Ja, lasitg hè, dat getweet. Tis even wennen.quote:
Nee, moraal van het verhaal "Huub denkt eieren te manipuleren" Hij is de eirenkoning, die zijn ei kwijt wil.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:31 schreef Mriekje het volgende:
Moraal van het verhaal van Amanda??
Dat je uit een ei komt als je blond bent?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, moraal van het verhaal "Huub denkt eieren te manipuleren" Hij is de eirenkoning, die zijn ei kwijt wil.
Ik vind ERIC stuitend en erg laag. Hij moet zich schamen, ook zo'n vrouwonvriendelijk susjet.quote:
Dat Brian en Amanda door dit drama weer samenkomen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:07 schreef mazaru het volgende:
Zou Claire nou ook met Brian en Del in bad gaan zitten?
Huub heeft Brian al aan zijn kant proberen te krijgen, maar ik denk niet dat hij zich laat meeslepen, hoop het niet tenminste. Deze soap is al verwarrend genoeg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:07 schreef mazaru het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Brian en Amanda door dit drama weer samenkomen?
Omstebeurten... schrijf je dat zo? mag ook hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Brian en Amanda door dit drama weer samenkomen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:07 schreef mazaru het volgende:
Nou.....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
de reactie van amanda ...........................tja amandavolgens mij bestaan ze niet dommer als haar.
Dat is wel heel makkelijk scoren, hè?quote:
Om de beurtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omstebeurten... schrijf je dat zo? mag ook hoor
Ja ik weet, maar ik ben een beetje lui vandaagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk scoren, hè?
Zijn al die puntjes braille zodat blinde mensen je post ook kunnen lezen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
de reactie van amanda ...........................tja amandavolgens mij bestaan ze niet dommer als haar.
Amanda die alles zo goed wist van haar koetsiekoetsie en hem dan 3 mnd later aan te klagen wegens geweld .....................tja amanda
quote:
Ik weet zeker dat jij niet luier als mij bent. Laat staan dommer. Oh, wacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:20 schreef Leandra het volgende:
Ja ik weet, maar ik ben een beetje lui vandaag![]()
Wij zeggen hier omstebeurt. Klopt stiekem ook niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:23 schreef mazaru het volgende:
Dan zal het wel een Rotterdamse uitdrukking zijn
Claire staat in alle roddelbladen met haar 'uitleg'quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:23 schreef Maanvis het volgende:
Nu is het nog wachten op de uitleg van Claire's kant.
Wat is er precies gebeurd?
Wanneer is dit geweld gepleegd?
Op welke wijze is er geweld gepleegd?
Was dat kind daarbij?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij niet luier als mij bent. Laat staan dommer. Oh, wacht.
Wat fijn dat je die post ook voor de dommeren onder ons leesbaar houdtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij niet luier als mij bent. Laat staan dommer. Oh, wacht.
Ik vind dat ze dat gewoon moeten toevoegen als ABN. Het rolt er ook zo lekker uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij zeggen hier omstebeurt. Klopt stiekem ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |