Nee, en Hamer de PvdA vertegenwoordigen die zich nu moet verdedigen over een beslissing waar ze toen tegen waren en de VVD mede-verantwoordelijk voor was, want destijds in het kabinet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hamer en Rutte liggen elkaar voor geen meter
Even naar P&W kijken, kan net deze tien minutenquote:
Het wordt wel weer tijd voor een val van een kabinet Balkenende trouwens....quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef remlof het volgende:
Hamer was goed
Nu effe kijken of die die stoethaspel van een JP zich staande kan houden, hope not.
Sneu zwaktebod hè.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, Pechtold legt JPB het vuur aan de schenen en JPB moet zich eerst bij de voorzitter beklagen over de manier van discussiëren van Pechtold...
Krijgen we dan een beter kabinet hè.. kan een kabinet zonder het CDA. Dat wordt heel lastig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat het de PvdA goed zou doen, qua zetels, als ze met de rug naar het CDA zouden gaan staan. Gewoon die stekker eruit en nieuwe verkiezingen. Als Hamer dat goed doet, legt het haar volgens mij geen windeieren.
Het feit dat zij niet ingaat op algemeen gelul zonder enige waarde, noem ik niet gevloerd worden...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kant volledig gevloerd door JPB. Ze is zo ontzettend ongeschikt
Alsjeblieft niet zeg...!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijgen we dan een beter kabinet hè.. kan een kabinet zonder het CDA. Dat wordt heel lastig.
Paars 3 zal geen 76 zetels halen. Peiling momenteel: PvdA 29, VVD 19, D66 15 = 63
Pvda, GL, SP en D66 komen dichter in de buurt, 69 momenteel. Als de PvdA zich afkeert van dit kabinet en Pechtold zo door blijft gaan, zou dat weleens een meerderheid kunnen opleveren. Wat natuurlijk nog geen coalitie betekent.
In stemhokjes gaat het meestal anders dan in peilingen. Ik zou wel heel graag een links kabinet willen, daar past dan wat mij betreft ook de CU nog wel in. Een brede coalitie, of die een lang leven beschoren is weet ik dan ook weer niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijgen we dan een beter kabinet hè.. kan een kabinet zonder het CDA. Dat wordt heel lastig.
Paars 3 zal geen 76 zetels halen. Peiling momenteel: PvdA 29, VVD 19, D66 15 = 63
Pvda, GL, SP en D66 komen dichter in de buurt, 69 momenteel. Als de PvdA zich afkeert van dit kabinet en Pechtold zo door blijft gaan, zou dat weleens een meerderheid kunnen opleveren. Wat natuurlijk nog geen coalitie betekent.
Nee idd... helaas zal de PVV wel zoveel stemmen halen dat daar ook mee gepraat moet worden, dus eigenlijk is het een keuze tussen een aantal beroerde opties, waarbij de minst beroerde moet worden gekozen.quote:
Hij vraagt waar ze het citaat vandaan heeft, ze staat met de mond vol tanden, want kan het niet vinden, het is niet gezegd, het was haar interpretatie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Het feit dat zij niet ingaat op algemeen gelul zonder enige waarde, noem ik niet gevloerd worden...
Argumentatie van lik-me-reet door JPB.
Ik heb nog liever de PVV..quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd... helaas zal de PVV wel zoveel stemmen halen dat daar ook mee gepraat moet worden, dus eigenlijk is het een keuze tussen een aantal beroerde opties, waarbij de minst beroerde moet worden gekozen.
Maar dat is het gevolg van het enorme aantal politieke partijen.
Haalde zij het daarna niet aan dan? .. if not. My bad, ik zit namelijk enkel te luisterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij vraagt waar ze het citaat vandaan heeft, ze staat met de mond vol tanden, want kan het niet vinden, het is niet gezegd, het was haar interpretatie.
Het is de interpretatie van de media..... en politici moeten zich niet laten leiden door wat er in de media gezegd wordt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij vraagt waar ze het citaat vandaan heeft, ze staat met de mond vol tanden, want kan het niet vinden, het is niet gezegd, het was haar interpretatie.
Daar wil niemand mee regeren. Ja Rita misschien.quote:
Nee ze haalde het niet aan, ze trok een conclusie uit een aantal andere woorden....quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:11 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Haalde zij het daarna niet aan dan? .. if not. My bad, ik zit namelijk enkel te luisteren
Het CDA ook wel denk ik. JPB wil het wel met iedereen doen, als hij maar MP kan blijvenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar wil niemand mee regeren. Ja Rita misschien.
En ergens hoop ik dat dat ook nog gaat gebeuren. Dan weten we precies waar het CDA voor staat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het CDA ook wel denk ik. JPB wil het wel met iedereen doen, als hij maar MP kan blijven![]()
Hij was destijds ook niet vies van Pim
Ja, hij is meestal erg goed! Zo jammer dat hij niet bij de SP zitquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef Leandra het volgende:
Ik heb zo'n lol om die Pechtold hè.... gewoon, omdat hij zo standvastig is
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het CDA ook wel denk ik. JPB wil het wel met iedereen doen, als hij maar MP kan blijven![]()
Dat is het probleem met JPB.... als CDA zwaaien ze van oudsher net zo makkelijk met links als met rechts mee, en het CDA heeft simpelweg niemand anders voor de functie, en het CDA in het kabinet maar niet de MP leveren is al heel lang geleden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, das mijn partij sowieso niet, naar D66 zou ik vrij probleemloos kunnen overstappenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, hij is meestal erg goed! Zo jammer dat hij niet bij de SP zit
Pim Fortuyn was, vind ik, van een totaal ander kaliber dan Wilders. De rest van die partij was eenzelfde zooitje als waar Wilders mee op de proppen zal komen als hij 20 zetels pakt. Maar de PVV... een politiek leider die met een "kopvoddentax" aan komt zetten, ik kan me niet voorstellen dat een partij daarmee coalitie-onderhandelingen wil gaan voeren, zelfs het CDA niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die zijn mij veel en veel te Europees gericht en daar wordt het ook niet beter van. Die willen Nederland echt volledig op laten gaan in het grotere geheel en dat vind ik nogal fout.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, das mijn partij sowieso niet, naar D66 zou ik vrij probleemloos kunnen overstappen![]()
Of ik dat doe is een tweede, maar het zou wel kunnen.
Ze moet van Bommel wat meer het woord laten voeren, die vond ik, toen hij tijdens de ziekte van Jan de scepter zwaaide helemaal niet slecht. Integendeel, hij deed dat uitmuntend.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:24 schreef Leandra het volgende:
Als Agnes nou gewoon haar zendtijd afstaat aan Alexander dan komt er tenminste nog wat uit....
Die is geen fractievoorzitter, en volgens mij zie ik alleen maar fractievoorzitters?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze moet van Bommel wat meer het woord laten voeren, die vond ik, toen hij tijdens de ziekte van Jan de scepter zwaaide, helemaal niet slecht. Integendeel, hij deed dat uitmuntend.
Ja, het is prime time voor fractievoorzitters en het stemvee zit af te wachten op eventuele moties. Van Bommel is vrouwengek hè, losse handjes, aldus de verhalen. Of dat dan ook weer echt waar is? Maar waar rook is zal ook wel vuur zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is geen fractievoorzitter, en volgens mij zie ik alleen maar fractievoorzitters?
Plus dat van Bommel een lul is...
De verhalen waren niet fraai....quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, het is prime time voor fractievoorzitters en het stemvee zit af te wachten op eventuele moties. Van Bommel is vrouwengek hè, losse handjes, aldus de verhalen. Of dat dan ook weer echt waar is? Maar waar rook is zal ook wel vuur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |