quote:Amanda zat ook in 'de Kooi' en zegt 'genoeg gezien te hebben' om Claire's verhaal als de waarheid te zien
Amanda Balk heeft heeft exclusief aan MSN Starlounge een reactie gegeven op Claire's aangifte tegen Huub. Lees hier Amanda's email:
Ik ben nog steeds helemaal van slag, wat verschrikkelijk wat Claire en haar kleine meid overkomen is!!! Ongelofelijk, ik hoorde het verhaal en mijn haren gingen rechtovereind staan.
Na al bijna een jaar niets van Huub gehoord te hebben, belde hij me vorige week ineens op. Ik wist toen nog niks van wat ik nog te horen zou krijgen via de media, alleen dat ze uit elkaar waren en dat haar zaak verkocht was. Hij vertelde dat hij het zo erg vond dat hij z'n meissie kwijt was, ik weet nu nog steeds niet of hij Claire bedoelde of zijn kleine dochtertje. Maar meteen vertelde hij ook dat hij een nieuwe vriendin heeft, met een hele rijke papa en een eigen huis op Ibiza, bla bla bla.
Hij raakte niet uitgesproken over zijn nieuwe liefde, hoe is het toch mogelijk dat een man in één zin kan zeggen hoe verschrikkelijk hij het vind dat zijn huwelijk op de klippen is gelopen en dat hij al een nieuwe liefde heeft. Toen vond ik het al heel erg dat hij zo snel over Claire heen was, hij heeft wel samen met haar een kind op de wereld gezet.
Daarna hoorde ik het echte verhaal van Claire in de media, wat er allemaal echt gebeurd is in huize Ballegooij. Ik schrok ontzettend en heb het eerst allemaal op een rijtje proberen te zetten en het besproken met een paar vriendinnen. Natuurlijk omdat ik zo goed weet en begrijp wat Claire nu doormaakt.
De volgende dag heb ik hem een sms gestuurd, met mijn ongezouten mening. Dat ik het té ziek voor woorden vind wat hij gedaan heeft met Claire. Ik heb genoeg meegemaakt met Huub in 'de Kooi', dat ik zeker weet, dat Claire hier geen woord van heeft gelogen. Claire heeft al genoeg van hem gepikt. Ik kreeg direct een reactie van hem terug, dat hij het verschrikkelijk vond dat juist ik dit geloof. Dat Claire dit alleen maar naar buiten heeft gebracht, omdat ze jaloers is. En dat ze dit alleen maar zegt, omdat hij op de cover stond van een blad met zijn nieuwe vriendin.
Ik heb toen een sms terug gestuurd met de boodschap, "Ik ben dan wel blond geverfd, maar ik kom niet uit een ei, Huub." Ik heb hem verteld dat er best vrouwen zullen zijn die op wraak uit zijn, maar dat Claire en ik daar sowieso niet bij horen. Claire heeft duidelijk voor zichzelf en haar kindje gekozen. Ik vind het getuigen van dapperheid dat ze dit naar buiten heeft durven brengen, terwijl ze weet dat ze half Nederland over zich heen krijgt. Ik heb hem verder verteld dat ik niet bevooroordeeld ben, omdat ik ook in zo een situatie heb gezeten. Nee, ik heb lang genoeg met hem in één huis gewoond om te weten dat dit waar is.
Claire is nooit een vriendin van mij geweest, dat weet iedereen die naar 'de Kooi' heeft gekeken. Maar dit verdient geen vrouw en al helemaal niet als de mannen dan ook nog het slachtoffer uit gaan hangen, terwijl ze zelf zoiets verschrikkelijks aanrichten. In één woord walgelijk. Ik weet dat dit leed heel moeilijk te stoppen is, maar ik ben blij dat ik hier iets kan zeggen wat mijn mening is over wat er gebeurd is tussen Huub en Claire. Ik heb al een heel lijstje met mannen die ik op een onbewoond eiland zou wil zetten. Zonder eten of drinken en dat ze maar uitzoeken hoe ze daar overleven en vanaf nu staat Huub ook op dat lijstje. Zolang hij het slachtoffer uit blijft hangen is hij een gevaar voor elke volgende vrouw.
En voor Claire: meissie, ik vind het heel goed van je dat je dit naar buiten hebt durven brengen, want ik weet hoe moeilijk dat is. Maar dit betekent juist dat je sterker bent dan je zelf dacht. Op dit moment zal je hele leven overhoop liggen, maar uiteindelijk ga je inzien dat je hier veel sterker uitkomt. Juist omdat je de waarheid hebt durven vertellen. Hij moet verder leven met zo'n verschrikkelijke leugen. Ik weet dat je helemaal geen reden hoeft te hebben om jaloers te zijn op die andere vrouw. Eigenlijk moeten we ook medelijden met haar hebben, want wij beide weten hoe mooi Huub alles kan draaien in zijn voordeel en dat zal hij bij haar ook doen. Geniet van je prachtige dochtertje, haal daar alle vreugde en liefde uit. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je genoeg mensen om je heen hebt die je wel steunen, de mensen die van je houden en weten wat de waarheid is. Jij weet wat de waarheid is en met dat gegeven kan jij je leven weer op pakken. Het ga je goed.
Dikke kus van mij, Amanda.
Dat had ze waarschijnlijk niet nodig. Amanda kent Huub, dat mag je gerust zo stellen denk ik. Ik denk dat ze ook nog eens gevoelsmatig en intuïtief precies aanvoelt hoe de vork in de steel zit. Amanda heeft geen geweldige schoolopleiding gehad en hetgeen op schrift is gesteld, is zeker niet haar werk, maar wel haar mening !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:11 schreef Leandra het volgende:
Oh, en dan was ik deze post helemaal vergeten.....
Edit: Cc heef m al neergezet![]()
Die Amanda heeft wel een logica hè.... ze hoort eea van Huub zelf, en gaat vervolgens uit haar dak tegen hem op basis van wat artikeltjes in roddelbladen![]()
Ik weet niet hoor, maar volgens mij had ik tussendoor nog even met Claire zelf gebeld
Was toch al getwitterd? (of hoe je dat ook moge schrijven)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef Day het volgende:
Het wachten is nu op een reactie van Eric.
Dat ging toch alleen maar over het uit elkaar gaan van het stel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was toch al getwitterd? (of hoe je dat ook moge schrijven)
Ik kon het niet lezen want ik snap geen kut van al die twitter tekentjes in zo'n quotequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:25 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ging toch alleen maar over het uit elkaar gaan van het stel?
Of had hij ook al gereageerd op Claire's verhaal?
Volgens mij had ie getwitterd dat hij het een minne wraakactie van Claire vond, of iets in die trant.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:25 schreef Day het volgende:
Dat ging toch alleen maar over het uit elkaar gaan van het stel?
Of had hij ook al gereageerd op Claire's verhaal?
SMS AMANDA AAN naar...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
"Ik ben dan wel blond geverfd, maar ik kom niet uit een ei, Huub."
Hilarisch lijkt me, om zo'n sms van Amanda te krijgen
Ik weet het ook niet meer preciesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij had ie getwitterd dat hij het een minne wraakactie van Claire vond, of iets in die trant.
Dat heb ik dan gemist. Jullie gaan ook zo hard hier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij had ie getwitterd dat hij het een minne wraakactie van Claire vond, of iets in die trant.
Daar heeft Eric dan weer gelijk in.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:29 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer precies
"Waar of niet waar. houd het onder elkaar en denk aan je kindje. En dat hij het laag vond dat ze het via de media deed. Een trap na gaf "
Ongeveer zoiets was het.
quote:Snap niet waar 't goed voor is om dit via de media te spelen. Denk aan je kind & los het lekker met z'n 2en op ipv 'n trap na te geven! Bah!
2:59 PM Oct 23rd from web
Reply Waar of niet waar, maar hoe @ClaireRecourt @DitisHuub te kakken zet bij @rtl_boulevard vind ik stuitend & erg laag!
Oh, dit is een zinquote:Reply Waar of niet waar, maar hoe @ClaireRecourt @DitisHuub te kakken zet bij @rtl_boulevard vind ik stuitend & erg laag!
Ja, lasitg hè, dat getweet. Tis even wennen.quote:
Nee, moraal van het verhaal "Huub denkt eieren te manipuleren" Hij is de eirenkoning, die zijn ei kwijt wil.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:31 schreef Mriekje het volgende:
Moraal van het verhaal van Amanda??
Dat je uit een ei komt als je blond bent?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, moraal van het verhaal "Huub denkt eieren te manipuleren" Hij is de eirenkoning, die zijn ei kwijt wil.
Ik vind ERIC stuitend en erg laag. Hij moet zich schamen, ook zo'n vrouwonvriendelijk susjet.quote:
Dat Brian en Amanda door dit drama weer samenkomen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:07 schreef mazaru het volgende:
Zou Claire nou ook met Brian en Del in bad gaan zitten?
Huub heeft Brian al aan zijn kant proberen te krijgen, maar ik denk niet dat hij zich laat meeslepen, hoop het niet tenminste. Deze soap is al verwarrend genoeg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:07 schreef mazaru het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Brian en Amanda door dit drama weer samenkomen?
Omstebeurten... schrijf je dat zo? mag ook hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Brian en Amanda door dit drama weer samenkomen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:07 schreef mazaru het volgende:
Nou.....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
de reactie van amanda ...........................tja amandavolgens mij bestaan ze niet dommer als haar.
Dat is wel heel makkelijk scoren, hè?quote:
Om de beurtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omstebeurten... schrijf je dat zo? mag ook hoor
Ja ik weet, maar ik ben een beetje lui vandaagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk scoren, hè?
Zijn al die puntjes braille zodat blinde mensen je post ook kunnen lezen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
de reactie van amanda ...........................tja amandavolgens mij bestaan ze niet dommer als haar.
Amanda die alles zo goed wist van haar koetsiekoetsie en hem dan 3 mnd later aan te klagen wegens geweld .....................tja amanda
quote:
Ik weet zeker dat jij niet luier als mij bent. Laat staan dommer. Oh, wacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:20 schreef Leandra het volgende:
Ja ik weet, maar ik ben een beetje lui vandaag![]()
Wij zeggen hier omstebeurt. Klopt stiekem ook niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:23 schreef mazaru het volgende:
Dan zal het wel een Rotterdamse uitdrukking zijn
Claire staat in alle roddelbladen met haar 'uitleg'quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:23 schreef Maanvis het volgende:
Nu is het nog wachten op de uitleg van Claire's kant.
Wat is er precies gebeurd?
Wanneer is dit geweld gepleegd?
Op welke wijze is er geweld gepleegd?
Was dat kind daarbij?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij niet luier als mij bent. Laat staan dommer. Oh, wacht.
Wat fijn dat je die post ook voor de dommeren onder ons leesbaar houdtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij niet luier als mij bent. Laat staan dommer. Oh, wacht.
Ik vind dat ze dat gewoon moeten toevoegen als ABN. Het rolt er ook zo lekker uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij zeggen hier omstebeurt. Klopt stiekem ook niet.
Helder licht!quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helder licht!
Dan je die mij ook nog dik had gedrukt, was je helemaal het slimste jongetje van de klas geweest ...
Het was wel schattig.quote:
Ik zie het nu ook alquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Claire staat in alle roddelbladen met haar 'uitleg'
Wie zegt dat ze zonder vader opgroeit? Er bestaat toch ook zoiets als een omgangsregeling, als weekendvader, als co-ouderschap?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:30 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie het nu ook al. Erg stom dat ze zichzelf toch zwanger heeft laten neuken terwijl ze wist dat hij gewelddadig was. Jammer van dat kind die nu daardoor zonder vader op moet groeien. Zonder vader begin je toch al met een achterstand.
Denk je dat de rechter een gedeelte van de opvoeding van een kind toewijst aan een agressieve alcoholist?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze zonder vader opgroeit? Er bestaat toch ook zoiets als een omgangsregeling, als weekendvader, als co-ouderschap?
It's not the same......quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze zonder vader opgroeit? Er bestaat toch ook zoiets als een omgangsregeling, als weekendvader, als co-ouderschap?
Dubbel BS, ten eerste staat er niet dat ze zonder vader opgroeit, ten tweede is het nonsens dat je een achterstand hebt als je zonder vader opgroeit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook al. Erg stom dat ze zichzelf toch zwanger heeft laten neuken terwijl ze wist dat hij gewelddadig was. Jammer van dat kind die nu daardoor zonder vader op moet groeien. Zonder vader begin je toch al met een achterstand.
Ah, je haalt je eigen argument al onderuit.... en als Huub nou idd een agressieve alcoholist zou zijn, in wat voor zin zou het dan een achterstand opleveren voor zijn dochter als ze zonder hem opgroeit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk je dat de rechter een gedeelte van de opvoeding van een kind toewijst aan een agressieve alcoholist?
Ik zou geen oog dicht doen als ik Claire Recourt zou heten en mijn kind zou bij zo'n permanent dronken zijnde en agressieve mishandelende kerel zijn.
Maar dat hoeft het per definitie niet slechter te maken.quote:
Waarom ga je er dan meteen vanuit dat er 2 beroerde ouders zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dubbel BS, ten eerste staat er niet dat ze zonder vader opgroeit, ten tweede is het nonsens dat je een achterstand hebt als je zonder vader opgroeit.
Als je alleen een goede moeder hebt, dan is dat minder schadelijk dan twee ouders waarvan een beroerde vader.
Waarmee ik niet stel dat Huub geen goede vader zou zijn, ik ben het alleen niet met Maanvis eens.
Gaat ze toch niet van uit? Was toch een voorbeeld?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan meteen vanuit dat er 2 beroerde ouders zijn.
Nee, dat klopt, maar de kans dat het veel beter is met 2 ouders is groter, voor het kind in ieder geval.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat hoeft het per definitie niet slechter te maken.
Dat mag je van mij best zeggen. Maar Lea ging niet van 2 slechte ouderts uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar de kans dat het veel beter is met 2 ouders is groter, voor het kind in ieder geval.
Huub was hartstikke goed met zijn neefjes. Ze adoreerden hem. Omdat de liefde tussen hem en Claire over is, betekent nog niet dat hij geen goede vader voor zijn dochtertje zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:36 schreef Mylene het volgende:
Claire heeft nog broers en een vader die maar al te graag voor papa willen spelen.
Komt wel goed.
Ook als pa zijn poten niet kan thuishouden? Of ma, for that matter.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee, dat klopt, maar de kans dat het veel beter is met 2 ouders is groter, voor het kind in ieder geval.
Leuke oom spelen is veel makkelijker dan goeie pappa zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub was hartstikke goed met zijn neefjes. Ze adoreerden hem. Omdat de liefde tussen hem en Claire over is, betekent nog niet dat hij geen goede vader voor zijn dochtertje zou kunnen zijn.
Ik ging er niet vanuit dat er 2 beroerde ouders zijn..... even goed lezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan meteen vanuit dat er 2 beroerde ouders zijn.
Een kind met 1 ouder begint weldegelijk met een achterstand. Ik weet niet eens of het beginnen het ergste is.
Wacht maar tot de puberteit.
Heb het nog een keer gelezen, maar dat stond er inderdaad niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat ze toch niet van uit? Was toch een voorbeeld?
Ik ga heus niet tegen je liegenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb het nog een keer gelezen, maar dat stond er inderdaad niet.
Ik denk dat Huub een hele goede vader is en zal zijn. Volgens mij heb ik ook in al die roddelbladen geen enkel commentaar over zijn liefde voor zijn dochtertje gelezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leuke oom spelen is veel makkelijker dan goeie pappa zijn.
Dus eigenlijk zeg je niets.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:41 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heb ik ook in al die roddelbladen geen enkel commentaar over zijn liefde voor zijn dochtertje gelezen.
Niet dat dat iets zegt, want ik geloof toch geen woord van wat er in die bladen staat.
schitterendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
Amanda's zienswijze op de zaak verdient hier ook een plaatsje:
[..]
De uitdrukking "dat zegt niets' betekent iets anders dan "Ik zeg niets"quote:
Ik had al erop gereageerd, sorry, ik had te vluchtig gelezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat er 2 beroerde ouders zijn..... even goed lezen.
Overigens heb ik gewacht tot de puberteit en die van mij wordt volgende maand 18.
Ik weet waar ik het over heb, en ik weet ook waar ik het over heb als ik zeg dat een kind zonder vader laten opgroeien beter is dan met een slechte vader.
Dat bedoelde ik dan ook niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
De uitdrukking "dat zegt niets' betekent iets anders dan "Ik zeg niets"
Het zal er nog bij moeten komen dat je uberhaupt iets gelooft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub een hele goede vader is en zal zijn. Volgens mij heb ik ook in al die roddelbladen geen enkel commentaar over zijn liefde voor zijn dochtertje gelezen.
Niet dat dat iets zegt, want ik geloof toch geen woord van wat er in die bladen staat.
Gewoon normaal gedrag toch dat Huub met z'n neefjes? Of Huub een goede vader is weet ik niet. Tegen de moeder van het kind is ie kennelijk niet zo lief geweest. Dan vraag ik me ook af wanneer ie zo bezig is geweest. Heeft ie haar bijvoorbeeld een tik gegeven terwijl ze zwanger was?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub was hartstikke goed met zijn neefjes. Ze adoreerden hem. Omdat de liefde tussen hem en Claire over is, betekent nog niet dat hij geen goede vader voor zijn dochtertje zou kunnen zijn.
Doorgeredeneerd zeg je dat wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
De uitdrukking "dat zegt niets' betekent iets anders dan "Ik zeg niets"
quote:
Precies, en dan helemaal als je "een spel speelt" op tv.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat laatste weten we helemaal niet. Dat zijn allemaal uitlatingen van Claire en family naar de wekelijkse roddelbladen toe.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gewoon normaal gedrag toch dat Huub met z'n neefjes? Of Huub een goede vader is weet ik niet. Tegen de moeder van het kind is ie kennelijk niet zo lief geweest. Dan vraag ik me ook af wanneer ie zo bezig is geweest. Heeft ie haar bijvoorbeeld een tik gegeven terwijl ze zwanger was?
Als hij veel slaapt, kan hij geen kwaad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef Suikeroom het volgende:
hoe kan een alcohol verslaafde een goede vader zijn?![]()
![]()
![]()
Weet je wel waar je over praat. Huiselijk geweld ! Dit is heel moeilijk te bewijzen dus als hij vrijgesproken wordt wil niet zeggen dat het niet gebeurt is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat laatste weten we helemaal niet. Dat zijn allemaal uitlatingen van Claire en family naar de wekelijkse roddelbladen toe.
Waar zijn de bewijzen? Waar is de uitspraak van de rechter?
zij mag sowieso niet bij hem slapen, dat is veelte gevaarlijk.. en voordat ie haar mag zien moet ie eerst douchen, een naar alcohol stinkende vader wil je ook niet, en hij moet met haar naar het park, waar andere mensen hem in de gaten kunnen houden, op de weg terug mag geen slijterij zitten... ehmquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als hij veel slaapt, kan hij geen kwaad.
Weet je hoe moeilijk het is om te bewijzen dat je iets niet hebt gedaan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:59 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Weet je wel waar je over praat. Huiselijk geweld ! Dit is heel moeilijk te bewijzen dus als hij vrijgesproken wordt wil niet zeggen dat het niet gebeurt is.
Niet helemaal waar ... We hebben ook de getuigen bij het steegje-incident.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:05 schreef mazaru het volgende:
Tot nu toe hebben we alleen de verklaring van een jaloerse eega, aan de grootste roddel- cq onzinbladen.
jaloers kaart trekkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is om te bewijzen dat je iets niet hebt gedaan?
Tot nu toe hebben we alleen de verklaring van een jaloerse eega, aan de grootste roddel- cq onzinbladen.
Er wordt nu al geroepen dat hij schuldig is. En er wordt ook gelijk achteraan geroepen dat zelfs als de rechter oordeelt dat hij onschuldig is, hij dan toch nog schuldig is.
Bah!
Wat zal ze trots zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:07 schreef Suikeroom het volgende:
het staat er ook gewoon huge op heh..![]()
[ afbeelding ]
Kan best hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef Suikeroom het volgende:
hoe kan een alcohol verslaafde een goede vader zijn?![]()
![]()
![]()
quote:Partij voor de Dieren roept op tot ACTIE!
Mensen in Nederland maken zich druk over de meest uiteenlopende zaken. En dat is goed. Want er is natuurlijk een heleboel mis in ons mooie landje. Zo is het bijvoorbeeld heel vaak mis met beesten die geslacht worden. Ze worden zonder enig respect en vaak met zeer harde hand naar slachtbank gebracht. Gelukkig hebben we de Partij voor de Dieren die opkomt voor de rechten van onze toekomstige biefstukjes en karbonades.
Maar wie komt er op voor Amanda? Ze zal voorlopig nog niet in de gehaktmolen verdwijnen maar de manier waarop haar vriend Brian haar hier naar elders "escorteert" doet me toch erg denken aan een slachtbanktafereel. Oh, je had het nog niet gezien? Tsjek dan even de eerste halve minuut van het filmpje hieronder.
"Ik ben klaar met je Brodder". Hallooooooooo Brodder. Dat is je vriendin die je loopt te mishandelen. Kunnen jullie misschien even een kaartje naar Amanda sturen en haar uitleggen dat ze deze loverboy / wifebeater praktijken niet moet pikken. Het zal moeilijk worden om haar te overtuigen, haar reactie op Brian's geweldige gedrag is nu standaard: "Hij bedoelt het niet zo".
Het wordt tijd dat de Partij voor de Dieren zich hier eens mee gaat bemoeien. Dan kunnen wij ons weer druk maken over andere zaken.
Gepubliceerd op 17-11-07 om 22:19
Vind je? Ik vind het vooral pijnlijk, in het licht van nu bezien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:12 schreef sunny16947 het volgende:
Ik weet niet of Huub dit zelf heeft geschreven of degene die zijn blog bijhield. Maar hilarisch vindt ik het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |