De foto's vallen niet alleen mee, ze zijn duidelijk in scene gezet. Kom op, wat meubilair naar buiten tillen en een emmer water over de vloer zodat het nat lijkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:57 schreef Dementor het volgende:
En wij gaan op basis van die gegevens de schade inschatten.
Nu blijkt het op de foto's nog mee te vallen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
en waar is dat water heengepompt? Wij pompen het altijd de tuin in, naar de achtergelegen sloot, dat duurt een paar uur, maar is alleen de kruipruimte. Water buiten, zeker 40 cm uit een grote kelder zie je heus wel! En ne vraag ik me af hoeveel m vierkante meter die kelder is.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:41 schreef Laysa het volgende:
ze hebben het water vast het kerkhof opgepompt...die gasten daar zullen dr niet wakker van liggen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:47 schreef Dementor het volgende:
Wat moeten we met 100.000x dezelfde verouderde foto?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:53 schreef tuinfluiter het volgende:
We? 100.000x . Overdrijven deed je al vaker deze week.
Laat debuurvrouw zien hoe het er daar uitziet, water naar toe, dat jij in alle topics komt en het nu wel kent.
Zeur toch niet zo gauw.
Je moet je registreren, maar je zult wel iets anders bedoelen? Heb maar weer eens ingelogd, ben een van de weinigen hier die er geen ban heeftquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kan iemand mij schrijven waar ik Studio Vlemmix berichten kan lezen op forum www.Nowlive.eu,
vraag me af of Sly van Nowlive ook zo'n waterbericht ontving en hoe de lezers daar reageren.
Er was niet eens een bunker aangekondigd. Komt eerder op me over dat ze een smoes verzinnen omdat de financiering niet rond is en of de programmering en dat ze nu beneden een echte studio gaan maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:01 schreef Maanvis het volgende:
Alleen de bunker is misschien ff uitgesteld.
Er is wel eens eerder waterschade geweest, fuck ik stond er zelf bij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
De foto's vallen niet alleen mee, ze zijn duidelijk in scene gezet. Kom op, wat meubilair naar buiten tillen en een emmer water over de vloer zodat het nat lijkt.
Ja, en dit keer was er weer een bouwrace. Er was vandaag misschien wat water over de vloer maar GEEN waterschade, de inboedel, geen waterschade, de vloer en muren, geen waterschade. Als er door een klein laagje water kortsluiting is, dan ligt dat aan de bekabeling. Zie de foto.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:03 schreef Dementor het volgende:
Dat pand zit nogal apart in elkaar wat betreft stroom en sanitair voorziening, daar is nu wel structuur in gebracht maar dit is duidelijk een foutje dat erin is geslopen tijdens de bouwrace voor TBO.
Daarom denk ik ook dat men in eerste instantie meer schade had verwacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, en dit keer was er weer een bouwrace. Er was vandaag misschien wat water over de vloer maar GEEN waterschade, de inboedel, geen waterschade, de vloer en muren, geen waterschade. Als er door een klein laagje water kortsluiting is, dan ligt dat aan de bekabeling. Zie de foto.
Die meur die daar vanaf kwam.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:03 schreef Dementor het volgende:
Er is wel eens eerder waterschade geweest, fuck ik stond er zelf bij.
Kwam er een loodgieter langs omdat het toilet in de bunker verstopt zat en die kerel begon vervolgens via de verkeerde buis met een trilspiraal de boel schoon te maken.
Het gevolg was dat binnen een minuut een gedeelte boven onder water stond, we het tapijt eruit konden snijden en ik samen met een paar anderen de boel kon gaan opdrogen (wegzuigen en drogen).
Ik denk dat het een wordt gebruikt als excuus het uit te stellen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat men in eerste instantie meer schade had verwacht.
Lijkt me sterk dat ze zich door zoiets laten tegenhouden!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat het een wordt gebruikt als excuus het uit te stellen.
Omdat het een hele mooie prop is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:10 schreef Dottey het volgende:
waarom heb ik dan wel een meterkast beneden in de kelder gezien
Dank je Disana je hebt er werk van gemaakt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef Disana het volgende:
Je moet je registreren, maar je zult wel iets anders bedoelen? Heb maar weer eens ingelogd, ben een van de weinigen hier die er geen ban heeft
-Edit bescheiden knipje-
Verder een screenshot gepost door Sly van Stefans bericht over de overstroming alhier. En veel vragen en speculaties, net als hier.
Ja, dus het is een excuus om te verhullen dat ze het plaatje niet rond hebben. of dat geld of programmering is weet ik niet, maar als er vanochtend pas waterschade kwam, waarom was de site en programmering nog niet online.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze zich door zoiets laten tegenhouden!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef Dementor het volgende:
Lijkt me sterk dat ze zich door zoiets laten tegenhouden!
Of zou dat de paniekerige Johan zijn die morgenochtend inziet dat het allemaal wel meevalt en alles zondag gewoon kan beginnen?quote:Dus ik heb niet alleen schade, ook de programmamakers die zondag niet van start kunnen", aldus Johan.
Je moet wel heel veel aannames doen om op die vraag een antwoord te vinden zonder ze het gewoon direct te vragen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dus het is een excuus om te verhullen dat ze het plaatje niet rond hebben. of dat geld of programmering is weet ik niet, maar als er vanochtend pas waterschade kwam, waarom was de site en programmering nog niet online.
Overigens kniehoogtewater? Johan en Alsido wonen er boven, hebben ze niks gehoord? Sloegen de stoppen niet al eerder door?
Nee dat is dat kleine kastje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat het een hele mooie prop is.
Waar zit die volgens jou dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee dat is dat kleine kastje.![]()
ik heb het over de METERkast
ik heb vaak zat de schakelaar moeten omzetten daar..
Zit de meterkast op kniehoogte?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee dat is dat kleine kastje.![]()
ik heb het over de METERkast
ik heb vaak zat de schakelaar moeten omzetten daar..
Ik heb het gevraagd: Johan is beledigd dat we hem niet geloven. Al snapt ie het ook wel weer aan de andere kant. Vlemmix stem opzet: Maar het is heus heus waarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet wel heel veel aannames doen om op die vraag een antwoord te vinden zonder ze het gewoon direct te vragen.
Dus mocht je het echt willen weten dan zou ik ze gewoon bellen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dus het is een excuus om te verhullen dat ze het plaatje niet rond hebben. of dat geld of programmering is weet ik niet, maar als er vanochtend pas waterschade kwam, waarom was de site en programmering nog niet online.
Overigens kniehoogtewater? Johan en Alsido wonen er boven, hebben ze niks gehoord? Sloegen de stoppen niet al eerder door?
Ik dacht al, dat gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
@ dementor. Nee ik wil uitrekenen hoeveel water dat is, hoelang je daar een kraan voor open moet hebben en wat voor plas je buiten zou moeten zien.
Zeg, onderschat de functie van schakelaarster niet hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef Dementor het volgende:
En oh oh oh wat heb jij daar zoveel moeten doen, benadruk het nog even en dan ook wat je daar straks zou willen gaan doen.
Dat we niet alles klakkeloos aannemen is alleen maar goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd: Johan is beledigd dat we hem niet geloven. Al snapt ie het ook wel weer aan de andere kant. Vlemmix stem opzet: Maar het is heus heus waar
Aan, uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeg, onderschat de functie van schakelaarster niet he
schakelaartje omzetten had geen reet te maken met TBO of dit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waar zit die volgens jou dan?
En oh oh oh wat heb jij daar zoveel moeten doen, benadruk het nog even en dan ook wat je daar straks zou willen gaan doen.
zeg nou!! /drein. Is het 50 M2? Of eerder 100?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat gaat wel erg ver.
Je kiest links de Forums knop en dan vind je rechts een lijst waar ergens RLS of iets dergelijks in staat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je Disana je hebt er werk van gemaakt.![]()
Heb ook geen ban, weet alleen niet waar ik moet zoeken , lezen en kan posten over Studio Vlemmix.
Onder wat vond je dit?
Wat ik niet begrijp, waarom zijn er geen foto's gemaakt toen het water hoog stond?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:10 schreef Dottey het volgende:
waarom heb ik dan wel een meterkast beneden in de kelder gezien
Behoorlijk kl*te nieuws.. Zal binnenkort weer polshoogte nemen op locatie en kijken of ik foto's kan vinden om hier te posten..
Ga vooral zo door.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
schakelaartje omzetten had geen reet te maken met TBO of dit.
maar alles met een vage stekker die bij de waterkoker in de buurt ziten voor kortsluitinh zorgt
![]()
met een kaarsje de bunker in is ook niet alles![]()
Maar doe maar dramastaat je goed
![]()
Al met al zit PS2 dus net zo peppi en kokki in elkaar als tijdens TBO1. Verbazend dat de brandweer de boel nog niet heeft dichtgegooid.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
schakelaartje omzetten had geen reet te maken met TBO of dit.
maar alles met een vage stekker die bij de waterkoker in de buurt ziten voor kortsluitinh zorgt
![]()
Ik had het over vinden.. niet makenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, waarom zijn er geen foto's gemaakt toen het water hoog stond?
Nu nog foto's gaan maken heeft toch geen zin?
En wat iemand al eerder zei, die lampvoet was stoffig.
Ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:19 schreef Stefan het volgende:
Heeft PS2 trouwens een horecavergunning?
Johan zelf heeft eens verteld dat hij alle papieren huis heeft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:19 schreef Stefan het volgende:
Heeft PS2 trouwens een horecavergunning?
Ik durf te wedden dat de brandweer geen groen licht heeft gegeven. Een kortsluiting en iedereen in het pand en vooral de kelder zit in de val.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
Johan zelf heeft eens verteld dat hij alle papieren huis heeft.
Ik heb die data hier niet liggen (niet op deze laptop).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg nou!! /drein. Is het 50 M2? Of eerder 100?
Ik weet ook niet precies hoe het zit waar het nu onder valt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de brandweer geen groen licht heeft gegeven. Een kortsluiting en iedereen in het pand en vooral de kelder zit in de val.
jij kickt er wel op hè? Hoe noem je zo iemand eigenlijk.. een aquamaan?quote:
Er is tenminste nieuws, mensen worden op de hoogte gehouden. Ergens is dat een start van communicatiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:37 schreef Maanvis het volgende:
jij kickt er wel op hè? Hoe noem je zo iemand eigenlijk.. een aquamaan?
Jah watquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is tenminste nieuws, mensen worden op de hoogte gehouden. Ergens is dat een start van communicatie.
Je onderschat eindhoven. Ik kan me nog een bepaalde koninginnedag herinneren waarbij we via het evoluon de stad moesten verlaten omdat alle tunneltjes onder waren gelopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:25 schreef Chanel5 het volgende:
Een gesprongen leiding, ergens een rooster en dan 40cm water, hmmmmm
Lange droogte en een flinke hoosbui, putten en riolering die het niet kunnen bolwerken, oke.
Maar hier in het zuiden, geen hoosbui geweest.
Dussssss
Ik onderschat mijn eigen stadje(dicht bij Eindhoven) ook niet, een bepaald bedrijf waarbij bij elke hoosbui de putdeksels binnen het bedrijf werden gelanceerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je onderschat eindhoven. Ik kan me nog een bepaalde koninginnedag herinneren waarbij we via het evoluon de stad moesten verlaten omdat alle tunneltjes onder waren gelopen.
Sjesusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik onderschat mijn eigen stadje(dicht bij Eindhoven) ook niet, een bepaald bedrijf waarbij bij elke hoosbui de putdeksels binnen het bedrijf werden gelanceerd![]()
Maar vandaag, of het moet echt plaatselijk zijn geweest, geen hoosbui in Eindhoven toch?
TBO 2 vanuit een kelder bij het RIAGG ! ????quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
Resumerend;
Kortom; er zit een luchtje aan.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het hele verhaal, inclusief Bunker spoiler![]()
Story week 27
VLEMMIX WIL PSYCHISCHE HULP
'IK KAN NIETS...'
Na jarenlang met de meest malle fratsen de publiciteit gezocht te hebben, geeft Johan Vlemmix (50) het ruiterlijk toe: hij is ongeneeslijk verslaafd aan aandacht! Aan STORY biecht hij het op: 'Ik heb eigenlijk psychische hulp nodig...'
Door Guido Den Aantrekker
Op de halfjaarlijkse Societylunch van dassenkoning Tony Tetro viel de altijd bizar uitgedoste Johan Vlemmix voor het eerst helemaal niet op tussen alle andere verklede gasten, zoals Willibrord Frequin en Corry van Gorp. Naar aanleiding van het thema 'Carnaval in Venetië' verscheen Johan als koning, in een witte hermelijnmantel.
De Brabantse ondernemer kreeg meteen weer alle lachers op zijn hand met zijn malle fratsen. Maar achter zijn grappen en grollen schuilt eigenlik een tragedie, zo vertelt de clowneske Eindhovenaar. 'Ik heb er vijftig voor moeten worden, maar ik moet het voor mezelf nu eindelijk eens gaan toegeven: ik heb eigenlijk dringend psychische hulp nodig! Mijn verslaving aan aandacht gaat steeds verder en beheerst op dit moment mijn hele leven. Het lukt mij gewoonweg niet om uit beeld te blijven! Steeds opnieuw verzin ik weer iets waarmee ik het nieuws haal. Ik zal het maar gewoon zeggen: ik ben de grootste mediahoer van Nederland! Telkens neem ik mij voor om nou eens even een poosje uit de spotlights te blijven. Maar dan kom ik weer op zo'n societyfeestje als dit en dan hoeft er alleen maar een fotograaf of tv-ploeg naar mij te kijken en ik sta alweer klaar voor een foto of een interview! Ik verzin dan wel weer wat geks.
Eigenlijk vind ik mezelf dan heel erg triest. Vooral omdat ik eigenlijk helemaal niks kan. Ja, ik kan mijn dromen laten uitkomen. Of dat nu was met die fanclub voor Emily Bremers, mijn Paleis Soestdijk waarin ik van alles organiseer of een liedje voor Rita Verdonk. Waar ik zin in heb, dat doe ik. Maar het levert mij helemaal niets op, behalve dat iedereen denkt dat ik gek ben! Misschien moet ik inderdaad maar eens professionele hulp gaan zoeken. Ik heb al veel te veel verloren door mijn leven in de schijnwerpers...' Johan doelt daarmee op zijn huwelijk met Ellen Greven, dat in een scheiding eindigde. Ook de relatie met zijn kinderen Angela (26), Bob (21) en Joep (19) is door zijn voortdurende hang naar aandacht lange tijd verstoord geweest. Nu zijn kinderen ouder worden, is er iets meer begrip. Zijn mooie dochter Angela is zelf hard op weg een nationale bekendheid te worden na een sexy fotoreportage in een mannenblad.
Johan, die zijn fortuin vergaarde als autohandelaar en in de horeca en het vastgoed, produceert momenteel internetsoap De Bunker met ex-Big Brother Bart Spring in 't Veld. 'Dat doen we vanuit de atoombunker onder mijn Paleis Soestdijk. Die liet ik ooit voor mijn gezin bouwen, voor als er oorlog kwam. Maar dat gezin raakte ik kwijt en die oorlog is nooit gekomen...'
bron; [FB] Geef hier de mods gelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
N.B. deze publicatie is wel erg incompleet en bovendien zelfs voor een deel verzonnen. Aldus Vlemmix in reactie naar mijn medeleven![]()
Zodra Johan mensen ontvangt en ze drinken verkoopt of zodra andere mediapartners er programma's gaan opnemen is het niet meer gewoon Johans huis.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:26 schreef Dottey het volgende:
Maar het is wel gewoon Johan zijn huis geen openbaar gebouw.
Nee, Johan zei dat ze de hele ochtend de boel hebben leeggepompt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
Resumerend;
Er zit ergens een rooster waardoor water wegloopt?
En zelfs MET dat rooster stond er 40 centimeter water?
te laat, alles staat alweer binnen verder te drogenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik zie hier mensen uit eindhoven posten, waarom is er nog niemand langsgeweest
als jij alles weet, hoe hebben ze dan het water weggekregen zonder stroom, waarom zijn er geen fotos van de 40 cm, en als het nu al droogt dan kan het zondag alsnog doorgaan lijkt me?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
te laat, alles staat alweer binnen verder te drogen
De hele inboedel is naar de klotequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
te laat, alles staat alweer binnen verder te drogen
We zullen het zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als jij alles weet, hoe hebben ze dan het water weggekregen zonder stroom, waarom zijn er geen fotos van de 40 cm, en als het nu al droogt dan kan het zondag alsnog doorgaan lijkt me?
Tjaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:03 schreef Gert het volgende:
Mensen, het is toch echt gelul hè, of wordt daar nu nog serieus over gebakkeleid?
Niet één foto van een bunker onder water. Maar wél een paar ándere keiharde pics vanaf het front: een meterkast, wat grof vuil en een gedweilde vloer.
En 24 duizend liter water wat spoorloos verdwenen is zonder stroom voor een dompelpomp.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:03 schreef Gert het volgende:
Mensen, het is toch echt gelul hè, of wordt daar nu nog serieus over gebakkeleid?
Niet één foto van een bunker onder water. Maar wél een paar ándere keiharde pics vanaf het front: een meterkast, wat grof vuil en een gedweilde vloer.
Ik denk dat de volgende primeur in het vervolg naar Sly gaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En 24 duizend liter water wat spoorloos verdwenen is zonder stroom voor een dompelpomp.
Jullie gaan morgen de boel weer onder water zetten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We zullen het zien![]()
Morgen live report.
Ja, maar dit is journalistiek he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat de volgende primeur in het vervolg naar Sly gaat
De emmer staat klaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jullie gaan morgen de boel weer onder water zetten?
Waar is die te zien?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:35 schreef Stefan het volgende:
Sowieso snap ik het cancelen niet. Volgens de trailer van Bram speelt zeker 60 a 70 procent van de bunker zich boven af met die 2 greenscreens.
Spuit 11, fluiter to the rescuequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
http://www.enjoymedia.nl/films/site_vlemmix_live/
klik op 'live'.
Er wordt overigens nergens gezegd dat TBO ook boven opgenomen wordt. Wel dat er TBO opgenomen wordt, en dat er boven opgenomen wordt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft gewoon de douche laten stromen na het maken van de trailer, denk ik.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:22 schreef Dottey het volgende:
Eerst hebben ze de badkamer voor "het personeel" aangepast..
Je moet weten dat het boven meer afzien was dan beneden.
Wij hadden geen eens een douche..en met 20 man aan een wastafel aankloten is best afzien.
De laatste dagen waren wij (ja, ik had geholpen met installeren) met het plaatsen van de douche.
Iedereen was verrukt met warme stralen water. Alleen was er nog een probleempje.
Er was geen muurtje of niets. Dus heelllll Eindhoven kon meegenieten als wij stonden te douchen.
De buitendeur van die ruimte moest open blijven staan voor de ventilatie.
Een dag of wat later had iemand heel creatief van karton een muurtje gefabriceerd.
Maar nu is er een echt muurtje gemaakt.
Er word enorm hard gewerkt om alles te verbeteren, boven en beneden in de bunker.
Dus ze zijn toch al begonnen? En nu al meer dan 100.000 kijkersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:58 schreef Noelle06 het volgende:
ivm grote drukte zijn de livestreams overbelast
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt wel beeld? Wat gebeurt er nu?
Ja, ze zijn overbelast. Is de show van Jaap nu?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij niet? Zouden de streams nu al overbelast zijn dan??
Jij speelde nooit spelletjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij niet? Zouden de streams nu al overbelast zijn dan??
Nee, ze hebben live cams gezet op het Bunker leegscheppen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ze zijn overbelast. Is de show van Jaap nu?
En wat is er ondertussen op de andere 3 streams?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ze hebben live cams gezet op het Bunker leegscheppen.
Volgens mij is het een soort van cabaretquote:
Doet Johan zelf het cabaret?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is het een soort van cabaret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |