Johans dochter Angela schijnt ook kletsnat te zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Schokkende beelden graag achter een spoiler-tag.
Ik wil foto's van een grienende Johan met z'n poten in de stoenamie!quote:
Niet lullen, foto's posten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Johans dochter Angela schijnt ook kletsnat te zijn.
Volgens mij van een kastje, een matras en een dekenkist.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Foto's van de ondergelopen bunker toch hè!![]()
Prima, zolang ze maar onder water staan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij van een kastje, een matras en een dekenkist.
Om met Hans Teeuwen te spreken: zingenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil foto's van een grienende Johan met z'n poten in de stoenamie!
Alles weg!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef remlof het volgende:
Hier zijn foto's van sunchaser:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is gewoon tè hilarisch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan was het wel een wijnkelder gewordenquote:
Scherpquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe kan die voet van die lamp nog zo stoffig zijn?
Hij had beter ff kunnen googlenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is gewoon tè hilarisch.
Geen foto van de Bunker zelf, maar een ubertreurige buitenfoto.
Heel scherp!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Met een rolstoel voor Jaap?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij had beter ff kunnen googlen
[ afbeelding ]
Daarom ook al snel een update. SV maken we samen he, de volgers en de makers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
Stefan, ik vind dat je nog even wat investigating journalism moet toepassen en Johan het vuur na aan de schenen moet leggen met betrekking tot de knoerten van gaten in dit verhaal.
En niet stoppen tot het water hem aan de lippen staat!
Die is ook ondergelopen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef thefreakje het volgende:
is er al een studio vlemmix website?
Ja StreamVerslagen maken we samen dus gooi die streams maar aan, ohh nee er is nu geen stroom.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef Stefan het volgende:
SV maken we samen he, de volgers en de makers.
Komt vandaag dus weer terug , welkom terug.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dottey zit lekker onder de Turkse zon, fluiter.
Stroomverslagenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja StreamVerslagen maken we samen dus gooi die streams maar aan, ohh nee er is nu geen stroom.
.
Meneer Octaaf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef Stefan het volgende:
Overigens welke electricien is verantwoordelijk voor al die draden van de meterkast naar beneden?
En hoe kan de schakelkast kapot zijn. Water komt er niet. Lijkt me als beneden kortsluiting komt dat boven alles uitslaat. En waarom kunnen ze dan boven geen stroom hebben, zit alles op 1 groep ofzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef Dementor het volgende:
Maar waarom geloof ik dit nou niet echt, daarnaast werd het water toch geregeld met een druk op de knop van boven?
Bedoel je nou Dinges?quote:
Jaaa, dat weet ik nog van TBO.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef Dementor het volgende:
Toch nog een soort van (water)stream.
Maar waarom geloof ik dit nou niet echt, daarnaast werd het water toch geregeld met een druk op de knop van boven?
En het bed is alvast nat voor de spannende dingen (lees: mensen) die er snachts gaan komen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:
Oeh! Dit is natuurlijk een voorloper op de sprookjes die straks worden verteld.
Of hij heeft m'n aquarium-idee wat uitgebouwd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:
Oeh! Dit is natuurlijk een voorloper op de sprookjes die straks worden verteld.
Komt wel goed schatje.quote:
Johan stuurt me zelf die kast van boven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef beequeen het volgende:
Maar wacht even....er zat beneden toch ook iets van een stoppen/schakelkast. Als er storing was zag je Alsido dat oplossen. Ik dacht naast het hok waar je de luchtruimte betreedt.
A. die kast hangt ver boven de 40cm.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef beequeen het volgende:
Maar wacht even....er zat beneden toch ook iets van een stoppen/schakelkast. Als er storing was zag je Alsido dat oplossen. Ik dacht naast het hok waar je de luchtruimte betreedt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me vergissen hoor, maar ik weet nog dat de overlevers niet mochten praten met de mensen van onderhoud en de camera draaide dan ook weg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Stefan het volgende:
Johan stuurt me zelf die kast van boven.
Bij de foto's hoort het volgende tekstje van Johan:quote:
Waarom dan nu deze hoax?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Dementor het volgende:
Tijdens TBO hebben we trouwens wel echt waterschade gehad.
Spookstof.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik liep over straat en werd gebeld...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Weten jullie allemaal ook nog precies waar jullie waren toen jullie hoorden dat de Bunkert volliep?
Ik wel
De waterschade is zó erg dat Fok! het zelfs begint te begevenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik liep over straat en werd gebeld...
Oja, door Johan zelf
Ah gos!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bij de foto's hoort het volgende tekstje van Johan:
Moeten alles helaas...
De hele bunker moet gesloopt worden.
Dramaqueenking.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Weten jullie allemaal ook nog precies waar jullie waren toen jullie hoorden dat de Bunkert volliep?
Ik wel
Dat is boooooo ringquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom dan nu deze hoax?
Hij kan toch ook gewoon zéggen dat hij het niet gaat redden?
Die eikel heeft een subforum vol mongolen die zitten te wachten, soort vanquote:
Heb je gezegd dat ik hoop dat hij over die lamp struikelt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:01 schreef Stefan het volgende:
Update van Johan
Foto 1 is geen meterkast. Is de Stroomverziening is van de regieruimte.
Wie niet gelooft dat het echt is mag komen kijken
Foto's volgen
Maar ... die is toch niet onder water gelopen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:01 schreef Stefan het volgende:
Update van Johan
Eigenlijk hulde voor degene die de slang verkeerd heeft gemonteerd, krijgen we alsnog een nieuwe ruimte daar beneden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:01 schreef Stefan het volgende:
Update van Johan
Wie niet gelooft dat het echt is mag komen kijken
Foto's volgen
Hoelaat ben je afgewerkt? Kun je even kijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ... die is toch niet onder water gelopen?
Afgewerkt? Ik sta niet achter Station Beukenlaan!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:04 schreef Stefan het volgende:
Hoelaat ben je afgewerkt? Kun je even kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |