Nee, en Hamer de PvdA vertegenwoordigen die zich nu moet verdedigen over een beslissing waar ze toen tegen waren en de VVD mede-verantwoordelijk voor was, want destijds in het kabinet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hamer en Rutte liggen elkaar voor geen meter
Even naar P&W kijken, kan net deze tien minutenquote:
Het wordt wel weer tijd voor een val van een kabinet Balkenende trouwens....quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef remlof het volgende:
Hamer was goed
Nu effe kijken of die die stoethaspel van een JP zich staande kan houden, hope not.
Sneu zwaktebod hè.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, Pechtold legt JPB het vuur aan de schenen en JPB moet zich eerst bij de voorzitter beklagen over de manier van discussiëren van Pechtold...
Krijgen we dan een beter kabinet hè.. kan een kabinet zonder het CDA. Dat wordt heel lastig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat het de PvdA goed zou doen, qua zetels, als ze met de rug naar het CDA zouden gaan staan. Gewoon die stekker eruit en nieuwe verkiezingen. Als Hamer dat goed doet, legt het haar volgens mij geen windeieren.
Het feit dat zij niet ingaat op algemeen gelul zonder enige waarde, noem ik niet gevloerd worden...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kant volledig gevloerd door JPB. Ze is zo ontzettend ongeschikt
Alsjeblieft niet zeg...!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijgen we dan een beter kabinet hè.. kan een kabinet zonder het CDA. Dat wordt heel lastig.
Paars 3 zal geen 76 zetels halen. Peiling momenteel: PvdA 29, VVD 19, D66 15 = 63
Pvda, GL, SP en D66 komen dichter in de buurt, 69 momenteel. Als de PvdA zich afkeert van dit kabinet en Pechtold zo door blijft gaan, zou dat weleens een meerderheid kunnen opleveren. Wat natuurlijk nog geen coalitie betekent.
In stemhokjes gaat het meestal anders dan in peilingen. Ik zou wel heel graag een links kabinet willen, daar past dan wat mij betreft ook de CU nog wel in. Een brede coalitie, of die een lang leven beschoren is weet ik dan ook weer niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijgen we dan een beter kabinet hè.. kan een kabinet zonder het CDA. Dat wordt heel lastig.
Paars 3 zal geen 76 zetels halen. Peiling momenteel: PvdA 29, VVD 19, D66 15 = 63
Pvda, GL, SP en D66 komen dichter in de buurt, 69 momenteel. Als de PvdA zich afkeert van dit kabinet en Pechtold zo door blijft gaan, zou dat weleens een meerderheid kunnen opleveren. Wat natuurlijk nog geen coalitie betekent.
Nee idd... helaas zal de PVV wel zoveel stemmen halen dat daar ook mee gepraat moet worden, dus eigenlijk is het een keuze tussen een aantal beroerde opties, waarbij de minst beroerde moet worden gekozen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |