quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
NOU
ik probeerde het onderwerp te veranderen
en dat lukt niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ja goed hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey Wel O.Khoe is het ermee
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
NOU
ik probeerde het onderwerp te veranderen
Nee ik ben er heel erg slecht in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef haar ook een kansquote:Zelfde hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja goed hoor![]()
nu ff niet druk, straks weer.druk(te) gaat en komt. het is maar hoe je het bekijkt
Redacted
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee ik ben er heel erg slecht in.ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
druk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey Wel O.Khoe is het ermee
jij heet wel.o.k?quote:
Geniaal gesprek btwquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
![]()
ik zit me toch niet een partij in te houden hier ...
shit je hebt mijn kloon ontdektquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee ik ben er heel erg slecht in.ze is kansloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geef haar ook Geen kans
[..]
Zelfde hierdruk(te) gaat en komt. het is maar hoe je het bekijkt
moet een server een paar keer updaten, dan heb je even tijd voor fok.ander onderwerp dan maar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
![]()
het is donderdag, snackattack bij fles.
je weet wel, frikandellen, berelullen, hete saus.....nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Miskloonsel .... mijn klonen kent niemand hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
shit je hebt mijn kloon ontdekt![]()
nee deed een verkeerde quote zie ik ook net
anders gaat de koffie over de facturen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
![]()
langs?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geniaal gesprek btw
Vanavond wel ff langs komen he![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ander onderwerp dan maar?
je weet wel, frikandellen, berelullen, hete saus.....
zo, nou moet je me komen bevredigen... beetje opgeilen en me hier met mn lelijke baas achterlaten..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is kansloos
moet een server een paar keer updaten, dan heb je even tijd voor fok.
[..]
langs=langsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo ?ik ga niet zwaaien op visite komen dan !
?
nee ik houd me in met schunnig reagerenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders gaat de koffie over de facturen?
*proestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo, nou moet je me komen bevredigen... beetje opgeilen en me hier met mn lelijke baas achterlaten..
Ik tolereer het niet meer!!!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
nou maak ik er een kwartetje van ook
Een frikandel, een berenlul en roomsausquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is kansloos
moet een server een paar keer updaten, dan heb je even tijd voor fok.
[..]
Ik lach me kapot als ie zo hier staatquote:
Oh ja, de roomsausquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Een frikandel, een berenlul en roomsaus?
whehehe en je krijgt dan ook een rode kopquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als ie zo hier staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |