abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:38:14 #151
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74226492
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Wellicht als je door die betreffende persoon meermalen in elkaar gebeukt bent wel ......... dat schijnt wat met een mens te doen
Ja, vooral als zulke personen weer een tijdje thuis bij mama en papa wonen en tot rust gekomen zijn. Dan schijnen ze ineens enorme behoefte te krijgen om de Wilma Nanninga's van Nederland te gaan bellen om uit te huilen. En o wacht, waar is het nummer van Albertje Verlinde de schat.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:39:32 #152
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226522
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Ze gaf ook aan dat ze wilde dat hun scheiding achter de schermen zou blijven.
Ik heb het idee dat er enkele "strategen" in haar naaste omgeving zijn, die haar op andere gedachten hebben gebracht.
Als je wilt dat je kind een normale relatie met z'n vader ontwikkelt, ga je niet op eigen intitatief in allerlei bladen en op TV roepen wat voor een enorme schoft het wel niet is.
Je kunt natuurlijk alles voor lief nemen en het domme blondje van DGK blijven.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_74226561
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:36 schreef omaduck het volgende:
We speculeren er nou wel allemaal wat op los, maar tot zover ZEGT Claire dat ze geslagen is en Huub ZEGT dat het niet zo is. Allerlei figuren komen nu ineens onder hun steen uitgekropen om ook wat losse opmerkingen te lozen: een volgens ZEGGEN ooggetuige heeft gezien dat Huub Claire in een steegje een duw gegeven ZOU hebben, Amanda ZEGT dat Huub weer een nieuwe vriendin heeft, etc. Dit zijn echter allemaal losse beweringen die niet bewezen zijn. Vooralsnog weten we helemaal niets, we weten niet wat er waar is van allerlei veronderstellingen en aantijgingen. Het zal nog wel even duren voordat duidelijk wordt hoe de vork precies in de steel zit. Alles sal regkom... ;-)
Dat zeg ik ook het is moeilijk te bewijzen. Het zal denk ik aankomen op haar woord tegen het zijne.

De getuigen hadden niet gezien dat hij haar een duw gegeven zou hebben maar dat hij haar twee keer met de backhand een klap op haar lichaam gegeven heeft. Die kwamen niet onder hun steen vandaan gekropen, die hebben het hier vermeld nadat ze het gezien hebben in 2008. Dus die hebben het niet pas nu gezegd maar in 2008 en ze was ook nog een fan van huub.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:40:58 #154
241662 Jian
Well, well, well
pi_74226568
quote:
Allerlei figuren komen nu ineens onder hun steen uitgekropen om ook wat losse opmerkingen te lozen: een volgens ZEGGEN ooggetuige heeft gezien dat Huub Claire in een steegje een duw gegeven ZOU hebben, .

Alles sal regkom... ;-)
Geslagen , niet geduwd, leuke nuancering, goed geprobeerd, en die figuren zijn niet nu onder hun steen vandaan gekropen, die melding is al van voor dat dit alles speelde !
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:41:26 #155
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226590
quote:
We speculeren er nou wel allemaal wat op los, maar tot zover ZEGT Claire dat ze geslagen is en Huub ZEGT dat het niet zo is. Allerlei figuren komen nu ineens onder hun steen uitgekropen om ook wat losse opmerkingen te lozen: een volgens ZEGGEN ooggetuige heeft gezien dat Huub Claire in een steegje een duw gegeven ZOU hebben, Amanda ZEGT dat Huub weer een nieuwe vriendin heeft, etc. Dit zijn echter allemaal losse beweringen die niet bewezen zijn. Vooralsnog weten we helemaal niets, we weten niet wat er waar is van allerlei veronderstellingen en aantijgingen. Het zal nog wel even duren voordat duidelijk wordt hoe de vork precies in de steel zit. Alles sal regkom... ;-)
Hey, die is van mij.............
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:42:33 #156
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226625
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja, vooral als zulke personen weer een tijdje thuis bij mama en papa wonen en tot rust gekomen zijn. Dan schijnen ze ineens enorme behoefte te krijgen om de Wilma Nanninga's van Nederland te gaan bellen om uit te huilen. En o wacht, waar is het nummer van Albertje Verlinde de schat.
Alsof dat zoveel moeite kost.
pi_74226627
quote:

[..]

Ja of je laat een bekende jouw kant van het verhaal doen in de Party.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:42:50 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74226631
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Hey, die is van mij.............
Echt waar, joh?!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74226673
Al zou hij het gedaan hebben, dan nog gaat hij echt de bak niet in. Je moet tegenwoordig iemand echt helemaal total loss meppen wil je gedetineerd worden, en daarvan zal geen sprake zijn. Jammer voor Claire dat ze niet beseft dat een rechter zelfs in het geval dat hij eventueel voor moet komen er ernstig rekening mee zal houden dat er geen bewijs is en dat door haar uitlatingen in de pers zijn reputatie dermate is beschadigd dat hij daarmee al genoeg gestraft zou zijn. En mocht ze verliezen (ik moet trouwens nog zien of ze echt aangifte heeft gedaan, dat blijkt nog nergens uit) dan kan hij op grond van haar uitlatingen in de pers een flinke schadevergoeding eisen. Dus of er nou wel of niet iets is voorgevallen dat een strafzaak zou rechtvaardigen, echt slim is het niet van haar om het op deze manier te spelen. Nog afgezien van het feit dat hij toch altijd Sophie's vader blijft, waardoor ze toch de komende ca. 18 jaar enige vorm van contact zullen moeten blijven houden...
Wie bekrompen is van visie kan nooit ruim van hart zijn.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:44:22 #160
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226682
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt waar, joh?!
Ben je een kloon van eh................. of is die van jou?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:44:45 #161
241662 Jian
Well, well, well
pi_74226691
quote:

[..]

Inderdaad tis een goed mokkel die Claire, beetje dommig en veul te zachtaardig, menige chick die ik ken, had 'm er als wraak 's nachts gewoon afgesneden
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:45:54 #162
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226730
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Jian het volgende:

[..]

Inderdaad tis een goed mokkel die Claire, beetje dommig en veul te zachtaardig, menige chick die ik ken, had 'm er als wraak 's nachts gewoon afgesneden
.................. en in de frituur gegooid.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:45:54 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74226731
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef ThunderBitch het volgende:

Ben je een kloon van eh................. of is die van jou?
Van wie?

Maar ik vind het vooral grappig dat je het Zuid-Afrikaanse Alles sal regkom als jouw vinding claimt.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:46:39 #164
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74226754
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef Day het volgende:
Het wachten is nu op een reactie van Eric.
Smeric heeft zich al uitgeleefd op twitter.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:46:41 #165
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226757
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Van wie?

Maar ik vind het vooral grappig dat je het Zuid-Afrikaanse Alles sal regkom als jouw vinding claimt.
Wat is daar raar aan? Het zijn gewoon verdwaalde nederlanders daaro.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:46:48 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74226763
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Jian het volgende:

[..]

En dán de bladen bellen met exclusieve foto's! Kop boven de schokkende beelden: "Zo, wie heeft er hier nu ballen!"
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:48:00 #167
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226792
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Smeric heeft zich al uitgeleefd op twitter.
Oh.... ou?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:48:35 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74226812
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef ThunderBitch het volgende:

Wat is daar raar aan? Het zijn gewoon verdwaalde nederlanders daaro.
Die jouw uitdrukkingen overnemen .

Ik heb trouwens het buskruit uitgevonden. En de iPhone.
pi_74226813
quote:
Geslagen , niet geduwd, leuke nuancering, goed geprobeerd, en die figuren zijn niet nu onder hun steen vandaan gekropen, die melding is al van voor dat dit alles speelde !
Precies, dus niet van toepassing op wat er nu speelt en dus niet toelaatbaar in een eventuele rechtszaak. Alleen dingen waarvan aangifte is gedaan of waarvan doktersverklaringen voorhanden zijn kunnen in dergelijke zaken worden gebruikt. Getuigen die na een jaartje of 2 ineens opduiken zijn gewoon te laat, dan hadden ze eerder hun mond open moeten doen. Bovendien is dit helemaal geen getuige in de zin van het woord, het is weer iemand die destijds (notabene anoniem op een forum) beweerde dat ze dat gezien had. Maar dat kan niemand verifiëren. Ergo niet ter zake doende.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:48:46 #170
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74226818
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef versabommie het volgende:
tvpahahaha dat wijf is zooooooooo dom!
Maar haar hart zit op de goede plek, Huub stinkt!
Eensch!!

Nuke the bastard!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:49:40 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74226845
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef omaduck het volgende:

Precies, dus niet van toepassing op wat er nu speelt en dus niet toelaatbaar in een eventuele rechtszaak. Alleen dingen waarvan aangifte is gedaan of waarvan doktersverklaringen voorhanden zijn kunnen in dergelijke zaken worden gebruikt. G
Zover ik weet, was dat in het steegje de eerste keer van die drie waarvoor aangifte is gedaan.
pi_74226910
Ik moet nog maar zien of hier een zaak van komt, want zoals ik het tot nu toe kan bekijken heeft ze geen poot om op te staan. De tijd zal het leren... De mazzel maar weer for now!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:52:37 #173
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226946
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die jouw uitdrukkingen overnemen .

Ik heb trouwens het buskruit uitgevonden. En de iPhone.
Nee, want die zijn van de oude doos. Maar laat het je niet al te hoog zitten. Zo belangrijk was het niet.
Je hoort dit niet zo vaak, vooral niet op een rls-forumonderdeel. Het is dus niet bedoeld om nou werkelijk te denken dat ik bij van Dale in dienst ben geweest ofzo.
Nee, het is maar een opmerking, waarvan ik al spijt heb, want er komt wel meer voorbij waaran ik dacht hey...... maar hetzelfde geldt voor anderen.
Er is niets om jaloers over te worden. Ik bedoel het niet letterlijk hoor.

Ik heb veel meer uitgevonden hoor........ btw....

[ Bericht 3% gewijzigd door ThunderBitch op 30-10-2009 15:59:32 ]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:53:18 #174
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_74226971
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef omaduck het volgende:
Amanda is ook van de eerste leugen niet gebarsten, die heeft wel meer bij elkaar gelogen (waar we allemaal getuige van waren). En tegenwoordig moet er heus gevaar voor het welzijn van een kind zijn voordat de rechter besluit dat een der ouders het kind niet mag zien. Tegenwoordig moeten beide partijen een zogenaamd ouderschapsplan opstellen waarin het bezoeken/meenemen van kinderen geregeld wordt. Daar kunnen beide partijen dan hooguit nog wat onderhandelen.
het zat Amanda dus nog behoorlijk dwars .. dat zo leuke gezellige visitetje van Brian en Tamara bij Huub en Claire
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_74227030
Nog een keer, voor de langzame begrijpers: je kunt geen aangifte doen van dingen die een hele tijd geleden zijn gebeurd. Had je toen moeten doen. Helaas pindakaas. Ze kan hooguit aangifte doen van het laatste jaar, maar dan nog zal haar het vuur na aan de schenen worden gelegd, het blijft haar verhaal tegen dat van Huub. Ook wat haar familie eventueel te zeggen heeft is niet echt van belang, want die sliepen er tenslotte ook niet tussen (mag ik hopen). En enkel op grond van niet gestaafde beweringen van een vrouw die ook nog eens op de publiciteit zoekt om de tegenpartij zwart te maken zal geen rechter hem veroordelen. Eerder krijgt zij een proces wegens laster en smaad aan haar broekje!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:57:12 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74227100
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef ThunderBitch het volgende:

Ja, want ik dacht heel even echt dat jij die bekende uitspraak had verzonnen. Heus.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:57:26 #177
241662 Jian
Well, well, well
pi_74227106
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef omaduck het volgende:

[..]

Precies, dus niet van toepassing op wat er nu speelt en dus niet toelaatbaar in een eventuele rechtszaak. Alleen dingen waarvan aangifte is gedaan of waarvan doktersverklaringen voorhanden zijn kunnen in dergelijke zaken worden gebruikt. Getuigen die na een jaartje of 2 ineens opduiken zijn gewoon te laat, dan hadden ze eerder hun mond open moeten doen. Bovendien is dit helemaal geen getuige in de zin van het woord, het is weer iemand die destijds (notabene anoniem op een forum) beweerde dat ze dat gezien had. Maar dat kan niemand verifiëren. Ergo niet ter zake doende.
't boeit jou duidelijk geen meter of ie het gedaan heeft of niet hè, als ze hem maar niet kunnen veroordelen, toch ?
Ach, als het mijn zusje was geweest en hij had er in elkaar gebeukt dan zou ik mijn vingers kruisen en bidden dat ie niet veroordeeld werd. Ik zou willen dat ie gewoon op straat bleef !
pi_74227126
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef omaduck het volgende:
Nog een keer, voor de langzame begrijpers: je kunt geen aangifte doen van dingen die een hele tijd geleden zijn gebeurd. Had je toen moeten doen. Helaas pindakaas. Ze kan hooguit aangifte doen van het laatste jaar, maar dan nog zal haar het vuur na aan de schenen worden gelegd, het blijft haar verhaal tegen dat van Huub. Ook wat haar familie eventueel te zeggen heeft is niet echt van belang, want die sliepen er tenslotte ook niet tussen (mag ik hopen). En enkel op grond van niet gestaafde beweringen van een vrouw die ook nog eens op de publiciteit zoekt om de tegenpartij zwart te maken zal geen rechter hem veroordelen. Eerder krijgt zij een proces wegens laster en smaad aan haar broekje!
Ja man, echt lachen dat Claire het niet kan bewijzen, hè? Geweldig hè, dat er weer een man wegkomt met het slaan van zijn vrouw?
pi_74227146
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef ThunderBitch het volgende:

En anders mag je hem gerust terug hoor, ik ben niet zo moeilijk!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:59:04 #180
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74227158
quote:
je snapt het niet, het gaat uiteindelijk om de voogdij, daar is dit alles om te doen. en daarin valt in ieder geval vrij makkelijk aan te tonen dat Huub een alcohol verslaving heeft

"My name is Huub van Ballegooy I'm an alcoholic"
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_74227197
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:59 schreef Suikeroom het volgende:

"My name is Huub van Ballegooy I'm an alcoholic"
AA UK.
Go hard or go home
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:01:13 #182
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74227242
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, want ik dacht heel even echt dat jij die bekende uitspraak had verzonnen. Heus.
Nee, zo oud ben ik niet hoor..... ik zal nog wel een keer een nieuwtje droppen hier.
pi_74227249
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja man, echt lachen dat Claire het niet kan bewijzen, hè? Geweldig hè, dat er weer een man wegkomt met het slaan van zijn vrouw?
Is dat zo? Dat is nou net datgene wat bewezen dient te worden. Gelukkig worden mensen in dit land niet berecht op grond van beweringen van mensen die de pest aan ze hebben, anders zat mijn hele schoonfamilie netjes opgeborgen...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:02:49 #184
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74227308
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef omaduck het volgende:

[..]

En anders mag je hem gerust terug hoor, ik ben niet zo moeilijk!
Welnee, ik ben niet zo moeilijk hoor, had ook me bek moeten houden....
pi_74227335
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:01 schreef omaduck het volgende:

[..]

Is dat zo?
Jij zegt toch te weten dat geen rechter Huub zal veroordelen? Je lijkt daarbij flink in je nopjes te zijn. Vandaar.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:03:37 #186
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74227340
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:01 schreef omaduck het volgende:

[..]

Is dat zo? Dat is nou net datgene wat bewezen dient te worden. Gelukkig worden mensen in dit land niet berecht op grond van beweringen van mensen die de pest aan ze hebben, anders zat mijn hele schoonfamilie netjes opgeborgen...
Maar tegenwoordig zijn ze wel moeilijker geworden waar het om kinderen gaat.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:04:44 #187
241662 Jian
Well, well, well
pi_74227379
quote:
Ze kan hooguit aangifte doen van het laatste jaar, maar dan nog zal ...
Je zwamt gewoon uit je nek over dingen waar je overduidelijk de ballen verstand van hebt ! Wat dacht je; als ik het maar overtuigend genoeg breng ofzo ?
pi_74227463
quote:
je snapt het niet, het gaat uiteindelijk om de voogdij, daar is dit alles om te doen. en daarin valt in ieder geval vrij makkelijk aan te tonen dat Huub een alcohol verslaving heeft
In de eerste plaats is niet aangetoond dat hij een alcoholverslaving heeft. Wel dat hij graag (te) diep in het glaasje kijkt en dan liederlijk vervelend kan worden. Maar hij heeft in DGK wekenlang geen alcohol aangeraakt, en iemand mag pas als verslaafd worden aangemerkt als hij ergens niet buiten kan, geen dag. Dat gaat hier dus niet op.
Bovendien is een verslaving op zich geen reden om iemand zijn kind te ontnemen, als niet onomstotelijk aangetoond kan worden dat die verslaving het welzijn van een kind ernstig in gevaar brengt. Aangezien hier van een verslavng geen sprake is, zal dat ook niet aan de orde zijn.
Ik snap best dat veel mensen het gewoon een vervelend rotventje vinden, maar wettelijk gezien heeft hij niets verkeerd gedaan als Claire niet voldoende aannemelijk kan maken dat haar beweringen op waarheid berusten. Vandaar dat als puntje bij paaltje komt hij meer kans maakt haar aan te klagen dan andersom. Ik vermoed dan ook dat Claire een natuurblondje is...
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:07:23 #189
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74227470
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:59 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Nee jij dénkt daar wat makkelijk over, dat is wat anders. Maar dat mag wel op een forum. Niet in de rechtzaal gelukkig.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:08:15 #190
277976 Dubbyeus
Also sprach..
pi_74227500
Vanaf de eerste keer dat ik die miezerige, volkse Tukker zag, wist ik al dat het een arrogant en egocentrisch kwalletje was. Sindsdien is dat beeld enkel bevestigd. We hebben sowieso te maken met 1 van de grootste filisters die ooit in een Real-life-soap heeft geacteerd (en we hebben er velen voorbij zien komen!) en vanaf nu zal het alleen nog maar meer bergafwaarts gaan met Huub.
Het ergste moet nog komen..
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:09:32 #191
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74227546
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:04 schreef Jian het volgende:

[..]

Je zwamt gewoon uit je nek over dingen waar je overduidelijk de ballen verstand van hebt ! Wat dacht je; als ik het maar overtuigend genoeg breng ofzo ?
Ik wil wel even reageren, al was het niet aan mij gericht.

Ik zie het al voor me.... op de dag van de zitting, allemaal soppers met spandoeken "hij heeft het niet gedaan" en er wordt een petitie aangeboden met vele handtekeningen en er wordt beeldmateriaal overhandigd waaruit zou moeten blijken dat Claire dom is, en dus niet weet wanneer ze gemolesteerd wordt en wanneer niet.
En, materiaal waaruit blijkt dat ze vroeger alles goed vond, dus zij is veranderd en het is dus haar fout.
Huub is nog steeds dezelfde, hij is niet veranderd, dus die is geweldig zichzelf gebleven.

[ Bericht 2% gewijzigd door ThunderBitch op 30-10-2009 16:18:09 ]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:10:48 #192
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74227599
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:07 schreef omaduck het volgende:

[..]

In de eerste plaats is niet aangetoond dat hij een alcoholverslaving heeft. Wel dat hij graag (te) diep in het glaasje kijkt en dan liederlijk vervelend kan worden. Maar hij heeft in DGK wekenlang geen alcohol aangeraakt, en iemand mag pas als verslaafd worden aangemerkt als hij ergens niet buiten kan, geen dag. Dat gaat hier dus niet op.
Bovendien is een verslaving op zich geen reden om iemand zijn kind te ontnemen, als niet onomstotelijk aangetoond kan worden dat die verslaving het welzijn van een kind ernstig in gevaar brengt. Aangezien hier van een verslavng geen sprake is, zal dat ook niet aan de orde zijn.
Ik snap best dat veel mensen het gewoon een vervelend rotventje vinden, maar wettelijk gezien heeft hij niets verkeerd gedaan als Claire niet voldoende aannemelijk kan maken dat haar beweringen op waarheid berusten. Vandaar dat als puntje bij paaltje komt hij meer kans maakt haar aan te klagen dan andersom. Ik vermoed dan ook dat Claire een natuurblondje is...
Alvast deze.

Wat dacht je van al die glaasje cola light.
pi_74227612
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Jij zegt toch te weten dat geen rechter Huub zal veroordelen? Je lijkt daarbij flink in je nopjes te zijn. Vandaar.
Ah, we tutoyeren elkaar, gezellig! Waaruit maak jij op dat ik in mijn nopjes ben? Ik hou me gewoon aan de feiten, niet meer en niet minder. Iemand had hier zo'n mooie voettekst die hier wel op zijn plaats is: Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, maar niet voor wat jij eruit begrijpt (of iets van die strekking).
pi_74227641
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:07 schreef omaduck het volgende:

[..]

Bullshit. Als je een alcoholist twee dagen in een isoleercel zet, is-ie nog altijd alcoholist.
quote:
Iemand die dronken is kan niet voor een baby zorgen.
quote:
Ja, laat Huub Claire maar aanklagen en heel veel geld eisen, dat is vast in het belang van hun kindje.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:12:12 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74227650
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel als hij iets wil, wat Claire hem zou kunnen ontnemen, hetgeen hij op zichzelf zou moeten nemen, wil hij Claire de wind uit de zeilen halen. Zoiets. Natuurlijk heeft hij de voogdij, nu nog.
Ik betwijfel of Claire hem dat zomaar zou kunnen ontnemen, Sophie is binnen het huwelijk geboren en dan valt er niet zomaar iets te ontnemen qua voogdij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Babe vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:12:23 #196
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74227659
Hmm, even uitvinden wie er hier uit zijn nek zit te lullen.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:12:43 #197
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74227669
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:08 schreef Dubbyeus het volgende:
Vanaf de eerste keer dat ik die miezerige, volkse Tukker zag, wist ik al dat het een arrogant en egocentrisch kwalletje was. Sindsdien is dat beeld enkel bevestigd. We hebben sowieso te maken met 1 van de grootste filisters die ooit in een Real-life-soap heeft geacteerd (en we hebben er velen voorbij zien komen!) en vanaf nu zal het alleen nog maar meer bergafwaarts gaan met Huub.
Ohhhh is het een filister! Jemig! Tja, dan deugt die echt niet hoor. Een filister... wie had dat nou kunnen denken. Ik ben zo blij dat jij deze constructieve post hebt geplaatst. Dank je wel, jij gaat bij mijn favoriete users
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:13:02 #198
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74227673
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:08 schreef Dubbyeus het volgende:
Hij heeft nu zijn haken geslagen in een "oude vrouw" maar dan wel met veel geld van papa.
Ik hoop niet dat ze ook een kind krijgt.
  FOK!Babe vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:14:43 #199
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74227731
Jullie kunnen wel zo lelijk doen tegen die "omaduck" maar af en toe komt er best wat zinnigs uit.
pi_74227736
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef omaduck het volgende:
Waaruit maak jij op dat ik in mijn nopjes ben?
quote:
. Eerder krijgt zij een proces wegens laster en smaad aan haar broekje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')