Helder licht!quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helder licht!
Dan je die mij ook nog dik had gedrukt, was je helemaal het slimste jongetje van de klas geweest ...
Het was wel schattig.quote:
Ik zie het nu ook alquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Claire staat in alle roddelbladen met haar 'uitleg'
Wie zegt dat ze zonder vader opgroeit? Er bestaat toch ook zoiets als een omgangsregeling, als weekendvader, als co-ouderschap?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:30 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie het nu ook al. Erg stom dat ze zichzelf toch zwanger heeft laten neuken terwijl ze wist dat hij gewelddadig was. Jammer van dat kind die nu daardoor zonder vader op moet groeien. Zonder vader begin je toch al met een achterstand.
Denk je dat de rechter een gedeelte van de opvoeding van een kind toewijst aan een agressieve alcoholist?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze zonder vader opgroeit? Er bestaat toch ook zoiets als een omgangsregeling, als weekendvader, als co-ouderschap?
It's not the same......quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze zonder vader opgroeit? Er bestaat toch ook zoiets als een omgangsregeling, als weekendvader, als co-ouderschap?
Dubbel BS, ten eerste staat er niet dat ze zonder vader opgroeit, ten tweede is het nonsens dat je een achterstand hebt als je zonder vader opgroeit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook al. Erg stom dat ze zichzelf toch zwanger heeft laten neuken terwijl ze wist dat hij gewelddadig was. Jammer van dat kind die nu daardoor zonder vader op moet groeien. Zonder vader begin je toch al met een achterstand.
Ah, je haalt je eigen argument al onderuit.... en als Huub nou idd een agressieve alcoholist zou zijn, in wat voor zin zou het dan een achterstand opleveren voor zijn dochter als ze zonder hem opgroeit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk je dat de rechter een gedeelte van de opvoeding van een kind toewijst aan een agressieve alcoholist?
Ik zou geen oog dicht doen als ik Claire Recourt zou heten en mijn kind zou bij zo'n permanent dronken zijnde en agressieve mishandelende kerel zijn.
Maar dat hoeft het per definitie niet slechter te maken.quote:
Waarom ga je er dan meteen vanuit dat er 2 beroerde ouders zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dubbel BS, ten eerste staat er niet dat ze zonder vader opgroeit, ten tweede is het nonsens dat je een achterstand hebt als je zonder vader opgroeit.
Als je alleen een goede moeder hebt, dan is dat minder schadelijk dan twee ouders waarvan een beroerde vader.
Waarmee ik niet stel dat Huub geen goede vader zou zijn, ik ben het alleen niet met Maanvis eens.
Gaat ze toch niet van uit? Was toch een voorbeeld?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan meteen vanuit dat er 2 beroerde ouders zijn.
Nee, dat klopt, maar de kans dat het veel beter is met 2 ouders is groter, voor het kind in ieder geval.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat hoeft het per definitie niet slechter te maken.
Dat mag je van mij best zeggen. Maar Lea ging niet van 2 slechte ouderts uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar de kans dat het veel beter is met 2 ouders is groter, voor het kind in ieder geval.
Huub was hartstikke goed met zijn neefjes. Ze adoreerden hem. Omdat de liefde tussen hem en Claire over is, betekent nog niet dat hij geen goede vader voor zijn dochtertje zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:36 schreef Mylene het volgende:
Claire heeft nog broers en een vader die maar al te graag voor papa willen spelen.
Komt wel goed.
Ook als pa zijn poten niet kan thuishouden? Of ma, for that matter.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee, dat klopt, maar de kans dat het veel beter is met 2 ouders is groter, voor het kind in ieder geval.
Leuke oom spelen is veel makkelijker dan goeie pappa zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub was hartstikke goed met zijn neefjes. Ze adoreerden hem. Omdat de liefde tussen hem en Claire over is, betekent nog niet dat hij geen goede vader voor zijn dochtertje zou kunnen zijn.
Ik ging er niet vanuit dat er 2 beroerde ouders zijn..... even goed lezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan meteen vanuit dat er 2 beroerde ouders zijn.
Een kind met 1 ouder begint weldegelijk met een achterstand. Ik weet niet eens of het beginnen het ergste is.
Wacht maar tot de puberteit.
Heb het nog een keer gelezen, maar dat stond er inderdaad niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat ze toch niet van uit? Was toch een voorbeeld?
Ik ga heus niet tegen je liegenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb het nog een keer gelezen, maar dat stond er inderdaad niet.
Ik denk dat Huub een hele goede vader is en zal zijn. Volgens mij heb ik ook in al die roddelbladen geen enkel commentaar over zijn liefde voor zijn dochtertje gelezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leuke oom spelen is veel makkelijker dan goeie pappa zijn.
Dus eigenlijk zeg je niets.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:41 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heb ik ook in al die roddelbladen geen enkel commentaar over zijn liefde voor zijn dochtertje gelezen.
Niet dat dat iets zegt, want ik geloof toch geen woord van wat er in die bladen staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |