Vind je? Ik vind het vooral pijnlijk, in het licht van nu bezien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:12 schreef sunny16947 het volgende:
Ik weet niet of Huub dit zelf heeft geschreven of degene die zijn blog bijhield. Maar hilarisch vindt ik het wel.
"Alcoholmisbruik". Dat is toch op zich geen juridische term? Het is hooguit de oorzaak van strafrechtelijke feiten, het drinken op zichzelf niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jaloers kaart trekkenvergeet ook niet het alcohol misbruik naast het huiselijke geweld
Ik vind het vrij hilarisch dat juist sunny het hilarisch vindtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het vooral pijnlijk, in het licht van nu bezien.
Wanneer is dit geschreven? in 2007, of vergis ik me. Weet niet welke blog en waar ik moet zijn om enige duidelijkheid te krijgen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:12 schreef sunny16947 het volgende:
Ik weet niet of Huub dit zelf heeft geschreven of degene die zijn blog bijhield. Maar hilarisch vindt ik het wel.
[..]
Nou, het woordje misbruik komt bij justitie vaak voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
"Alcoholmisbruik". Dat is toch op zich geen juridische term? Het is hooguit de oorzaak van strafrechtelijke feiten.
Gepubliceerd op 17-11-07 om 22:19quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
Wanneer is dit geschreven? in 2007, of vergis ik me.
Die is gek op ouwe koeien die al doodgeslagen zijn. Die probeert ze angstvallig tot leven te wekken, om Huub te redden van de jaloezie van Amanda. Iedereen is natuurlijk jaloers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het vrij hilarisch dat juist sunny het hilarisch vindt
Lieverd, het staat eronder.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wanneer is dit geschreven? in 2007, of vergis ik me.
Veel en vaak drinken, ik snap best dat dit vervelend kan zijn voor je huisgenoten, maar een rechter heeft daar geen flikker mee te maken. Zolang je vervolgens maar niet de boel aan gort slaat, je vrouw mishandelt, om drie uur 's nachts gaat karaoken op de huisinstallatie of achter het stuur kruipt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, het woordje misbruik komt bij justitie vaak voor.
Als je dat allemaal NIET mag, waarom zou je dan nog gaan drinken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel en vaak drinken, ik snap best dat dit vervelend kan zijn voor je huisgenoten, maar een rechter heeft daar geen flikker mee te maken. Zolang je vervolgens maar niet de boel aan gort slaat, je vrouw mishandelt, om drie uur 's nachts gaat karaoken op de huisinstallatie of achter het stuur kruipt.
Ja, dat zag ik, maar vroeg me af of het nu (weer) geplaatst is. Het leek alsof er wat aktie was op Huub zijn blog..mbt Amanda... Nouja, het slaat in ieder geval nergens op, het is gewoon een poging tot Amandabashing dus.quote:
Dan klopt, maar het loopt vaak verkeerd af, want het woordje misbruik geeft toch al aan dat het erg heftig is. Het gaat niet om een lollige bui na een paar borrels. Maar je hebt gelijk, je kunt iemand nog niet hangen omdat ie veel teveel drank tot zich neemt. Voor hetzelfde geld doe hij dat in zijn eentje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel en vaak drinken, ik snap best dat dit vervelend kan zijn voor je huisgenoten, maar een rechter heeft daar geen flikker mee te maken. Zolang je vervolgens maar niet de boel aan gort slaat, je vrouw mishandelt, om drie uur 's nachts gaat karaoken op de huisinstallatie of achter het stuur kruipt.
En brian, die nog op kraambezoek kwam.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik, maar vroeg me af of het nu (weer) geplaatst is. Het leek alsof er wat aktie was op Huub zijn blog..mbt Amanda... Nouja, het slaat in ieder geval nergens op, het is gewoon een poging tot Amandabashing dus.
Ja schatje, maar het ging er juist om dat het nu 2009 is, en ik me dus afvraag of het een oud geschreven iets is, dat NU geplaatst is (door Hubert met een bepaalde reden)..quote:
Ik gok erop dat Sunny dit hilarische kijkje in de toekomst heeft gezocht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja, dat zag ik, maar vroeg me af of het nu (weer) geplaatst is. Het leek alsof er wat aktie was op Huub zijn blog..mbt Amanda... Nouja, het slaat in ieder geval nergens op, het is gewoon een poging tot Amandabashing dus.
Brian zal nu wel achter zijn oren krabben dat hij bij Huub op bezoek is geweest.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
En brian, die nog op kraambezoek kwam.
Hilarisch is het zekerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Sunny dit hilarische kijkje in de toekomst heeft gezocht.
Nou ik denk haast dat brian dat blog van huub wel gelezen heeft, maar het achter zich gelaten heeft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Brian zal nu wel achter zijn oren krabben dat hij bij Huub op bezoek is geweest.![]()
![]()
![]()
Dat is je vriendin die je loopt te mishandelen. Kunnen jullie misschien even een kaartje naar Claire sturen en haar uitleggen dat ze deze loverboy / wifebeater praktijken niet moet pikken. Het zal moeilijk worden om haar te overtuigen, haar reactie op Huub's geweldige gedrag is nu standaard: "Hij bedoelt het niet zo".quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:29 schreef PC eend het volgende:
Maar op dit moment is dat stukje wel een beetje wrang voor huub en hij mag zijn grote fan sunny bedanken voor het oprakelen
de rechter kan Huub opleggen dat ie naar een afkick kliniek moetquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
"Alcoholmisbruik". Dat is toch op zich geen juridische term? Het is hooguit de oorzaak van strafrechtelijke feiten, het drinken op zichzelf niet.
Huub wilde juist wel een baby omdat dat zijn garderobe in één klap zou verdubbelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Sunny, Huub wilde helemaal geen kind, dat geloof ik nou weer wel.![]()
[ afbeelding ]
En dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:37 schreef Suikeroom het volgende:
Claire kan misschien de makers van de kooi als getuigen oproepen, die kunnen Huub zn alcohol verslaving wel bevestigen
Dat zijn collega's van Huubquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:37 schreef Suikeroom het volgende:
Claire kan misschien de makers van de kooi als getuigen oproepen, die kunnen Huub zn alcohol verslaving wel bevestigen
Volgens mij kan dat pas als het alcoholmisbruik heeft geleid tot strafrechtelijke feiten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
de rechter kan Huub opleggen dat ie naar een afkick kliniek moet
Regelmatige ordeverstoring door overmatig gebruik van spiritualien?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat pas als het alcoholmisbruik heeft geleid tot strafrechtelijke feiten.
Niet omdat de rechter vindt dat chocomel veel gezonder voor je is.
In dat geval volgen er gelijk kamervragen en een onderzoek op het Damrak of die rechter toevalllig aandelen Nutricia heeft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat pas als het alcoholmisbruik heeft geleid tot strafrechtelijke feiten.
Niet omdat de rechter vindt dat chocomel veel gezonder voor je is.
Het zou me niets verbazen als dat een van de achterliggende redenen is dat Claire dit nu de media ingeslingerd heeft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:43 schreef Suikeroom het volgende:
misschien niet genoeg om hem te vervolgen maar wel om Claire de voogdij te geven over hun kind, volgens mij is dat ook voornamelijk de inzet van de familie Recourt
Maar dan is er dus sprake van een strafbaar feit, en dan kan de rechter wél om de hoek komen kijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Regelmatige ordeverstoring door overmatig gebruik van spiritualien?
Huisarrest is wel het minste wat hij op kan leggen, daar openbare dronkenschap verboden isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Puur en alleen alcoholgebruik gaat een rechter zich echt niet mee bemoeien, daar heeft-ie helemaal geen bevoegdheid toe.
Dat laatste denk ik ook ja. Of nee, dat denk ik niet. Want de voogdij krijgt Claire toch wel. Die krijgen moeders altijd bij zo'n jong kind. Ik denk dat "ze" nog een stapje verder willen gaan, en Huub ook het omgangsrecht met Sophie willen ontzeggen. Hij moet helemaal uit hun leven en dat van Sophie verdwijnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:43 schreef Suikeroom het volgende:
misschien niet genoeg om hem te vervolgen maar wel om Claire de voogdij te geven over hun kind, volgens mij is dat ook voornamelijk de inzet van de familie Recourt
Neu, dan ga je gewoon de cel in om je roes uit te slapen (en is er dus al een strafbaar feit gepleegd).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huisarrest is wel het minste wat hij op kan leggen, daar openbare dronkenschap verboden is
Dat is waar. Ik heb ook niets met rechters die achter de voordeur willen kijken, zitten soms de grootste vuillakken tussen, maar goed we zullen het ermee moeten doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan is er dus sprake van een strafbaar feit, en dan kan de rechter wél om de hoek komen kijken.
Puur en alleen alcoholgebruik gaat een rechter zich echt niet mee bemoeien, daar heeft-ie helemaal geen bevoegdheid toe.
Wat voor de een véél is, is voor de ander "gezellig indrinken".
Het is iets tussen partners onderling. Net zoals de rechter geen oordeel zal vellen als Huub beweert dat Claire niet pijpen kan.
Al is dat ook nog best lastig lijkt me, iemand klaarpijpen die een fles wodka en 14 bier achter z'n kiezen heeft.
Tegenwoordig hebben ouders toch in principe gedeelde voogdij (zeker als het kind binnen het huwelijk geboren wordt) en het uit de voogdij zetten van de vader is dacht ik tegenwoordig een stuk lastiger.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook ja. Of nee, dat denk ik niet. Want de voogdij krijgt Claire toch wel. Die krijgen moeders altijd bij zo'n jong kind. Ik denk dat "ze" nog een stapje verder willen gaan, en Huub ook het omgangsrecht met Sophie willen ontzeggen. Hij moet helemaal uit hun leven en dat van Sophie verdwijnen.
Ja, en dan gaat ze in de media zeggen dat ze wil dat Huub, Sophie blijft zien. Lekker makkelijk voor de advocaat van de tegenpartij. "Maar mevrouw Recourt u heeft zelf gezegd dat u wil dat de vader uw dochter blijft zien"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook ja. Of nee, dat denk ik niet. Want de voogdij krijgt Claire toch wel. Die krijgen moeders altijd bij zo'n jong kind. Ik denk dat "ze" nog een stapje verder willen gaan, en Huub ook het omgangsrecht met Sophie willen ontzeggen. Hij moet helemaal uit hun leven en dat van Sophie verdwijnen.
Dat denk ik niet, want Claire gaf toch aan dat ze dat juist wel wilde, een relatie tussen Huub en Sophie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Huub op de voogdij van Sophie zit te springen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:09 schreef Leandra het volgende:
Moeders hebben toch niet zoveel meer te willen en eisen mbt voogdij?
Dat is wat anders, daar kan ik niet over oordelen, maar volgens mij heeft hij de voogdij als vader wel gewoon, net als Claire.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Huub op de voogdij van Sophie zit te springen.
Ze gaf ook aan dat ze wilde dat hun scheiding achter de schermen zou blijven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want Claire gaf toch aan dat ze dat juist wel wilde, een relatie tussen Huub en Sophie?
Wellicht als je door die betreffende persoon meermalen in elkaar gebeukt bent wel ......... dat schijnt wat met een mens te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je wilt dat je kind een normale relatie met z'n vader ontwikkelt, ga je niet op eigen intitatief in allerlei bladen en op TV roepen wat voor een enorme schoft het wel niet is.
Gelukkig maar dan kan Huub zijn dochter gewoon blijven zien ................................ nadat ie uit de bak isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef omaduck het volgende:
Amanda is ook van de eerste leugen niet gebarsten, die heeft wel meer bij elkaar gelogen (waar we allemaal getuige van waren). En tegenwoordig moet er heus gevaar voor het welzijn van een kind zijn voordat de rechter besluit dat een der ouders het kind niet mag zien. Tegenwoordig moeten beide partijen een zogenaamd ouderschapsplan opstellen waarin het bezoeken/meenemen van kinderen geregeld wordt. Daar kunnen beide partijen dan hooguit nog wat onderhandelen.
Dat staat er los van, dat is iets tussen haar ouders, beide hebben dingen in de media geroepen al dan niet via bekenden (bijvoorbeeld artikel in de party)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze gaf ook aan dat ze wilde dat hun scheiding achter de schermen zou blijven.![]()
Ik heb het idee dat er enkele "strategen" in haar naaste omgeving zijn, die haar op andere gedachten hebben gebracht.
Als je wilt dat je kind een normale relatie met z'n vader ontwikkelt, ga je niet op eigen intitatief in allerlei bladen en op TV roepen wat voor een enorme schoft het wel niet is.
Ja, maar ik bedoel als hij iets wil, wat Claire hem zou kunnen ontnemen, hetgeen hij op zichzelf zou moeten nemen, wil hij Claire de wind uit de zeilen halen. Zoiets. Natuurlijk heeft hij de voogdij, nu nog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wat anders, daar kan ik niet over oordelen, maar volgens mij heeft hij de voogdij als vader wel gewoon, net als Claire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |