/40cm schromelijk overdreven, je kent hem toch wel een beetje.
Hij gaat direct van het ergste uit wat dat betreft om zo passende maatregelen te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |