Ze mogen daar hun eigen topic hierover hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef Marrije het volgende:
En ik verwacht Versabommie en NMNS hier ook.
En misschien moet ik dit topic wat promoten in POL?
Huh.. o... via dat politiek 24 dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:02 schreef Marrije het volgende:
Huh? Het gaat wél om de live streams.
het vragenuurtje is via politiek 24 te volgen, dat is dan livequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh.. o... via dat politiek 24 dan?
OK, zal ik dan de TT aanpassen, want daar wordt alleen het vragenuurtje genoemd.
OK, jij vindt het helder zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
het vragenuurtje is via politiek 24 te volgen, dat is dan live
en in de TT stond vragenuurtje én Tweede Kamer en daar zijn dus de live debatten van de plenaire zaal en de commissiezalen te volgen.
ik zet gewoon het woordje streams er wel bij in de TT, dan is het meteen al helderderder.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:10 schreef Marrije het volgende:
Niet helder genoeg?
Ik pas me gewoon aan he. Dit gaat wel over politiek.
Ik zal eea verduidelijken
Ja zo snap ik 'm wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef Marrije het volgende:
Dank je.
Is de OP naar uw smaak meneer?
Yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss eindelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef Marrije het volgende:
19.00 uur
Wijz. Successiewet 1956; vereenvoudiging bedrijfsopvolgingsregeling en herziening tariefstructuur in de Successiewet 1956 (31 930) rest
Haha, ja je zou zeggen het is een soap, maar het is niet de bedoeling, dus niet hetzelfdequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:02 schreef Marrije het volgende:
Huh? Het gaat wél om de live streams.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:02 schreef Marrije het volgende:
Jawel hoor, dit is ook een subforum voor streams, anders kan het wildlife streams topic ook wel naar flora & fauna. En er is een aantal users dat deze streams volgt, maar tot nu toe kwam dat dan ter sprake in de SC. Maar nu hebben we een eigen topic
Vind ik eigenlijk ook. Meer animo op een plek waar mensen komen die van een politieke kwebbel houden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook logischer die wildlifestreams gewoon in flora & fauna te doen, en dit dus in POL.
Want daar zijn toch wat meer users.
Das net zoiets als een verslag van een concert in REV plaatsen, terwijl we een prima MUZ subforum hebben.
Maar goed, uiteindelijk blijkt vanzelf wel of er behoefte aan is.
Het hoeft om mij geen grote groep te zijn als ik eerlijk ben. Ik vind het best leuk om met een handjevol mensen van gedachten hierover te wisselen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook. Meer animo op een plek waar mensen komen die van een politieke kwebbel houden.
Kan ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het hoeft om mij geen grote groep te zijn als ik eerlijk ben. Ik vind het best leuk om met een handjevol mensen van gedachten hierover te wisselen.
"spoed" debat over die viroloog zal wel voor de 3e keer verzet worden.... Vergeet niet dat Verbeet bij het kabinetsboevennest hoortquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat over schenkingsrecht, en helemaal niet over die corrupte viroloog.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef Marrije het volgende:
Als je op de link van de 2e kamer klikt dan zie je dit:
[ afbeelding ]
Dan heb je dus de keuze of je naar de plenaire zaal gaat of naar de commissiezaal. Voor een live debat.
Dat was jammer. Hoe gek ook maar dit is al het tweede jaar achtereenvolgens dat hij de enige is met een kloppende faire begroting ( ja ik lees die sjitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:35 schreef Gert het volgende:
Wanneer komt Geertje weer nieuwe woorden introduceren?![]()
Al zal "kopvoddentax" niet snel geëvenaard worden.![]()
Het begint nu en je kunt kijken op NED.1.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:35 schreef hondjes het volgende:
Hoe laat komt het debat vandaag,,en komt het ook op RTL4...
Want streams lopen niet zo lekker in Spanje.
OK..bedanktquote:Op donderdag 12 november 2009 10:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het begint nu en je kunt kijken op NED.1.
Wilders wegens ziekte verhinderd.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:29 schreef Pearlbitch het volgende:
SPREKERSLIJST
Donderdag 12 november 2009
Debat over de toekomst van de AOW
Naam: Fractie: Spreektijd:
1. Halsema F. GroenLinks 7
2. Rutte M. VVD 7
3. Pechtold A. D66 7
4. Wilders G. PVV 7
5. Kant A.C. SP 7
6. Hamer M.I. PvdA 7
7. Thieme M.L. PvdD 7
8. Geel van P.L.B.A. CDA 7
9. Slob A. ChristenUnie 7
10. Vlies van der B.J. SGP 7
11. Verdonk M.C.F. Verdonk 7
Geert zelf weer achter het spreekgestoelte. Dat wordt weer lachen..
Ho ho, nu krijgen we kenau Kant, opgelost is er nog niks.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:39 schreef Xsanthe het volgende:
meneer van dijk zegt;
kies nu voor de ouderen en stop de massa imigratie
opgelost
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:54 schreef Jian het volgende:
Jessus, mogen we alstublieft gewoon naar een 2 partijen-stelsel en dat we dan klaar zijn met dat stelletje, voor eigen parochie predikende, ego-trippers, pffffffffWat een incompetentie
Geblaat?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:50 schreef Xsanthe het volgende:
pffffff agnes toch
meis je geblaat wrd steeds waaaaaaziger
Ik vind haar wel heel helder.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:50 schreef Xsanthe het volgende:
pffffff agnes toch
meis je geblaat wrd steeds waaaaaaziger
Ja het komt niet veel veur, maar hierin is ze wel duidelijkquote:
jouw visiequote:Op donderdag 12 november 2009 12:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geblaat?
Zij heeft een duidelijk punt, Dat Pechtold daarna dreigt met een onmogelijke deelname aan een toekomstige regering, als de SP bij hun standpunt blijft, is geblaat,.
Rutten nog erger, hij is de strottenhoofd van het geblaat.
Dat zegt ik, De Teeeegenpartijijijijij, voor jou en voor mijijijijijquote:Op donderdag 12 november 2009 13:16 schreef Xsanthe het volgende:
[..]
jouw visie
persoonlijk vnd ik het allemaal 1 groot circus
we zitten naar een theater stuk te kijken
op zeker dat de aow omhoog gaat,mazzel als het niet gebeurd
op naar de volgende ronde met wederom kabinets onderhandelingen
* tis baaij the weeeeeei wel heurluk streamvoer*
Word een beetje moe van Pechtold, begint elke interruptie met de PVV op het moment, 't begint een beetje fobisch aan te doen. Kom op Alexander, nu weer op eigen kracht verder, je kan 'tquote:Op donderdag 12 november 2009 13:37 schreef Marrije het volgende:
Ik vond Pechtold wel grappig, of er even gecheckt kon worden of de hele PVV geveld was door ziekte
Ik vind het een aangenaam debat om te volgen
Ik vind Pechtold het geweldig doen!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Word een beetje moe van Pechtold, begint elke interruptie met de PVV op het moment, 't begint een beetje fobisch aan te doen. Kom op Alexander, nu weer op eigen kracht verder, je kan 't
volgens mij wel marrije, ik keek vanmiddag even zag ik jp en rita verdonk, 5 min. en dan weet ik al niet meer waar over het gaat.quote:
Ik moest an die arbeit, bij een volgende keer kijk ik weer mee.quote:
In een TBS-kliniek zit je niet voor stráf hè. Dus ik snap de gedachte wel dat het moet kunnen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:12 schreef Marrije het volgende:![]()
![]()
ze willen de seks op bestelling weer toepassen, op de long stay personen in de tbs kliniek (pomperkliniek)
Ik heb het nog even opgezocht in de stukken.... Ik moet er nu weer om lachen...quote:Op woensdag 25 november 2009 08:34 schreef Marrije het volgende:
![]()
![]()
Maar die had ik dan net weer even gemist
KILL KILL KILLquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef Leandra het volgende:
Zal ik deze even naar boven schoppen dan?? Lijkt me wel een geschikt moment
Dank je ! Om 21:30u gaan we verder; brief of niet, JP zal moeten verschijnen....quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef Leandra het volgende:
Zal ik deze even naar boven schoppen dan?? Lijkt me wel een geschikt moment
Beter, ik zou bijna een weddenschap op de val van het kabinet afsluitenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dank je ! Om 21:30u gaan we verder; brief of niet, JP zal moeten verschijnen....
Nu is de tijd om te posten... Spannender wordt het niet....quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit topic heb ik dus nooit gezien, tijd voor deze tvp.
Oh... is dat alles?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Disana het volgende:
Nou ja, ze zijn er al uit. Het rapport Davids wordt als leidraad genomen om voor de toekomst lessen te leren.
Kees van der Staay SGP. Want Bas ven der Vlies ligt al op bed.quote:
Jij zou d'r wel doen ransaap dat je d'r bent. Lekker eerst een Tofuburger en dan van bil. Ken ik je veel te goed voor!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:50 schreef Gert het volgende:
Ah, daar hebben we het vegetarische ding.
Je hebt niet dagelijks de kans een debat mee te maken wat tot een eventuele val zou kunnen leidenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Coos het volgende:
Wat zit de publieke tribune trouwens vol met ramptoeristen.
Dit is 's avonds en er is was kans op hommeles.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Coos het volgende:
Wat zit de publieke tribune trouwens vol met ramptoeristen.
Nou nou.... als je op een van de regeringspartijen gestemd hebt dan zou je wellicht enige verantwoordelijkheid kunnen voelen, maar Balkenende zit niet dankzij mijn stem op die stoel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
En toch is het waardeloos. Als ingezetene van dit land, als Nederlander, ben ik door die lul van een Balkenende mede verantwoordelijk voor deelname aan een illegale oorlog. Wat mij betreft mogen ze die gast voor het leven opsluiten!
In een democratie zit hij er ook voor jou, is hij de MP van dit land en naar buiten toe ook mede namens ons allemaal.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou.... als je op een van de regeringspartijen gestemd hebt dan zou je wellicht enige verantwoordelijkheid kunnen voelen, maar Balkenende zit niet dankzij mijn stem op die stoel.
De steun is in maart 2003 gegeven, toen zat er een demissionair Balkenende Iquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In een democratie zit hij er ook voor jou, is hij de MP van dit land en naar buiten toe ook mede namens ons allemaal.
Ik voel je wel, maar juridisch klopt je verhaal niet denk ik? Nederland was in oorlog, daarmee zijn alle ingezetenen dat ook en daarmee zijn ze op dat moment ook medeverantwoordelijk. Dat je als burger geen kant op kunt als je het er niet mee eens bent, dat is iets anders.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef Leandra het volgende:
En als deze democratie een MP Pim had voortgebracht dan had hij er niet voor mij gezeten, democratie of niet.
Hij is zo ongeveer de enige die dat op dit moment kan. We missen Jan, die kon het ook erg goed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef Gert het volgende:
Pechtold is weer goed bezig. Vastpinnen die hap.
De barricades opgaan doen we sinds de jaren 80 al niet meer... ongeacht waar het over gaat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, eigenlijk hadden we wel van alles kunnen doen om ons ongenoegen kenbaar te maken, maar waren we natuurlijk veel te druk met onze eigen dingetjes.
Qua houding doet ze het goed. En dat is belangrijk voor de beeldvorming. Maar als je puur kijkt naar wat ze zegt, vind ik het toch ook weer draaikonterij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch vind ik die Hamer niet echt slecht. Ze blijft meestal beter en duidelijker overeind dan die van Geel.
De huidige generaties zijn verwend, ze hebben alles en zijn individualistisch. Kortom, de dood in de potquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
De barricades opgaan doen we sinds de jaren 80 al niet meer... ongeacht waar het over gaat.
Ik zie die draaikonterij op dit moment eigenlijk niet. Bij van Geel zie ik dat altijd veel duidelijker, die begint ook altijd wat te zweten als hij "lastig" gevallen wordt. En ja, Hamer blijft immer kalm en rustig de vragen beantwoorden, dat is best een gave en erg goed voor de beeldvorming.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua houding doet ze het goed. En dat is belangrijk voor de beeldvorming. Maar als je puur kijkt naar wat ze zegt, vind ik het toch ook weer draaikonterij.
Nee, en Hamer de PvdA vertegenwoordigen die zich nu moet verdedigen over een beslissing waar ze toen tegen waren en de VVD mede-verantwoordelijk voor was, want destijds in het kabinet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hamer en Rutte liggen elkaar voor geen meter
Even naar P&W kijken, kan net deze tien minutenquote:
Het wordt wel weer tijd voor een val van een kabinet Balkenende trouwens....quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef remlof het volgende:
Hamer was goed
Nu effe kijken of die die stoethaspel van een JP zich staande kan houden, hope not.
Sneu zwaktebod hè.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, Pechtold legt JPB het vuur aan de schenen en JPB moet zich eerst bij de voorzitter beklagen over de manier van discussiëren van Pechtold...
Krijgen we dan een beter kabinet hè.. kan een kabinet zonder het CDA. Dat wordt heel lastig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat het de PvdA goed zou doen, qua zetels, als ze met de rug naar het CDA zouden gaan staan. Gewoon die stekker eruit en nieuwe verkiezingen. Als Hamer dat goed doet, legt het haar volgens mij geen windeieren.
Het feit dat zij niet ingaat op algemeen gelul zonder enige waarde, noem ik niet gevloerd worden...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kant volledig gevloerd door JPB. Ze is zo ontzettend ongeschikt
Alsjeblieft niet zeg...!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijgen we dan een beter kabinet hè.. kan een kabinet zonder het CDA. Dat wordt heel lastig.
Paars 3 zal geen 76 zetels halen. Peiling momenteel: PvdA 29, VVD 19, D66 15 = 63
Pvda, GL, SP en D66 komen dichter in de buurt, 69 momenteel. Als de PvdA zich afkeert van dit kabinet en Pechtold zo door blijft gaan, zou dat weleens een meerderheid kunnen opleveren. Wat natuurlijk nog geen coalitie betekent.
In stemhokjes gaat het meestal anders dan in peilingen. Ik zou wel heel graag een links kabinet willen, daar past dan wat mij betreft ook de CU nog wel in. Een brede coalitie, of die een lang leven beschoren is weet ik dan ook weer niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijgen we dan een beter kabinet hè.. kan een kabinet zonder het CDA. Dat wordt heel lastig.
Paars 3 zal geen 76 zetels halen. Peiling momenteel: PvdA 29, VVD 19, D66 15 = 63
Pvda, GL, SP en D66 komen dichter in de buurt, 69 momenteel. Als de PvdA zich afkeert van dit kabinet en Pechtold zo door blijft gaan, zou dat weleens een meerderheid kunnen opleveren. Wat natuurlijk nog geen coalitie betekent.
Nee idd... helaas zal de PVV wel zoveel stemmen halen dat daar ook mee gepraat moet worden, dus eigenlijk is het een keuze tussen een aantal beroerde opties, waarbij de minst beroerde moet worden gekozen.quote:
Hij vraagt waar ze het citaat vandaan heeft, ze staat met de mond vol tanden, want kan het niet vinden, het is niet gezegd, het was haar interpretatie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Het feit dat zij niet ingaat op algemeen gelul zonder enige waarde, noem ik niet gevloerd worden...
Argumentatie van lik-me-reet door JPB.
Ik heb nog liever de PVV..quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd... helaas zal de PVV wel zoveel stemmen halen dat daar ook mee gepraat moet worden, dus eigenlijk is het een keuze tussen een aantal beroerde opties, waarbij de minst beroerde moet worden gekozen.
Maar dat is het gevolg van het enorme aantal politieke partijen.
Haalde zij het daarna niet aan dan? .. if not. My bad, ik zit namelijk enkel te luisterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij vraagt waar ze het citaat vandaan heeft, ze staat met de mond vol tanden, want kan het niet vinden, het is niet gezegd, het was haar interpretatie.
Het is de interpretatie van de media..... en politici moeten zich niet laten leiden door wat er in de media gezegd wordt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij vraagt waar ze het citaat vandaan heeft, ze staat met de mond vol tanden, want kan het niet vinden, het is niet gezegd, het was haar interpretatie.
Daar wil niemand mee regeren. Ja Rita misschien.quote:
Nee ze haalde het niet aan, ze trok een conclusie uit een aantal andere woorden....quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:11 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Haalde zij het daarna niet aan dan? .. if not. My bad, ik zit namelijk enkel te luisteren
Het CDA ook wel denk ik. JPB wil het wel met iedereen doen, als hij maar MP kan blijvenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar wil niemand mee regeren. Ja Rita misschien.
En ergens hoop ik dat dat ook nog gaat gebeuren. Dan weten we precies waar het CDA voor staat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het CDA ook wel denk ik. JPB wil het wel met iedereen doen, als hij maar MP kan blijven![]()
Hij was destijds ook niet vies van Pim
Ja, hij is meestal erg goed! Zo jammer dat hij niet bij de SP zitquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef Leandra het volgende:
Ik heb zo'n lol om die Pechtold hè.... gewoon, omdat hij zo standvastig is
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het CDA ook wel denk ik. JPB wil het wel met iedereen doen, als hij maar MP kan blijven![]()
Dat is het probleem met JPB.... als CDA zwaaien ze van oudsher net zo makkelijk met links als met rechts mee, en het CDA heeft simpelweg niemand anders voor de functie, en het CDA in het kabinet maar niet de MP leveren is al heel lang geleden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, das mijn partij sowieso niet, naar D66 zou ik vrij probleemloos kunnen overstappenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, hij is meestal erg goed! Zo jammer dat hij niet bij de SP zit
Pim Fortuyn was, vind ik, van een totaal ander kaliber dan Wilders. De rest van die partij was eenzelfde zooitje als waar Wilders mee op de proppen zal komen als hij 20 zetels pakt. Maar de PVV... een politiek leider die met een "kopvoddentax" aan komt zetten, ik kan me niet voorstellen dat een partij daarmee coalitie-onderhandelingen wil gaan voeren, zelfs het CDA niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die zijn mij veel en veel te Europees gericht en daar wordt het ook niet beter van. Die willen Nederland echt volledig op laten gaan in het grotere geheel en dat vind ik nogal fout.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, das mijn partij sowieso niet, naar D66 zou ik vrij probleemloos kunnen overstappen![]()
Of ik dat doe is een tweede, maar het zou wel kunnen.
Ze moet van Bommel wat meer het woord laten voeren, die vond ik, toen hij tijdens de ziekte van Jan de scepter zwaaide helemaal niet slecht. Integendeel, hij deed dat uitmuntend.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:24 schreef Leandra het volgende:
Als Agnes nou gewoon haar zendtijd afstaat aan Alexander dan komt er tenminste nog wat uit....
Die is geen fractievoorzitter, en volgens mij zie ik alleen maar fractievoorzitters?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze moet van Bommel wat meer het woord laten voeren, die vond ik, toen hij tijdens de ziekte van Jan de scepter zwaaide, helemaal niet slecht. Integendeel, hij deed dat uitmuntend.
Ja, het is prime time voor fractievoorzitters en het stemvee zit af te wachten op eventuele moties. Van Bommel is vrouwengek hè, losse handjes, aldus de verhalen. Of dat dan ook weer echt waar is? Maar waar rook is zal ook wel vuur zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is geen fractievoorzitter, en volgens mij zie ik alleen maar fractievoorzitters?
Plus dat van Bommel een lul is...
De verhalen waren niet fraai....quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, het is prime time voor fractievoorzitters en het stemvee zit af te wachten op eventuele moties. Van Bommel is vrouwengek hè, losse handjes, aldus de verhalen. Of dat dan ook weer echt waar is? Maar waar rook is zal ook wel vuur zijn.
Voor ieder gebied heeft een fractie een woordvoerder. Dat is dan ook de beoogd specialist. Het is inderdaad gelukkig nooit zo dat iedereen naar die microfoon kan grijpen. Alhoewel dat wel weer fraaie streams zou opleveren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
godzijdank, je moet er toch niet aan denken dat ieder kamerlid elke dwarszittende scheet nu voor de microfoon zou mogen brengen
Omdat je onder een "ja" of "nee" niet meer uit kunt door met je kont te draaien...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:44 schreef KRIBBET het volgende:
Waarom kan JP of Bos niet gewoon een vraag met ja of nee beantwoorden?
En dat is juist het probleem.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat je onder een "ja" of "nee" niet meer uit kunt door met je kont te draaien...
Als je er een hoop wollig omheengelul ingooit is het echter geen probleem er onderuit te komen
Nou, daarom geven ze dus geen ja/nee antwoorden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dat is juist het probleem.
Aan Jp: sta je nog helemaal achter het besluit om Irak binnen te vallen? Ja /Nee
Heb je de kamer volledig ingelicht: Ja /Nee
Klopt de inhoud van de eerste brief? Ja / Nee
Enz. Met een uurtje klaar, JP werkeloos naar huis, champagne open.
Je moet toch goddomme ook wel zo gereformeerd zijn om zo hypocriet te kunnen zijn hè; je willen bemoeien met de opvoeding van de kinderen, maar wel pushen dat al die moeders ook aan het werk gaan...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
De man die bij iedereen achter de voordeur wil kijken als het over opvoeden van kinderen gaat. Hij heet Rouvoet, hou 'm in de gaten, hij deugt half en half.
[ afbeelding ]
De steun van de PvdA hebben ze niet echt... misschien wel die van de PvdA leden in het kabinet, maar niet die van de leden in de kamer, dan zou het nog wel eens op het randje kunnen zijn als er een stemming komt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:59 schreef Robbiej het volgende:
Weet je wat nog het ergste is.. Als de Coalitie vind dat ze goed bezig zijn kan dit kabinet gewoon niet vallen.. Was toch voorheen ook? Alle oppositiepartijen stelden een motie voor en werd alsnog verworpen..
Of ligt dit met een motie van wantrouwen anders? Als die er uberhaubt gaat komen natuurlijk.
Draaien en maar draaien totdat je er misselijk van wordtquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, daarom geven ze dus geen ja/nee antwoorden.
En wachtgeld natuurlijk hè.....
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet toch goddomme ook wel zo gereformeerd zijn om zo hypocriet te kunnen zijn hè; je willen bemoeien met de opvoeding van kinderen, maar wel pushen dat al die moeders of vaders ook aan het werk gaan...
Hebben ze geen tijd meer om hun kinderen op te voeden.
Maar niet op tv (heb geen digiquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
En over tien minuten verder![]()
![]()
![]()
Waar is Coos, in slaap geflikkerd inmiddels?
Ja, en Pechtold wil tegelijkertijd graag de grenzen open zodat iedereen van buiten hier ook nog kan komen werken. Bedenk dus goed (als je hem gaat stemmen) wat dat betekend voor de samenleving.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, was dat het maar, maar het is geen OF.... het is EN
De kans dat ik op een man stem is sowieso vrij klein.... en geschikte vrouwen hebben ze geloof ik niet echt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en Pechtold wil tegelijkertijd graag de grenzen open zodat iedereen van buiten hier ook nog kan komen werken. Bedenk dus goed (als je hem gaat stemmen) wat dat betekend voor de samenleving.
Ik hoorde het ook ja.. Wat is dat voor flauwekul?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
wtf, de uitzending afgelopen aldus de voorzitter?
"En....u kunt nu gewoon ontspannen?"
Is ze van de pot gerukt of zo
Klopt, ik roep ook niet voor niets dan alleenverdieners het over het algemeen niet breed hebben in dit land.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:11 schreef Leandra het volgende:
Maar het is wel de reden dat je tegenwoordig van 1 inkomen geen gezin meer kunt onderhouden: omdat vrijwel ieder gezin 2 inkomens heeft is het leven van 1 inkomen op de grens, waar het vroeger voldoende was om de hypotheek van te betalen en een heel gezin te eten te geven.
Nee ik had telefoonquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
En over tien minuten verder![]()
![]()
![]()
Waar is Coos, in slaap geflikkerd inmiddels?
In de kamer hebben ze even pauze, en net op dat moment heb jij telefoon....quote:
dat zeg ik, zie andere topicquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de kamer hebben ze even pauze, en net op dat moment heb jij telefoon....
Okay Coos, vertel maar, wie belt jou om advies te vragen?? JPB? Bos? Kant? Femke?? Rutte?
Dat valt niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:30 schreef KRIBBET het volgende:
Ik wilde de "val" nog meemaken maar over 4 uur gaat de wekker weer.
Het kabinet zal zonder mij ook wel vallen.
Ja maar er zijn maar een paar "de nacht van...." nachten, dus als ze de geschiedenisboekjes willen halen moeten ze toch wat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:30 schreef KRIBBET het volgende:
Ik wilde de "val" nog meemaken maar over 4 uur gaat de wekker weer.
Het kabinet zal zonder mij ook wel vallen.
Truste![]()
Dit soort dingen moeten ze op normale tijden uitvechten
Genoeg nieuwe stof voor Koefnoen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
JP heeft een gave om dingen te verprutsen, echt waar
Kennelijk heerst bij de PvdA het idee dat het belang groter is het kabinet te laten zitten dan het te laten vallen, terwijl dat laatste misschien we de manier was geweest om nog wat kans te hebben bij verkiezingen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:48 schreef Coos het volgende:
Die Hamer kijkt inmiddels wel als een genaaid schaap.
Daarentegen begrijp ik gewoon niet dat het CDA met zo'n enorme loser aan de leiding maar zo weinig verliest. Ik kan er niet bij.....quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk heerst bij de PvdA het idee dat het belang groter is het kabinet te laten zitten dan het te laten vallen, terwijl dat laatste misschien we de manier was geweest om nog wat kans te hebben bij verkiezingen.
quote:Burgemeester Leers stapt op
AMSTERDAM - Burgemeester Gerd Leers van Maastricht heeft in de nacht van woensdag op donderdag zijn functie neergelegd. „Ik moet verantwoordelijkheid nemen”, zei hij op basis van de constatering dat hij steun van een meerderheid in de gemeenteraad was verloren. „Het gaat niet om Leers, het gaat om de stad. Ik laat de eer aan Maastricht”, aldus zijn slotwoord.
Ze hebben goed geïndoctrineerd stemvee....quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daarentegen begrijp ik gewoon niet dat het CDA met zo'n enorme loser aan de leiding maar zo weinig verliest. Ik kan er niet bij.....
Aan het tijdstip te zien dacht ik ff wat gemist te hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
En we zijn klaar, er is niets gebeurt, de situatie is zoals hij was.
[ afbeelding ]
Nee, dit is het spek&bonen-topic. Hier wordt het weer druk in de hongerwinter.quote:
Jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, hebben we hier een topic voor?
SLOTJE!! SLOTJE!11!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja![]()
Het heeft het 's middags weleens gedaan ook, hier. Niet echt uitbundig maar toch.
Maar om nou die twee wiedergutmachungsfreunde uit de SC te jagen is ook weer zowat.
Ga je ons meehelpen?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:47 schreef Type-R het volgende:
Gert doe es gastslotje op dat topic in POL en laat iedereen lekker hiernatoe komen![]()
quote:Donderdagmiddag spoeddebat over Afghanistan
Uitgegeven: 18 februari 2010 13:31
Laatst gewijzigd: 18 februari 2010 13:30
DEN HAAG - Premier Jan Peter Balkenende en de vicepremiers Wouter Bos en André Rouvoet moeten donderdagmiddag om drie uur in de Tweede Kamer komen voor een spoeddebat over de 'ontstane, actuele situatie' rond Afghanistan.
© ANPHet kabinet mag zelf beslissen of ook minister Maxime Verhagen van Buitenlandse Zaken erbij is.
Het debat werd aangevraagd door SP-leider Agnes Kant. ''Al het gedoe en geruzie in het kabinet moet nu maar eens afgelopen zijn'', zei Kant over de openlijke strijd die PvdA, CDA en ChristenUnie uitvechten over een NAVO-verzoek om langer in de Afghaanse provincie Uruzgan te blijven.
Genante vertoning
Geert Wilders (PVV) sprak van een genante vertoning. ''Laten we het kabinet in staat stellen niet alleen buiten het kabinet ruzie te maken maar dat ook hier te doen.'' Ook de VVD, GroenLinks, D66, de PvdD en Rita Verdonk wilden een debat.
Kant wil in het debat een motie indienen die het kabinet precies vraagt wat PvdA-leider Bos wil, namelijk dat het kabinet het NAVO-verzoek vrijdag definitief afwijst. Kant vindt dat de PvdA-fractie niet anders kan dan haar motie steunen.
Oh, JPB moet zijn grote smoezenboek nog even doorspitten?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
Het is verzet van 15.00 uur naar 16.15 uur....
Ja, plus dat er dan natuurlijk meer kijkers zijn en het de economie minder schaadtquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, JPB moet zijn grote smoezenboek nog even doorspitten?
quote:
http://nos.nl/nieuws/politiek/quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh pardon, gedragen.
Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn een link te plaatsen zodat ook ik kan genieten van het prachtige schouwspel wat zich onvermijdelijk gaat afspelen?
Yep.quote:
Zij heeft dit spoeddebat aangevraagd. Pechtold is nu aan de beurt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Meldt, jammer dat Kant het in gang zet, Pechtold zou het leuker doen
Niets hoor, ik kwam net binnen, zag je ineens en dacht, hey, daar is een leukerd, hij zwaait, zal even terugzwaaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |