Betekend dit dat je later thuis bent? Moet ik nou voor mezelf koken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als t echt is... Djees, je krijgt nog eens een primeur
Sorry liefquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Betekend dit dat je later thuis bent? Moet ik nou voor mezelf koken?
Gisteren zeg je nog: Johan weet als geen ander hoe hij de media moet bespelen en publiciteit moet halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als t echt is... Djees, je krijgt nog eens een primeur
Doe 's een polletje wie het wel en niet geloofd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gisteren zeg je nog: Johan weet als geen ander hoe hij de media moet bespelen en publiciteit moet halen.
Oke, goed punt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gisteren zeg je nog: Johan weet als geen ander hoe hij de media moet bespelen en publiciteit moet halen.
Eerst zijn uiterlijk en nu ditquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die man heeft ook altijd gewoon zo ongelooflijk veel pech.![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:52 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, welke mongool maakt er een waterslang vast met tape. Bram of Bart?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:12 schreef enjoybram het volgende:
Voor de rest .... tja... wat moet ik zeggen. Vol passie stort je je in een nieuwe uitdaging... en dan..
Maar goed... sommige onder ons weten de nieuwe plannen al... dus ff wachten nog!
Is dat Johan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:25 schreef remlof het volgende:
Nieuwe foto rond 5 uur van Sun ontvangen:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Alsido.quote:En zo ja, wie maakt dan de foto?
Het licht brandt! De stroom kon toch niet meer aan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:25 schreef remlof het volgende:
Nieuwe foto rond 5 uur van Sun ontvangen:
[ afbeelding ]
Dat hebben ze toch ondertussen al wel gefixedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het licht brandt! De stroom kon toch niet meer aan?
Je bent nu ook al zwanger van hem?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die man heeft ook altijd gewoon zo ongelooflijk veel pech.![]()
Daar doelde ik niet op. Ik doelde op concrete zaken in de zin van info over formats, programmering, presentatoren, uitzendtijdstippen et cetera.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
En de concrete zaken staan niet binnen een uur online omdat ze liever de boel eerst opruimen en dan pas foto's maken, me dunkt
Dus nu gaat de lancering niet door omdat de vloer nat is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch ondertussen al wel gefixed
De lancering gaat niet door omdat ze niets hebben wat ze kunnen laten zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus nu gaat de lancering niet door omdat de vloer nat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |