whehehe dan was ik dus nummer 3 die eraan wilde beginnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde er ook net eentje openen, ook met Pheno en zwaaien in de TT.
Maar een OA-topic is ook altijd goed, natuurlijk!.
Nee, een Insight Guide van een specifiek landquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van uitgeverij D-Reizen, Arke, Vrij Uit of Gogo Tours?
Dan hadden we van die TTK-taferelen gekregenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe dan was ik dus nummer 3 die eraan wilde beginnen
Ah, je gaat voor de Klonkvakantiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, een Insight Guide van een specifiek land.
daarom wachte ik alquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hadden we van die TTK-taferelen gekregen.
Nee, niet bepaaldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, je gaat voor de Klonkvakantie.
[ afbeelding ]
Jij weet wat er in TTK gebeurde vanmiddag?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom wachte ik al
wilde net een pm sturen naar jouw en OA.
Ninjasearch!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij weet wat er in TTK gebeurde vanmiddag?.
Sayanoraquote:
Handig hè, cijfertjes?!quote:
Huilebalk!quote:
succesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:08 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook eens lezen, trouwens... had me voorgenomen om voor het weekend die laatste 300 bladzijden van de Slinger van Foucault te lezen.
Als ik op creamuck klik, kom ik ergens waar ik moet inloggenquote:
dat niet maar het is hier ook al eens voorgevallen dat er meerdere SC's zijn geopend.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij weet wat er in TTK gebeurde vanmiddag?.
WOKquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
Toch Verlaten door Pinguin
ik ga afsluiten, weer klaar met werken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat niet maar het is hier ook al eens voorgevallen dat er meerdere SC's zijn geopend.
ja, duidelijk. bedanktquote:
dat zou toch nooit iemand gelovenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat GF TTK-fan was.
ohquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik op creamuck klik, kom ik ergens waar ik moet inloggen.
Nou kan ik nog niet zien of jouw gehaakte pheno al oogjes heeftquote:
Slaap zequote:
quote:
quote:
Jij wel ja.quote:
jij hoort ook in bedquote:
Ben ik al. Slaap heeft echt slechte humor. Kan de slaap niet vattenquote:
Mits honkbalknuppel met spijkers dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee.
'Corrigerende tik geen probleem'
Gebruik dan een Moker, als je mijn botten verbrijzeld zie je dat niet zo snelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits honkbalknuppel met spijkers dan?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee.
maar je schreeuwt harderquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:37 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Gebruik dan een Moker, als je mijn botten verbrijzeld zie je dat niet zo snel
Wat staat daarin? pagina is te groot voor mijn PSP...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee.
Ouderwetse tape voor de mond.quote:
Daar zorg jij zeker wel voor?quote:
quote:
Kheb zelf nog wat over van die Larpwapens. Bespaart jou weer 5,50quote:
dat is vroegquote:
je bed is weg of het verstopt zichquote:
dat kan ookquote:
Je kan het proberenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik heb het ook kan wel vroeg gaan maar kan dan toch niet slapen
heb het een paar keer geprobeerd maar na een uur ben ik weer wakker en dan is het helemaal kut om weer te kunnen slapenquote:
kloptquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 061 Ladylike
02. 053 Fha
03. 052 goldfinger1963
04. 037 MPG
05. 036 OA
06. 035 wel.o.k
07. 031 Pheno
08. 025 DaMart
09. 025 cablegunmaster
10. 020 marcb1974
11. 018 Muck
12. 014 BrandX
13. 012 vrolijke-frits
14. 012 Aarti
15. 011 Dr_Flash
16. 010 Papierversnipperaar
17. 007 FFSletop
18. 006 TedjeKroketje
19. 006 _F.U.B.A.R_
20. 006 Bengeltje
Reeks-statistieken!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, je gaat voor de Klonkvakantie.
[ afbeelding ]
En wat proef je daar nou van?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:30 schreef Ladylike het volgende:
Het is trouwens 100% handgeplukte biologische koffie
[mpg-mode]quote:
[/mpg-mode]quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:00 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik zit nu weer te denken aan de westkust van Amerika met de auto.
Ik heb zo'n 4 weken te besteden, dus zoek het wat verder en groterEn dan in dit najaar nog even een korte twee weken ergens heen.
Llquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:30 schreef Ladylike het volgende:
Bye Phfijne vakantie
mogguh
koffie is beter nu![]()
vers gezette koffie
Het is trouwens 100% handgeplukte biologische koffie
misschien of de handen gewassen waren of nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat proef je daar nou van?![]()
Hoi LL
Eerlijk gezegd: geen ene rukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat proef je daar nou van?![]()
Hoi LL
ik wil geen biologische producten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd: geen ene ruk
Hey schattescheet![]()
Mogguh wel.o.k
we worden geconserveerdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil geen biologische producten.
sinds ze conserveringsmiddelen zijn gaan gebruiken is de gemiddelde leeftijd van de mens omhoog gegaan.
dat kan geen toeval zijn
Ik zag vanochtend een billboard wat repte van "NIEUW!! BIOLOGISCHE TOMATENSOEP!!"quote:
Dat ongespoten spul is echt overratedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een billboard wat repte van "NIEUW!! BIOLOGISCHE TOMATENSOEP!!"
WTF hebben we dan honderd jaar lang synthetische tomatensoep lopen eten of wat??
het is gewoon marketing en rete duur.quote:is het ook daadwerkelijk gezonder om deze producten te eten? Hierover zijn de meningen verdeeld. Er zijn verschillende studies die aantonen dat het eten van biologisch voedsel niet gezonder is dan het eten van andere soorten voedsel. Zo heeft de consumentenbond in februari 2006 al een onderzoek gedaan naar de voedingsstoffen van 15 biologische producten. Hieruit concludeerden zij dat biologische groenten nauwelijks meer voedingsstoffen bevatten dan niet-biologische groenten. Zij onderzochten onder andere vitamine-C, mineralen en anti-oxidanten. Het verschil tussen de gewone etenswaren en de biologische was zo minimaal dat het niets uitmaakte voor de gezondheid. Wat betreft de bestrijdingsmiddelen zouden er voordelen kunnen zijn voor biologische groenten, maar het verhaal dat gewoon geteelde groenten bomvol zouden zitten met pesticiden is een fabeltje. Wel zijn biologisch geteelde producten volgens het onderzoek van de Consumentenbond op sommige punten beter voor het milieu, maar dit heeft niet direct iets met de gezondheid te maken. Daarnaast heeft de universiteit van Kopenhagen heeft een onderzoek uitgevoerd waaruit bleek dat in biologisch geteelde aardappelen, groenten en fruit niet meer sporenelementen zitten van vitaminen, mineralen en dergelijke dan in gangbare varianten.
quote:
quote:
mogguhquote:
Jortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |