abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:55:31 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74234165
is het een publiciteitsstunt of een persoonlijk drama? Wat een feest had moeten worden aanstaande zondag is momenteel een geweldige strop geworden: de lancering van de 24 uurs internet-tv zender Studio Vlemmix wordt uitgesteld omdat de kelder van de studio vanochtend onder water stond.

De kelder maakt onderdeel uit van Paleis Soestdijk 2 en werd in het voorjaar omgebouwd tot bunker. Dit interieur zou ook gebruikt worden in de reallifesoap rond Vlemmix. Vanochtend bleek echter dat de bunker zekerr kniehoogte onder water stond.

"Wat er is gebeurd is gewoon te stom voor woorden", briest Vlemmix tregen FOK! "Een of andere droplul heeft de slang voor de watervoorziening naar het keukenblok in de kelder vastgemaakt met tape. Met tape! En door de constante waterdruk is dit losgeschoten. Wie het heeft gedaan weet ik niet, waarschijnlijk is het zo aangelegd toen De Bunker werd gemaakt, maar wat een enorme eikel."

Het resultaat van de waterschade heeft gevolgen voor de lancering van Studio Vlemmix. Niet alleen is het interieur van De Bunker voorgoed beschadigd, de inboedel ligt op een grote hoop voor de deur, ook is er geen stroom meer. "De hoofdschakelkast stond ook onder water. Als ik de stroom aanzet is er meteen kortsluiting. Dus ik heb niet alleen schade, ook de programmamakers die zondag niet van start kunnen", aldus Johan.

Of de waterschade onderdeel is van de lancering en Johans soap is momenteel nog niet bekend, FOK! houdt nog even een slag om de arm. Vlemmix belooft binnen afzienbare tijd foto's op te sturen van de inboedel die op straat ligt. FOK!kers die in de buurt van Johans Paleis in Eindhoven wonen kunnen natuurlijk ook hun foto's mailen naar stefan [ at ] fok.nl. Vlemmix is naar eigen zeggen niet verzekerd tegen dit soort stommiteiten van eigen personeel.

Update: 15.05 uur.
Het verhaal rammelt aan alle kanten en lijkt dus een publiciteitsstunt. Vlemmix heeft geen opnames van de veertig centimeter water, wat raar is want die wil je voor je verzekering. Verder stuurde Vlemmix 2 foto's per sms. De schakelkast blijkt niet in de kelder te zitten maar zit op de begane grond. De inboedel met waterschade is niet meer dan een kastje, matras en een dekenkist. Als we echt schokkende beelden hebben dan zie je die uiteraard het eerst op FOK!

Samenvattend:
'Het ging zo. Johan belde me om een uur of 1. De hele ochtend waren ze bezig geweest met water pompen
water stond tot kniehoogte
Nu belde hij in paniek, want kon niet doorgaan
En alles en iedereen was al in de startblokken.
Alles was stuk, de hele bunker moest worden gesloopt, de inboedel was vergaan en werd op een hoop gegooid
Er was geen stroom om foto's te mailen
Er was geen tijd foto's te maken
Die kwamen later
Nee er waren geen foto's van 40 cm water
ja, Johan kon wel een foto maken van de meterkast
Nee, johan wilde nog geen foto maken van de inboedel op straat
Ik kreeg een meterkastfoto
Een uur later ofzo een foto van spullen die kapot moesten zijn maar het zag eruit alsof ze aan het luchten waren.
4 uur later een foto van een dweilende vlemmix. Nergens details, nergens waterschade.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_74234261
Dat je zelf niet moet kotsen van je avatar
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:59:40 #3
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74234347
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:57 schreef Dementor het volgende:
En wij gaan op basis van die gegevens de schade inschatten.
Nu blijkt het op de foto's nog mee te vallen.
De foto's vallen niet alleen mee, ze zijn duidelijk in scene gezet. Kom op, wat meubilair naar buiten tillen en een emmer water over de vloer zodat het nat lijkt.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:00:16 #4
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_74234372
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:

en waar is dat water heengepompt? Wij pompen het altijd de tuin in, naar de achtergelegen sloot, dat duurt een paar uur, maar is alleen de kruipruimte. Water buiten, zeker 40 cm uit een grote kelder zie je heus wel! En ne vraag ik me af hoeveel m vierkante meter die kelder is.
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:41 schreef Laysa het volgende:

ze hebben het water vast het kerkhof opgepompt...die gasten daar zullen dr niet wakker van liggen

quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:47 schreef Dementor het volgende:

Wat moeten we met 100.000x dezelfde verouderde foto?
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:53 schreef tuinfluiter het volgende:

We? 100.000x . Overdrijven deed je al vaker deze week.

Laat debuurvrouw zien hoe het er daar uitziet, water naar toe, dat jij in alle topics komt en het nu wel kent.

Zeur toch niet zo gauw.
  † In Memoriam † vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:00:19 #5
137949 Disana
pi_74234377
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:33 schreef tuinfluiter het volgende:

[ afbeelding ]
[..]

Kan iemand mij schrijven waar ik Studio Vlemmix berichten kan lezen op forum www.Nowlive.eu,
vraag me af of Sly van Nowlive ook zo'n waterbericht ontving en hoe de lezers daar reageren.
Je moet je registreren, maar je zult wel iets anders bedoelen? Heb maar weer eens ingelogd, ben een van de weinigen hier die er geen ban heeft

pimytje
eerlijkheid
Bekijk profiel Persoonlijk bericht (Offline)
Re: 'Studio Vlemmix' 24 uurs tv-station
« Antwoord #135 Gepost op: Vandaag om 15:19:53 »
vreemd kom daar net langs bij dat paleis
ja ongeveer rond 1uur heb daar nix gezien buiten mmmmmmmm bizar

Sly
Beheerder
sly65
Bekijk profiel Persoonlijk bericht (Online)
« Antwoord #127 Gepost op: Vandaag om 12:15:27 »
Het is nog niet zeker of het zondag doorgaat aangezien de technische dingen nog niet in orde zijn.

Sly
Beheerder
sly65
« Antwoord #119 Gepost op: Vandaag om 08:45:05 »
Denk dat ik me op ga geven voor de bunker smiley hosanna

Sly
Beheerder
sly65
« Antwoord #116 Gepost op: Vandaag om 08:38:24 »
Officiële preview!
http://www.enjoymedia.nl/films/site_vlemmix_live/
Klik op 'LIVE'

Verder een screenshot gepost door Sly van Stefans bericht over de overstroming alhier. En veel vragen en speculaties, net als hier.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:01:41 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74234436
Sowieso hangen er boven ook gewoon camera's die niet nat zijn geworden, dus ik ga er vanuit dat de lancering van het caféprogramma en het voorleesprogramma annex neukprogramma gewoon doorgaan.
Alleen de bunker is misschien ff uitgesteld.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:03:23 #7
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74234498
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:01 schreef Maanvis het volgende:

Alleen de bunker is misschien ff uitgesteld.
Er was niet eens een bunker aangekondigd. Komt eerder op me over dat ze een smoes verzinnen omdat de financiering niet rond is en of de programmering en dat ze nu beneden een echte studio gaan maken.
pi_74234508
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

De foto's vallen niet alleen mee, ze zijn duidelijk in scene gezet. Kom op, wat meubilair naar buiten tillen en een emmer water over de vloer zodat het nat lijkt.
Er is wel eens eerder waterschade geweest, fuck ik stond er zelf bij.
Kwam er een loodgieter langs omdat het toilet in de bunker verstopt zat en die kerel begon vervolgens via de verkeerde buis met een trilspiraal de boel schoon te maken.

Het gevolg was dat binnen een minuut een gedeelte boven onder water stond, we het tapijt eruit konden snijden en ik samen met een paar anderen de boel kon gaan opdrogen (wegzuigen en drogen).

Dat pand zit nogal apart in elkaar wat betreft stroom en sanitair voorziening, daar is nu wel structuur in gebracht maar dit is duidelijk een foutje dat erin is geslopen tijdens de bouwrace voor TBO.

Zo zijn er wel meer dingen tijdens TBO gebeurt die streamers niet altijd hebben meegekregen (paar keer gedeeltelijke stroomuitval, wateroverlast etc).
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:06:03 #9
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74234586
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:03 schreef Dementor het volgende:

Dat pand zit nogal apart in elkaar wat betreft stroom en sanitair voorziening, daar is nu wel structuur in gebracht maar dit is duidelijk een foutje dat erin is geslopen tijdens de bouwrace voor TBO.
Ja, en dit keer was er weer een bouwrace. Er was vandaag misschien wat water over de vloer maar GEEN waterschade, de inboedel, geen waterschade, de vloer en muren, geen waterschade. Als er door een klein laagje water kortsluiting is, dan ligt dat aan de bekabeling. Zie de foto.
pi_74234636
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:06 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, en dit keer was er weer een bouwrace. Er was vandaag misschien wat water over de vloer maar GEEN waterschade, de inboedel, geen waterschade, de vloer en muren, geen waterschade. Als er door een klein laagje water kortsluiting is, dan ligt dat aan de bekabeling. Zie de foto.
Daarom denk ik ook dat men in eerste instantie meer schade had verwacht.
Er had ook sluiting plaats kunnen vinden waardoor bijvoorbeeld de camera's piefpafpoef hadden kunnen doen.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:07:49 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74234650
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:03 schreef Dementor het volgende:
Er is wel eens eerder waterschade geweest, fuck ik stond er zelf bij.
Kwam er een loodgieter langs omdat het toilet in de bunker verstopt zat en die kerel begon vervolgens via de verkeerde buis met een trilspiraal de boel schoon te maken.

Het gevolg was dat binnen een minuut een gedeelte boven onder water stond, we het tapijt eruit konden snijden en ik samen met een paar anderen de boel kon gaan opdrogen (wegzuigen en drogen).
Die meur die daar vanaf kwam.
En meteen The Bunker stoppen, hè.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:08:21 #12
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74234667
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:07 schreef Dementor het volgende:

[..]

Daarom denk ik ook dat men in eerste instantie meer schade had verwacht.

Ik denk dat het een wordt gebruikt als excuus het uit te stellen.
pi_74234696
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:08 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik denk dat het een wordt gebruikt als excuus het uit te stellen.
Lijkt me sterk dat ze zich door zoiets laten tegenhouden!
Je gaat niet wekenlang sleutelen aan zoiets om je vervolgens door wat water uit het veld te laten slaan.
Dan vloek je vijf keer en bel je vervolgens iemand die de boel komt oplossen of je gaat zelf een pomp halen.
pi_74234731
waarom heb ik dan wel een meterkast beneden in de kelder gezien

Behoorlijk kl*te nieuws.. Zal binnenkort weer polshoogte nemen op locatie en kijken of ik foto's kan vinden om hier te posten..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_74234743
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:10 schreef Dottey het volgende:
waarom heb ik dan wel een meterkast beneden in de kelder gezien
Omdat het een hele mooie prop is.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:11:01 #16
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_74234754
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef Disana het volgende:

Je moet je registreren, maar je zult wel iets anders bedoelen? Heb maar weer eens ingelogd, ben een van de weinigen hier die er geen ban heeft

-Edit bescheiden knipje-

Verder een screenshot gepost door Sly van Stefans bericht over de overstroming alhier. En veel vragen en speculaties, net als hier.
Dank je Disana je hebt er werk van gemaakt.

Heb ook geen ban, weet alleen niet waar ik moet zoeken , lezen en kan posten over Studio Vlemmix.
Onder wat vond je dit?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:11:10 #17
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74234765
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ja, dus het is een excuus om te verhullen dat ze het plaatje niet rond hebben. of dat geld of programmering is weet ik niet, maar als er vanochtend pas waterschade kwam, waarom was de site en programmering nog niet online.

Overigens kniehoogtewater? Johan en Alsido wonen er boven, hebben ze niks gehoord? Sloegen de stoppen niet al eerder door?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:12:02 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74234791
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef Dementor het volgende:
quote:
Dus ik heb niet alleen schade, ook de programmamakers die zondag niet van start kunnen", aldus Johan.
Of zou dat de paniekerige Johan zijn die morgenochtend inziet dat het allemaal wel meevalt en alles zondag gewoon kan beginnen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74234806
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:11 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, dus het is een excuus om te verhullen dat ze het plaatje niet rond hebben. of dat geld of programmering is weet ik niet, maar als er vanochtend pas waterschade kwam, waarom was de site en programmering nog niet online.

Overigens kniehoogtewater? Johan en Alsido wonen er boven, hebben ze niks gehoord? Sloegen de stoppen niet al eerder door?
Je moet wel heel veel aannames doen om op die vraag een antwoord te vinden zonder ze het gewoon direct te vragen.
Dus mocht je het echt willen weten dan zou ik ze gewoon bellen.
pi_74234815
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:10 schreef Dementor het volgende:

[..]

Omdat het een hele mooie prop is.
Nee dat is dat kleine kastje.

ik heb het over de METERkast
ik heb vaak zat de schakelaar moeten omzetten daar..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_74234832
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef Dottey het volgende:

[..]

Waar zit die volgens jou dan?
En oh oh oh wat heb jij daar zoveel moeten doen, benadruk het nog even en dan ook wat je daar straks zou willen gaan doen.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:13:12 #22
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74234839
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef Dottey het volgende:

[..]

Zit de meterkast op kniehoogte?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:13:48 #23
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74234858
@ dementor. Nee ik wil uitrekenen hoeveel water dat is, hoelang je daar een kraan voor open moet hebben en wat voor plas je buiten zou moeten zien.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:14:15 #24
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_74234873
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef Dementor het volgende:

[..]

Je moet wel heel veel aannames doen om op die vraag een antwoord te vinden zonder ze het gewoon direct te vragen.
Dus mocht je het echt willen weten dan zou ik ze gewoon bellen.
Ik heb het gevraagd: Johan is beledigd dat we hem niet geloven. Al snapt ie het ook wel weer aan de andere kant. Vlemmix stem opzet: Maar het is heus heus waar
pi_74234882
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:11 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik heb thuis ook eens tot mijn middel in het water gestaan onder aan de trap na lekker te hebben geslapen boven . Een leiding gesprongen :S
Niets gemerkt. Dus uit eigen ervaring kan ik zeggen. Nee dat hoef je niet te merken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')