You tell mequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
3 minuten is dan ook wel erg kort. Is dat met of zonder voorbereiding en nabewerking?
Denk niet dat mijn baas dat op prijs steltquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Liever zoveel plezier hebben dat je niet wil gaan slapen, mijns inziens.
Jemig Media, waarom altijd zo serieus? Lachen is ook gezond hoor, en het is gratis, en je hoeft er niets voor in te nemen of te laten staan. Een overdosis krijg je er ook niet van, dus ik zou zeggen: probeer het eensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom er zoveel mensen koffie drinken in de ochtend.
Nee, ik ook niet, dan wil ik erop meppenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ik word niet opgewonden van gesnurk...
Dat kan wel weer opwindend zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, dan wil ik erop meppen
Ehm...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig Media, waarom altijd zo serieus? Lachen is ook gezond hoor, en het is gratis, en je hoeft er niets voor in te nemen of te laten staan. Een overdosis krijg je er ook niet van, dus ik zou zeggen: probeer het eens
Ik vond die opmerking anders wel grappig eigenlijk. Jij bent dan ook degene die het serieus opneemt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig Media, waarom altijd zo serieus? Lachen is ook gezond hoor, en het is gratis, en je hoeft er niets voor in te nemen of te laten staan. Een overdosis krijg je er ook niet van, dus ik zou zeggen: probeer het eens
Verliefdheid doet rare dingen met mensen, nietwaar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:27 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking anders wel grappig eigenlijk. Jij bent dan ook degene die het serieus opneemt.
Jup. Aan de ene kant maakt liefde blind, aan de andere kant maakt het ook extra kritisch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Verliefdheid doet rare dingen met mensen, nietwaar?![]()
Denk je "serieus" dat Lavenderr verliefd op je is, of trap ik gewoon heel erg in het grapje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jup. Aan de ene kant maakt liefde blind, aan de andere kant maakt het ook extra kritisch.
Dat heet voorspel en naspelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
3 minuten is dan ook wel erg kort. Is dat met of zonder voorbereiding en nabewerking?
Dat houd ik dan maar voor de grap in het midden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Denk je "serieus" dat Lavenderr verliefd op je is, of trap ik gewoon heel erg in het grapje?
Ben je bereid om je mening m.b.t. trouwen voor haar te herzien?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat houd ik dan maar voor de grap in het midden.
Denk dat 'ie het dubbelzinnige in je post niet heeft opgemerktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Dragorius het volgende:
Denk je "serieus" dat Lavenderr verliefd op je is, of trap ik gewoon heel erg in het grapje?
Je bent niet zo goed in het herkennen van mannenhumor he ..?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heet voorspel en naspel. Bewerking klinkt nogal kuch robotachtig
Dat staat gelijk aan toegevenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef mediaconsument het volgende:
Dat houd ik dan maar voor de grap in het midden.
Ik zal nooit trouwen omdat de vrouw dat zo graag wil. Misschien komt dat er nog eens van als ik een vrouw hiervoor genoeg durf te vertrouwen. Tot die tijd heb ik plezier genoeg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ben je bereid om je mening m.b.t. trouwen voor haar te herzien?![]()
met je fleshlightquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik zal nooit trouwen omdat de vrouw dat zo graag wil. Misschien komt dat er nog eens van als ik een vrouw hiervoor genoeg durf te vertrouwen. Tot die tijd heb ik plezier genoeg.
Confessions!quote:Yow Dra
Op 30 October 2009 15:34 schreef _Led_ het volgende:
volgens mij heeft MC echt niet door dat Lav jouw kloon is
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef mediaconsument het volgende:
Ik zal nooit trouwen omdat de vrouw dat zo graag wil. Misschien komt dat er nog eens van als ik een vrouw hiervoor genoeg durf te vertrouwen. Tot die tijd heb ik plezier genoeg.
quote:
Posten PM, banquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:36 schreef mediaconsument het volgende:
Wtf.
Krijg net een PM.
[..]
Confessions!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |