whehehe dan was ik dus nummer 3 die eraan wilde beginnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde er ook net eentje openen, ook met Pheno en zwaaien in de TT.
Maar een OA-topic is ook altijd goed, natuurlijk!.
Nee, een Insight Guide van een specifiek landquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van uitgeverij D-Reizen, Arke, Vrij Uit of Gogo Tours?
Dan hadden we van die TTK-taferelen gekregenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe dan was ik dus nummer 3 die eraan wilde beginnen
Ah, je gaat voor de Klonkvakantiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, een Insight Guide van een specifiek land.
daarom wachte ik alquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hadden we van die TTK-taferelen gekregen.
Nee, niet bepaaldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, je gaat voor de Klonkvakantie.
[ afbeelding ]
Jij weet wat er in TTK gebeurde vanmiddag?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom wachte ik al
wilde net een pm sturen naar jouw en OA.
Ninjasearch!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij weet wat er in TTK gebeurde vanmiddag?.
Sayanoraquote:
Handig hè, cijfertjes?!quote:
Huilebalk!quote:
succesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:08 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook eens lezen, trouwens... had me voorgenomen om voor het weekend die laatste 300 bladzijden van de Slinger van Foucault te lezen.
Als ik op creamuck klik, kom ik ergens waar ik moet inloggenquote:
dat niet maar het is hier ook al eens voorgevallen dat er meerdere SC's zijn geopend.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij weet wat er in TTK gebeurde vanmiddag?.
WOKquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
Toch Verlaten door Pinguin
ik ga afsluiten, weer klaar met werken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat niet maar het is hier ook al eens voorgevallen dat er meerdere SC's zijn geopend.
ja, duidelijk. bedanktquote:
dat zou toch nooit iemand gelovenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat GF TTK-fan was.
ohquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik op creamuck klik, kom ik ergens waar ik moet inloggen.
Nou kan ik nog niet zien of jouw gehaakte pheno al oogjes heeftquote:
Slaap zequote:
quote:
quote:
Jij wel ja.quote:
jij hoort ook in bedquote:
Ben ik al. Slaap heeft echt slechte humor. Kan de slaap niet vattenquote:
Mits honkbalknuppel met spijkers dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee.
'Corrigerende tik geen probleem'
Gebruik dan een Moker, als je mijn botten verbrijzeld zie je dat niet zo snelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits honkbalknuppel met spijkers dan?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee.
maar je schreeuwt harderquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:37 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Gebruik dan een Moker, als je mijn botten verbrijzeld zie je dat niet zo snel
Wat staat daarin? pagina is te groot voor mijn PSP...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee.
Ouderwetse tape voor de mond.quote:
Daar zorg jij zeker wel voor?quote:
quote:
Kheb zelf nog wat over van die Larpwapens. Bespaart jou weer 5,50quote:
dat is vroegquote:
je bed is weg of het verstopt zichquote:
dat kan ookquote:
Je kan het proberenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik heb het ook kan wel vroeg gaan maar kan dan toch niet slapen
heb het een paar keer geprobeerd maar na een uur ben ik weer wakker en dan is het helemaal kut om weer te kunnen slapenquote:
kloptquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 061 Ladylike
02. 053 Fha
03. 052 goldfinger1963
04. 037 MPG
05. 036 OA
06. 035 wel.o.k
07. 031 Pheno
08. 025 DaMart
09. 025 cablegunmaster
10. 020 marcb1974
11. 018 Muck
12. 014 BrandX
13. 012 vrolijke-frits
14. 012 Aarti
15. 011 Dr_Flash
16. 010 Papierversnipperaar
17. 007 FFSletop
18. 006 TedjeKroketje
19. 006 _F.U.B.A.R_
20. 006 Bengeltje
Reeks-statistieken!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, je gaat voor de Klonkvakantie.
[ afbeelding ]
En wat proef je daar nou van?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:30 schreef Ladylike het volgende:
Het is trouwens 100% handgeplukte biologische koffie
[mpg-mode]quote:
[/mpg-mode]quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:00 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik zit nu weer te denken aan de westkust van Amerika met de auto.
Ik heb zo'n 4 weken te besteden, dus zoek het wat verder en groterEn dan in dit najaar nog even een korte twee weken ergens heen.
Llquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:30 schreef Ladylike het volgende:
Bye Phfijne vakantie
mogguh
koffie is beter nu![]()
vers gezette koffie
Het is trouwens 100% handgeplukte biologische koffie
misschien of de handen gewassen waren of nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat proef je daar nou van?![]()
Hoi LL
Eerlijk gezegd: geen ene rukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat proef je daar nou van?![]()
Hoi LL
ik wil geen biologische producten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd: geen ene ruk
Hey schattescheet![]()
Mogguh wel.o.k
we worden geconserveerdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil geen biologische producten.
sinds ze conserveringsmiddelen zijn gaan gebruiken is de gemiddelde leeftijd van de mens omhoog gegaan.
dat kan geen toeval zijn
Ik zag vanochtend een billboard wat repte van "NIEUW!! BIOLOGISCHE TOMATENSOEP!!"quote:
Dat ongespoten spul is echt overratedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een billboard wat repte van "NIEUW!! BIOLOGISCHE TOMATENSOEP!!"
WTF hebben we dan honderd jaar lang synthetische tomatensoep lopen eten of wat??
het is gewoon marketing en rete duur.quote:is het ook daadwerkelijk gezonder om deze producten te eten? Hierover zijn de meningen verdeeld. Er zijn verschillende studies die aantonen dat het eten van biologisch voedsel niet gezonder is dan het eten van andere soorten voedsel. Zo heeft de consumentenbond in februari 2006 al een onderzoek gedaan naar de voedingsstoffen van 15 biologische producten. Hieruit concludeerden zij dat biologische groenten nauwelijks meer voedingsstoffen bevatten dan niet-biologische groenten. Zij onderzochten onder andere vitamine-C, mineralen en anti-oxidanten. Het verschil tussen de gewone etenswaren en de biologische was zo minimaal dat het niets uitmaakte voor de gezondheid. Wat betreft de bestrijdingsmiddelen zouden er voordelen kunnen zijn voor biologische groenten, maar het verhaal dat gewoon geteelde groenten bomvol zouden zitten met pesticiden is een fabeltje. Wel zijn biologisch geteelde producten volgens het onderzoek van de Consumentenbond op sommige punten beter voor het milieu, maar dit heeft niet direct iets met de gezondheid te maken. Daarnaast heeft de universiteit van Kopenhagen heeft een onderzoek uitgevoerd waaruit bleek dat in biologisch geteelde aardappelen, groenten en fruit niet meer sporenelementen zitten van vitaminen, mineralen en dergelijke dan in gangbare varianten.
quote:
quote:
mogguhquote:
Jortquote:
MIJN wekker staat goedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:40 schreef john-frusciante het volgende:
Lief Ladylikeje,
Als je nog eens de wekker zet, zet die dan op WINTERTIJD
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:40 schreef john-frusciante het volgende:
Lief Ladylikeje,
Als je nog eens de wekker zet, zet die dan op WINTERTIJD
dies geweldig OA DaMartquote:
Alle credits gaan naar DaMart.quote:
aangepastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:50 schreef john-frusciante het volgende:
Deze stond in onzin, nou arme ARNOnou moet ik aan dat KPD filmpje denken van die gozer en zn buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktOeh spannend voor de kleinequote:
ben benieuwd hoe hij het vindt
(is kennismaking voor kleine, geen echt onderzoek zeg maar)In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Mogguh hubbiebubbiequote:
mogguh LLquote:
Ze doen allemaal alsof ze druk aan het werk zijn ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mogguh LL![]()
wat een stilte hier
Ja, lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:49 schreef Ladylike het volgende:
Hey MPG
kopje niet-zo-sterk-als-gisteren-maar-wel-lekker-vers-gezette koffie?
Jortquote:
Fapmodquote:
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze doen allemaal alsof ze druk aan het werk zijn ofzo
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:50 schreef john-frusciante het volgende:
Deze stond in onzin, nou arme ARNOIs arno de keeper van den haag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes/sterkte/etc.quote:Goed he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze doen allemaal alsof ze druk aan het werk zijn ofzoKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
* LL Geeft kopje koffiequote:
quote:
Ik ben aan het multi-taskenquote:
Multi tasken in het verkeer doe ik nietquote:
i lol'dquote:
ik meestal ook niet maar ik zat gisteren de heleweg naar huis telefoontjes te plegen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Multi tasken in het verkeer doe ik niet
Ik hoop toch wel hands free?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik meestal ook niet maar ik zat gisteren de heleweg naar huis telefoontjes te plegen.![]()
dus dat half uurtje eerder weg is ook weer gecorrigeerd.
heeft zn handen altijd vrijquote:
WIE? WEL OKAY OF JIJquote:
huh what do u mean ?quote:
nja soms spreek je met "heeft" over jezelf.. zoals: fubar heeft.... snappie?quote:
quote:
Truequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien qua cupmaat, maar je billetjes niet
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True
och ik hoop gewoon dat je kleine handen hebt
* kijkt naar handenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True
och ik hoop gewoon dat je kleine handen hebt
mja op die fiets had het idd over mn zelf ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja soms spreek je met "heeft" over jezelf.. zoals: fubar heeft.... snappie?
dus wat bedoelde jij?
en goede morgen gf
kun je ze buigen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* kijkt naar handen
eeh...
lekkere lange vingers goed?
I knew itquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mja op die fiets had het idd over mn zelf ...
Mogguh, koffie?quote:
ik kan mijn vingers heel goed gebruikenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kun je ze buigen?
oh fuck..
Ik ga weer lekker...
GoldFingerquote:
Oploskoffie Rememberquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh, koffie?
* LL verandert gauw het onderwerp
ja, ook in vochtige nauwe ruimtesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kun je ze buigen?
oh fuck..
Ik ga weer lekker...
CGquote:
misluktquote:
gelukkig maarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kun je ze buigen?
oh fuck..
Ik ga weer lekker...
[..]
I knew it
* LL kent haar hubbie wel
okay dan snap ik je nu
NOUquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kan mijn vingers heel goed gebruiken
[..]
GoldFinger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
NOU
ik probeerde het onderwerp te veranderen
en dat lukt niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ja goed hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey Wel O.Khoe is het ermee
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
NOU
ik probeerde het onderwerp te veranderen
Nee ik ben er heel erg slecht in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef haar ook een kansquote:Zelfde hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja goed hoor![]()
nu ff niet druk, straks weer.druk(te) gaat en komt. het is maar hoe je het bekijkt
Redacted
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee ik ben er heel erg slecht in.ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
druk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey Wel O.Khoe is het ermee
jij heet wel.o.k?quote:
Geniaal gesprek btwquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
![]()
ik zit me toch niet een partij in te houden hier ...
shit je hebt mijn kloon ontdektquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee ik ben er heel erg slecht in.ze is kansloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geef haar ook Geen kans
[..]
Zelfde hierdruk(te) gaat en komt. het is maar hoe je het bekijkt
moet een server een paar keer updaten, dan heb je even tijd voor fok.ander onderwerp dan maar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
![]()
het is donderdag, snackattack bij fles.
je weet wel, frikandellen, berelullen, hete saus.....nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Miskloonsel .... mijn klonen kent niemand hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
shit je hebt mijn kloon ontdekt![]()
nee deed een verkeerde quote zie ik ook net
anders gaat de koffie over de facturen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
![]()
langs?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geniaal gesprek btw
Vanavond wel ff langs komen he![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ander onderwerp dan maar?
je weet wel, frikandellen, berelullen, hete saus.....
zo, nou moet je me komen bevredigen... beetje opgeilen en me hier met mn lelijke baas achterlaten..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is kansloos
moet een server een paar keer updaten, dan heb je even tijd voor fok.
[..]
langs=langsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo ?ik ga niet zwaaien op visite komen dan !
?
nee ik houd me in met schunnig reagerenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders gaat de koffie over de facturen?
*proestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo, nou moet je me komen bevredigen... beetje opgeilen en me hier met mn lelijke baas achterlaten..
Ik tolereer het niet meer!!!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
nou maak ik er een kwartetje van ook
Een frikandel, een berenlul en roomsausquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is kansloos
moet een server een paar keer updaten, dan heb je even tijd voor fok.
[..]
Ik lach me kapot als ie zo hier staatquote:
Oh ja, de roomsausquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Een frikandel, een berenlul en roomsaus?
whehehe en je krijgt dan ook een rode kopquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als ie zo hier staat
APGquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, de roomsaus
APG ik mis je
MPG heet de beste jongenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, de roomsaus
APG ik mis je
quote:
Is zn koosnaampjequote:
quote:
dat is goedkoopquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oude werkgever, met heerlijk restaurant ipv een of andere kantine..
echt restaurant met heerlijke goedkope gerechten.
Biefstuk roomsaus met frietjes was mn favoriet... kostte nog geen 5 euro
laat muck het maar niet horenquote:
69 was het toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:31 schreef MPG het volgende:
[..].
iets met aantallen spelfouten, en 89 ....
Daar hoef je geen spelfouten bij te makenquote:
Sssttttquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar hoef je geen spelfouten bij te maken.
[..]
Ssstttt....
Je zou het niet zeggen... "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - PG"
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ssstttt....
Je zou het niet zeggen... "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - PG"
Muck is niet zo moeilijk hoor!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is goedkoop![]()
[..]
laat muck het maar niet horen
Muck is niet jaloers op virtuele vrouwenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Ladylike in een bad vol met schuim, soppend in het lekkere warme badwater.
Gelukkig dat je geen hoer bent zeg, die moeten zin makenquote:
* tomtom aan, klipperweg intoetsen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo, nou moet je me komen bevredigen... beetje opgeilen en me hier met mn lelijke baas achterlaten..
Ik tolereer het niet meer!!!
Ja, eet maar goed onderweg, je zult het nodig hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* tomtom aan, klipperweg intoetsen.
hhmm 2 uur en 12 minuten, 224 km.
* pakt brood trommel...
is wel een eind rijden op je brommerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij regelt het verlof met mn baas?
dan stap ik nu al op mn brommertje
Ik lift wel mee terug met wel.o.kquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is wel een eind rijden op je brommer
die faken het welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig dat je geen hoer bent zeg, die moeten zin maken
dan ben je wel toe aan een bad jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik lift wel mee terug met wel.o.k
Die kunnen geen zin maken. die zeggen:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig dat je geen hoer bent zeg, die moeten zin maken
quote:
Dat is geen probleem zeg je dat je ziek voelt en niet lekker bent en denkt de griep te hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij regelt het verlof met mn baas?
dan stap ik nu al op mn brommertje
dat is zin makenquote:
vies, smerig ventje dat je bentquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ben je wel toe aan een bad ja![]()
whehehequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik lift wel mee terug met wel.o.k
Je vergeet: zo, dat is dan 150 euroquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Die kunnen geen zin maken. die zeggen:
"AAaaaaaah aaaaah..... etc etc.."
en dan zeggen dat ze een zin kunnen maken.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vies, smerig ventje dat je bent![]()
nee die houden het handje op... nadat ze nog kunnen bewegen... en als ze niet kunnen bewegen hoef je ook niet te betalenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je vergeet: zo, dat is dan 150 euro
dat zijn wel zinnen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Die kunnen geen zin maken. die zeggen:
"AAaaaaaah aaaaah..... etc etc.."
en dan zeggen dat ze een zin kunnen maken.
[..]
of je koffie niet achter je elleboog te zetten of drinken en lezen maar dat zei je al.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
trut![]()
daar ging weer mijn koffie
moet toch afleren fok te lezen en koffie te drinken
I've got a tiny ideaquote:
Doodneuken is de oplossing!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee die houden het handje op... nadat ze nog kunnen bewegen... en als ze niet kunnen bewegen hoef je ook niet te betalen
nee spierpijn neuken ... zo goeie sex hebben dat ze niet meer kan bewegenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I've got a tiny idea
[..]
Doodneuken is de oplossing!
maar dat mag ook weer niet
waarom IK dat erg vind weet ik ook ff nietquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I've got a tiny idea
[..]
Doodneuken is de oplossing!
maar dat mag ook weer niet
bewegen gaat altijdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee spierpijn neuken ... zo goeie sex hebben dat ze niet meer kan bewegen.
de IDEALE manier om te stervenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
waarom IK dat erg vind weet ik ook ff niet
ik betaal geen robotsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bewegen gaat altijd
al is het als een robot
als hoer?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
de IDEALE manier om te sterven
had het over het loopje met spierpijnquote:
150 euroquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je vergeet: zo, dat is dan 150 euro
dat zijn wel zinnen
dat is best een goede vraagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:45 schreef cablegunmaster het volgende:
Hoe zou het zijn als je achteraf zou zeggen, nee je beviel me niet ik wil me geld terug![]()
ik ben goedkoop hequote:
niet bij de hoerenquote:
jaloersquote:
geen zorg, jij krijgt kortingquote:
ik naar mijn jacuzzi en zwembadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen zorg, jij krijgt korting
Pff ik wil naar huis
en ik dat de boodschappen al gedaan warenquote:
Oh ja.. ik corrigeer mezelf ffquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik naar mijn jacuzzi en zwembad
maar ze hebben wel liefde voor hun vakquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat is geen liefdeDat is lust.
daar mag je geen schuim in doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja.. ik corrigeer mezelf ff
Ik wil naar CGM's jacuzzi en zwembad
ah, was jij daar ook bij in 2007 ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jaloers
en ook alleen maar in de befteling![]()
zeg jijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar mag je geen schuim in doen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, was jij daar ook bij in 2007 ?
als je het organiseert...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, was jij daar ook bij in 2007 ?
Oh dus jij had die saaie pieten uigenodigd?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je het organiseert...![]()
en niet alleen in 2007
dan zou het een soort ksc meet zijn en je weet ........quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je het organiseert...![]()
en niet alleen in 2007
ik pak mijn duikspullen wel evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
whehehe is wel een mooi effect in een jacuzziquote:
2008quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dus jij had die saaie pieten uigenodigd?
mini meets welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zou het een soort ksc meet zijn en je weet ........
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik pak mijn duikspullen wel evenGoed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAT was een gezellig jaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe is wel een mooi effect in een jacuzzi![]()
[..]
2008
Die JF
als die zo terug komt van de tandarts en allemaal leest wat ik gepost heb...
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Goed plan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:58 schreef wel.o.k het volgende:
bijna lunch
ik kan er toch niet over mee praten
das waar, wij hebben ons geamuseerdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ze waren niet allemaal saai![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed idee
ja neem jij de badeend meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja neem jij de badeend mee
De trillende? Deal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
ik heb een mental image over auto'squote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DAT was een gezellig jaar
Die JF
als die zo terug komt van de tandarts en allemaal leest wat ik gepost heb...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een mental image over auto's![]()
whehehe
och hij kent je
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das waar, wij hebben ons geamuseerd
als hij je dan nog niet zou kennen zal het ook nooit meer gebeuren.quote:
Vrouwtjequote:
Lotgenootquote:
Holy hell...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:05 schreef JortK het volgende:
Raikkonen voert lijst F1-salarissen aan wtf
Ik moet toch maar een keer mijn rijbewijs gaan halen geloof ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:05 schreef JortK het volgende:
teringquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:05 schreef JortK het volgende:
Fhaquote:
heb je daar niet voor nodigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet toch maar een keer mijn rijbewijs gaan halen geloof ik
gewoon zo'n tuit beker kopen ken je hem ook nog laten vallenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
trut![]()
daar ging weer mijn koffie
moet toch afleren fok te lezen en koffie te drinken
Nee maar dat vind ik zelf wel zo prettigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je daar niet voor nodig
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gewoon zo'n tuit beker kopen ken je hem ook nog laten vallen
rijbewijsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar dat vind ik zelf wel zo prettig
tel me about it ...quote:
quote:
enough saidquote:
Nou is toch ook zoquote:
quote:
Vrijen nog beter...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tel me about it ...
vrijzijn is nog veel beter ....
Je hebt helemaal gelijkquote:
quote:
why zou die boos worden? heb ik een rel gemist?quote:
Meerderequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
why zou die boos worden? heb ik een rel gemist?
Met jou wil ik wel delenquote:
Beroep zonder deadlinesquote:
Links wil ik.. of een uitgebreide PMquote:
Eerst picsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Links wil ik.. of een uitgebreide PM
Vette pech!quote:
schat, je bent 14 jaar te laatquote:
bij sommige werkgevers welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |