quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef Bastard het volgende:
8 uur slaap is wel degelijk goed voor je gezondheid.. en voor de gezondheid van andere in je omgeving
Nee denk het nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je bent niet zo goed in het herkennen van mannenhumor he ..?
Ow da's een goeie, zo kunnen we 't ook weer recht proberen te pratenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef Dragorius het volgende:
Led nu denkt mediaconsument echt dat Lavenderr mijn kloon zou zijn
Beetje gemeen voor haar, denk je ook niet.
En klonen dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Dragorius het volgende:
Maar serieus, op het posten van een PM staat een ban. Meld jij het bij de FA's of ik, Bastard?
Je mag dan ook niet doorposten onder je kloons. Ban = ban, ook voor je kloons.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je mag dan ook niet doorposten onder je kloons. Ban = ban, ook voor je kloons.
Dude, dat is serieus mijn kloon niet, want ik heb geen kloons
Lavenderr = Lavenderr![]()
Mensen opjagen met een kloon, of normaal klonen, dat is een groot verschil.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:40 schreef Dragorius het volgende:
Overigens is klonen niet tegen de policy, dus je mag gewoon toegeven dat jij bassos en Trippii bent hoor, mediaconsument
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef mediaconsument het volgende:
Daarbij had ik graag gewilt dat hun een kloon van mij waren, daar ik veel respect heb voor deze 2 mensen.
YES we hebben weer een excuus!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Dragorius het volgende:
Maar serieus, op het posten van een PM staat een ban. Meld jij het bij de FA's of ik, Bastard?
Relklonen worden gewoon verwijderd op Fok! hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Mensen opjagen met een kloon, of normaal klonen, dat is een groot verschil.
Daarbij had ik graag gewilt dat hun een kloon van mij waren, daar ik veel respect heb voor deze 2 mensen.
BAN BAN BAN BAN BANHAMMERRRRRRquote:
Tja, de regels gelden voor iedereen, toch ?quote:
Daarom zou ik dan ook graag eens een stevige discussie tussen jullie 2 zien. Tot die tijd, kan ik dat namelijk niet meer uitsluiten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Relklonen worden gewoon verwijderd op Fok! hoorOok "stalk-kloons" etc.
Dat mag, iedereen mag van elkaar vinden wat hij/zij wil, maar even voor de duidelijkheid, Lavenderr is NIET mijn kloon, ze is ook geen kloon maar een echte, originele dame
Ja!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ja, de regels gelden voor iedereen, toch ?
Gast, ik ga echt niet met Lavenderr in discussie (stevig?) enkel omdat jij niet gelooft dat ze een origineel eigen account is met een persoon van vlees (quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom zou ik dan ook graag eens een stevige discussie tussen jullie 2 zien. Tot die tijd, kan ik dat namelijk niet meer uitsluiten.
Precies. Daarom verdenk ik jou er ook niet van Bassos te zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef mediaconsument het volgende:
Mensen opjagen met een kloon, of normaal klonen, dat is een groot verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |