tot aan de knieen idd.quote:
En datquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Het interieur van de bunker. Die bestond toch uit steigerhouten banken en stalen stapelbedden?
Da's wel het eerste wat ik iedereen dacht ja.quote:
En hier heb ik een vermoeden.quote:"Een of andere droplul heeft de slang voor de watervoorziening naar het keukenblok in de kelder vastgemaakt met tape. Met tape! En door de constante waterdruk is dit losgeschoten. Wie het heeft gedaan weet ik niet, waarschijnlijk is het zo aangelegd toen De Bunker werd gemaakt, maar wat een enorme eikel."
Ik baal dat ik nu niet thuis ben, anders was ik er even naartoe gefietst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef Stefan het volgende:
Van de schakelkast, alleen deze staat bovenaan de trap, niet in de kelder.
Willem?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:52 schreef PC eend het volgende:
Slappe poging om willem bij het project te betrekken
Watermanagementquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Willem?
Wever? Met de waterpomptang?
Hoe kan je dan mailen?quote:Als ik de stroom aanzet is er meteen kortsluiting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Stefan het volgende:
SMS Johan:
Moeten hele bunker slopen helaas
+ foto met kastje en lamp en dekenkist
Foto's van Bunker onder water zijn vanochtend niet gemaakt.
Ik denk zelf dat ze gewoon zelf het interieur verbouwen voor SV ofzo.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Soury het volgende:
Flikker er een zooi waspoeder doorheen en voila een soap
Damn. Je zou je toch bijna beledigd voelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Stefan het volgende:
SMS Johan:
Moeten hele bunker slopen helaas
Oh ja, natuurlijk. Onze Willem!quote:
Ook dat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Stefan het volgende:
Wat ik raar vind: er zijn geen foto's gemaakt toen de bunker onder water stond, ze zijn direct gaan pompen. Je maakt alleen al foto's voor de verzekering. Dus ik denk: hoax
Of diezelfde oetlul als van die tape is ook vergeten de verzekering af te sluiten ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Stefan het volgende:
Wat ik raar vind: er zijn geen foto's gemaakt toen de bunker onder water stond, ze zijn direct gaan pompen. Je maakt alleen al foto's voor de verzekering. Dus ik denk: hoax
Ik had net Bart aan de telefoon en die zei precies hetzelfde. Dat ding zit bovenaan en daar reikt water niet, als het veertig cm hoog staat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:00 schreef Stefan het volgende:
+ dat de schakelkast boven de bunker is, namelijk bovenaan de trap naar beneden, Johan stuurde me een foto
Misschien stond het water 400 cm hoog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had net Bart aan de telefoon en die zei precies hetzelfde. Dat ding zit bovenaan en daar reikt water niet, als het veertig cm hoog staat.
http://www.nokia.nl/ontva(...)pc-suite-o3/downloadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Stefan het volgende:
Wie weet hoe ik multimedia van mn Nokia afkrijg? Kan m niet verplaatsen naar de sd kaart.
Volgens mij wou hij gewoon die bunker bij SV betrekken en bram niet voor het hoofd stoten, vandaar dit waterdichte ondoorzichtige excuusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat.
Het verhaal rammelt aan alle kanten.
Of! Misschien is het wel een leugentjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien stond het water 400 cm hoog.
Want van 40 cm gaat het interieur ook niet spontaan drijven.
Verzopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef Noek het volgende:
Wat een heerlijke bullshit. Waar is Mera?
Die is aan het dweilen. Met de kraan open, denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef Noek het volgende:
Wat een heerlijke bullshit. Waar is Mera?
ba-dum TSCH!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is wel de enige die door een waterkraan kan.
Nou nou, het is écht wat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef Stefan het volgende:
Als we echt schokkende beelden hebben dan zie je die uiteraard het eerst op FOK!
Heb je 'm alweer gebeld om hem met deze ontkrachtende feiten te confronteren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef Stefan het volgende:
Update: 15.05 uur.
Het verhaal rammelt aan alle kanten en lijkt dus een publiciteitsstunt. Vlemmix heeft geen opnames van de veertig centimeter water, wat raar is want die wil je voor je verzekering. Verder stuurde Vlemmix 2 foto's per sms. De schakelkast blijkt niet in de kelder te zitten maar zit op de begane grond. De inboedel met waterschade is niet meer dan een kastje, matras en een dekenkist. Als we echt schokkende beelden hebben dan zie je die uiteraard het eerst op FOK!
Jezus man, ik hou het niet meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef Stefan het volgende:
Als we echt schokkende beelden hebben dan zie je die uiteraard het eerst op FOK!
Wat denk je van mij?quote:
Nee, Johan had ik 10 minuten geleden aan de lijn en blinde paniek blinde paniek. Ik krijg helaas de 2 fotos niet van mn gsm, en een kabeltje voor de gsm heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je 'm alweer gebeld om hem met deze ontkrachtende feiten te confronteren?
Ik bel je zodra Sunchaser wat nieuws heeftquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat denk je van mij?
Ik moet zo gaan borrelen.
Oftewel FOK! laat zich gewoon gebruiken voor om wat extra publiciteit te krijgen en jullie vinden het alleen goed als Vlemmix FOK! een beetje aandacht schenkt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef Stefan het volgende:
Het verhaal rammelt aan alle kanten en lijkt dus een publiciteitsstunt. Vlemmix heeft geen opnames van de veertig centimeter water, wat raar is want die wil je voor je verzekering. Verder stuurde Vlemmix 2 foto's per sms. De schakelkast blijkt niet in de kelder te zitten maar zit op de begane grond. De inboedel met waterschade is niet meer dan een kastje, matras en een dekenkist. Als we echt schokkende beelden hebben dan zie je die uiteraard het eerst op FOK!
Zullen we een SMS-chain opzettenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bel je zodra Sunchaser wat nieuws heeft![]()
Bel jij mij dan? Het kan zijn dat ik net even op het toilet zit
Open jij de eerste COF?quote:
Dat was TBO toch kort samengevat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
ipv je 'publiek' te onderschatten door ze zulke nonsens voor te schotelen.
Foto's van de ondergelopen bunker toch hè!quote:
Spreek voor jezelf. Vuigequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Sneue nokia-kiekjes van een meterkast mag je wel houden.
Johans dochter Angela schijnt ook kletsnat te zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Schokkende beelden graag achter een spoiler-tag.
Ik wil foto's van een grienende Johan met z'n poten in de stoenamie!quote:
Niet lullen, foto's posten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Johans dochter Angela schijnt ook kletsnat te zijn.
Volgens mij van een kastje, een matras en een dekenkist.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Foto's van de ondergelopen bunker toch hè!![]()
Prima, zolang ze maar onder water staan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij van een kastje, een matras en een dekenkist.
Om met Hans Teeuwen te spreken: zingenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil foto's van een grienende Johan met z'n poten in de stoenamie!
Alles weg!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef remlof het volgende:
Hier zijn foto's van sunchaser:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is gewoon tè hilarisch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef remlof het volgende:
Hier zijn foto's van sunchaser:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan was het wel een wijnkelder gewordenquote:
Scherpquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe kan die voet van die lamp nog zo stoffig zijn?
Hij had beter ff kunnen googlenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is gewoon tè hilarisch.
Geen foto van de Bunker zelf, maar een ubertreurige buitenfoto.
Heel scherp!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Met een rolstoel voor Jaap?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij had beter ff kunnen googlen
[ afbeelding ]
Daarom ook al snel een update. SV maken we samen he, de volgers en de makers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
Stefan, ik vind dat je nog even wat investigating journalism moet toepassen en Johan het vuur na aan de schenen moet leggen met betrekking tot de knoerten van gaten in dit verhaal.
En niet stoppen tot het water hem aan de lippen staat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |