NIETUS!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef Bastard het volgende:
Nee die zijn in mijn ervaring wel degelijk gezond!
Je valt in herhaling.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Chlorella en spirulina worden weldegelijk bewerkt voor de consumptiemarkt.
En dat maakt qua effect niet veel verschil met een pil van Centrum.
Zin of geen zin is afhankelijk van wel meer factoren hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan op Bassos zijn manier. Je moet die muur van geen zin doorbreken, dan komt alles goed.
Je krijgt overigens ook steeds meer zin als je gezonder eet en leeft, geen zin wordt dan steeds minder een kwestie.
Sta je langs de weg met een spandoek ofzo ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Sex is goed voor de gezondheid, ik moedig dat dan ook aan.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sta je langs de weg met een spandoek ofzo ?
In alles! Hoe gezonder je bent, hoe meer energie je hebt, hoe minder moe je jezelf voelt, hoe minder tijd je verdoet achter een pc of tv, oftewel hoe actiever je bent. Sex hebben als je kerngezond bent, is dan ook zo veel beter dan sex hebben als je jezelf niet helemaal goed voelt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Meer zin? Meer zin waarin ? Zin in leven? Zin in zingen?
Seks-coach, naast je bedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sta je langs de weg met een spandoek ofzo ?
Ho ho, dat is niet per definitie je "tijd verdoen'quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
, hoe minder tijd je verdoet achter een pc of tv,
Als ik maar klaar kom.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
In alles! Hoe gezonder je bent, hoe meer energie je hebt, hoe minder moe je jezelf voelt, hoe minder tijd je verdoet achter een pc of tv, oftewel hoe actiever je bent. Sex hebben als je kerngezond bent, is dan ook zo veel beter dan sex hebben als je jezelf niet helemaal goed voelt.
quote:
Thank you.quote:
Daar hebben ze al een pil voor uitgevonden hoor, dus dat mag geen bezwaar zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Sex is goed voor de gezondheid, ik moedig dat dan ook aan. Al is het altijd goed om daar bewust na te denken, omdat je niet na elke keer sex een kindje wil krijgen. Dat zou de pret uit sex weghalen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
In alles! Hoe gezonder je bent, hoe meer energie je hebt, hoe minder moe je jezelf voelt, hoe minder tijd je verdoet achter een pc of tv, oftewel hoe actiever je bent. Sex hebben als je kerngezond bent, is dan ook zo veel beter dan sex hebben als je jezelf niet helemaal goed voelt.
Als je jezelf moe voelt, heb je vaak minder snel zin. Oftewel hoe minder moe je bent, hoe meer zin je hebt. Er is dan ook een verschil tussen moe zijn, en je moe voelen. Je bent namelijk niet snel moe als je gezond bent. Dan voel je dat ook niet als wanneer je dat doet als je wat minder fit bent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zin of geen zin is afhankelijk van wel meer factoren hoor
Ik krijg juist energie van seks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als je jezelf moe voelt, heb je vaak minder snel zin. Oftewel hoe minder moe je bent, hoe meer zin je hebt. Er is dan ook een verschil tussen moe zijn, en je moe voelen. Je bent namelijk niet snel moe als je gezond bent. Dan voel je dat ook niet als wanneer je dat doet als je wat minder fit bent.
Waarom gaan de meeste gezonde mensen die ik ken dan zo vroeg slapen, als ze niet snel moe zijn ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als je jezelf moe voelt, heb je vaak minder snel zin. Oftewel hoe minder moe je bent, hoe meer zin je hebt. Er is dan ook een verschil tussen moe zijn, en je moe voelen. Je bent namelijk niet snel moe als je gezond bent. Dan voel je dat ook niet als wanneer je dat doet als je wat minder fit bent.
Ik werd daar altijd zo geil van hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sex hebben met een enorme drugskater kan ook heel goed zijn
Omdat vroeg slapen ... gezond isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom gaan de meeste gezonde mensen die ik ken dan zo vroeg slapen, als ze niet snel moe zijn ?
Dat heb ik nou met ademen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik werd daar altijd zo geil van he
* _Led_ makes mental note to self : niet bij Bastard blijven slapen na een feestje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik werd daar altijd zo geil van he
Omdat die mensen weten dat je ongeveer 8 uur slaap per dag nodig hebt, en ze dit dus proberen te bewaken, om zodoende fitter te zijn als ze niet slapen. Je hebt alleen jezelf ermee, als je in je slaapritme gaat lopen snijden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom gaan de meeste gezonde mensen die ik ken dan zo vroeg slapen, als ze niet snel moe zijn ?
Ik gebruik geen sterk spul meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
* _Led_ makes mental note to self : niet bij Bastard blijven slapen na een feestje.
Dat is ook niet waar, er zijn ook methoden om bijvoorbeeld Power Naps te houdenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Omdat die mensen weten dat je ongeveer 8 uur slaap per dag nodig hebt, en ze dit dus proberen te bewaken, om zodoende fitter te zijn als ze niet slapen. Je hebt alleen jezelf ermee, als je in je slaapritme gaat lopen snijden.
Maar ook niet minder zekerquote:
Ja denk het wel jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar ook niet minder zeker
Zeg, zo maar tussendoor, even hypothetisch he..
Als jij naar een feest zou gaan met vrienden en je werd de volgende dag wakker met een volle condoom in je bed en pijn in je kont, zou je dat dan aan iemand durven vertellen ?
Dus ik ben ongeneeslijk geil?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent chronisch geil.. maar dat komt wel goed na je 20e
Ik zal jou nog eens wat vertellen zeg...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar ook niet minder zeker
Zeg, zo maar tussendoor, even hypothetisch he..
Als jij naar een feest zou gaan met vrienden en je werd de volgende dag wakker met een volle condoom in je bed en pijn in je kont, zou je dat dan aan iemand durven vertellen ?
Wat is niet waar? Dat jij het eens een keer eens zou zijn met mij, en dat je niet de post in zijn geheel wegwuift, omdat je er iets aan toe kunt voegen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar, er zijn ook methoden om bijvoorbeeld Power Naps te houden
En de slaapbehoefte verschilt ook weer per persoon. En leeftijd. En activiteiten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ok... Dan zoek ik wel een ander feestmaatje
Ben jij altijd bloedserieus?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat is niet waar? Dat jij het eens een keer eens zou zijn met mij, en dat je niet de post in zijn geheel wegwuift, omdat je er iets aan toe kunt voegen?
Als jij het niet had verteld had ik het wel van Mediaconsument gehoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens wat vertellen zeg...
Waarom zou ik het met je eens moeten zijn? Dat ben ik niet, simpelweg omdat het een mythe is, die 8 uur slaap.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat is niet waar? Dat jij het eens een keer eens zou zijn met mij, en dat je niet de post in zijn geheel wegwuift, omdat je er iets aan toe kunt voegen?
Onzin !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
quote:
Onzin!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom zou ik het met je eens moeten zijn? Dat ben ik niet, simpelweg omdat het een mythe is, die 8 uur slaap.
quote:
Nou dan hoef ik geen sex met haar!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef Darkwolf het volgende:
Nu is het wel bekend dat Mountain Dew je penis laat shrinken.
Maar volgens mij is dat een urban legend lol!
Mountain Dew? Koude bergen doen dat inderdaad met je pielemuis jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef Darkwolf het volgende:
Nu is het wel bekend dat Mountain Dew je penis laat shrinken.
Maar volgens mij is dat een urban legend lol!
Ahaaaaaaa, ik zie een schitterende gelegenheid om mijn track "Mountain Flow" hier te pluggen !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mountain Dew? Koude bergen doen dat inderdaad met je pielemuis ja
Dat is een hint dat ze seks met je willen , snap dat danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een hint dat ze seks met je willen , snap dat dan
Wil maar niet op gang komen (wat werk betreft dan hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:10 schreef Darkwolf het volgende:
Het is een drankje, jongens!
Maarreh heren... ga eens aan het werk godverDOMME!
Ben ik dan de enige die zit te inter.... ehhh zit te werken naast het babbelen in TRU!
Dan vraag ik me af waarom er zoveel mensen koffie drinken in de ochtend.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een hint dat ze seks met je willen , snap dat dan
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom er zoveel mensen koffie drinken in de ochtend.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wil maar niet op gang komen (wat werk betreft dan he)
Zal wel komen door slaap gebrek, heb de hele nacht achter 7 muggen aan zitten jagen.
"Fry modderfokker, fry"
quote:onthouding
Tekenen van alcoholonthouding zijn: hyperactiviteit van het autonome zenuwstelsel (zweten, hartkloppingen), trillen van de handen, slapeloosheid, misselijkheid en braken, waarnemingsstoornissen (hallucinaties), onrust en epileptische aanvallen. De meeste van deze verschijnselen spreken voor zich. De trillerigheid is het klassieke verschijnsel waar de onthouding vaak mee begint. Hallucinaties zijn waarnemingen van dingen die er niet zijn. De patiënt kan beestjes zien of voelen. Meestal begint dit 8 tot 12 uur na de laatste inname van alcohol. Epileptische aanvallen ontwikkelen zich meestal binnen 24 uur terwijl een delier zich drie dagen tot een week na het begin van de onthoudingsverschijnselen kan ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |