Ja. Er staat duidelijk:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:31 schreef rene90 het volgende:
Heb je zwart op wit dat je contract pas 9-10 zou ingaan?
En op je oude contract staat gewoon dat je eindeloos online voor een jaar / 2 jaar hebt dus tot 9 oktober? Dan hebben zij dus overduidelijk de fout gemaakt en dat kan je bewijzen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. Er staat duidelijk:
Ingangsdatum 09/10/2009
Nee, want ik heb mijn Eindeloos Online bundel op 24-08-2009 pas aangevraagd. Zowel op mijn oude als op mijn nieuwe contract staat het niet. Ik ben er toen niet achteraan gegaan (contract zat al op de bus), omdat dat meisje zei dat het gewoon doorliep - tot ik het zelf zou stil zetten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
En op je oude contract staat gewoon dat je eindeloos online voor een jaar / 2 jaar hebt dus tot 9 oktober? Dan hebben zij dus overduidelijk de fout gemaakt en dat kan je bewijzen.
Ik weet niet wat ze allemaal gespookt hebben daar, haha. Vorig jaar is het ook al fout gegaan met mijn Eindeloos SMS bundelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:40 schreef rene90 het volgende:
Dan is er lijkt me iets fout gegaan met dat aanvragen en is het gewoon niet aangevraagd
Ja, want op mijn rekening van september staat ook:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:44 schreef rene90 het volgende:
Kon dat meisje wel bevestigen dat die eindeloos online bundel is "aangezet" die 24 augustus? En dat het dus is uitgezet omdat je nieuwe abo is ingegaan?
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:57 schreef B1tchwax het volgende:
Ik heb ook per september Hi eindeloos en ook ik ben me kapot geschrokken na controle (150 euro data bundel kosten). Ik ga er een beetje vanuit dat dit op de rekening wordt rechtgetrokken - maar ga maandag meteen bellen.
Tja, mij lijkt het ook dat zij fout zijn, maar ik vroeg mij af of meer mensen deze mening delenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:01 schreef rene90 het volgende:
Maar TS, dan is het duidelijk lijkt me wie er fout zit dus even je rekening afwachten. Ik zou je dan wel aanraden als het telefonisch niet lukt het per post te gaan doen zodat je reacties van Hi/KPN ook op papier hebt.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:32 schreef zeemonster het volgende:
Ze zullen daar wel heel simpel een tikfout hebben gemaakt 09-10-09 wordt 10-09-09 .. dit is op een donderdag en hebben ze het dus maandag 14-09-09 in laten gaan. Zolang jij op schrift hebt staan dat het op 09-10-2009 zou ingaan komt het wel goed.
Sinds deze maand krijg je geen papieren rekening meer via Hi. Staat als het goed is ook op je laatste specificatiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn rekening. Normaal komt mijn rekening rond de 16e, maar dit keer zijn ze wel erg laat
Edit; Er is opeens 136¤ afgeschreven en ik heb geen rekening; het wordt steeds gekker..
Mijn rekening staat nog niet online, dus kan ik ook geen specifiatie bekijken. Er is een storing o.i.d.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:07 schreef Messenga het volgende:
Ik bedoel dat je geen rekeningspecificatie per post krijgt, enkel nog online. Hoezo kan je geen bijlagen toevoegen?
Even een mailtje terug gedaan dat er toch écht 09-10-2009 staat (en contract erbij gedaan) & dat de schuingedrukte zin niet van toepassing is bij mij, want ik heb geen nieuwe telefoon gehadquote:Naar aanleiding van je e-mail heb ik de gegevens nagekeken. Hieruit blijkt dat jou contractverlenging op 14-09-2009 is ingegaan. Dit is ook de reden dat de Hi Eindeloos Online bundel is beëindigd. Wanneer je een contractsverlenging aanvraagt gaat dit in op het moment dat je je toestel hebt ontvangen.
Uit coulance crediteer ik eenmalig de helft van de data kosten EUR 43,45 exclusief BTW.
Ja, vreemd hè? Ik kan mij ook alleen maar dát herinneren. Of naja, bij mijn oom (vodafone) gaat het altijd later in en bij mijn tante was dat volgens mij ook het gevalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:54 schreef rene90 het volgende:
WTF, als je je contract verlengt gaat die gelijk in?Ik dacht altijd dat als hij in januari afloopt, je hem gewoon al eerder kan verlengen maar hij dan per januari verder gaat
de verandering in het contract gaat altijd per direct in. Dus als je contract in januari afloopt en je verlengt hem 3 maanden van te voren voor 2 jaar, dan loopt de verlenging vanaf dat moment voor 2 jaar en 3 maanden (waardoor hij dus opnieuw in januari afloopt)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:54 schreef rene90 het volgende:
WTF, als je je contract verlengt gaat die gelijk in?Ik dacht altijd dat als hij in januari afloopt, je hem gewoon al eerder kan verlengen maar hij dan per januari verder gaat
Zoquote:Uit je e-mail begrijp ik dat je het niet eens bent met het gegeven antwoord van mijn collega. Ik begrijp dat dit vervelend is. Mijn excuses voor het ongemak. Uit coulance heb ik nogmaals EUR 43,45 exclusief BTW gecrediteerd. Op de eerstvolgende telefoonrekening wordt er EUR 86,90 in mindering gebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |