jaloersquote:
geen zorg, jij krijgt kortingquote:
ik naar mijn jacuzzi en zwembadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen zorg, jij krijgt korting
Pff ik wil naar huis
en ik dat de boodschappen al gedaan warenquote:
Oh ja.. ik corrigeer mezelf ffquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik naar mijn jacuzzi en zwembad
maar ze hebben wel liefde voor hun vakquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat is geen liefdeDat is lust.
daar mag je geen schuim in doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja.. ik corrigeer mezelf ff
Ik wil naar CGM's jacuzzi en zwembad
ah, was jij daar ook bij in 2007 ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jaloers
en ook alleen maar in de befteling![]()
zeg jijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar mag je geen schuim in doen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, was jij daar ook bij in 2007 ?
als je het organiseert...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, was jij daar ook bij in 2007 ?
Oh dus jij had die saaie pieten uigenodigd?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je het organiseert...![]()
en niet alleen in 2007
dan zou het een soort ksc meet zijn en je weet ........quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je het organiseert...![]()
en niet alleen in 2007
ik pak mijn duikspullen wel evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
whehehe is wel een mooi effect in een jacuzziquote:
2008quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dus jij had die saaie pieten uigenodigd?
mini meets welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zou het een soort ksc meet zijn en je weet ........
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik pak mijn duikspullen wel evenGoed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAT was een gezellig jaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe is wel een mooi effect in een jacuzzi![]()
[..]
2008
Die JF
als die zo terug komt van de tandarts en allemaal leest wat ik gepost heb...
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Goed plan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:58 schreef wel.o.k het volgende:
bijna lunch
ik kan er toch niet over mee praten
das waar, wij hebben ons geamuseerdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ze waren niet allemaal saai![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed idee
ja neem jij de badeend meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja neem jij de badeend mee
De trillende? Deal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ik heb een mental image over auto'squote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DAT was een gezellig jaar
Die JF
als die zo terug komt van de tandarts en allemaal leest wat ik gepost heb...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een mental image over auto's![]()
whehehe
och hij kent je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |