TT aangepastquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ok ik ben er weer, ik had even een dip.
IK stop never met FOK!
Maar we waarderen je niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ok ik ben er weer, ik had even een dip.
IK stop never met FOK!
Geen mozzarella meer.quote:
The mask.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zie net dat die film met JimCarrey
is.
Vies?quote:
Verkapt?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geen mozzarella meer.
Beetje mijn roots verkapt afkraken.
Je gaat me wel waarderenquote:
Zullen we msn'en dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
Tvp, en nu trek ik m'n internetkabel eruit!
Ja kijk op zich is doorzettingsvermogen een goede eigenschap, maar bij jou uit het zich heel vervelend.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je gaat me wel waarderenKan maand duren, maar ook 17 jaar. Ooit ga je dat wel doen
Ik wilde net mijn entree maken in KPD in dat topic waar mannen hun penis posten, zal ik daar maar ff mee wachten dan?quote:
Zo heb ik alles nog voor elkaar gekregen. Je moest is weten hoe ver ik kan gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja kijk op zich is doorzettingsvermogen een goede eigenschap, maar bij jou uit het zich heel vervelend.
Ga jij Jack Van Houten nog aanpakken dan? Je hebt toch een vete met die gast?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn entree maken in KPD in dat topic waar mannen hun penis posten, zal ik daar maar ff mee wachten dan?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga jij Jack Van Houten nog aanpakken dan? Je hebt toch een vete met die gast?
Wat jammer nou.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toegang tot.
HOAX.quote:
Volgens mij heb ik hier wat gemistquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, jij leest topics terug.![]()
Ook even gauw de scheids zijn broek uittrekkenquote:
Aaaaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem eigenlijk toch wel leuk. Van de zomert.
Het jubileum!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef Smart_ass het volgende:
Oehhh straks tussen kunst en kitsch.
Watdan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier wat gemist
[..]
Waarom dat danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan kan ik beter niet kijken, anders sla ik mijn tv in
Homo ik heb het kankerdruk. Om je maar even te pleasen; Wat dan =]?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HOAX.![]()
![]()
Hé ik las een artikel in de VI van deze week van Bas Nijhuis. Weet je wat zijn favoriete film en actrice zijn?![]()
Nou, anders ik wel! Helaas heb ik andere bezigheden, maar in huize LS staat de videorecorder al te snorren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oeh, lijkt me een heerlijke aflevering. Ben benieuwd hoeveel die van Gogh schets waard is.
Zeik niet zo, wijfquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Homo ik heb het kankerdruk. Om je maar even te pleasen; Wat dan =]?
Ik las iets over liefdesbaby's en abortusquote:
Oh wat heerlijk, ik heb een mede K&K-fan gevonden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, anders ik wel! Helaas heb ik andere bezigheden, maar in huize LS staat de videorecorder al te snorren.
Ik snapte the Lakehouse niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeik niet zo, wijf.
De favoriete film van BAS NIJHUIS, onze gewaardeerde topscheidsrechter die ook Champions League fluit, is THE LAKEHOUSE![]()
![]()
En hij is fan van SANDRA BULLOCK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
THE VANISHINGquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeik niet zo, wijf.
De favoriete film van BAS NIJHUIS, onze gewaardeerde topscheidsrechter die ook Champions League fluit, is THE LAKEHOUSE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Omg en je bent ook al super goed in SSBM!!!1 Ik voel een band.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk, ik heb een mede K&K-fan gevonden.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik las iets over liefdesbaby's en abortus
NIETES IK BEN KEI EN KEIGOED.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg en je zuigt ook al in SSBM!!!1 Ik voel een band.![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeik niet zo, wijf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Nicequote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem eigenlijk toch wel leuk. Van de zomert.
Ik vind dat zo'n lul!quote:
Zullen we daten in mijn foboquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
NiceLeuk koppie heb je volgens mij
![]()
[..]
Ik vind dat zo'n lul!
Jullie snappen het hele worstelen nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook even gauw de scheids zijn broek uittrekken
Die vierde is ook een kankerstreek, die gast breekt gewoon bijna zijn nek.
ieww roze bretels.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
http://ymke-w.hyves.nl/album/44005947/take_me_out_please/QQpbD4x-/video/765361981/0/Hcdy/#media_navigator_1=1&media=0.765361981.Hcdy&__state__=2
Ik vind dat echt een ubergeile gast.Weet iemand welke aflevering dat is?
youquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
http://ymke-w.hyves.nl/album/44005947/take_me_out_please/QQpbD4x-/video/765361981/0/Hcdy/#media_navigator_1=1&media=0.765361981.Hcdy&__state__=2
Vriendin van me is drie keer 1ste geworden op het EK Judo -20.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Een ex-klasgenoot van mij is 3e geworden op het WK Judo -20
quote:Ik hoop op de Olympische Spelen van 2012 in Londen’
Purmerender Tobias Mol heeft goede judotoekomst voor zich
Zijn postuur verraadt al dat hij een sportman is. Tobias Mol is een lange jongen van achttien jaar met ontzettend brede armen. Belangrijker nog, hij is één van de vertegenwoordigers van Oranje tijden het Europees Kampioenschap Judo in Yerevan, Armenië. De Purmerender ging half september naar Armenië en deed mee aan het EK onder 20, categorie tot 100 kilo Erg lang mocht zijn roem in Yerevan niet duren, maar Purmerend is trots op zijn prestatie.
Teleurgesteld vertelt hij bij terugkomst dat hij door een ongelukkige loting in de eerste wedstrijd regerend wereldkampioen Lukas Krpálek tegenover zich had. Ondanks een goede start van de partij verloor hij uiteindelijk. “Het is een beetje balen. Maar ik heb veel geleerd en ervaring opgedaan tijdens de wedstrijd.” Nu kijkt Mol uit naar het WK in Parijs volgende maand.
‘Toen merkte ik dat ik het goed kon’
Mol heeft zijn aanleg voor judo niet van een vreemde. Zijn neef zat bij de nationale top en ook twee andere neven deden aan de sport. Zijn eerste introductie met judo op zijn zesde beviel niet, na twee maanden zocht hij al weer een andere hobby. Na wat jaren gebasketbald te hebben, kwam hij op zijn elfde weer op de judomat terecht.
Na een paar jaar waren de eerste tekenen van talent te zien. “Op mijn zestiende werd ik derde bij een toernooi tot zeventien jaar. Toen kreeg ik door dat ik het goed kon. Ik wilde toen harder en vaker trainen. Dat was niet mogelijk bij de judoschool waar ik eerst zat. Daarom ben ik naar Hikari in Zaandam gegaan.”
Deze keuze bleek de juiste te zijn, het jaar daarop werd Mol derde bij het NK tot twintig jaar in de gewichtsklasse tot 100 kilo. Met deze overwinning op zijn conto deed hij mee aan het Nederlands Kampioenschap 2008 in Nijmegen. Deze won hij in de gewichtscategorie tot 100 kilo. Het gaat Mol op dit punt voor de wind. Hij mag op toernooien in Sint Petersburg, Lyon en Polen judoën. En met het EK op zak heeft hij al een indrukwekkende sportcarrière op zijn naam staan.
‘Mijn school geeft mij de ruimte hiervoor’
Maar jongens van achttien horen gewoon op school te zitten. Mol zit in het examenjaar van het VWO op de Da Vinci college in Purmerend, maar hij laat school hem niet tegenhouden om topsport te beoefenen. “Ze geven mij de ruimte, ze begrijpen wel dat dit kansen zijn waar ik voor moet gaan.” Hij maakt zijn huiswerk zo goed als het gaat, en als het er om gaat steekt hij er meer tijd in. Maar het grootste deel van zijn tijd steekt hij in judo. Hij traint maar liefst zes keer per week.
Net als veel tieners heeft hij niet altijd even veel zin gehad om veel van zijn tijd in sport te steken. Omstreeks zijn veertiende had hij een klein dipje, dit ging over toen hij de resultaten ging inzien. Derde worden op zijn zestiende was een keerpunt en gaf hem de drive om meer, vaker en harder te trainen. Zijn ouders zijn natuurlijk trots op hun zoon. De vader van Mol reist altijd met hem mee naar toernooien en wedstrijden, zijn moeder wacht thuis naast de telefoon.
‘Het zal niet gemakkelijk worden’
Met dit EK achter de rug kan er weer vooruit worden gekeken. In oktober staat Mol voor Oranje op het WK tot twintig jaar in Parijs. Zijn verlies op het EK motiveert hem om beter te presteren op het WK. Hij vindt dat hij een goede kans maakt. “Het zal niet gemakkelijk worden, maar ik ga mijn best doen om te winnen.” Of Mol ook zo succesvol gaat zijn als hij de twintig is gepasseerd en bij de senioren moet judoën, weet hij niet. “Er is al een goede Nederlander in mijn gewichtsklasse, maar we zullen zien.”Ook hoopt Mol van harte dat hij er in 2012 bij is in London voor de Olympische Spelen.
Tobias Mol ziet een leven van topsport voor zich. Wat hij gaat studeren als hij klaar is met zijn laatste jaar VWO, weet hij nog niet. Misschien een jaar er tussenuit, misschien een sportgerelateerde studie. Duidelijk is dat we Tobias Mol zeker terug zien op de judomat.
Dat ben ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
Wil je deze post terugnemen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg en je zuigt ook al in SSBM!!!1 Ik voel een band.![]()
ZH?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind kakkers gewoon vaak geil, sorry.
Japquote:
Mijn haar was ooit blond maar is nu heel erg donker blond en het wordt steeds langerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
Nee ZH dan weer niet. Ik val meer op mensen met donker haar. En het liefst lang.
Ik vind ze alleen geil.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja. Optyfen met die gare kutkakkers.
Jij dan, met je surferskettingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja. Optyfen met die gare kutkakkers.
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:57 schreef Smart_ass het volgende:
Die hele lelijke met die gare ogen en dat haar in der gezicht.quote:
Indo achter de draaitafels.quote:
logisch toch az moet wat wedstrijdjes verkopen nu ome dirk falliet isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehehe AZ staat 0-1 achter tegen Spakenburg.
Die snap ik niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Indo achter de draaitafels.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Jij kent laidback luke niet?quote:
quote:
En mijn manier om jouw laidback-stylo te dissenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jawel, maar dit was mijn manier om te zeggen dat de grap matig was.
Ja, maar er is geen drol te zien!quote:
Jij vindt ocicats vast ook mooiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toegang tot.
Kleine tijgertjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij vindt ocicats vast ook mooi
Dat postte ik trouwens vlak voor de gelijkmakerquote:
Oquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat postte ik trouwens vlak voor de gelijkmaker
Wat een kanker.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef Japsnars het volgende:
Ik vind vocal mixing met een goede beat eronder altijd zo tof:
Vanaf 3:30, jullie vinden het vast kanker maar ach![]()
Wat een rare plek voor sleutels!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
Godver, het halve huis overhoop gehaald om m'n autosleutels te zoeken want ik moest weg, hangen ze in de deur...![]()
Geen speciale taxaties met jubileumprijzen?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat een rare plek voor sleutels!
Ja, om dan op de meest logische plek te gaan zoeken komt dan weer niet in me op.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat een rare plek voor sleutels!
Ik denk dat je toch stiekum een man bentquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, om dan op de meest logische plek te gaan zoeken komt dan weer niet in me op.
Dat is hij ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch stiekum een man bent
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou niets stiekum doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Whehequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wilde weten hoeveel zo'n van Gogh ding waard was, laten ze alleen maar horen dat die kamer er ¤5 voor had betaald. Ze zeiden helemaal niet hoeveel het waard was.
Doe normaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:39 schreef Japsnars het volgende:
HAAR STRAK NAAR ACHTEREN HAAR STRAK NAAR ACHTEREN HAAR STRAK NAAR ACHTEREN
vind je dat geyl?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:39 schreef Japsnars het volgende:
HAAR STRAK NAAR ACHTEREN HAAR STRAK NAAR ACHTEREN HAAR STRAK NAAR ACHTEREN
Ik heb het idee dat mensen dat tegenwoordig steeds minder goed doen. Vanmiddag ook, was met mijn moeder in de supermarkt. Eén of ander kind zat de hele supermarkt door de schreeuwen, en die moeder had niet eens zoiets van ach, misschien moet ik eens zorgen dat dat kind z'n muil houdt ofzo. Vreselijk irritant.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, valt wel mee als je ze een beetje opvoedt
jij dacht dat het een vrouw wasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Adolecens het volgende:
Sarcasme is de KLB usert ook vreemd
Sarcasme op fok! kan alleen icm een PI.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Adolecens het volgende:
Sarcasme is de KLB usert ook vreemd
quote:
Neequote:
als mijn kinderen dat doen, doe ik ze een gag inquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mensen dat tegenwoordig steeds minder goed doen. Vanmiddag ook, was met mijn moeder in de supermarkt. Eén of ander kind zat de hele supermarkt door de schreeuwen, en die moeder had niet eens zoiets van ach, misschien moet ik eens zorgen dat dat kind z'n muil houdt ofzo. Vreselijk irritant.
Wtf luister je voor kutherrie man.quote:
Owquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sarcasme op fok! kan alleen icm een PI.
HOI!quote:
Ja, ik kon geen andere reden bedenken dat je dat zeiquote:
Klopt!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, valt wel mee als je ze een beetje opvoedt
Ik ben geen troll!quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mensen dat tegenwoordig steeds minder goed doen. Vanmiddag ook, was met mijn moeder in de supermarkt. Eén of ander kind zat de hele supermarkt door de schreeuwen, en die moeder had niet eens zoiets van ach, misschien moet ik eens zorgen dat dat kind z'n muil houdt ofzo. Vreselijk irritant.
Een gag?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als mijn kinderen dat doen, doe ik ze een gag in
Discipline WAAA
Normaal luister ik dit genre echt niet. En luister ik gewoon mooie muziek, maar dit heeft toch wel iets, een beetje het weekend/uitgaans gevoel, biertje erbijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf luister je voor kutherrie man.
Maar jij dan? Houd jij wel van haar strak naar achteren?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik kon geen andere reden bedenken dat je dat zei
Ja, en ik ben uitgehuwelijkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben geen troll!Alsof ik een gespleten persoonlijkheid heb.
Dat is dus wat die moeder in de supermarkt ook doetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een gag?Nigga whaaaaaaat?
Ik moest een keer met mijn nichtje en neefje naar zo'n speeltuin (op een camping), en m'n nichtje begon vreselijk irritant te doen en te gillen enzo. Ging ze dus midden op de weg liggen. Dus ik zei nou dan blijf je maar fijn liggen, en ik liep door. Later werd m'n tante helemaal boos dat ik haar had laten liggen.Ja wat had ik dan moeten doen?
Een discussie met haar aangaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een gag?Nigga whaaaaaaat?
Ik moest een keer met mijn nichtje en neefje naar zo'n speeltuin (op een camping), en m'n nichtje begon vreselijk irritant te doen en te gillen enzo. Ging ze dus midden op de weg liggen. Dus ik zei nou dan blijf je maar fijn liggen, en ik liep door. Later werd m'n tante helemaal boos dat ik haar had laten liggen.Ja wat had ik dan moeten doen?
bij wie? bij mij of bij een man?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij dan? Houd jij wel van haar strak naar achteren?
Oh?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, en ik ben uitgehuwelijkt.
Bij een man, bij vrouwen is het nooit erg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij wie? bij mij of bij een man?
Vandaar dat je nog maagd bent?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of je laat mij alleen met zequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is dus wat die moeder in de supermarkt ook doet
Je kan er wel op ingaan, maar daar bereik je alleen maar mee dat ze het de volgende keer weer doen, want aandacht...
A en K hebben allebei een keer of 2, 3 op die manier stennis lopen schoppen in de supermarkt, ik heb gewoon mn boodschappen gedaan. Kind van mn vriendin doet dat nog steeds, omdat zij steeds naar dr toe gaat en het sust met een snoepje
Ik niet. Houd je nu niet meer van me?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij dan? Houd jij wel van haar strak naar achteren?
Boosaardigquote:
als ie kaal is, mag ie het zo strak naar achteren doen als ie wilquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij een man, bij vrouwen is het nooit erg.
Jawel hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik niet. Houd je nu niet meer van me?
Ja dat schiet dus niet op. Mijn moeder vertelde ook dat ze mij een keer krijsend in de HEMA heeft laten staan en me pas om kwam halen toen ik weer rustig was. Anders leren die kinderen het inderdaad nooit. Gewoon consequent zijn en een beetje een strakke hand hebben, niets mis mee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is dus wat die moeder in de supermarkt ook doet
Je kan er wel op ingaan, maar daar bereik je alleen maar mee dat ze het de volgende keer weer doen, want aandacht...
A en K hebben allebei een keer of 2, 3 op die manier stennis lopen schoppen in de supermarkt, ik heb gewoon mn boodschappen gedaan. Kind van mn vriendin doet dat nog steeds, omdat zij steeds naar dr toe gaat en het sust met een snoepje
Ik weet niet waarom iedereen mij voor troll uitmaakt, soms troll ik maar lang niet altijd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat was niet zo'n driftbui waar het over ging.quote:
Tof.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eigenlijk word ik er best verdrietig van
?quote:
Gezellig voor de mensen in de Hemaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat schiet dus niet op. Mijn moeder vertelde ook dat ze mij een keer krijsend in de HEMA heeft laten staan en me pas om kwam halen toen ik weer rustig was. Anders leren die kinderen het inderdaad nooit. Gewoon consequent zijn en een beetje een strakke hand hebben, niets mis mee.
U weets.quote:
Ik liet ze ook altijd gewoonquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat schiet dus niet op. Mijn moeder vertelde ook dat ze mij een keer krijsend in de HEMA heeft laten staan en me pas om kwam halen toen ik weer rustig was. Anders leren die kinderen het inderdaad nooit. Gewoon consequent zijn en een beetje een strakke hand hebben, niets mis mee.
Neu, maar t probleem is dat ze het wel moeten leren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig voor de mensen in de Hema![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het echt een heerlijk vooruitzicht dat ik morgen weer fijn uit kan slapen.
Enige is dat ze soms niet de aandacht krijgen die ze verdienenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik het zo hoor vind ik ook van wel ja.
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Ik vroeg me eigenlijk al af hoe je dat combineert. Want hoeveel dagen werk je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Enige is dat ze soms niet de aandacht krijgen die ze verdienen
Dat krijg je wel als je alles alleen moet doen, dan heb je gewoon niet altijd tijd voor ze.
Daar baal ik soms wel van (of als je zelf echt een baaldag hebt, of ziek bent ofzo)
Zo, das weer genoeg over mn kinderen geloof ik
Bij mij gebeurt dat volgens mij altijd heel random.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef Japsnars het volgende:
Hoe zet je die functie aan om PI's in je quotes mee te nemen?
Heeft niet met functie te maken geloof ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef Japsnars het volgende:
Hoe zet je die functie aan om PI's in je quotes mee te nemen?
Dat dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt dat volgens mij altijd heel random.
Hier ook. Het is ook niet in te stellen, fok! doet het alleen als het er zin in heeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik werk maandag, dinsdag en donderdag tot drie (zij zijn om kwart over drie uit en ik haal dat precies)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Ik vroeg me eigenlijk al af hoe je dat combineert. Want hoeveel dagen werk je?
Volgens mij woont hij hier in het gooiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Impracticable het volgende:
Ik heb 2 bestellingen gedaan, 8 chinna stix en 2 cheesy breads bij Dominos ,, ik kreeg de laaste bestelling om half 9 binnen!!! Ze zeiden aan de deur dat het super rustig was Xd komt waarschijnlijk omdat alles plat ligt maar als je slim bent ging je gewoon pingen via opdrachtpromp dan lukte het perfect:) ik heb nog fotos gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jajajajajaj kaNeel broodjes typ fout oke..
Misschien kan het wel alleen bij bepaalde PI's? Of niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier ook. Het is ook niet in te stellen, fok! doet het alleen als het er zin in heeft.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:
Ik heb het nog nooit bij mijzelf zien gebeurenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier ook. Het is ook niet in te stellen, fok! doet het alleen als het er zin in heeft.
Het heeft iets met baggerlayout te maken en quickquote geloof ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Misschien kan het wel alleen bij bepaalde PI's? Of niet?
Hmm oke, das opzich wel redelijk geregeld dan toch? En dan blijven ze op de dagen dat je tot 3 werkt gewoon over? Maar red je dat allemaal wel dan, qua financiën enzo? Niet dat ik wil weten hoeveel je verdient ofzo hoor, ik vraag het me gewoon af.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik werk maandag, dinsdag en donderdag tot drie (zij zijn om kwart over drie uit en ik haal dat precies)
op woensdag werk ik tot 5, de ene week zijn ze dan na school bij mn moeder tot half 7 en de andere bij mn ex en ik werk op vrijdag maar eens in de twee weken, ook tot 3.
Das wel raar. Want hij HS en BP wel toen ze mij quotten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb het nog nooit bij mijzelf zien gebeuren
Dat zal het zijn, ik gebruik nooit de quickquotequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het heeft iets met baggerlayout te maken en quickquote geloof ik
Pwnd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb het nog nooit bij mijzelf zien gebeuren
Eens zien wat quickquote nu doetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das wel raar. Want hij HS en BP wel toen ze mij quotten.
1 |
Nu welquote:
Gewoon het hartje selecteren?quote:
Bij mij heb je de PI er bij staan in je quote hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eens zien wat quickquote nu doet
Verrekt, hij doet het. Hij voegt gewoon een:
[ code verwijderd ]
Toe, heeft dus niks met de layout te maken verder.
Als ze deze functie nou ook even bij de gewone quote invoegen.
Ben alleen te lui om een FB topic te openen
Nu wel jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bij mij heb je de PI er bij staan in je quote hoor
Ja, alleen heb ik ook het huishouden erbijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hmm oke, das opzich wel redelijk geregeld dan toch? En dan blijven ze op de dagen dat je tot 3 werkt gewoon over? Maar red je dat allemaal wel dan, qua financiën enzo? Niet dat ik wil weten hoeveel je verdient ofzo hoor, ik vraag het me gewoon af.
quote:
Ik zie helemaal geen hartje.quote:
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen hartje.
Misschien komt het, omdat ik een andere lay-out heb?
welke heb je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen hartje.
Misschien komt het, omdat ik een andere lay-out heb?
Hahaha. Das wel erg eigenlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik ook het huishouden erbijEn sociale dingen moeten ook allemaal buiten die tijd, het is gewoon te doen hoor, maar soms heb je van die dagen...
Wat geld betreft red ik het wel, heb nu meer met zn drieën dan hiervoor met zn vieren (ex was een krent)
quote:
BP wel want die kan het gat niet vinden !quote:
quote:
Euhm, die oude gele?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zal het zijnWelke layout gebruik je?
O ja, heb niks te klagen en dat doe ik dan ook nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. Das wel erg eigenlijk.Maargoed, fijn dat je het allemaal red toch.
Welk gat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
BP wel want die kan het gat niet vinden !
Moet jij niet leren?quote:
WHOLLA, ik moet eerst slapen.quote:
Vind je dat nou echt nodig?quote:
Ik heb in 2 nachten 6 uur geslapen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt nodig?
Slaap is overbodig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt nodig?
Eh?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort eens orale seks ga hebben op een piano.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
Dramaqueen meldt. Ik ben misselijk en heb hoofdpijn!
Had jij je stekkertje er niet uitgerokken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
Dramaqueen meldt. Ik ben misselijk en heb hoofdpijn!
Das 4 uur extra op je kernslaap.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb in 2 nachten 6 uur geslapen.
Jij sprak met Devvie?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort eens orale seks ga hebben op een piano.
Vervelende mensen ook !quote:
Lieverd, 6 uur verdeelt over 2 nachten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das 4 uur extra op je kernslaap.
Niet zo miepen.
Voor mijn doen is dat veel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb in 2 nachten 6 uur geslapen.
FUUUUUUUUUquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
Nee ZH dan weer niet. Ik val meer op mensen met donker haar. En het liefst lang.
Kunstje van niks.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik moet zo nog een opdracht van minimaal 500 woorden schrijven
http://examedia.nl/columnx/modules/news/article.php?storyid=6022quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik moet zo nog een opdracht van minimaal 500 woorden schrijven
NOU,quote:
Ja, dat doe je toch echt zelfquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lieverd, 6 uur verdeelt over 2 nachten.
Gisteren 4 uur en vannacht 2 uur.
JIJ GAAT MET SA DATEN?quote:
JA MAARquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat doe je toch echt zelf![]()
Een gezonde jongeman als jij moet daar tegen kunnen.
Nee, want jij hebt toch een hekel aan porren in je zij?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dit een digitale por in mijn zij?
Whut?!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
Ik schenk mezelf even een glas witte wijn in, BRB.
Buhbuhbuh buh...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA MAAR
Niet als ik dan ook moet leren.
Ik ga zo ook altijd naast autisten zitten om ze te treiteren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt toch een hekel aan porren in je zij?![]()
Ik doelde eigenlijk op mensen die per se naast je willen zitten, terwijl er genoeg lege plekken zijn in de tram/ trein/ bus
Ja.quote:
Projectmanagement - Roel Gritquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buhbuhbuh buh...
Timemanagement, jongen.
Steek je nu ook de kaarsjes aan, zet de film "Ghost" op, pakt een doos met tissues en gaat in je joggingbroek op de bank zitten zonder make-up?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Er zijn een aantal dingen mij erg goed bevallen.
Jij bent een oude vrouw van 50?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga zo ook altijd naast autisten zitten om ze te treiteren.
Maar dan kan je toch alsnog porren?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt toch een hekel aan porren in je zij?![]()
Ik doelde eigenlijk op mensen die per se naast je willen zitten, terwijl er genoeg lege plekken zijn in de tram/ trein/ bus
quote:
Ik ben heul geen kakker.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JIJ GAAT MET SA DATEN?
Ik zie jou niet als kakker.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch alsnog porren?
Haha, ik zat vandaag te wachten op de trein, op een lege bank, en er gaat een pisjaggerijnig mens echt tegen mij aan zitten en me echt aankijken van rot op, ik wil die bank.
Dus ik kijk haar stoïcijns aan en zeg helemaal niks.Toen liep ze verontwaardig weg.
![]()
Ik heb geen joggingbroek.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Steek je nu ook de kaarsjes aan, zet de film "Ghost" op, pakt een doos met tissues en gaat in je joggingbroek op de bank zitten zonder make-up?
Mijn vermommingen maken mij onschendbaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent een oude vrouw van 50?
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
My homeboy.
Ik dacht eigenlijk al dat het een grapje was ja.
Sowieso, mocro's.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flikker toch op.
Ging een mocro vertellen dat wat in dat boekje stond, niet de juiste manier was..
Oke.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat was niet lullig bedoeld he.
Voor mijn mening: zie het desbetreffende topic.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik nou gek of hier niks mis mee op het feit dat het gecentreerd is na?
Mijn fok! is ook gecentreerd. Dat kan toch ook niet aangepast?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben je toch een geile donder.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
Ik zeg niks.
[..]
Oke.
IK KAN WEL EEN PRUIK OPDOEN.
Whehehe, je pc kan geen eens Aero aan!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, dus je kan iedereen zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb geen joggingbroek.
[..]
Mijn vermommingen maken mij onschendbaar.
[..]
Ik zeg niks.
[..]
Sowieso, mocro's.
[..]
Oke.
IK KAN WEL EEN PRUIK OPDOEN.
wanneer?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Er zijn een aantal dingen mij erg goed bevallen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat ben je toch een geile donder.Zullen wij ook daten?
Of mag dat niet van Krak?
Ik verdenk jou van NB zijn!quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kut, dus je kan iedereen zijn?![]()
Ja idd, dat tuig laat zijn mobiel keihard afgaan tijdens tentamens
NIET ZWANGER.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wanneer?
Ik wist heul niet dat je zwanger was
Wat een kutgrap, tis echt tijd voor andere dingen dan fok geloof ik
Ga je mij dan ook zo beffen op de piano?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ja is goed
Wanneer?
Ja hoor, dat mag wel.
Wat een regime !quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ja is goed
Wanneer?
Ja hoor, dat mag wel.
[..]
Ik verdenk jou van NB zijn!
[..]Bij ons moeten de telefoons uit en voor in het lokaal liggen.
[..]
NIET ZWANGER.
quote:
Ja is goed!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga je mij dan ook zo beffen op de piano?![]()
![]()
![]()
EN DAN HEBBEN WE NIET EENS MAROKKANEN.quote:
Ben jij dit?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ [url=http://i.fok.nl/userpics//227016/P16-08-08_11.57[01].jpg]afbeelding[/url] ]
[..]
Ja is goed!
[..]
EN DAN HEBBEN WE NIET EENS MAROKKANEN.![]()
![]()
Volgende keer je nagels even onderhouden danquote:
Die foto.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ [url=http://i.fok.nl/userpics//227016/P16-08-08_11.57[01].jpg]afbeelding[/url] ]
[..]
Ja is goed!
[..]
![]()
Ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Volgende keer je nagels even onderhouden dan
JA. Waar? Ik heb nog nooit seks op de uni gehad!quote:
Hoofddoekjes toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ja is goed!
[..]
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
GOFFEDOMME ZOTHEID, SOMMIGE MENSEN HEBBEN HET TE MAKKELIJK
Nee hoor, gewoon je foto laten zien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In what way?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen hoofddoekjes in mijn project.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoofddoekjes toch?
Dat kunnen ook turken zijn
WIJN?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zin om mezelf te bezatten, maar moet er morgen zo vroeg uit.
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon je foto laten zien.
Die ene.quote:
Ik heb ook geen hoofddoekjes in de klas.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb geen hoofddoekjes in mijn project.
grüßen,
Projektfuhrer Zotheid
[..]
WIJN?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hoofddoekjes in de klas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het is altijd gecentreerd?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |