Het zijn net verzamelplaatjesquote:
jah zat nog te twijfelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het zijn net verzamelplaatjes
Oeee! Een TT voor mij
Haha, wat was je andere optie?quote:
Tilburg 145; waar we hetzusjevan feliciterenquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tilburg 145; waar we hetzusjevan feliciteren
Hihi, ik heb gewonnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tilburg 145; waar we hetzusjevan feliciteren
Jah inderdaad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef automatic_ het volgende:
Oja, ik wil toch windows 7 denk ik. Als ik dat bestel via surfspot, dan moet ik "gewoon" al mijn programma's opnieuw installeren hč?
Oke, naja dat maakt mij niet zoveel uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah inderdaad.
windows 7 is andere besturing dan vista, zelfs met een update moet je denk ik vee lprogrammas opnieuw installeren
Jah jarig zijn duurt maar 1 dagquote:
hij begint van zelf :0quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, naja dat maakt mij niet zoveel uit
Altijd fijn om weer een schone pc te hebben
En als ik die cd erin doe, dan begint hij vanzelf o fmoet je Vista er af halen?
Oke, maar dat is logisch om te doen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah jarig zijn duurt maar 1 dag
[..]
hij begint van zelf :0
tijdens installatie als je schijf moet kiezen wel even je vista schijf formatteren
jah je moet kiezen op welke schijfquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, maar dat is logisch om te doen?![]()
Naja, ik zal weleens kijken, haha
Een van de drukste donderdagen ooit!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef existenz het volgende:
Wat was het gisteren fucking druk in de boek. Er stond gewoon een giga rij en de garderobe was vol... Wel goedkoop bier
Eer werd zelfs iemand afgevoerd zag ik, maar is het bier altijd zo goedkoop op donderdag?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:49 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Een van de drukste donderdagen ooit!
Pijpen voor een euro!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Eer werd zelfs iemand afgevoerd zag ik, maar is het bier altijd zo goedkoop op donderdag?
Flesje jup voor 1,10. Dat is standaard, al jaren!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Eer werd zelfs iemand afgevoerd zag ik, maar is het bier altijd zo goedkoop op donderdag?
Nee, gewoon veel bloedverliesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:15 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Flesje jup voor 1,10. Dat is standaard, al jaren!
En er werd inderdaad iemand afgevoerd, moest naar het ziekenhuis toe, glas in z'n hand en alles. Stond verdomme ingepakt in 60 verbandwikkels, doeken er om heen, maar het bleef stromen. Althans ik hoop dat hij naar het ziekenhuis is gegaan, anders heeft hij behoorlijke bloedarmoede.
O ja kutquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, gewoon veel bloedverliesGeen bloedarmoede, dat is heel wat anders
Stand er bij, ben er al weer vroeg, omdat ik het een en ander moet besproken voor en party! Morgen vrij, dus keihard naar de klotequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is je vergevenVanavond weer werken?
Was ook wel nodig, zo'n bijzonder wondje was het niet, maar het hield niet op met stromen. Alcohol verdunt het bloed blijkbaar erg goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:22 schreef existenz het volgende:
Hij werd helemaal ingepakt in de ambulance.
Si! Donderdagen zijn echt fantastisch in de Boeka, zeker dit jaar een grote gezelligheid.quote:Is dat al jaren? Ik moet weer gaan studeren, zodat ik vaker op donderdag kan stappen
Check, donderdagen zijn inderdaad helemaal prima daarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:23 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Was ook wel nodig, zo'n bijzonder wondje was het niet, maar het hield niet op met stromen. Alcohol verdunt het bloed blijkbaar erg goed.
[..]
Si! Donderdagen zijn echt fantastisch in de Boeka, zeker dit jaar een grote gezelligheid.
Ik wilde vandaag naar de kapper gaan, alleen ik werd pas om 16.00 wakker en voelde er weinig meer voorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:33 schreef existenz het volgende:
Ben ik een dag vrij en wil ik iets nuttigs gaan doen. Word ik wakker om 13:00, game ik tot 17:00 en dan ga ik maar iets doen
Haha, goed zo!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef Crazy-M het volgende:
auto, mijn gegevons op mijn HI zijn weer goed
moest eerst afmelden ....
en dan weer aanmelden ...
Oke..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah je moet kiezen op welke schijf
Ik heb 'm in het Engels, en ik lees telkens n paar hoofdstukjes voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga zo eerst even douchen en dan kruip ik mijn bed in met "Dan Brown"
Welke van Brown? Angels and Demons vind ik de beste.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga zo eerst even douchen en dan kruip ik mijn bed in met "Dan Brown"
de nieuwe: The Lost Symbolquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Welke van Brown? Angels and Demons vind ik de beste.
quote:In this stunning follow-up to the global phenomenon The Da Vinci Code, Dan Brown demonstrates once again why he is the world's most popular thriller writer. The Lost Symbol is a masterstroke of storytelling—a deadly race through a real-world labyrinth of codes, secrets, and unseen truths . . . all under the watchful eye of Brown's most terrifying villain to date. Set within the hidden chambers, tunnels, and temples of Washington, D.C., The Lost Symbol accelerates through a startling landscape toward an unthinkable finale. As the story opens, Harvard symbologist Robert Langdon is summoned unexpectedly to deliver an evening lecture in the U.S. Capitol Building. Within minutes of his arrival, however, the night takes a bizarre turn. A disturbing object —artfully encoded with five symbols—is discovered in the Capitol Building. Langdon recognizes the object as an ancient invitation. . . one meant to usher its recipient into a long-lost world of esoteric wisdom. When Langdon's beloved mentor, Peter Solomon—a prominent Mason and philanthropist —is brutally kidnapped, Langdon realizes his only hope of saving Peter is to accept this mystical invitation and follow wherever it leads him. Langdon is instantly plunged into a clandestine world of Masonic secrets, hidden history, and never-before-seen locations—all of which seem to be dragging him toward a single, inconceivable truth. As the world discovered in The Da Vinci Code and Angels & Demons, Dan Brown's novels are brilliant tapestries of veiled histories, arcane symbols, and enigmatic codes. In this new novel, he again challenges readers with an intelligent, lightning-paced story that offers surprises at every turn. The Lost Symbol is exactly what Brown's fans have been waiting for . . . his most thrilling novel yet.
Hhm die heb ik nog niet gelezen, keertje reserveren in de bieb (als ze 'em al hebben)quote:
Geeft niks, heb nog genoeg boeken liggen / op mijn lijstje staan die ik nog wil lezen, dus ik heb geen haastquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:52 schreef existenz het volgende:
Die is sinds deze week ergens uit, dat kan nog wel ff duren
Sinds gisterenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:52 schreef existenz het volgende:
Die is sinds deze week ergens uit, dat kan nog wel ff duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |