Nee die zijn in mijn ervaring wel degelijk gezond!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee, nee. Is juist supper gezond voor je... tot er kids van komen

Je moet ook geen kant en klaar kopen maar gewoon vers he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jah, kijk maar eens een keer voor de gein op de ingrediėnten die je kunt vinden in dat eten, en ga dan naar de betekenis zoeken. Dat is een vak apart.
Het is voor mij dan ook iets dat nooit mis kan, wat meer kennis hebben over dit soort onderwerpen. We willen allemaal zo goed en gezond mogelijk eten toch?

Dit is in het kader van wetenschappelijk onderzoek, of seks gevaarlijk isquote:

Meer zin? Meer zin waarin ? Zin in leven? Zin in zingen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je krijgt overigens ook steeds meer zin als je gezonder eet en leeft, geen zin wordt dan steeds minder een kwestie.

NIETUS!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef Bastard het volgende:
Nee die zijn in mijn ervaring wel degelijk gezond!

Je valt in herhaling.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Chlorella en spirulina worden weldegelijk bewerkt voor de consumptiemarkt.
En dat maakt qua effect niet veel verschil met een pil van Centrum.

Zin of geen zin is afhankelijk van wel meer factoren hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan op Bassos zijn manier. Je moet die muur van geen zin doorbreken, dan komt alles goed.
Je krijgt overigens ook steeds meer zin als je gezonder eet en leeft, geen zin wordt dan steeds minder een kwestie.

Sta je langs de weg met een spandoek ofzo ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Sex is goed voor de gezondheid, ik moedig dat dan ook aan.

quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sta je langs de weg met een spandoek ofzo ?

In alles! Hoe gezonder je bent, hoe meer energie je hebt, hoe minder moe je jezelf voelt, hoe minder tijd je verdoet achter een pc of tv, oftewel hoe actiever je bent. Sex hebben als je kerngezond bent, is dan ook zo veel beter dan sex hebben als je jezelf niet helemaal goed voelt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Meer zin? Meer zin waarin ? Zin in leven? Zin in zingen?

Seks-coach, naast je bedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sta je langs de weg met een spandoek ofzo ?

Ho ho, dat is niet per definitie je "tijd verdoen'quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
, hoe minder tijd je verdoet achter een pc of tv,

Als ik maar klaar kom.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
In alles! Hoe gezonder je bent, hoe meer energie je hebt, hoe minder moe je jezelf voelt, hoe minder tijd je verdoet achter een pc of tv, oftewel hoe actiever je bent. Sex hebben als je kerngezond bent, is dan ook zo veel beter dan sex hebben als je jezelf niet helemaal goed voelt.

quote:

Thank you.quote:

Daar hebben ze al een pil voor uitgevonden hoor, dus dat mag geen bezwaar zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Sex is goed voor de gezondheid, ik moedig dat dan ook aan. Al is het altijd goed om daar bewust na te denken, omdat je niet na elke keer sex een kindje wil krijgen. Dat zou de pret uit sex weghalen.

quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
In alles! Hoe gezonder je bent, hoe meer energie je hebt, hoe minder moe je jezelf voelt, hoe minder tijd je verdoet achter een pc of tv, oftewel hoe actiever je bent. Sex hebben als je kerngezond bent, is dan ook zo veel beter dan sex hebben als je jezelf niet helemaal goed voelt.

Als je jezelf moe voelt, heb je vaak minder snel zin. Oftewel hoe minder moe je bent, hoe meer zin je hebt. Er is dan ook een verschil tussen moe zijn, en je moe voelen. Je bent namelijk niet snel moe als je gezond bent. Dan voel je dat ook niet als wanneer je dat doet als je wat minder fit bent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zin of geen zin is afhankelijk van wel meer factoren hoor

Ik krijg juist energie van seks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als je jezelf moe voelt, heb je vaak minder snel zin. Oftewel hoe minder moe je bent, hoe meer zin je hebt. Er is dan ook een verschil tussen moe zijn, en je moe voelen. Je bent namelijk niet snel moe als je gezond bent. Dan voel je dat ook niet als wanneer je dat doet als je wat minder fit bent.

Waarom gaan de meeste gezonde mensen die ik ken dan zo vroeg slapen, als ze niet snel moe zijn ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als je jezelf moe voelt, heb je vaak minder snel zin. Oftewel hoe minder moe je bent, hoe meer zin je hebt. Er is dan ook een verschil tussen moe zijn, en je moe voelen. Je bent namelijk niet snel moe als je gezond bent. Dan voel je dat ook niet als wanneer je dat doet als je wat minder fit bent.

Ik werd daar altijd zo geil van hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sex hebben met een enorme drugskater kan ook heel goed zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |