De foto's vallen niet alleen mee, ze zijn duidelijk in scene gezet. Kom op, wat meubilair naar buiten tillen en een emmer water over de vloer zodat het nat lijkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:57 schreef Dementor het volgende:
En wij gaan op basis van die gegevens de schade inschatten.
Nu blijkt het op de foto's nog mee te vallen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
en waar is dat water heengepompt? Wij pompen het altijd de tuin in, naar de achtergelegen sloot, dat duurt een paar uur, maar is alleen de kruipruimte. Water buiten, zeker 40 cm uit een grote kelder zie je heus wel! En ne vraag ik me af hoeveel m vierkante meter die kelder is.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:41 schreef Laysa het volgende:
ze hebben het water vast het kerkhof opgepompt...die gasten daar zullen dr niet wakker van liggen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:47 schreef Dementor het volgende:
Wat moeten we met 100.000x dezelfde verouderde foto?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:53 schreef tuinfluiter het volgende:
We? 100.000x . Overdrijven deed je al vaker deze week.
Laat debuurvrouw zien hoe het er daar uitziet, water naar toe, dat jij in alle topics komt en het nu wel kent.
Zeur toch niet zo gauw.
Je moet je registreren, maar je zult wel iets anders bedoelen? Heb maar weer eens ingelogd, ben een van de weinigen hier die er geen ban heeftquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kan iemand mij schrijven waar ik Studio Vlemmix berichten kan lezen op forum www.Nowlive.eu,
vraag me af of Sly van Nowlive ook zo'n waterbericht ontving en hoe de lezers daar reageren.
Er was niet eens een bunker aangekondigd. Komt eerder op me over dat ze een smoes verzinnen omdat de financiering niet rond is en of de programmering en dat ze nu beneden een echte studio gaan maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:01 schreef Maanvis het volgende:
Alleen de bunker is misschien ff uitgesteld.
Er is wel eens eerder waterschade geweest, fuck ik stond er zelf bij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
De foto's vallen niet alleen mee, ze zijn duidelijk in scene gezet. Kom op, wat meubilair naar buiten tillen en een emmer water over de vloer zodat het nat lijkt.
Ja, en dit keer was er weer een bouwrace. Er was vandaag misschien wat water over de vloer maar GEEN waterschade, de inboedel, geen waterschade, de vloer en muren, geen waterschade. Als er door een klein laagje water kortsluiting is, dan ligt dat aan de bekabeling. Zie de foto.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:03 schreef Dementor het volgende:
Dat pand zit nogal apart in elkaar wat betreft stroom en sanitair voorziening, daar is nu wel structuur in gebracht maar dit is duidelijk een foutje dat erin is geslopen tijdens de bouwrace voor TBO.
Daarom denk ik ook dat men in eerste instantie meer schade had verwacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, en dit keer was er weer een bouwrace. Er was vandaag misschien wat water over de vloer maar GEEN waterschade, de inboedel, geen waterschade, de vloer en muren, geen waterschade. Als er door een klein laagje water kortsluiting is, dan ligt dat aan de bekabeling. Zie de foto.
Die meur die daar vanaf kwam.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:03 schreef Dementor het volgende:
Er is wel eens eerder waterschade geweest, fuck ik stond er zelf bij.
Kwam er een loodgieter langs omdat het toilet in de bunker verstopt zat en die kerel begon vervolgens via de verkeerde buis met een trilspiraal de boel schoon te maken.
Het gevolg was dat binnen een minuut een gedeelte boven onder water stond, we het tapijt eruit konden snijden en ik samen met een paar anderen de boel kon gaan opdrogen (wegzuigen en drogen).
Ik denk dat het een wordt gebruikt als excuus het uit te stellen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat men in eerste instantie meer schade had verwacht.
Lijkt me sterk dat ze zich door zoiets laten tegenhouden!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat het een wordt gebruikt als excuus het uit te stellen.
Omdat het een hele mooie prop is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:10 schreef Dottey het volgende:
waarom heb ik dan wel een meterkast beneden in de kelder gezien
Dank je Disana je hebt er werk van gemaakt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef Disana het volgende:
Je moet je registreren, maar je zult wel iets anders bedoelen? Heb maar weer eens ingelogd, ben een van de weinigen hier die er geen ban heeft
-Edit bescheiden knipje-
Verder een screenshot gepost door Sly van Stefans bericht over de overstroming alhier. En veel vragen en speculaties, net als hier.
Ja, dus het is een excuus om te verhullen dat ze het plaatje niet rond hebben. of dat geld of programmering is weet ik niet, maar als er vanochtend pas waterschade kwam, waarom was de site en programmering nog niet online.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze zich door zoiets laten tegenhouden!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef Dementor het volgende:
Lijkt me sterk dat ze zich door zoiets laten tegenhouden!
Of zou dat de paniekerige Johan zijn die morgenochtend inziet dat het allemaal wel meevalt en alles zondag gewoon kan beginnen?quote:Dus ik heb niet alleen schade, ook de programmamakers die zondag niet van start kunnen", aldus Johan.
Je moet wel heel veel aannames doen om op die vraag een antwoord te vinden zonder ze het gewoon direct te vragen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dus het is een excuus om te verhullen dat ze het plaatje niet rond hebben. of dat geld of programmering is weet ik niet, maar als er vanochtend pas waterschade kwam, waarom was de site en programmering nog niet online.
Overigens kniehoogtewater? Johan en Alsido wonen er boven, hebben ze niks gehoord? Sloegen de stoppen niet al eerder door?
Nee dat is dat kleine kastje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat het een hele mooie prop is.
Waar zit die volgens jou dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee dat is dat kleine kastje.![]()
ik heb het over de METERkast
ik heb vaak zat de schakelaar moeten omzetten daar..
Zit de meterkast op kniehoogte?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee dat is dat kleine kastje.![]()
ik heb het over de METERkast
ik heb vaak zat de schakelaar moeten omzetten daar..
Ik heb het gevraagd: Johan is beledigd dat we hem niet geloven. Al snapt ie het ook wel weer aan de andere kant. Vlemmix stem opzet: Maar het is heus heus waarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet wel heel veel aannames doen om op die vraag een antwoord te vinden zonder ze het gewoon direct te vragen.
Dus mocht je het echt willen weten dan zou ik ze gewoon bellen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dus het is een excuus om te verhullen dat ze het plaatje niet rond hebben. of dat geld of programmering is weet ik niet, maar als er vanochtend pas waterschade kwam, waarom was de site en programmering nog niet online.
Overigens kniehoogtewater? Johan en Alsido wonen er boven, hebben ze niks gehoord? Sloegen de stoppen niet al eerder door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |