MIJN wekker staat goedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:40 schreef john-frusciante het volgende:
Lief Ladylikeje,
Als je nog eens de wekker zet, zet die dan op WINTERTIJD
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:40 schreef john-frusciante het volgende:
Lief Ladylikeje,
Als je nog eens de wekker zet, zet die dan op WINTERTIJD
dies geweldig OA DaMartquote:
Alle credits gaan naar DaMart.quote:
aangepastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:50 schreef john-frusciante het volgende:
Deze stond in onzin, nou arme ARNOnou moet ik aan dat KPD filmpje denken van die gozer en zn buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktOeh spannend voor de kleinequote:
ben benieuwd hoe hij het vindt
(is kennismaking voor kleine, geen echt onderzoek zeg maar)In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Mogguh hubbiebubbiequote:
mogguh LLquote:
Ze doen allemaal alsof ze druk aan het werk zijn ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mogguh LL![]()
wat een stilte hier
Ja, lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:49 schreef Ladylike het volgende:
Hey MPG
kopje niet-zo-sterk-als-gisteren-maar-wel-lekker-vers-gezette koffie?
Jortquote:
Fapmodquote:
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze doen allemaal alsof ze druk aan het werk zijn ofzo
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:50 schreef john-frusciante het volgende:
Deze stond in onzin, nou arme ARNOIs arno de keeper van den haag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes/sterkte/etc.quote:Goed he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze doen allemaal alsof ze druk aan het werk zijn ofzoKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
* LL Geeft kopje koffiequote:
quote:
Ik ben aan het multi-taskenquote:
Multi tasken in het verkeer doe ik nietquote:
i lol'dquote:
ik meestal ook niet maar ik zat gisteren de heleweg naar huis telefoontjes te plegen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Multi tasken in het verkeer doe ik niet
Ik hoop toch wel hands free?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik meestal ook niet maar ik zat gisteren de heleweg naar huis telefoontjes te plegen.![]()
dus dat half uurtje eerder weg is ook weer gecorrigeerd.
heeft zn handen altijd vrijquote:
WIE? WEL OKAY OF JIJquote:
huh what do u mean ?quote:
nja soms spreek je met "heeft" over jezelf.. zoals: fubar heeft.... snappie?quote:
quote:
Truequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien qua cupmaat, maar je billetjes niet
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True
och ik hoop gewoon dat je kleine handen hebt
* kijkt naar handenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True
och ik hoop gewoon dat je kleine handen hebt
mja op die fiets had het idd over mn zelf ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja soms spreek je met "heeft" over jezelf.. zoals: fubar heeft.... snappie?
dus wat bedoelde jij?
en goede morgen gf
kun je ze buigen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* kijkt naar handen
eeh...
lekkere lange vingers goed?
I knew itquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mja op die fiets had het idd over mn zelf ...
Mogguh, koffie?quote:
ik kan mijn vingers heel goed gebruikenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kun je ze buigen?
oh fuck..
Ik ga weer lekker...
GoldFingerquote:
Oploskoffie Rememberquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh, koffie?
* LL verandert gauw het onderwerp
ja, ook in vochtige nauwe ruimtesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kun je ze buigen?
oh fuck..
Ik ga weer lekker...
CGquote:
misluktquote:
gelukkig maarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kun je ze buigen?
oh fuck..
Ik ga weer lekker...
[..]
I knew it
* LL kent haar hubbie wel
okay dan snap ik je nu
NOUquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik kan mijn vingers heel goed gebruiken
[..]
GoldFinger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
NOU
ik probeerde het onderwerp te veranderen
en dat lukt niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ja goed hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey Wel O.Khoe is het ermee
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
NOU
ik probeerde het onderwerp te veranderen
Nee ik ben er heel erg slecht in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef haar ook een kansquote:Zelfde hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja goed hoor![]()
nu ff niet druk, straks weer.druk(te) gaat en komt. het is maar hoe je het bekijkt
Redacted
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee ik ben er heel erg slecht in.ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
druk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey Wel O.Khoe is het ermee
jij heet wel.o.k?quote:
Geniaal gesprek btwquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
![]()
ik zit me toch niet een partij in te houden hier ...
shit je hebt mijn kloon ontdektquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee ik ben er heel erg slecht in.ze is kansloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geef haar ook Geen kans
[..]
Zelfde hierdruk(te) gaat en komt. het is maar hoe je het bekijkt
moet een server een paar keer updaten, dan heb je even tijd voor fok.ander onderwerp dan maar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
![]()
het is donderdag, snackattack bij fles.
je weet wel, frikandellen, berelullen, hete saus.....nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Miskloonsel .... mijn klonen kent niemand hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
shit je hebt mijn kloon ontdekt![]()
nee deed een verkeerde quote zie ik ook net
anders gaat de koffie over de facturen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
![]()
langs?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geniaal gesprek btw
Vanavond wel ff langs komen he![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ander onderwerp dan maar?
je weet wel, frikandellen, berelullen, hete saus.....
zo, nou moet je me komen bevredigen... beetje opgeilen en me hier met mn lelijke baas achterlaten..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is kansloos
moet een server een paar keer updaten, dan heb je even tijd voor fok.
[..]
langs=langsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo ?ik ga niet zwaaien op visite komen dan !
?
nee ik houd me in met schunnig reagerenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders gaat de koffie over de facturen?
*proestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo, nou moet je me komen bevredigen... beetje opgeilen en me hier met mn lelijke baas achterlaten..
Ik tolereer het niet meer!!!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
nou maak ik er een kwartetje van ook
Een frikandel, een berenlul en roomsausquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is kansloos
moet een server een paar keer updaten, dan heb je even tijd voor fok.
[..]
Ik lach me kapot als ie zo hier staatquote:
Oh ja, de roomsausquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Een frikandel, een berenlul en roomsaus?
whehehe en je krijgt dan ook een rode kopquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als ie zo hier staat
APGquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, de roomsaus
APG ik mis je
MPG heet de beste jongenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, de roomsaus
APG ik mis je
quote:
Is zn koosnaampjequote:
quote:
dat is goedkoopquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oude werkgever, met heerlijk restaurant ipv een of andere kantine..
echt restaurant met heerlijke goedkope gerechten.
Biefstuk roomsaus met frietjes was mn favoriet... kostte nog geen 5 euro
laat muck het maar niet horenquote:
69 was het toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:31 schreef MPG het volgende:
[..].
iets met aantallen spelfouten, en 89 ....
Daar hoef je geen spelfouten bij te makenquote:
Sssttttquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar hoef je geen spelfouten bij te maken.
[..]
Ssstttt....
Je zou het niet zeggen... "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - PG"
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ssstttt....
Je zou het niet zeggen... "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - PG"
Muck is niet zo moeilijk hoor!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is goedkoop![]()
[..]
laat muck het maar niet horen
Muck is niet jaloers op virtuele vrouwenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Ladylike in een bad vol met schuim, soppend in het lekkere warme badwater.
Gelukkig dat je geen hoer bent zeg, die moeten zin makenquote:
* tomtom aan, klipperweg intoetsen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo, nou moet je me komen bevredigen... beetje opgeilen en me hier met mn lelijke baas achterlaten..
Ik tolereer het niet meer!!!
Ja, eet maar goed onderweg, je zult het nodig hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* tomtom aan, klipperweg intoetsen.
hhmm 2 uur en 12 minuten, 224 km.
* pakt brood trommel...
is wel een eind rijden op je brommerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij regelt het verlof met mn baas?
dan stap ik nu al op mn brommertje
Ik lift wel mee terug met wel.o.kquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is wel een eind rijden op je brommer
die faken het welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig dat je geen hoer bent zeg, die moeten zin maken
dan ben je wel toe aan een bad jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik lift wel mee terug met wel.o.k
Die kunnen geen zin maken. die zeggen:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig dat je geen hoer bent zeg, die moeten zin maken
quote:
Dat is geen probleem zeg je dat je ziek voelt en niet lekker bent en denkt de griep te hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij regelt het verlof met mn baas?
dan stap ik nu al op mn brommertje
dat is zin makenquote:
vies, smerig ventje dat je bentquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ben je wel toe aan een bad ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |