Het is ook niet meer dan dat. Ik ben graag bewust bezig met dit soort zaken, zodat ik weet waar ik aan toe ben en meer tijd over houd om te genieten. Telkens achter de feiten aan hollen is niet mijn ding namelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef _Led_ het volgende:
Oh god, meneer heeft weer een scherpe mening....
Ja, maar niet met jouquote:
Geef eens een mening ergens over, dan vertel ik je wel waarom die nergens op slaat en je een nog veel te leren hebtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:15 schreef Dragorius het volgende:
Wie heeft zin om mij even de huid vol te schelden? Ik heb even een wake up call nodigVal zowat in slaap op het werk... Typisch vrijdag.
Die vrijheid is een groot goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, maar niet met jou![]()
Heb de hoop nog niet opgegeven. Gaat wel lastig worden (voor een eventuele haar & mij)
Ben al zo lang vrijgezel onderhand, kweetnie of ik me nog zou kunnen 'aanpassen'
Ok.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Geef eens een mening ergens over, dan vertel ik je wel waarom die nergens op slaat en je een nog veel te leren hebt
Uhuh...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het is ook niet meer dan dat. Ik ben graag bewust bezig met dit soort zaken, zodat ik weet waar ik aan toe ben en meer tijd over houd om te genieten. Telkens achter de feiten aan hollen is niet mijn ding namelijk.
Dat kan of je nou getrouwd bent of niet, en die advocaten kunnen te pas komen of je nou getrouwd bent of niet.quote:Mocht het ooit misgaan in de liefde, dan lijkt het mij handig dat je dan ook op een normale manier uit elkaar kunt gaan. Oftewel dat je niet advocaten op elkaar af hoeft te sturen, om de zaken te regelen.
Da's ook de essentie en de symboliek ervan, dat je elkaar bevestigt dat je er zo veel vertrouwen in hebt.quote:Mocht het nooit misgaan, dan is er uiteraard niks mis met trouwen, je hebt er dan ook veel voordeel door mbt. belastingen en andere zaken. Het is en blijft echter een flink onderwerp, waar men niet al te lichtvoetig of romantisch over moet doen. Daarom heb ik ook respect voor de mensen die deze stap durven nemen, dat vereist namelijk veel vertrouwen.
Daarom leg je dus zaken vast, zodat dat niet nodig isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Mocht het ooit misgaan in de liefde, dan lijkt het mij handig dat je dan ook op een normale manier uit elkaar kunt gaan. Oftewel dat je niet advocaten op elkaar af hoeft te sturen, om de zaken te regelen.
Trouwen en niet romantisch?quote:Het is en blijft echter een flink onderwerp, waar men niet al te lichtvoetig of romantisch over moet doen.
"Trouw" is dan ook een stukje van "vertrouwen" (letterlijk & figuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:16 schreef mediaconsument het volgende:
<snip>
dat vereist namelijk veel vertrouwen.
Bij mij ?? Altijd weer met dat opgeheven vingertje naar anderen wijzen jij he...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ok.
Een betere wereld begint bij jezelf!
Ik kan niet bannen, dat kunnen alleen FA's, helaasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kijk, je zou me pas echt op kunnen vegen als je het niet gepost had maar echt gedaan had
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:20 schreef R0N1N het volgende:
[..]
"Trouw" is dan ook een stukje van "vertrouwen" (letterlijk & figuurlijk)
http://www.volkskrant.nl/(...)ingen_sterk_gestegenquote:Aantal echtscheidingen sterk gestegen
NIET BEKEND, HENK MULLER
Gepubliceerd op 25 augustus 1995 00:00, bijgewerkt op 15 januari 2009 22:39
AMSTERDAM
Van onze verslaggever
Henk Müller
Het aantal echtscheidingen is sterk toegenomen: van 30.500 in 1993 naar meer dan 36 duizend vorig jaar. De populariteit van het huwelijk nam voor het tweede achtereenvolgende jaar sterk af. Het aantal huwelijkssluitingen verminderde met ruim 6 procent tot bijna 83 duizend. Dit blijkt uit nog niet gepubliceerde jaarcijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Sinds twee jaar boet het huwelijk aan belangstelling in. Daarvóór schommelde het aantal huwelijken jarenlang rond de 94 duizend per jaar. Het CBS heeft vooralsnog geen verklaring voor de teruglopende belangstelling.
Uit de cijfers blijkt verder dat het aantal naturalisaties in de eerste helft van dit jaar opvallend is toegenomen. In totaal hebben 34 duizend in Nederland wonende niet-Nederlanders het staatsburgerschap verkregen. In dezelfde periode van 1994 bedroeg dat aantal 27 duizend.
Sinds het in 1992 voor niet-Nederlanders mogelijk werd om Nederlander te worden zonder de eigen identiteit te verliezen, is het aantal naturalisaties vooral onder Turken sterk toegenomen. Zij vormen de helft van het aantal genaturaliseerden. Over heel 1994 zijn vijftigduizend niet-Nederlanders genationaliseerd. Het aantal Surinamers onder hen liep met duizend terug tot tweeduizend.
Het aantal huwelijken dat in het buitenland werd gesloten, daalde sterk. Volgens F. Tas, onderzoeker bij het CBS, is dat mede het gevolg van maatregelen om schijnhuwelijken tegen te gaan. 'Sinds een aantal maatregelen is aangescherpt, bijvoorbeeld dat alle documenten in het herkomstland moeten worden gelegaliseerd, heeft dat tot een opmerkelijke daling geleid', aldus Tas.
In 1992 werden vierduizend huwelijken in het buitenland gesloten, in 1993 3600 en in 1994 2200.
http://www.nidi.knaw.nl/web/html/public/demos/dm03071.htmlquote:Jaarlijks worden 86.000 huwelijken gesloten.
Of mensen krijgen ruzie.. of... of..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:24 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[..]
Dat is nogal wat, 36000 echtscheidingen per jaar. Oftewel vaak zit dat vertrouwen dus niet helemaal zo goed als er gedacht wordt.
Jawel hoor, het vertrouwen zat dus prima, alleen de relatie blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:24 schreef mediaconsument het volgende:
Dat is nogal wat, 36000 echtscheidingen per jaar. Oftewel vaak zit dat vertrouwen dus niet helemaal zo goed als er gedacht wordt.
Ik heb het vertrouwen dat deze cijfers heel wat lager zijn, omdat ik weet dat je niet te koop hoeft te lopen met dergelijke zaken. Ze zitten namelijk in het hart.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, het vertrouwen zat dus prima, alleen de relatie blijkbaar niet.
Maar wat ik mis zijn je cijfers over hoeveel relaties er uit gingen van mensen die niet getrouwd zijn.
Die heb je immers nodig wil je jouw punt aannemelijk maken dat het beter is om niet te trouwen.
Maar met vertrouwen alleen winnen we de oorlog niet. Kille harde cijfers zijn er nodig!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:27 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb het vertrouwen dat deze cijfers heel wat lager zijn, omdat ik weet dat je niet te koop hoeft te lopen met dergelijke zaken. Ze zitten namelijk in het hart.
Dat zei ik ook tegen mijn baas, toen moest ie heel hard lachenquote:Mjah, ik houd van vrijheid, vastleggen zal dus nooit mijn ding worden.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:27 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb het vertrouwen dat deze cijfers heel wat lager zijn, omdat ik weet dat je niet te koop hoeft te lopen met dergelijke zaken. Ze zitten namelijk in het hart.
Prima, dan blijf je eeuwig single of neem je een open relatie. Ieder zijn ding.quote:Mjah, ik houd van vrijheid, vastleggen zal dus nooit mijn ding worden.
Als je dat te vaak tegen elkaar zegt, is dat effect heel wat minder dan dat je het hiervoor de momenten goed uitkiest. Het is dan ook niet iets dat je snel zegt, en iets wat je niet de hele tjd hoeft te herhalen, omdat het vertrouwen niet op de tong ligt, maar in het hart.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat een onzin, je hebt dus geen enkel argument behalve "ik denk/wil dat het zo is".
Dingen die je in je hart hebt zitten mag je af en toe best uiten.
Of zou je liever ook nooit tegen je vriendin zeggen dat je van haar houdt, en gaan mensen die dat wel doen sneller uit elkaar ?
Make that the cat wise, als jij nooit tegen je vriendin zegt dat je van haar houdt, kun je het na verloop van tijd wel vergeten met de relatie. Ook al zit het in je hartquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als je dat te vaak tegen elkaar zegt, is dat effect heel wat minder dan dat je het hiervoor de momenten goed uitkiest. Het is dan ook niet iets dat je snel zegt, en iets wat je niet de hele tjd hoeft te herhalen, omdat het vertrouwen niet op de tong ligt, maar in het hart.
Er staat wel meer niet in de wet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:32 schreef mediaconsument het volgende:
Vertrouwen staat ook niet in de wet.
Watquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:27 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, ik houd van vrijheid, vastleggen zal dus nooit mijn ding worden.
Lees het topic dan nog maar eens door.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Er staat wel meer niet in de wet.
Point being?
Dooddoener, ik stel de vraag niet voor nietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:33 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Lees het topic dan nog maar eens door.
Aha, dus je moet gewoon niet elke week met je vrouw trouwen als ik het goed begrijp !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als je dat te vaak tegen elkaar zegt, is dat effect heel wat minder dan dat je het hiervoor de momenten goed uitkiest. Het is dan ook niet iets dat je snel zegt, en iets wat je niet de hele tjd hoeft te herhalen, omdat het vertrouwen niet op de tong ligt, maar in het hart.
Open er een topic over in BNWquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:39 schreef _Led_ het volgende:
Pffff, zal je zien hoor, als ik een klacht post in FB zijn de mods opeens niet thuis.
... met 2 minuten stilte ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:38 schreef Dragorius het volgende:
Laten we hier even een moment nemen om vrouwen te adoreren.
Ik neem even voor onbepaalde tijd pauze, omdat het niet interessant is om tegen 2 muren te praten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:46 schreef _Led_ het volgende:
't is weer stil hier, waar is iedereen opeens ?
Media naar z'n werk ofzo ?
2 muren niet nee, pas met 4 muren heb je een huisquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:49 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik neem even voor onbepaalde tijd pauze, omdat het niet interessant is om tegen 2 muren te praten.
Nou, in mijn definie van huis hoort ook nog een dak.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
2 muren niet nee, pas met 4 muren heb je een huis
Welke 2 muren praat je tegen dan?
Energy drinkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:51 schreef Bastard het volgende:
Kennen jullie "Monster Energy" ?
Soort red bull wannabe drink vlgs mij.. anyways, blikje meegenomen naar mn werk omdat ik vanmorgen wel aanvoelde dat dat soort drank welkom zou zijn vandaag.
Dus eerst een halve liter van dat smerig aftreksel weggedronken, vervolgens zit ik al 10 minuten te geeuwen! .. doet dus ook niks
Dat spul droogt je uit als een gek. Oftewel het is aan te raden om nu een liter water te gaan drinken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:51 schreef Bastard het volgende:
Soort red bull wannabe drink vlgs mij.. anyways, blikje meegenomen naar mn werk omdat ik vanmorgen wel aanvoelde dat dat soort drank welkom zou zijn vandaag.
Dus eerst een halve liter van dat smerig aftreksel weggedronken, vervolgens zit ik al 10 minuten te geeuwen! .. doet dus ook niks
En vervolgens in de krant > "Moderator Fok! dood gevonden na watervergiftiging"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:52 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat spul droogt je uit als een gek. Oftewel het is aan te raden om nu een liter water te gaan drinken.
Die zooi licht gewoon op onder de blacklightsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Energy drink
Als je echt je lichaam naar de kloten wil helpen
Wat dan dokter?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Energy drink
Als je echt je lichaam naar de kloten wil helpen
Haha heb je opeens een snikkel op je voorhoofd erbijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Die zooi licht gewoon op onder de blacklights
Zou me niks verbazen als er over 5 jaar opeens in de krant staat : "energy drinks veroorzaken teelbal-verlies, willekeurige ledemaat-aangroei en hersenrot"
Chemische troepquote:
Dat zou echt naar zijn, wat moet ik nou met twee snikkels op mijn voorhoofdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Haha heb je opeens een snikkel op je voorhoofd erbij
Van een liter zul je niet doodgaan. Daarbij kun je er altijd nog wat chips of koekjes bij eten om het water vast te houden op een gezonde manier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En vervolgens in de krant > "Moderator Fok! dood gevonden na watervergiftiging"![]()
Je "gebruikt" gewoon te veel. Echt. ik ken mensen die nemen een lijntje Coke ... voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:51 schreef Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Van een liter zul je niet doodgaan. Daarbij kun je er altijd nog wat chips of koekjes bij eten om het water vast te houden op een gezonde manier.
Je slaapt op een zeiltje?quote:Je plas ophouden is dan ook niet voor niets zo moeilijk.
Die hebben dat dan ook weer nodig als ze uit bed stappen, anders hebben ze daar geen energie voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je "gebruikt" gewoon te veel. Echt. ik ken mensen die nemen een lijntje Coke ... voor het slapen gaan
ER ZITTEN MICROCHIPS IN VAN DE REPTILIANS JE GAAT ONDER HUN CONTROL VALLEN IN ATLANTIS!!!1111!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef Bastard het volgende:
WTF is er nou weer met energydrinks?Mis ik een conspiracy ofzo?
Heb red bull sinds een paar weken ondekt .. drink ik sweekends lekker op, ben ik drukker dan mn eigen kinderen
Mag ik deze gaan gebruiken in mijn signature op Fok!?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Oftewel slapen kost meer energie dan je denkt!
Ik heb dat een paar jaar terug ontdekt, na een aantal weken begon ik steeds meer te zweten en kreeg ik last van mijn slaapritme., ook ging mijn eetlust achteruit. Toen was het redbull gebruik dan ook erg snel afgelopen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef Bastard het volgende:
WTF is er nou weer met energydrinks?Mis ik een conspiracy ofzo?
Heb red bull sinds een paar weken ondekt .. drink ik sweekends lekker op, ben ik drukker dan mn eigen kinderen
Wie zegt dat ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef mediaconsument het volgende:
Die hebben dat dan ook weer nodig als ze uit bed stappen, anders hebben ze daar geen energie voor.
Niet gemeen bedoeld, maar hoeveel dronk je dan? En was je er dan verslaafd aan ofzo? Want zo heftig reageren mensen niet op energy drink, was maar deels aan het stangen tegen El Bastardoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar jaar terug ontdekt, na een aantal weken begon ik steeds meer te zweten en kreeg ik last van mijn slaapritme. Ook ging mijn eetlust achteruit. Toen was het ook erg snel afgelopen.
De mensen die een serieus probleem hadden met dit spul en hierover spraken met mij. Ik ken zelfs huisvrouwen die dat spul gebruiken om met hun kinderen mee naar de speeltuin te gaan. Sta er daarom ook enorm versteld van dat ikzelf hier nooit interesse in heb gehad, vond het ook niet echt indrukwekkend nadat ik het een paar jaar terug een keer geprobeerd had. Een joint geeft meer plezier denk ik.quote:
10 blikjes in de week. Evenveel als een normale koffiedrinker aan koffie drinkt ongeveer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld, maar hoeveel dronk je dan? En was je er dan verslaafd aan ofzo? Want zo heftig reageren mensen niet op energy drink, was maar deels aan het stangen tegen El Bastardo
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De mensen die een serieus probleem hadden met dit spul en hierover spraken met mij. Ik ken zelfs huisvrouwen die dat spul gebruiken om met hun kinderen mee naar de speeltuin te gaan. Sta er daarom ook enorm versteld van dat ikzelf hier nooit interesse in heb gehad, vond het ook niet echt indrukwekkend nadat ik het een paar jaar terug een keer geprobeerd had. Een joint geeft meer plezier denk ik.
Ligt eraan wat je "normaal" vindt... 1 blikje a 33 cl = 3 tot 4 koppen koffie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:02 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
10 blikjes in de week. Evenveel als een normale koffiedrinker aan koffie drinkt ongeveer.
Ik heb een aantal vrienden die daar hun werk in hebben, en ik ben ook een aantal keer een tijd meegelopen, uit interesse. Vrij indrukwekkend allemaal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]Damn, werk je in de verslavingszorg dan?
En daardoor weet je dat een willekeurig ander persoon dat ook zo doet ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De mensen die een serieus probleem hadden met dit spul en hierover spraken met mij.
Of wit, met lekkere sulfiet erinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Chemische troep
Kun je beter een wijntje drinken, rood.
Kom Lavender, we trekken nog even een fles losquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of wit, met lekkere sulfiet erin
Oe jee, wat zeg je nu, pas op dat Mediaconsument niet weer apeshit gaat over alcohol nu hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kom Lavender, we trekken nog even een fles los
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oe jee, wat zeg je nu, pas op dat Mediaconsument niet weer apeshit gaat over alcohol nu he
Coke voor het slapen gaan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je "gebruikt" gewoon te veel. Echt. ik ken mensen die nemen een lijntje Coke ... voor het slapen gaan
Ik vind dit verhaal eigenlijk niet echt willekeurig. Misschien dat ik te weinig kennis heb over dit spul, echter kan ik me niet indenken dat je dergelijk opwekkend spul neemt om beter te kunnen slapen. Een keer proberen, a là.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En daardoor weet je dat een willekeurig ander persoon dat ook zo doet ?
Ik ken mensen die voor het slapen een lijn nemen en 'sochtends vrolijk weer opstaan zonder problemen, om pas de volgende avond weer wat te doen. (Niet dat ik dat goedkeur of normaal gedrag vind, maar da's een ander verhaal)
Ja daar zeg je wel wat ja.. zweet snachts veel de laatste tijd dat ik echt ging vragen hoe dat kwam. En eetlust is een stuk minder, waar ik blij om ben hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar jaar terug ontdekt, na een aantal weken begon ik steeds meer te zweten en kreeg ik last van mijn slaapritme., ook ging mijn eetlust achteruit. Toen was het redbull gebruik dan ook erg snel afgelopen.
Je wilt een joint (downer) toch niet gaan vergelijken met coke of redbul (uppers) ???quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:01 schreef mediaconsument het volgende:
De mensen die een serieus probleem hadden met dit spul en hierover spraken met mij. Ik ken zelfs huisvrouwen die dat spul gebruiken om met hun kinderen mee naar de speeltuin te gaan. Sta er daarom ook enorm versteld van dat ikzelf hier nooit interesse in heb gehad, vond het ook niet echt indrukwekkend nadat ik het een paar jaar terug een keer geprobeerd had. Een joint geeft meer plezier denk ik.
Wel graag ot blijven, als je het over zeilen wilt hebben ga je maar naar het Laura-zeiltopicquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]NEEM HET NOU EENS NIET ZO SERIEUS!!!!
[..]
Je slaapt op een zeiltje?![]()
Thermische deken en stress?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja daar zeg je wel wat ja.. zweet snachts veel de laatste tijd dat ik echt ging vragen hoe dat kwam. En eetlust is een stuk minder, waar ik blij om ben hoor.
Het Laura zeiltopicquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel graag ot blijven, als je het over zeilen wilt hebben ga je maar naar het Laura-zeiltopic
Hoeveel red bull neem je tot je, gemiddeld?quote:
1x speed gebruikt, heb 2 en halve nacht niet geslapen.. wat voelde ik me toen verrot zeg!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je wilt een joint (downer) toch niet gaan vergelijken met coke of redbul (uppers) ???
Als ik zoiets zou doen (lijntje coke - kun je laaaang op wachten, maar goed, stel ...) sta ik 3 dagen te springen.
Stil zitten komt er dan echt niet van hoor, laat staan slapen.
Nou niet zo veel eigenlijk.. 2 a 3quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoeveel red bull neem je tot je, gemiddeld?
Ja, zo'n effect heeft coke.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je wilt een joint (downer) toch niet gaan vergelijken met coke of redbul (uppers) ???
Als ik zoiets zou doen (lijntje coke - kun je laaaang op wachten, maar goed, stel ...) sta ik 3 dagen te springen.
Stil zitten komt er dan echt niet van hoor, laat staan slapen.
Als ik aan coke denk denk ik inderdaad aan occasioneel feestgebruik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:10 schreef mediaconsument het volgende:
Als ik aan coke denk en willekeurige mensen die het gebruiken, dan zijn het de mensen die dat op een feest doen. Niet de mensen die het nodig hebben voor het slapen, dan kunnen we volgens mij spreken over een serieuze verslaving.
per uurquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou niet zo veel eigenlijk.. 2 a 3
Een normale dosis coke geeft je toch een roes van een 20 minuten? Dat speed dagenlang werkt weet ik, en ik weet ook dat deze 2 weleens door elkaar gehaald worden of gemixed worden.quote:
Ik heb het op een LAN-party meegemaakt, ik heb serieus de angst gehad dat die persoon even een lekker ACS'je ging oplopenquote:
Nope, dan heeft dat een andere oorzaak. Alle stoffen hebben het lichaam dan al verlaten/zijn al opgenomenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:19 schreef Bastard het volgende:
Oh de eenheid ook ja..
Nee op een dag.
En dan alleen zaterdags en zondags..
Dan kan het toch niet dat ik op woensdag nog ligt te baden in het zweet?
Dat spul werkt langer door dan je denkt. Het is dan ook de regelmaat die voor dergelijke problematiek zorgt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:19 schreef Bastard het volgende:
Oh de eenheid ook ja..
Nee op een dag.
En dan alleen zaterdags en zondags..
Dan kan het toch niet dat ik op woensdag nog ligt te baden in het zweet?
Ja maar dat doet zo'n pijn in m'n neusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:23 schreef mediaconsument het volgende:
Magnesium werkt overigens ook goed om de mindere effecten van speed, coke en xtc weg te werken.
Ech nie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nope, dan heeft dat een andere oorzaak. Alle stoffen hebben het lichaam dan al verlaten/zijn al opgenomen
Jij houdt je veel te veel bezig met de problematiek van alle genotsmiddelen die geen paddo's zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat spul werkt langer door dan je denkt. Het is dan ook de regelmaat die voor dergelijke problematiek zorgt.
Daarbij heeft het ook te maken met je magnesium en calcium reserve, deze wordt aangesproken door de stoffen in de redbull. Magnesium zorgt dan ook voor de ontspanning van de spieren en het transport van calcium. Calcium is dan weer belangrijk voor het slapen volgens mij.
Daarbij is magnesium niet in grote getalen meer aanwezig in ons voedsel. Dit is de laatste jaren helaas sterk gedaald.
Daarom bestaat er gecheleerd magnesium, oftewel in pilvorm wat extra snel wordt opgenomen. Kan van pas komen bij hartaanvallen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja maar dat doet zo'n pijn in m'n neus
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja maar dat doet zo'n pijn in m'n neus
Neem jij de magnesium pil, ga ik voor epinefrine en adrenalinequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:25 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom bestaat er gecheleerd magnesium, oftewel in pilvorm wat extra snel wordt opgenomen. Kan van pas komen bij hartaanvallen bijvoorbeeld.
Ik heb toch al eens gezegd dat ik niet aanraad om regelmatig paddo's te nemen? Waarom val je daar dan telkens op terug. Het gaat nu ook niet over dat soort drugs, en ik leg uit aan bastard wat een reden kan zijn voor zijn ongemakken. Wat hij ermee doet is zijn keuze. Kan dan ook weinig met deze opmerking.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij houdt je veel te veel bezig met de problematiek van alle genotsmiddelen die geen paddo's zijn.
Je kunt best een keer een lijntje nemen, of een jointje, of een glaasje, of een doos bonbons leegeten, of een hele pot koffie opdrinken. Helemaal niet erg. Maar maak er niet zo'n probleem van. Niet iedereen is verslavingsgevoelig hoor.
Doen jullie dat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef Dragorius het volgende:
Neem jij de magnesium pil, ga ik voor epinefrine en adrenaline
Volgens mij heb jij ooit gezegd dat het verplicht zou moeten zijn om een paar keer per jaar paddo's te nemen. Zo van " het zou goed zijn om dat te verplichten"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb toch al eens gezegd dat ik niet aanraad om regelmatig paddo's te nemen? Waarom val je daar dan telkens op terug. Het gaat nu ook niet over dat soort drugs, en ik leg uit aan bastard wat een reden kan zijn voor zijn ongemakken. Wat hij ermee doet is zijn keuze. Kan dan ook weinig met deze opmerking.
Ik zei eht verkeerd, inderdaad. Ik bedoelde hartinfarct.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Neem jij de magnesium pil, ga ik voor epinefrine en adrenaline
http://www.praktijk-advan(...)et-vergeten-mineraalquote:Magnesium en het hart
Gedurende, en na een hartinfarct kan het volgende gebeuren:
* vergroting van het infarctgebied door instroom van calcium in de hartspiercellen
* trombosevorming, waarbij bloedvaten (kransslagaders) in het hart door bloedstolsels geblokkeerd worden
* verminderde bloeddoorstroming in de kransslagaders door vernauwing van deze bloedvaten (vaatkramp)
* ritmestoornissen door beschadiging of zwelling in het prikkelgeleidingssysteem van het hart
Magnesium kan:
* bloedvaten verwijden
* spasme (kramp) opheffen in de hartspier en in de wanden van de kransslagaders
* de werking tegengaan van calcium , dat verantwoordelijk is voor toename van spasmen
* helpen bij het oplossen van bloedstolsels
* de infarctgrootte sterk beperken en het optreden van ritmestoornissen tegengaan
* werken als een anti-oxidant tegen de vrije radicalen die op de infarctplaats worden gevormd
Dus eigenlijk zeg je nu dat Red Bull een hartaanval kan geven?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:25 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom bestaat er gecheleerd magnesium, oftewel in pilvorm wat extra snel wordt opgenomen. Kan van pas komen bij hartaanvallen bijvoorbeeld.
Niet een paar keer per jaar volgens mij, jaarlijks zei ik toen als ik het me goed herinner. Dat kan ook de behoefte wegnemen om met andere drugs bezig te gaan denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ooit gezegd dat het verplicht zou moeten zijn om een paar keer per jaar paddo's te nemen. Zo van " het zou goed zijn om dat te verplichten"![]()
Daarom haakt ze daarop in.
Verplichten ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:27 schreef Dragorius het volgende:
Volgens mij heb jij ooit gezegd dat het verplicht zou moeten zijn om een paar keer per jaar paddo's te nemen. Zo van " het zou goed zijn om dat te verplichten"![]()
Daarom haakt ze daarop in.
Infarct. Dat is dan ook algemeen bekend denk ik. Koffie is ook een veroorzaker van dit verhaal, net zoals suiker. Er zit dan ook veel cholesterol in red bull.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu dat Red Bull een hartaanval kan geven?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Infarct. Dat is dan ook algemeen bekend denk ik. Koffie is ook een veroorzaker van dit verhaal, net zoals suiker. Er zit dan ook veel cholesterol in red bull.
Dt klopt. Daarom is het goed om bezig te zijn met belangrijke mineralen als magnesium, oftewel supplementen hieromtrent zijn er genoeg te vinden. Zie het als een extra buffer. Daarbij kan gecheleerd magnesium wel helpen tijdens een infarct, omdat het extra snel wordt opgenomen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Verkeerde informatie, als jij tijdens een infarct pas aan de magnesiumpillen gaat is heteinde leven.
Ik haal niets door elkaar. Dat jij het zegt, dat het kan, zegt tegen mij dat mijn gedachte klopt. Misschien dat ik het iets te concluderend heb opgeschreven, dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]Je haalt een hoop zaken nu door mekaar
Door de caffeine KAN je een verhoogd risico lopen op hartritmestoornis, die dan weer kan leiden tot een ACS.
Geloof me, als ik met een infarct ligt en je douwt me magnesium voor, dan weiger ik. Dat gaat niet werken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:31 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dt klopt. Daarom is het goed om bezig te zijn met belangrijke mineralen als magnesium, oftewel supplementen hieromtrent zijn er genoeg te vinden. Zie het als een extra buffer. Daarbij kan gecheleerd magnesium wel helpen tijdens een infarct, omdat het extra snel wordt opgenomen.
Wat ik van Taurine weet, is dat het een harde vorm van caffeïne is. Dus mijn vraag. Kun jij hier een bron voor geven?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:32 schreef Dragorius het volgende:
Het grappige is dan wel dat de taurine in Red Bull ook bekend staat als een stabilisator van je hartritme, maar dat terzijde
Ja maar dat staat even los van suiker maar je concludeert het inderdaad als zijnde een feit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik haal niets door elkaar. Dat jij het zegt, dat het kan, zegt tegen mij dat mijn gedachte klopt. Misschien dat ik het iets te concluderend heb opgeschreven, dat is een ander verhaal.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:33 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat ik van Taurine weet, is dat het een harde vorm van caffeïne is. Dus mijn vraag. Kun jij hier een bron voor geven?
Dat wordt steeds minder.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Geloof me, als ik met een infarct ligt en je douwt me magnesium voor, dan weiger ik. Dat gaat niet werken.
Overigens, magnesium zit in vrij veel producten nog hoor
http://www.delairesseapot(...).asp?articleid=71193:71198&token=quote:Magnesium
De voorziening in magnesium door voeding is in Nederland matig gesteld. De behoefte aan dit mineraal is in de laatste decennia juist verhoogd door de toenemende consumptie van onvolwaardige voeding. De gemiddelde inname van calcium ligt onder de norm (voor zwangere vrouwen 306 milligram tegen een aanbevolen hoeveelheid van 300-350 milligram gedurende zwangerschap en 300-400 milligram gedurende borstvoeding). Gebrekkige opname (vitamine D- en/of tekorten aan vitamine B6) verergeren deze situatie.
Overmatige inname van calcium (zuivelgebruik) en overmatige inname van vetten vermindert de opname van magnesium. Ongeveer de helft van alle zwangere vrouwen krijgen minder dan de dagelijks aanbevolen 300-350 milligram met de voeding binnen.
Tekorten aan magnesium worden onder meer geassocieerd met (pre)eclampsie, hoge bloeddruk, beenkrampen, misselijkheid, laag geboortegewicht en problemen met de bloedsuikerspiegel.
Godver.. nou dan maar geen red bull meer!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Infarct. Dat is dan ook algemeen bekend denk ik. Koffie is ook een veroorzaker van dit verhaal, net zoals suiker. Er zit dan ook veel cholesterol in red bull.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godver.. nou dan maar geen red bull meer!
http://en.wikipedia.org/wiki/Spirulina_%28dietary_supplement%29quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godver.. nou dan maar geen red bull meer!
http://www.vitamine-info.nl/mineralen/magnesiumquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:35 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat wordt steeds minder.
[..]
http://www.delairesseapot(...).asp?articleid=71193:71198&token=
Ik weet niet wat je bedoeld te zeggen? Iets over magnesium krijgen bij een hartinfarct.. ik wil die hartinfarct even voor zijn aangezien ik een risico ben er voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]Lees mijn posts nog eens en heroverweeg je keuze
Nu snap ik het even niet meer. Jij prijst redbull?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]Lees mijn posts nog eens en heroverweeg je keuze
Die zijn niet per se gezonder.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Spirulina_%28dietary_supplement%29
en
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chlorella
Zijn heel wat gezonder. Je krijgt daar dan ook goede energie van.
quote:Chlorella bevat zo'n 40% olie
Ik zeg juist dat de taurine in red bull erom bekend staat hartritmestoornissen en de hartwerking te verbeteren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoeld te zeggen? Iets over magnesium krijgen bij een hartinfarct.. ik wil die hartinfarct even voor zijn aangezien ik een risico ben er voor.
Matige grap/steekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Nu snap ik het even niet meer. Jij prijst redbull?
uppers en downers in dit topic .. mooi dan drink ik het wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat de taurine in red bull erom bekend staat hartritmestoornissen en de hartwerking te verbeteren.
Staat daar iets in over de huidige stand van zaken mbt. magnesium? Nee. Het is de standaard informatie, die vast en zeker klopt. Echter is er ook sprake van matig magnesium in het voedsel in Nederland. Veroorzaakt door oa. zaken als genetische manipulatie, doorfokken en planten die steeds sneller geteeld worden en hierdoor belangrijke voedingsmiddelen missen. Daarbij staat dan ook in mijn artikel dat we tegenwoordig veel zuivel gebruiken, en dat de vraag naar magnesium ook stijgt. Goede informatie, waardoor je weet wat je eet, en misschien een supplement zoals magnesium kunt overwegen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
http://www.vitamine-info.nl/mineralen/magnesium
Jawel, een poosje geleden zat je het aan te prijzen, want je ging er scherper van denken en werd er zelfverzekerder van en meer van dat soort dingen. Dus nu niet net doen alsof je alle genotsmiddelen op 1 hoop gooit, want voor paddo's maak je een uitzondering.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb toch al eens gezegd dat ik niet aanraad om regelmatig paddo's te nemen? Waarom val je daar dan telkens op terug. Het gaat nu ook niet over dat soort drugs, en ik leg uit aan bastard wat een reden kan zijn voor zijn ongemakken. Wat hij ermee doet is zijn keuze. Kan dan ook weinig met deze opmerking.
Kijk, net als bij ALLES in het leven > overdaad schaadt. Maar 2/3 per dag in het weekend...niks mis mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
uppers en downers in dit topic .. mooi dan drink ik het wel.
Trouwens.. als het echt zo fckd up is dan was het niet in de handel.
Jouw artikel zegt dat het minder is maar komt ook niet met bronnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:42 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Staat daar iets in over de huidige stand van zaken mbt. magnesium? Nee. Het is de standaard informatie, die vast en zeker klopt. Echter is er ook sprake van matig magnesium in het voedsel in Nederland. Veroorzaakt door oa. zaken als genetische manipulatie, doorfokken en planten die steeds sneller geteeld worden en hierdoor belangrijke voedingsmiddelen missen. Daarbij staat dan ook in mijn artikel dat we tegenwoordig veel zuivel gebruiken, en dat de vraag naar magnesium ook stijgt. Goede informatie, waardoor je weet wat je eet, en misschien een supplement zoals magnesium kunt overwegen.
Eigenlijk zou ik inderdaad eens van die vitaminedingen moeten slikken waar dan alles in zit. Van A tot Zink ofzo dinges.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:42 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
waardoor je weet wat je eet, en misschien een supplement zoals magnesium kunt overwegen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik inderdaad eens van die vitaminedingen moeten slikken waar dan alles in zit. Van A tot Zink ofzo dinges.
Waar doel je op met je opmerking over olie? Hebben we het dan niet over vetzuren bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die zijn niet per se gezonder.
Over Chlorella bijvoorbeeld
[..]
Red Bull, suikervrij is dan veel "beter"
En wat is "goede energie" ?
Ok.. schrap dat laatste maar weer wat ik zei danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer huiverig voor al die supplementen die mensen nemen, vitamine overdoses zijn ook niet goed voor je![]()
Multivitaminen raad ik af, daar deze chemisch zijn samengesteld en zodoende lastiger te verwerken zijn voor het lichaam. Om deze reden werken spirulina en chlorella zo goed, dat is organisch materiaal, oftewel je lichaam kan er goed mee om gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik inderdaad eens van die vitaminedingen moeten slikken waar dan alles in zit. Van A tot Zink ofzo dinges.
Dat is een waarheid als een koequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:47 schreef Bastard het volgende:
Weet ja wat.. ik eet en drink niks meer, kan er ook niks mis gaan.
Precies, daarom vind ik het erg belangrijk om te weten wat je precies eet, en wat je dus mist en dus eventueel aan kunt vullen met supplementen. Zomaar wat supplementen nemen is niet goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kijk, net als bij ALLES in het leven > overdaad schaadt. Maar 2/3 per dag in het weekend...niks mis mee.
Ik ben dan wel weer huiverig voor al die supplementen die mensen nemen, vitamine overdoses zijn ook niet goed voor je![]()
Balans is het sleutelwoord.
Maar spirunella is ook geen wondermiddel, evenmin dat chlorella.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Precies, daarom vind ik het erg belangrijk om te weten wat je precies eet, en wat je dus mist en dus eventueel aan kunt vullen met supplementen. Zomaar wat supplementen nemen is niet goed.
Dit is dan ook een vrij breed onderwerp.
Wees blij dat hij het niet anoniem heeft gedaanquote:
Die zijn ook bewerkt voor consumptie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Multivitaminen raad ik af, daar deze chemisch zijn samengesteld en zodoende lastiger te verwerken zijn voor het lichaam. Om deze reden werken spirulina en chlorella zo goed, dat is organisch materiaal, oftewel je lichaam kan er goed mee om gaan.
Het is geen wondermiddel, het kan wel de tekorten goed aanvullen. Als het moeilijk is om gezond en gevarieerd te eten, dan is het goed dat je dit op een dergelijke manier kunt compenseren. De ene heeft hier dan meer moeite mee dan de ander, om de meest uiteenlopende factoren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar spirunella is ook geen wondermiddel, evenmin dat chlorella.
Iedereen moet het zelf weten natuurlijk maar als je gewoon "normaal" eet en drinkt is het al goed genoeg hoor.
Nee oliën..en dan is 40% best veel hoor...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Waar doel je op met je opmerking over olie? Hebben we het dan niet over vetzuren bijvoorbeeld?
Dat doet suikerwater ook, in haar meest simpele vorm.quote:Goede energie is overigens een complete voeding, oftewel geen tekorten aan belangrijke vitaminen en mineralen, deze kun je in chlorella en spirulina vinden. Daarbij bevatten deze supplementen ook chlorofyl, eiwitten en RNA, hierdoor krijgt het lichaam zijn kracht, en zal het zichzelf ook kunnen herstellen na inspanning.
Ik ben moderator op BNW. Aspartaam is my middle namequote:Daarbij, suikervrij en beter. Denk eens na. Ooit gehoord van aspartaam?
Die herken ik ook hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wees blij dat hij het niet anoniem heeft gedaan
Dat vind ik regelrechte onzin altijd, tenzij je in een derde-wereld-land woont kun je gewoon normaal eten kopen in de nederlandse supermarkten hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het is geen wondermiddel, het kan wel de tekorten goed aanvullen. Als het moeilijk is om gezond en gevarieerd te eten, dan is het goed dat je dit op een dergelijke manier kunt compenseren. De ene heeft hier dan meer moeite mee dan de ander, om de meest uiteenlopende factoren.
Ok... euh... ff denken...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:50 schreef _Led_ het volgende:
Kom op zeg, dit is toch geen manier om met elkaar om te gaan op vrijdagmiddag !
Walgelijk vind ik het gewoon
Op een andere manier. Het is niet zo van hey, we stoppen even alle vitaminen en mineralen in 1 bommetje bij elkaar, de natuur heeft dit al gedaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die zijn ook bewerkt voor consumptie.
Wat een onzin !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Op een andere manier. Het is niet zo van hey, we stoppen even alle vitaminen en mineralen in 1 bommetje bij elkaar, de natuur heeft dit al gedaan.
Het verschil tussen organische en anorganische voedingsmiddelen is dan ook steeds bekender aan het worden.
Te weinig borstvoeding heb ik nog steedsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok... euh... ff denken...
Ja.. waarom doe jij altijd zo lullig tegen mensen, heb je aandacht tekort gehad thuis of te weinig borstvoeding?
Dat is idd het allerbeste. Media haalt alle fun uit leuke en lekkere dingen. Straks gaat hij nog zeggen dat seks slecht is voor de gezondheid, mag dat ook niet meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:47 schreef Bastard het volgende:
Weet ja wat.. ik eet en drink niks meer, kan er ook niks mis gaan.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Te weinig borstvoeding heb ik nog steeds
Jah, kijk maar eens een keer voor de gein op de ingrediënten die je kunt vinden in dat eten, en ga dan naar de betekenis zoeken. Dat is een vak apart.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat vind ik regelrechte onzin altijd, tenzij je in een derde-wereld-land woont kun je gewoon normaal eten kopen in de nederlandse supermarkten hoor
Oh nooossss the horror!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is idd het allerbeste. Media haalt alle fun uit leuke en lekkere dingen. Straks gaat hij nog zeggen dat seks slecht is voor de gezondheid, mag dat ook niet meer
Chlorella en spirulina worden weldegelijk bewerkt voor de consumptiemarkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Op een andere manier. Het is niet zo van hey, we stoppen even alle vitaminen en mineralen in 1 bommetje bij elkaar, de natuur heeft dit al gedaan.
Het verschil tussen organische en anorganische voedingsmiddelen is dan ook steeds bekender aan het worden.
Laten we dan nog maar snel even bezig gaan Lavenderr, voor dat ook gevaarlijk blijktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is idd het allerbeste. Media haalt alle fun uit leuke en lekkere dingen. Straks gaat hij nog zeggen dat seks slecht is voor de gezondheid, mag dat ook niet meer
Ongelooflijk, waar haalt ie het vandaan allemaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jah, kijk maar eens een keer voor de gein op de ingrediënten die je kunt vinden in dat eten, en ga dan naar de betekenis zoeken. Dat is een vak apart.
Het is voor mij dan ook iets dat nooit mis kan, wat meer kennis hebben over dit soort onderwerpen. We willen allemaal zo goed en gezond mogelijk eten toch?
Ik denk ook dat het goed is om eens goed te kijken naar wat je nou eigenlijk eet en drinkt.. en of er dan conclusies uit getrokken kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jah, kijk maar eens een keer voor de gein op de ingrediënten die je kunt vinden in dat eten, en ga dan naar de betekenis zoeken. Dat is een vak apart.
Het is voor mij dan ook iets dat nooit mis kan, wat meer kennis hebben over dit soort onderwerpen. We willen allemaal zo goed en gezond mogelijk eten toch?
Sex is goed voor de gezondheid, ik moedig dat dan ook aan. Al is het altijd goed om daar bewust na te denken, omdat je niet na elke keer sex een kindje wil krijgen. Dat zou de pret uit sex weghalen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had jij niet al een relatie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Laten we dan nog maar snel even bezig gaan Lavenderr, voor dat ook gevaarlijk blijkt
Nee, nee. Is juist supper gezond voor jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
Dan op Bassos zijn manier. Je moet die muur van geen zin doorbreken, dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het goed is om eens goed te kijken naar wat je nou eigenlijk eet en drinkt.. en of er dan conclusies uit getrokken kunnen worden.
Heb zelf alleen geen zin om dat te doen.
Nee die zijn in mijn ervaring wel degelijk gezond!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee, nee. Is juist supper gezond voor je... tot er kids van komen
Je moet ook geen kant en klaar kopen maar gewoon vers he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dit is in het kader van wetenschappelijk onderzoek, of seks gevaarlijk isquote:
Meer zin? Meer zin waarin ? Zin in leven? Zin in zingen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je krijgt overigens ook steeds meer zin als je gezonder eet en leeft, geen zin wordt dan steeds minder een kwestie.
NIETUS!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef Bastard het volgende:
Nee die zijn in mijn ervaring wel degelijk gezond!
Je valt in herhaling.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Chlorella en spirulina worden weldegelijk bewerkt voor de consumptiemarkt.
En dat maakt qua effect niet veel verschil met een pil van Centrum.
Zin of geen zin is afhankelijk van wel meer factoren hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan op Bassos zijn manier. Je moet die muur van geen zin doorbreken, dan komt alles goed.
Je krijgt overigens ook steeds meer zin als je gezonder eet en leeft, geen zin wordt dan steeds minder een kwestie.
Sta je langs de weg met een spandoek ofzo ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Sex is goed voor de gezondheid, ik moedig dat dan ook aan.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sta je langs de weg met een spandoek ofzo ?
In alles! Hoe gezonder je bent, hoe meer energie je hebt, hoe minder moe je jezelf voelt, hoe minder tijd je verdoet achter een pc of tv, oftewel hoe actiever je bent. Sex hebben als je kerngezond bent, is dan ook zo veel beter dan sex hebben als je jezelf niet helemaal goed voelt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Meer zin? Meer zin waarin ? Zin in leven? Zin in zingen?
Seks-coach, naast je bedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sta je langs de weg met een spandoek ofzo ?
Ho ho, dat is niet per definitie je "tijd verdoen'quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
, hoe minder tijd je verdoet achter een pc of tv,
Als ik maar klaar kom.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
In alles! Hoe gezonder je bent, hoe meer energie je hebt, hoe minder moe je jezelf voelt, hoe minder tijd je verdoet achter een pc of tv, oftewel hoe actiever je bent. Sex hebben als je kerngezond bent, is dan ook zo veel beter dan sex hebben als je jezelf niet helemaal goed voelt.
quote:
Thank you.quote:
Daar hebben ze al een pil voor uitgevonden hoor, dus dat mag geen bezwaar zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Sex is goed voor de gezondheid, ik moedig dat dan ook aan. Al is het altijd goed om daar bewust na te denken, omdat je niet na elke keer sex een kindje wil krijgen. Dat zou de pret uit sex weghalen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
In alles! Hoe gezonder je bent, hoe meer energie je hebt, hoe minder moe je jezelf voelt, hoe minder tijd je verdoet achter een pc of tv, oftewel hoe actiever je bent. Sex hebben als je kerngezond bent, is dan ook zo veel beter dan sex hebben als je jezelf niet helemaal goed voelt.
Als je jezelf moe voelt, heb je vaak minder snel zin. Oftewel hoe minder moe je bent, hoe meer zin je hebt. Er is dan ook een verschil tussen moe zijn, en je moe voelen. Je bent namelijk niet snel moe als je gezond bent. Dan voel je dat ook niet als wanneer je dat doet als je wat minder fit bent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zin of geen zin is afhankelijk van wel meer factoren hoor
Ik krijg juist energie van seks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als je jezelf moe voelt, heb je vaak minder snel zin. Oftewel hoe minder moe je bent, hoe meer zin je hebt. Er is dan ook een verschil tussen moe zijn, en je moe voelen. Je bent namelijk niet snel moe als je gezond bent. Dan voel je dat ook niet als wanneer je dat doet als je wat minder fit bent.
Waarom gaan de meeste gezonde mensen die ik ken dan zo vroeg slapen, als ze niet snel moe zijn ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als je jezelf moe voelt, heb je vaak minder snel zin. Oftewel hoe minder moe je bent, hoe meer zin je hebt. Er is dan ook een verschil tussen moe zijn, en je moe voelen. Je bent namelijk niet snel moe als je gezond bent. Dan voel je dat ook niet als wanneer je dat doet als je wat minder fit bent.
Ik werd daar altijd zo geil van hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sex hebben met een enorme drugskater kan ook heel goed zijn
Omdat vroeg slapen ... gezond isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom gaan de meeste gezonde mensen die ik ken dan zo vroeg slapen, als ze niet snel moe zijn ?
Dat heb ik nou met ademen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik werd daar altijd zo geil van he
* _Led_ makes mental note to self : niet bij Bastard blijven slapen na een feestje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik werd daar altijd zo geil van he
Omdat die mensen weten dat je ongeveer 8 uur slaap per dag nodig hebt, en ze dit dus proberen te bewaken, om zodoende fitter te zijn als ze niet slapen. Je hebt alleen jezelf ermee, als je in je slaapritme gaat lopen snijden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom gaan de meeste gezonde mensen die ik ken dan zo vroeg slapen, als ze niet snel moe zijn ?
Ik gebruik geen sterk spul meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
* _Led_ makes mental note to self : niet bij Bastard blijven slapen na een feestje.
Dat is ook niet waar, er zijn ook methoden om bijvoorbeeld Power Naps te houdenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Omdat die mensen weten dat je ongeveer 8 uur slaap per dag nodig hebt, en ze dit dus proberen te bewaken, om zodoende fitter te zijn als ze niet slapen. Je hebt alleen jezelf ermee, als je in je slaapritme gaat lopen snijden.
Maar ook niet minder zekerquote:
Ja denk het wel jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar ook niet minder zeker
Zeg, zo maar tussendoor, even hypothetisch he..
Als jij naar een feest zou gaan met vrienden en je werd de volgende dag wakker met een volle condoom in je bed en pijn in je kont, zou je dat dan aan iemand durven vertellen ?
Dus ik ben ongeneeslijk geil?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent chronisch geil.. maar dat komt wel goed na je 20e
Ik zal jou nog eens wat vertellen zeg...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar ook niet minder zeker
Zeg, zo maar tussendoor, even hypothetisch he..
Als jij naar een feest zou gaan met vrienden en je werd de volgende dag wakker met een volle condoom in je bed en pijn in je kont, zou je dat dan aan iemand durven vertellen ?
Wat is niet waar? Dat jij het eens een keer eens zou zijn met mij, en dat je niet de post in zijn geheel wegwuift, omdat je er iets aan toe kunt voegen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar, er zijn ook methoden om bijvoorbeeld Power Naps te houden
En de slaapbehoefte verschilt ook weer per persoon. En leeftijd. En activiteiten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ok... Dan zoek ik wel een ander feestmaatje
Ben jij altijd bloedserieus?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat is niet waar? Dat jij het eens een keer eens zou zijn met mij, en dat je niet de post in zijn geheel wegwuift, omdat je er iets aan toe kunt voegen?
Als jij het niet had verteld had ik het wel van Mediaconsument gehoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens wat vertellen zeg...
Waarom zou ik het met je eens moeten zijn? Dat ben ik niet, simpelweg omdat het een mythe is, die 8 uur slaap.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat is niet waar? Dat jij het eens een keer eens zou zijn met mij, en dat je niet de post in zijn geheel wegwuift, omdat je er iets aan toe kunt voegen?
Onzin !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
quote:
Onzin!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom zou ik het met je eens moeten zijn? Dat ben ik niet, simpelweg omdat het een mythe is, die 8 uur slaap.
quote:
Nou dan hoef ik geen sex met haar!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef Darkwolf het volgende:
Nu is het wel bekend dat Mountain Dew je penis laat shrinken.
Maar volgens mij is dat een urban legend lol!
Mountain Dew? Koude bergen doen dat inderdaad met je pielemuis jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef Darkwolf het volgende:
Nu is het wel bekend dat Mountain Dew je penis laat shrinken.
Maar volgens mij is dat een urban legend lol!
Ahaaaaaaa, ik zie een schitterende gelegenheid om mijn track "Mountain Flow" hier te pluggen !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mountain Dew? Koude bergen doen dat inderdaad met je pielemuis ja
Dat is een hint dat ze seks met je willen , snap dat danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een hint dat ze seks met je willen , snap dat dan
Wil maar niet op gang komen (wat werk betreft dan hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:10 schreef Darkwolf het volgende:
Het is een drankje, jongens!
Maarreh heren... ga eens aan het werk godverDOMME!
Ben ik dan de enige die zit te inter.... ehhh zit te werken naast het babbelen in TRU!
Dan vraag ik me af waarom er zoveel mensen koffie drinken in de ochtend.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een hint dat ze seks met je willen , snap dat dan
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom er zoveel mensen koffie drinken in de ochtend.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wil maar niet op gang komen (wat werk betreft dan he)
Zal wel komen door slaap gebrek, heb de hele nacht achter 7 muggen aan zitten jagen.
"Fry modderfokker, fry"
quote:onthouding
Tekenen van alcoholonthouding zijn: hyperactiviteit van het autonome zenuwstelsel (zweten, hartkloppingen), trillen van de handen, slapeloosheid, misselijkheid en braken, waarnemingsstoornissen (hallucinaties), onrust en epileptische aanvallen. De meeste van deze verschijnselen spreken voor zich. De trillerigheid is het klassieke verschijnsel waar de onthouding vaak mee begint. Hallucinaties zijn waarnemingen van dingen die er niet zijn. De patiënt kan beestjes zien of voelen. Meestal begint dit 8 tot 12 uur na de laatste inname van alcohol. Epileptische aanvallen ontwikkelen zich meestal binnen 24 uur terwijl een delier zich drie dagen tot een week na het begin van de onthoudingsverschijnselen kan ontwikkelen.
Als je er met dat racket nog steeds 7 uur over doet doe je echt iets verkeerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wil maar niet op gang komen (wat werk betreft dan he)
Zal wel komen door slaap gebrek, heb de hele nacht achter 7 muggen aan zitten jagen.
"Fry modderfokker, fry"
Hehe ok deze grap vind ik dan wel weer goedquote:
Als je niet gewend bent dat sex langer kan duren dan 3 minuten, kun je je dat afvragen jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef mediaconsument het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als je niet gewend bent dat sex langer kan duren dan 3 minuten, kun je je dat afvragen ja
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je er met dat racket nog steeds 7 uur over doet doe je echt iets verkeerd
3 HELE minuten ???quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als je niet gewend bent dat sex langer kan duren dan 3 minuten, kun je je dat afvragen ja
Hij bedoelt vast 2. Onmenselijke prestaties.quote:
3 minuten is dan ook wel erg kort. Is dat met of zonder voorbereiding en nabewerking?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Voorbereiding? Nabewerking?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
3 minuten is dan ook wel erg kort. Is dat met of zonder voorbereiding en nabewerking?
Liever genoeg plezier hebben dat je niet wil gaan slapen, mijns inziens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Voorbereiding? Nabewerking?![]()
Even een paar keer lafjes ertegenaan tikken en slapen, toch?
You tell mequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
3 minuten is dan ook wel erg kort. Is dat met of zonder voorbereiding en nabewerking?
Denk niet dat mijn baas dat op prijs steltquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Liever zoveel plezier hebben dat je niet wil gaan slapen, mijns inziens.
Jemig Media, waarom altijd zo serieus? Lachen is ook gezond hoor, en het is gratis, en je hoeft er niets voor in te nemen of te laten staan. Een overdosis krijg je er ook niet van, dus ik zou zeggen: probeer het eensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, dan wil ik erop meppenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ik word niet opgewonden van gesnurk...
Dat kan wel weer opwindend zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, dan wil ik erop meppen
Ehm...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig Media, waarom altijd zo serieus? Lachen is ook gezond hoor, en het is gratis, en je hoeft er niets voor in te nemen of te laten staan. Een overdosis krijg je er ook niet van, dus ik zou zeggen: probeer het eens
Ik vond die opmerking anders wel grappig eigenlijk. Jij bent dan ook degene die het serieus opneemt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig Media, waarom altijd zo serieus? Lachen is ook gezond hoor, en het is gratis, en je hoeft er niets voor in te nemen of te laten staan. Een overdosis krijg je er ook niet van, dus ik zou zeggen: probeer het eens
Verliefdheid doet rare dingen met mensen, nietwaar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:27 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking anders wel grappig eigenlijk. Jij bent dan ook degene die het serieus opneemt.
Jup. Aan de ene kant maakt liefde blind, aan de andere kant maakt het ook extra kritisch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Verliefdheid doet rare dingen met mensen, nietwaar?![]()
Denk je "serieus" dat Lavenderr verliefd op je is, of trap ik gewoon heel erg in het grapje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jup. Aan de ene kant maakt liefde blind, aan de andere kant maakt het ook extra kritisch.
Dat heet voorspel en naspelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat houd ik dan maar voor de grap in het midden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Denk je "serieus" dat Lavenderr verliefd op je is, of trap ik gewoon heel erg in het grapje?
Ben je bereid om je mening m.b.t. trouwen voor haar te herzien?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat houd ik dan maar voor de grap in het midden.
Denk dat 'ie het dubbelzinnige in je post niet heeft opgemerktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Dragorius het volgende:
Denk je "serieus" dat Lavenderr verliefd op je is, of trap ik gewoon heel erg in het grapje?
Je bent niet zo goed in het herkennen van mannenhumor he ..?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heet voorspel en naspel. Bewerking klinkt nogal kuch robotachtig
Dat staat gelijk aan toegevenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef mediaconsument het volgende:
Dat houd ik dan maar voor de grap in het midden.
Ik zal nooit trouwen omdat de vrouw dat zo graag wil. Misschien komt dat er nog eens van als ik een vrouw hiervoor genoeg durf te vertrouwen. Tot die tijd heb ik plezier genoeg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ben je bereid om je mening m.b.t. trouwen voor haar te herzien?![]()
met je fleshlightquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik zal nooit trouwen omdat de vrouw dat zo graag wil. Misschien komt dat er nog eens van als ik een vrouw hiervoor genoeg durf te vertrouwen. Tot die tijd heb ik plezier genoeg.
Confessions!quote:Yow Dra
Op 30 October 2009 15:34 schreef _Led_ het volgende:
volgens mij heeft MC echt niet door dat Lav jouw kloon is
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef mediaconsument het volgende:
Ik zal nooit trouwen omdat de vrouw dat zo graag wil. Misschien komt dat er nog eens van als ik een vrouw hiervoor genoeg durf te vertrouwen. Tot die tijd heb ik plezier genoeg.
quote:
Posten PM, banquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:36 schreef mediaconsument het volgende:
Wtf.
Krijg net een PM.
[..]
Confessions!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef Bastard het volgende:
8 uur slaap is wel degelijk goed voor je gezondheid.. en voor de gezondheid van andere in je omgeving
Nee denk het nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je bent niet zo goed in het herkennen van mannenhumor he ..?
Ow da's een goeie, zo kunnen we 't ook weer recht proberen te pratenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef Dragorius het volgende:
Led nu denkt mediaconsument echt dat Lavenderr mijn kloon zou zijn
Beetje gemeen voor haar, denk je ook niet.
En klonen dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Dragorius het volgende:
Maar serieus, op het posten van een PM staat een ban. Meld jij het bij de FA's of ik, Bastard?
Je mag dan ook niet doorposten onder je kloons. Ban = ban, ook voor je kloons.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je mag dan ook niet doorposten onder je kloons. Ban = ban, ook voor je kloons.
Dude, dat is serieus mijn kloon niet, want ik heb geen kloons
Lavenderr = Lavenderr![]()
Mensen opjagen met een kloon, of normaal klonen, dat is een groot verschil.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef Dragorius het volgende:
Overigens is klonen niet tegen de policy, dus je mag gewoon toegeven dat jij bassos en Trippii bent hoor, mediaconsument
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef mediaconsument het volgende:
Daarbij had ik graag gewilt dat hun een kloon van mij waren, daar ik veel respect heb voor deze 2 mensen.
YES we hebben weer een excuus!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Dragorius het volgende:
Maar serieus, op het posten van een PM staat een ban. Meld jij het bij de FA's of ik, Bastard?
Relklonen worden gewoon verwijderd op Fok! hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Mensen opjagen met een kloon, of normaal klonen, dat is een groot verschil.
Daarbij had ik graag gewilt dat hun een kloon van mij waren, daar ik veel respect heb voor deze 2 mensen.
BAN BAN BAN BAN BANHAMMERRRRRRquote:
Tja, de regels gelden voor iedereen, toch ?quote:
Daarom zou ik dan ook graag eens een stevige discussie tussen jullie 2 zien. Tot die tijd, kan ik dat namelijk niet meer uitsluiten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Relklonen worden gewoon verwijderd op Fok! hoorOok "stalk-kloons" etc.
Dat mag, iedereen mag van elkaar vinden wat hij/zij wil, maar even voor de duidelijkheid, Lavenderr is NIET mijn kloon, ze is ook geen kloon maar een echte, originele dame
Ja!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ja, de regels gelden voor iedereen, toch ?
Gast, ik ga echt niet met Lavenderr in discussie (stevig?) enkel omdat jij niet gelooft dat ze een origineel eigen account is met een persoon van vlees (quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom zou ik dan ook graag eens een stevige discussie tussen jullie 2 zien. Tot die tijd, kan ik dat namelijk niet meer uitsluiten.
Precies. Daarom verdenk ik jou er ook niet van Bassos te zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef mediaconsument het volgende:
Mensen opjagen met een kloon, of normaal klonen, dat is een groot verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |