Als je er met dat racket nog steeds 7 uur over doet doe je echt iets verkeerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wil maar niet op gang komen (wat werk betreft dan he)
Zal wel komen door slaap gebrek, heb de hele nacht achter 7 muggen aan zitten jagen.
"Fry modderfokker, fry"
Hehe ok deze grap vind ik dan wel weer goedquote:
Als je niet gewend bent dat sex langer kan duren dan 3 minuten, kun je je dat afvragen jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef mediaconsument het volgende:
Dan vraag ik me af waarom er zoveel mensen koffie drinken in de ochtend.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als je niet gewend bent dat sex langer kan duren dan 3 minuten, kun je je dat afvragen ja
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je er met dat racket nog steeds 7 uur over doet doe je echt iets verkeerd
3 HELE minuten ???quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als je niet gewend bent dat sex langer kan duren dan 3 minuten, kun je je dat afvragen ja
Hij bedoelt vast 2. Onmenselijke prestaties.quote:
3 minuten is dan ook wel erg kort. Is dat met of zonder voorbereiding en nabewerking?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Voorbereiding? Nabewerking?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
3 minuten is dan ook wel erg kort. Is dat met of zonder voorbereiding en nabewerking?
Liever genoeg plezier hebben dat je niet wil gaan slapen, mijns inziens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Voorbereiding? Nabewerking?![]()
Even een paar keer lafjes ertegenaan tikken en slapen, toch?
You tell mequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
3 minuten is dan ook wel erg kort. Is dat met of zonder voorbereiding en nabewerking?
Denk niet dat mijn baas dat op prijs steltquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Liever zoveel plezier hebben dat je niet wil gaan slapen, mijns inziens.
Jemig Media, waarom altijd zo serieus? Lachen is ook gezond hoor, en het is gratis, en je hoeft er niets voor in te nemen of te laten staan. Een overdosis krijg je er ook niet van, dus ik zou zeggen: probeer het eensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom er zoveel mensen koffie drinken in de ochtend.
Nee, ik ook niet, dan wil ik erop meppenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ik word niet opgewonden van gesnurk...
Dat kan wel weer opwindend zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, dan wil ik erop meppen
Ehm...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig Media, waarom altijd zo serieus? Lachen is ook gezond hoor, en het is gratis, en je hoeft er niets voor in te nemen of te laten staan. Een overdosis krijg je er ook niet van, dus ik zou zeggen: probeer het eens
Ik vond die opmerking anders wel grappig eigenlijk. Jij bent dan ook degene die het serieus opneemt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig Media, waarom altijd zo serieus? Lachen is ook gezond hoor, en het is gratis, en je hoeft er niets voor in te nemen of te laten staan. Een overdosis krijg je er ook niet van, dus ik zou zeggen: probeer het eens
Verliefdheid doet rare dingen met mensen, nietwaar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:27 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking anders wel grappig eigenlijk. Jij bent dan ook degene die het serieus opneemt.
Jup. Aan de ene kant maakt liefde blind, aan de andere kant maakt het ook extra kritisch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Verliefdheid doet rare dingen met mensen, nietwaar?![]()
Denk je "serieus" dat Lavenderr verliefd op je is, of trap ik gewoon heel erg in het grapje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jup. Aan de ene kant maakt liefde blind, aan de andere kant maakt het ook extra kritisch.
Dat heet voorspel en naspelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat houd ik dan maar voor de grap in het midden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Denk je "serieus" dat Lavenderr verliefd op je is, of trap ik gewoon heel erg in het grapje?
Ben je bereid om je mening m.b.t. trouwen voor haar te herzien?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat houd ik dan maar voor de grap in het midden.
Denk dat 'ie het dubbelzinnige in je post niet heeft opgemerktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:30 schreef Dragorius het volgende:
Denk je "serieus" dat Lavenderr verliefd op je is, of trap ik gewoon heel erg in het grapje?
Je bent niet zo goed in het herkennen van mannenhumor he ..?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heet voorspel en naspel. Bewerking klinkt nogal kuch robotachtig
Dat staat gelijk aan toegevenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef mediaconsument het volgende:
Dat houd ik dan maar voor de grap in het midden.
Ik zal nooit trouwen omdat de vrouw dat zo graag wil. Misschien komt dat er nog eens van als ik een vrouw hiervoor genoeg durf te vertrouwen. Tot die tijd heb ik plezier genoeg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ben je bereid om je mening m.b.t. trouwen voor haar te herzien?![]()
met je fleshlightquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik zal nooit trouwen omdat de vrouw dat zo graag wil. Misschien komt dat er nog eens van als ik een vrouw hiervoor genoeg durf te vertrouwen. Tot die tijd heb ik plezier genoeg.
Confessions!quote:Yow Dra
Op 30 October 2009 15:34 schreef _Led_ het volgende:
volgens mij heeft MC echt niet door dat Lav jouw kloon is
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef mediaconsument het volgende:
Ik zal nooit trouwen omdat de vrouw dat zo graag wil. Misschien komt dat er nog eens van als ik een vrouw hiervoor genoeg durf te vertrouwen. Tot die tijd heb ik plezier genoeg.
quote:
Posten PM, banquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:36 schreef mediaconsument het volgende:
Wtf.
Krijg net een PM.
[..]
Confessions!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef Bastard het volgende:
8 uur slaap is wel degelijk goed voor je gezondheid.. en voor de gezondheid van andere in je omgeving
Nee denk het nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je bent niet zo goed in het herkennen van mannenhumor he ..?
Ow da's een goeie, zo kunnen we 't ook weer recht proberen te pratenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef Dragorius het volgende:
Led nu denkt mediaconsument echt dat Lavenderr mijn kloon zou zijn
Beetje gemeen voor haar, denk je ook niet.
En klonen dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Dragorius het volgende:
Maar serieus, op het posten van een PM staat een ban. Meld jij het bij de FA's of ik, Bastard?
Je mag dan ook niet doorposten onder je kloons. Ban = ban, ook voor je kloons.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je mag dan ook niet doorposten onder je kloons. Ban = ban, ook voor je kloons.
Dude, dat is serieus mijn kloon niet, want ik heb geen kloons
Lavenderr = Lavenderr![]()
Mensen opjagen met een kloon, of normaal klonen, dat is een groot verschil.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef Dragorius het volgende:
Overigens is klonen niet tegen de policy, dus je mag gewoon toegeven dat jij bassos en Trippii bent hoor, mediaconsument
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef mediaconsument het volgende:
Daarbij had ik graag gewilt dat hun een kloon van mij waren, daar ik veel respect heb voor deze 2 mensen.
YES we hebben weer een excuus!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Dragorius het volgende:
Maar serieus, op het posten van een PM staat een ban. Meld jij het bij de FA's of ik, Bastard?
Relklonen worden gewoon verwijderd op Fok! hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Mensen opjagen met een kloon, of normaal klonen, dat is een groot verschil.
Daarbij had ik graag gewilt dat hun een kloon van mij waren, daar ik veel respect heb voor deze 2 mensen.
BAN BAN BAN BAN BANHAMMERRRRRRquote:
Tja, de regels gelden voor iedereen, toch ?quote:
Daarom zou ik dan ook graag eens een stevige discussie tussen jullie 2 zien. Tot die tijd, kan ik dat namelijk niet meer uitsluiten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Relklonen worden gewoon verwijderd op Fok! hoorOok "stalk-kloons" etc.
Dat mag, iedereen mag van elkaar vinden wat hij/zij wil, maar even voor de duidelijkheid, Lavenderr is NIET mijn kloon, ze is ook geen kloon maar een echte, originele dame
Ja!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ja, de regels gelden voor iedereen, toch ?
Gast, ik ga echt niet met Lavenderr in discussie (stevig?) enkel omdat jij niet gelooft dat ze een origineel eigen account is met een persoon van vlees (quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom zou ik dan ook graag eens een stevige discussie tussen jullie 2 zien. Tot die tijd, kan ik dat namelijk niet meer uitsluiten.
Precies. Daarom verdenk ik jou er ook niet van Bassos te zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef mediaconsument het volgende:
Mensen opjagen met een kloon, of normaal klonen, dat is een groot verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |