abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:35:03 #121
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74224329
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:14 schreef Gert het volgende:

[..]

"Alcoholmisbruik". Dat is toch op zich geen juridische term? Het is hooguit de oorzaak van strafrechtelijke feiten, het drinken op zichzelf niet.
de rechter kan Huub opleggen dat ie naar een afkick kliniek moet
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_74224397
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Sunny, Huub wilde helemaal geen kind, dat geloof ik nou weer wel.

[ afbeelding ]
Huub wilde juist wel een baby omdat dat zijn garderobe in één klap zou verdubbelen.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:37:25 #123
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74224424
Claire kan misschien de makers van de kooi als getuigen oproepen, die kunnen Huub zn alcohol verslaving wel bevestigen
  FOK!Babe vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:37:54 #124
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74224440
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:37 schreef Suikeroom het volgende:
Claire kan misschien de makers van de kooi als getuigen oproepen, die kunnen Huub zn alcohol verslaving wel bevestigen
En dan?

Ik wil het ook wel bevestigen; Ja, het klopt.
Zo, en nu?
pi_74224496
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:37 schreef Suikeroom het volgende:
Dat zijn collega's van Huub
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:41:04 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74224545
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:35 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

de rechter kan Huub opleggen dat ie naar een afkick kliniek moet
Volgens mij kan dat pas als het alcoholmisbruik heeft geleid tot strafrechtelijke feiten.
Niet omdat de rechter vindt dat chocomel veel gezonder voor je is.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:43:13 #127
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74224615
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat pas als het alcoholmisbruik heeft geleid tot strafrechtelijke feiten.
Regelmatige ordeverstoring door overmatig gebruik van spiritualien?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:43:14 #128
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74224616
misschien niet genoeg om hem te vervolgen maar wel om Claire de voogdij te geven over hun kind, volgens mij is dat ook voornamelijk de inzet van de familie Recourt
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:53:28 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74224968
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
In dat geval volgen er gelijk kamervragen en een onderzoek op het Damrak of die rechter toevalllig aandelen Nutricia heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:56:00 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74225055
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:43 schreef Suikeroom het volgende:
misschien niet genoeg om hem te vervolgen maar wel om Claire de voogdij te geven over hun kind, volgens mij is dat ook voornamelijk de inzet van de familie Recourt
Het zou me niets verbazen als dat een van de achterliggende redenen is dat Claire dit nu de media ingeslingerd heeft.

Er staat zelfs in één van die artikelen dat de scheiding nu draait om de omgangsregeling.
Dan kun je dus concluderen dat de rest al geregeld is (of er qua rest niet veel te regelen viel) en dat de omgang met Sophie wat lastiger te regelen is.

Ze kan dan wel steeds roepen dat ze vindt dat Huub ook recht heeft om Sophie te zien (als ze het tegenovergestelde zou roepen dan zouden de rapen pas echt gaar zijn) maar ondertussen doet ze er wel alles aan om de omgangsregeling zo beperkt mogelijk te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:56:39 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74225075
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:43 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Regelmatige ordeverstoring door overmatig gebruik van spiritualien?
Maar dan is er dus sprake van een strafbaar feit, en dan kan de rechter wél om de hoek komen kijken.
Puur en alleen alcoholgebruik gaat een rechter zich echt niet mee bemoeien, daar heeft-ie helemaal geen bevoegdheid toe.
Wat voor de een véél is, is voor de ander "gezellig indrinken".
Het is iets tussen partners onderling. Net zoals de rechter geen oordeel zal vellen als Huub beweert dat Claire niet pijpen kan.
Al is dat ook nog best lastig lijkt me, iemand klaarpijpen die een fles wodka en 14 bier achter z'n kiezen heeft.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:59:04 #132
241662 Jian
Well, well, well
pi_74225156
Amanda komt wel uit en ei, Amanda komt wel uit een ei

pi_74225235
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef Gert het volgende:

[..]
Puur en alleen alcoholgebruik gaat een rechter zich echt niet mee bemoeien, daar heeft-ie helemaal geen bevoegdheid toe.
Huisarrest is wel het minste wat hij op kan leggen, daar openbare dronkenschap verboden is
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:02:00 #134
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74225262
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:43 schreef Suikeroom het volgende:
Dat laatste denk ik ook ja. Of nee, dat denk ik niet. Want de voogdij krijgt Claire toch wel. Die krijgen moeders altijd bij zo'n jong kind. Ik denk dat "ze" nog een stapje verder willen gaan, en Huub ook het omgangsrecht met Sophie willen ontzeggen. Hij moet helemaal uit hun leven en dat van Sophie verdwijnen.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:03:37 #135
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74225320
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:01 schreef PC eend het volgende:

[..]

Huisarrest is wel het minste wat hij op kan leggen, daar openbare dronkenschap verboden is
Neu, dan ga je gewoon de cel in om je roes uit te slapen (en is er dus al een strafbaar feit gepleegd).
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:05:21 #136
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74225382
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar dan is er dus sprake van een strafbaar feit, en dan kan de rechter wél om de hoek komen kijken.
Wat voor de een véél is, is voor de ander "gezellig indrinken".
Het is iets tussen partners onderling. Net zoals de rechter geen oordeel zal vellen als Huub beweert dat Claire niet pijpen kan.
Al is dat ook nog best lastig lijkt me, iemand klaarpijpen die een fles wodka en 14 bier achter z'n kiezen heeft.
Dat is waar. Ik heb ook niets met rechters die achter de voordeur willen kijken, zitten soms de grootste vuillakken tussen, maar goed we zullen het ermee moeten doen.

Natuurlijk is teveel optioneel. Ik ben niet tegen drinken, maar als je er niet tegen kan moet je in therapie en moet je het laten. Ik denk wel dat er genoeg incidenten zullen zijn, om aannemelijk te maken dat Huub geen maat weet te houden, vooral niet wat drinken betreft.

En tja, iemand klaarpijpen in die toestand lijkt me ook een lastig en langdurig karweitje.
Zou Lieke toentertijd daarom gezegd hebben dat Huub maar een keer kon.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:05:54 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74225398
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook ja. Of nee, dat denk ik niet. Want de voogdij krijgt Claire toch wel. Die krijgen moeders altijd bij zo'n jong kind. Ik denk dat "ze" nog een stapje verder willen gaan, en Huub ook het omgangsrecht met Sophie willen ontzeggen. Hij moet helemaal uit hun leven en dat van Sophie verdwijnen.
Tegenwoordig hebben ouders toch in principe gedeelde voogdij (zeker als het kind binnen het huwelijk geboren wordt) en het uit de voogdij zetten van de vader is dacht ik tegenwoordig een stuk lastiger.

Het zou me echter niets verbazen als dat wel het uiteindelijke doel is.... dat Huub Sophie nog wel mag zien maar alleen als Claire het goed vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:06:27 #138
241662 Jian
Well, well, well
pi_74225413
quote:

[..]

Ja, en dan gaat ze in de media zeggen dat ze wil dat Huub, Sophie blijft zien. Lekker makkelijk voor de advocaat van de tegenpartij. "Maar mevrouw Recourt u heeft zelf gezegd dat u wil dat de vader uw dochter blijft zien"

Tis gewoon een wifebeater ... en ook Amanda is in elk geval slim genoeg om dat gewoon te zien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:08:39 #139
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74225500
quote:

[..]

Dat denk ik niet, want Claire gaf toch aan dat ze dat juist wel wilde, een relatie tussen Huub en Sophie?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:09:19 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74225525
Moeders hebben toch niet zoveel meer te willen en eisen mbt voogdij?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')