MIJN wekker staat goedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:40 schreef john-frusciante het volgende:
Lief Ladylikeje,
Als je nog eens de wekker zet, zet die dan op WINTERTIJD
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:40 schreef john-frusciante het volgende:
Lief Ladylikeje,
Als je nog eens de wekker zet, zet die dan op WINTERTIJD
dies geweldig OA DaMartquote:
Alle credits gaan naar DaMart.quote:
aangepastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:50 schreef john-frusciante het volgende:
Deze stond in onzin, nou arme ARNOnou moet ik aan dat KPD filmpje denken van die gozer en zn buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktOeh spannend voor de kleinequote:
ben benieuwd hoe hij het vindt
(is kennismaking voor kleine, geen echt onderzoek zeg maar)In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Mogguh hubbiebubbiequote:
mogguh LLquote:
Ze doen allemaal alsof ze druk aan het werk zijn ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mogguh LL![]()
wat een stilte hier
Ja, lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:49 schreef Ladylike het volgende:
Hey MPG
kopje niet-zo-sterk-als-gisteren-maar-wel-lekker-vers-gezette koffie?
Jortquote:
Fapmodquote:
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze doen allemaal alsof ze druk aan het werk zijn ofzo
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:50 schreef john-frusciante het volgende:
Deze stond in onzin, nou arme ARNOIs arno de keeper van den haag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes/sterkte/etc.quote:Goed he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze doen allemaal alsof ze druk aan het werk zijn ofzoKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
* LL Geeft kopje koffiequote:
quote:
Ik ben aan het multi-taskenquote:
Multi tasken in het verkeer doe ik nietquote:
i lol'dquote:
ik meestal ook niet maar ik zat gisteren de heleweg naar huis telefoontjes te plegen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Multi tasken in het verkeer doe ik niet
Ik hoop toch wel hands free?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik meestal ook niet maar ik zat gisteren de heleweg naar huis telefoontjes te plegen.![]()
dus dat half uurtje eerder weg is ook weer gecorrigeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |