abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:44:45 #161
241662 Jian
Well, well, well
pi_74226691
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja, vooral als zulke personen weer een tijdje thuis bij mama en papa wonen en tot rust gekomen zijn. Dan schijnen ze ineens enorme behoefte te krijgen om de Wilma Nanninga's van Nederland te gaan bellen om uit te huilen. En o wacht, waar is het nummer van Albertje Verlinde de schat.
Inderdaad tis een goed mokkel die Claire, beetje dommig en veul te zachtaardig, menige chick die ik ken, had 'm er als wraak 's nachts gewoon afgesneden
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:45:54 #162
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226730
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Jian het volgende:

[..]

Inderdaad tis een goed mokkel die Claire, beetje dommig en veul te zachtaardig, menige chick die ik ken, had 'm er als wraak 's nachts gewoon afgesneden
.................. en in de frituur gegooid.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:45:54 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74226731
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef ThunderBitch het volgende:

Ben je een kloon van eh................. of is die van jou?
Van wie?

Maar ik vind het vooral grappig dat je het Zuid-Afrikaanse Alles sal regkom als jouw vinding claimt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:46:39 #164
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74226754
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef Day het volgende:
Het wachten is nu op een reactie van Eric.
Smeric heeft zich al uitgeleefd op twitter.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:46:41 #165
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226757
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Van wie?

Maar ik vind het vooral grappig dat je het Zuid-Afrikaanse Alles sal regkom als jouw vinding claimt.
Wat is daar raar aan? Het zijn gewoon verdwaalde nederlanders daaro.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:46:48 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74226763
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Jian het volgende:

[..]

En dán de bladen bellen met exclusieve foto's! Kop boven de schokkende beelden: "Zo, wie heeft er hier nu ballen!"
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:48:00 #167
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226792
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Smeric heeft zich al uitgeleefd op twitter.
Oh.... ou?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:48:35 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74226812
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef ThunderBitch het volgende:

Wat is daar raar aan? Het zijn gewoon verdwaalde nederlanders daaro.
Die jouw uitdrukkingen overnemen .

Ik heb trouwens het buskruit uitgevonden. En de iPhone.
pi_74226813
quote:
Geslagen , niet geduwd, leuke nuancering, goed geprobeerd, en die figuren zijn niet nu onder hun steen vandaan gekropen, die melding is al van voor dat dit alles speelde !
Precies, dus niet van toepassing op wat er nu speelt en dus niet toelaatbaar in een eventuele rechtszaak. Alleen dingen waarvan aangifte is gedaan of waarvan doktersverklaringen voorhanden zijn kunnen in dergelijke zaken worden gebruikt. Getuigen die na een jaartje of 2 ineens opduiken zijn gewoon te laat, dan hadden ze eerder hun mond open moeten doen. Bovendien is dit helemaal geen getuige in de zin van het woord, het is weer iemand die destijds (notabene anoniem op een forum) beweerde dat ze dat gezien had. Maar dat kan niemand verifiëren. Ergo niet ter zake doende.
Wie bekrompen is van visie kan nooit ruim van hart zijn.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:48:46 #170
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74226818
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef versabommie het volgende:
tvpahahaha dat wijf is zooooooooo dom!
Maar haar hart zit op de goede plek, Huub stinkt!
Eensch!!

Nuke the bastard!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:49:40 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74226845
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef omaduck het volgende:

Precies, dus niet van toepassing op wat er nu speelt en dus niet toelaatbaar in een eventuele rechtszaak. Alleen dingen waarvan aangifte is gedaan of waarvan doktersverklaringen voorhanden zijn kunnen in dergelijke zaken worden gebruikt. G
Zover ik weet, was dat in het steegje de eerste keer van die drie waarvoor aangifte is gedaan.
pi_74226910
Ik moet nog maar zien of hier een zaak van komt, want zoals ik het tot nu toe kan bekijken heeft ze geen poot om op te staan. De tijd zal het leren... De mazzel maar weer for now!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:52:37 #173
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74226946
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die jouw uitdrukkingen overnemen .

Ik heb trouwens het buskruit uitgevonden. En de iPhone.
Nee, want die zijn van de oude doos. Maar laat het je niet al te hoog zitten. Zo belangrijk was het niet.
Je hoort dit niet zo vaak, vooral niet op een rls-forumonderdeel. Het is dus niet bedoeld om nou werkelijk te denken dat ik bij van Dale in dienst ben geweest ofzo.
Nee, het is maar een opmerking, waarvan ik al spijt heb, want er komt wel meer voorbij waaran ik dacht hey...... maar hetzelfde geldt voor anderen.
Er is niets om jaloers over te worden. Ik bedoel het niet letterlijk hoor.

Ik heb veel meer uitgevonden hoor........ btw....

[ Bericht 3% gewijzigd door ThunderBitch op 30-10-2009 15:59:32 ]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:53:18 #174
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_74226971
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:25 schreef omaduck het volgende:
Amanda is ook van de eerste leugen niet gebarsten, die heeft wel meer bij elkaar gelogen (waar we allemaal getuige van waren). En tegenwoordig moet er heus gevaar voor het welzijn van een kind zijn voordat de rechter besluit dat een der ouders het kind niet mag zien. Tegenwoordig moeten beide partijen een zogenaamd ouderschapsplan opstellen waarin het bezoeken/meenemen van kinderen geregeld wordt. Daar kunnen beide partijen dan hooguit nog wat onderhandelen.
het zat Amanda dus nog behoorlijk dwars .. dat zo leuke gezellige visitetje van Brian en Tamara bij Huub en Claire
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_74227030
Nog een keer, voor de langzame begrijpers: je kunt geen aangifte doen van dingen die een hele tijd geleden zijn gebeurd. Had je toen moeten doen. Helaas pindakaas. Ze kan hooguit aangifte doen van het laatste jaar, maar dan nog zal haar het vuur na aan de schenen worden gelegd, het blijft haar verhaal tegen dat van Huub. Ook wat haar familie eventueel te zeggen heeft is niet echt van belang, want die sliepen er tenslotte ook niet tussen (mag ik hopen). En enkel op grond van niet gestaafde beweringen van een vrouw die ook nog eens op de publiciteit zoekt om de tegenpartij zwart te maken zal geen rechter hem veroordelen. Eerder krijgt zij een proces wegens laster en smaad aan haar broekje!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:57:12 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74227100
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef ThunderBitch het volgende:

Ja, want ik dacht heel even echt dat jij die bekende uitspraak had verzonnen. Heus.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:57:26 #177
241662 Jian
Well, well, well
pi_74227106
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef omaduck het volgende:

[..]

Precies, dus niet van toepassing op wat er nu speelt en dus niet toelaatbaar in een eventuele rechtszaak. Alleen dingen waarvan aangifte is gedaan of waarvan doktersverklaringen voorhanden zijn kunnen in dergelijke zaken worden gebruikt. Getuigen die na een jaartje of 2 ineens opduiken zijn gewoon te laat, dan hadden ze eerder hun mond open moeten doen. Bovendien is dit helemaal geen getuige in de zin van het woord, het is weer iemand die destijds (notabene anoniem op een forum) beweerde dat ze dat gezien had. Maar dat kan niemand verifiëren. Ergo niet ter zake doende.
't boeit jou duidelijk geen meter of ie het gedaan heeft of niet hè, als ze hem maar niet kunnen veroordelen, toch ?
Ach, als het mijn zusje was geweest en hij had er in elkaar gebeukt dan zou ik mijn vingers kruisen en bidden dat ie niet veroordeeld werd. Ik zou willen dat ie gewoon op straat bleef !
pi_74227126
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef omaduck het volgende:
Nog een keer, voor de langzame begrijpers: je kunt geen aangifte doen van dingen die een hele tijd geleden zijn gebeurd. Had je toen moeten doen. Helaas pindakaas. Ze kan hooguit aangifte doen van het laatste jaar, maar dan nog zal haar het vuur na aan de schenen worden gelegd, het blijft haar verhaal tegen dat van Huub. Ook wat haar familie eventueel te zeggen heeft is niet echt van belang, want die sliepen er tenslotte ook niet tussen (mag ik hopen). En enkel op grond van niet gestaafde beweringen van een vrouw die ook nog eens op de publiciteit zoekt om de tegenpartij zwart te maken zal geen rechter hem veroordelen. Eerder krijgt zij een proces wegens laster en smaad aan haar broekje!
Ja man, echt lachen dat Claire het niet kan bewijzen, hè? Geweldig hè, dat er weer een man wegkomt met het slaan van zijn vrouw?
pi_74227146
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef ThunderBitch het volgende:

En anders mag je hem gerust terug hoor, ik ben niet zo moeilijk!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:59:04 #180
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_74227158
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef omaduck het volgende:
je snapt het niet, het gaat uiteindelijk om de voogdij, daar is dit alles om te doen. en daarin valt in ieder geval vrij makkelijk aan te tonen dat Huub een alcohol verslaving heeft

"My name is Huub van Ballegooy I'm an alcoholic"
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')