abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:10:58 #141
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74225582
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:09 schreef Leandra het volgende:
Moeders hebben toch niet zoveel meer te willen en eisen mbt voogdij?
Ik denk niet dat Huub op de voogdij van Sophie zit te springen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:12:54 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74225648
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Huub op de voogdij van Sophie zit te springen.
Dat is wat anders, daar kan ik niet over oordelen, maar volgens mij heeft hij de voogdij als vader wel gewoon, net als Claire.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_74225678
- En Huub, vertel eens iets over je nieuwe vriendin
- Nou, haar vader is heel rijk en heeft een huis op Ibiza
- En hoe heet ze?
- Wat doet dat er nou weer toe? Al heette ze Jantje, Pietje of Klaasje; haar vader is rijk weet je wel.
pi_74226094
Amanda is ook van de eerste leugen niet gebarsten, die heeft wel meer bij elkaar gelogen (waar we allemaal getuige van waren). En tegenwoordig moet er heus gevaar voor het welzijn van een kind zijn voordat de rechter besluit dat een der ouders het kind niet mag zien. Tegenwoordig moeten beide partijen een zogenaamd ouderschapsplan opstellen waarin het bezoeken/meenemen van kinderen geregeld wordt. Daar kunnen beide partijen dan hooguit nog wat onderhandelen.
Wie bekrompen is van visie kan nooit ruim van hart zijn.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:32:03 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74226302
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, want Claire gaf toch aan dat ze dat juist wel wilde, een relatie tussen Huub en Sophie?
Ze gaf ook aan dat ze wilde dat hun scheiding achter de schermen zou blijven.
Ik heb het idee dat er enkele "strategen" in haar naaste omgeving zijn, die haar op andere gedachten hebben gebracht.
Als je wilt dat je kind een normale relatie met z'n vader ontwikkelt, ga je niet op eigen intitatief in allerlei bladen en op TV roepen wat voor een enorme schoft het wel niet is.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:35:51 #146
241662 Jian
Well, well, well
pi_74226403
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Als je wilt dat je kind een normale relatie met z'n vader ontwikkelt, ga je niet op eigen intitatief in allerlei bladen en op TV roepen wat voor een enorme schoft het wel niet is.
Wellicht als je door die betreffende persoon meermalen in elkaar gebeukt bent wel ......... dat schijnt wat met een mens te doen
pi_74226437
We speculeren er nou wel allemaal wat op los, maar tot zover ZEGT Claire dat ze geslagen is en Huub ZEGT dat het niet zo is. Allerlei figuren komen nu ineens onder hun steen uitgekropen om ook wat losse opmerkingen te lozen: een volgens ZEGGEN ooggetuige heeft gezien dat Huub Claire in een steegje een duw gegeven ZOU hebben, Amanda ZEGT dat Huub weer een nieuwe vriendin heeft, etc. Dit zijn echter allemaal losse beweringen die niet bewezen zijn. Vooralsnog weten we helemaal niets, we weten niet wat er waar is van allerlei veronderstellingen en aantijgingen. Het zal nog wel even duren voordat duidelijk wordt hoe de vork precies in de steel zit. Alles sal regkom... ;-)
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:37:10 #148
241662 Jian
Well, well, well
pi_74226450
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef omaduck het volgende:
Amanda is ook van de eerste leugen niet gebarsten, die heeft wel meer bij elkaar gelogen (waar we allemaal getuige van waren). En tegenwoordig moet er heus gevaar voor het welzijn van een kind zijn voordat de rechter besluit dat een der ouders het kind niet mag zien. Tegenwoordig moeten beide partijen een zogenaamd ouderschapsplan opstellen waarin het bezoeken/meenemen van kinderen geregeld wordt. Daar kunnen beide partijen dan hooguit nog wat onderhandelen.
Gelukkig maar dan kan Huub zijn dochter gewoon blijven zien ................................ nadat ie uit de bak is
pi_74226453
quote:

[..]

Ik heb het idee dat er enkele "strategen" in haar naaste omgeving zijn, die haar op andere gedachten hebben gebracht.
Dat staat er los van, dat is iets tussen haar ouders, beide hebben dingen in de media geroepen al dan niet via bekenden (bijvoorbeeld artikel in de party)

Dat heeft toch niks te maken met dat claire wil dat haar kind een normale relatie met haar vader heeft. Dat heeft ze er toch ook bijgezegd.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:37:26 #150
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226462
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is wat anders, daar kan ik niet over oordelen, maar volgens mij heeft hij de voogdij als vader wel gewoon, net als Claire.
Ja, maar ik bedoel als hij iets wil, wat Claire hem zou kunnen ontnemen, hetgeen hij op zichzelf zou moeten nemen, wil hij Claire de wind uit de zeilen halen. Zoiets. Natuurlijk heeft hij de voogdij, nu nog.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:38:14 #151
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74226492
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Wellicht als je door die betreffende persoon meermalen in elkaar gebeukt bent wel ......... dat schijnt wat met een mens te doen
Ja, vooral als zulke personen weer een tijdje thuis bij mama en papa wonen en tot rust gekomen zijn. Dan schijnen ze ineens enorme behoefte te krijgen om de Wilma Nanninga's van Nederland te gaan bellen om uit te huilen. En o wacht, waar is het nummer van Albertje Verlinde de schat.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:39:32 #152
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226522
quote:

[..]

Je kunt natuurlijk alles voor lief nemen en het domme blondje van DGK blijven.
pi_74226561
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:36 schreef omaduck het volgende:
We speculeren er nou wel allemaal wat op los, maar tot zover ZEGT Claire dat ze geslagen is en Huub ZEGT dat het niet zo is. Allerlei figuren komen nu ineens onder hun steen uitgekropen om ook wat losse opmerkingen te lozen: een volgens ZEGGEN ooggetuige heeft gezien dat Huub Claire in een steegje een duw gegeven ZOU hebben, Amanda ZEGT dat Huub weer een nieuwe vriendin heeft, etc. Dit zijn echter allemaal losse beweringen die niet bewezen zijn. Vooralsnog weten we helemaal niets, we weten niet wat er waar is van allerlei veronderstellingen en aantijgingen. Het zal nog wel even duren voordat duidelijk wordt hoe de vork precies in de steel zit. Alles sal regkom... ;-)
Dat zeg ik ook het is moeilijk te bewijzen. Het zal denk ik aankomen op haar woord tegen het zijne.

De getuigen hadden niet gezien dat hij haar een duw gegeven zou hebben maar dat hij haar twee keer met de backhand een klap op haar lichaam gegeven heeft. Die kwamen niet onder hun steen vandaan gekropen, die hebben het hier vermeld nadat ze het gezien hebben in 2008. Dus die hebben het niet pas nu gezegd maar in 2008 en ze was ook nog een fan van huub.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:40:58 #154
241662 Jian
Well, well, well
pi_74226568
quote:
Allerlei figuren komen nu ineens onder hun steen uitgekropen om ook wat losse opmerkingen te lozen: een volgens ZEGGEN ooggetuige heeft gezien dat Huub Claire in een steegje een duw gegeven ZOU hebben, .

Alles sal regkom... ;-)
Geslagen , niet geduwd, leuke nuancering, goed geprobeerd, en die figuren zijn niet nu onder hun steen vandaan gekropen, die melding is al van voor dat dit alles speelde !
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:41:26 #155
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226590
quote:
Hey, die is van mij.............
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:42:33 #156
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226625
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja, vooral als zulke personen weer een tijdje thuis bij mama en papa wonen en tot rust gekomen zijn. Dan schijnen ze ineens enorme behoefte te krijgen om de Wilma Nanninga's van Nederland te gaan bellen om uit te huilen. En o wacht, waar is het nummer van Albertje Verlinde de schat.
Alsof dat zoveel moeite kost.
pi_74226627
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja of je laat een bekende jouw kant van het verhaal doen in de Party.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:42:50 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74226631
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Hey, die is van mij.............
Echt waar, joh?!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74226673
Al zou hij het gedaan hebben, dan nog gaat hij echt de bak niet in. Je moet tegenwoordig iemand echt helemaal total loss meppen wil je gedetineerd worden, en daarvan zal geen sprake zijn. Jammer voor Claire dat ze niet beseft dat een rechter zelfs in het geval dat hij eventueel voor moet komen er ernstig rekening mee zal houden dat er geen bewijs is en dat door haar uitlatingen in de pers zijn reputatie dermate is beschadigd dat hij daarmee al genoeg gestraft zou zijn. En mocht ze verliezen (ik moet trouwens nog zien of ze echt aangifte heeft gedaan, dat blijkt nog nergens uit) dan kan hij op grond van haar uitlatingen in de pers een flinke schadevergoeding eisen. Dus of er nou wel of niet iets is voorgevallen dat een strafzaak zou rechtvaardigen, echt slim is het niet van haar om het op deze manier te spelen. Nog afgezien van het feit dat hij toch altijd Sophie's vader blijft, waardoor ze toch de komende ca. 18 jaar enige vorm van contact zullen moeten blijven houden...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:44:22 #160
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226682
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt waar, joh?!
Ben je een kloon van eh................. of is die van jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')