O, dus hij hóefde niet persé op die trappen te gaan bidden. Hij had het vanavond gewoon thuis kunnen doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Islam kent verplichtingen voor de moslims
en een daarvan is het gebed die vijf keer per dag gebeden moet worden
de meeste moslims halen het gebed allemaal in een marathon gebed in, in de avond.
Dat had de bekeerde ook kunnen doen, maar iedereen zijn eigen keuze.
Omdat ze het oneens zijn met de westerse standpunten uiteraard, iemand die zich hier als een vis in het water voelt met een christelijke/atheïstische/joodse/boeddhistische opvoeding zal niet overstappen naar een ander geloof. Echter de mensen die zich blijkbaar "moslim" voelen en het nodig achten om de rest van Nederland te shockeren door daar op die trap te gaan neuzelen dan ben je gek.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar waarom bekeren er zoveel naar de Islam toe ?
Klopt, ieder zijn eigen keuze.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O, dus hij hóefde niet persé op die trappen te gaan bidden. Hij had het vanavond gewoon thuis kunnen doen.
Maar ja, dan had hij deze aandacht niet gekregen he?
Precies, daarom werd hij ook naar het bureau gesleept, vrijheid van weldenkend Nederland om die mafkees af te voeren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt, ieder zijn eigen keuze.
Het is mischien niet slim geweest, maar iedereen heeft die keuze en iedereen is vrij om de keuze te maken.
Misschien moet je even op internet googlelen en even kijken waarom zij bekeren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Omdat ze het oneens zijn met de westerse standpunten uiteraard, iemand die zich hier als een vis in het water voelt met een christelijke/atheïstische/joodse/boeddhistische opvoeding zal niet overstappen naar een ander geloof. Echter de mensen die zich blijkbaar "moslim" voelen en het nodig achten om de rest van Nederland te shockeren door daar op die trap te gaan neuzelen dan ben je gek.
Ook in het westen heb je onzekere mensen en zwakzinnigen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Geef jij een reden waarom westerlingen voor de Islam kiezen. Terwijl de Islam een terroristische geloof is volgens de media etc.
Jep....een landverrader!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:38 schreef AryaMehr het volgende:
Niets erger dan bekeerde Nederlanders.
Er was een paar jaar geleden toch ook zo'n bekeerde moslim, Imam van der Ven heette die geloof ik. Waar ging dat ook alweer over? Weet jij dat nog?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt, ieder zijn eigen keuze.
Het is mischien niet slim geweest, maar iedereen heeft die keuze en iedereen is vrij om de keuze te maken.
Maar waarom zouden zij alle vrijheden opgeven die zij kennen als Christen of als atheist voor de Islam waarin alles verplicht is voor een moslim.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ook in het westen heb je onzekere mensen en zwakzinnigen.
Manipulatie en zwakte, niet te vergeten een slechte opvoeding of juist een kakker opvoeding waarbij ze denken dat ze ineens alles beter moeten weten en medelijden moeten tonen met het Islamitische geloof. Het Stockholm syndroom ongeveer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Misschien moet je even op internet googlelen en even kijken waarom zij bekeren.
Abdul Jabbar van der ven. Goede man ik ga vaak naar zijn lezingen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er was een paar jaar geleden toch ook zo'n bekeerde moslim, Imam van der Ven heette die geloof ik. Waar ging dat ook alweer over? Weet jij dat nog?
quote:
Medelijden met de Islam, waarom zouden zij dat willen ?. Je haalt je hiermee zelf onderuit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Manipulatie en zwakte, niet te vergeten een slechte opvoeding of juist een kakker opvoeding waarbij ze denken dat ze ineens alles beter moeten weten en medelijden moeten tonen met het Islamitische geloof. Het Stockholm syndroom ongeveer.
Omdat ze zwakzinnig of onzeker zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar waarom zouden zij alle vrijheden opgeven die zij kennen als Christen of als atheist voor de Islam waarin alles verplicht is voor een moslim.
En hoe zit het met de moslims die christen worden? Ook zwakzinnig?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Manipulatie en zwakte, niet te vergeten een slechte opvoeding of juist een kakker opvoeding waarbij ze denken dat ze ineens alles beter moeten weten en medelijden moeten tonen met het Islamitische geloof. Het Stockholm syndroom ongeveer.
Er is geen enkele geloof of iets anders dat in de media altijd wordt zwart gemaakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat ze zwakzinnig of onzeker zijn?
Er zijn ook mensen die kiezen voor het fascisme of communisme boven vrijheid.
Ja, je beantwoord het zelf toch al, ze voelen een "behoefte" om zich te identificeren met de Islam, god moge weten waarom maar ik weet wel dat het vaak wel mensen zijn die zwak in elkaar zitten of een soort van medelijden voelen met het geloof in kwestie. Hetzelfde als met de mensen die naar Israël gaan om daar de IDF te steunen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Medelijden met de Islam, waarom zouden zij dat willen ?. Je haalt je hiermee zelf onderuit.
Omdat zij medelijden met de Islam vertonen, bekeren zij tot de Islam.
Nee, er gaat jaren en jaren door met onderzoek en vragen over een geloof. Pas als zij er klaar voor staat bekeren zij voor een geloof omdat zij er goed voor voelen. Omdat zij de media niet geloven die propogandeert, zij onderzoeken zelf en zij lezen boeken en kijken lezingen via internet. Bekeren gaat niet in een dag of per 5 minuten.
Nep moslim, je gebruikt de islam alleen als het jouw uitkomt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin, jij bent zoals bekend onwetend hierover, Jouw username die zegt het al
Jij weet en kent niks van de islam en de moslims.
Och die worden vermoord door de moslim gemeenschap, ik neem dus aan dat ze daar ook niet als "volledig" worden beschouwd nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:23 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
En hoe zit het met de moslims die christen worden? Ook zwakzinnig?
Je hebt zo te zien meer gemeen met extremistische moslims dan je denktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Och die worden vermoord door de moslim gemeenschap, ik neem dus aan dat ze daar ook niet als "volledig" worden beschouwd nee.
Het zijn vooral moslims die de islam in een kwaad daglicht stellen. De media bericht alleen maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Er is geen enkele geloof of iets anders dat in de media altijd wordt zwart gemaakt.
Waarom dan toch..
Ik geef een situatieschets, of wou je ontkennen dat je als bekeerde moslim niet meer wordt aangekeken in dat soort landen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:28 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Je hebt zo te zien meer gemeen met extremistische moslims dan je denkt![]()
Misschien komt dat (mede) door types zoals die man vandaag op de trappen van de Ridderzaal. Altijd zoveel aandacht trekken. Ik denk dat als het geloof meer binnenskamers beleden werd en de mensen wat minder provocerend zouden doen het een stuk beter zou gaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Er is geen enkele geloof of iets anders dat in de media altijd wordt zwart gemaakt.
Waarom dan toch..
Natuurlijk zijn er groeperingen die zomaar iets doen uit naam van god. Maar de media die speelt een grote rol erin zij propoganderen en leggen vaste feiten en vermelden enkel negatieve nieuws.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het zijn vooral moslims die de islam in een kwaad daglicht stelen. De media bericht alleen maar.
Nogmaals, jij bent onwetend en je doet je naam eer aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:25 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Nep moslim, je gebruikt de islam alleen als het jouw uitkomt.
Het hiernamaals weet precies wat jij hier op aarde doet dat weet je wel toch?
Zakat http://en.wikipedia.org/wiki/Zakat
Oh wacht alleen aalmoezen geven aan moslims.
Gevalletje discriminatie op geloof.
Dat filmpje klopt exact, Hamas zijn geen "normale" mensen, en waar hij het over heeft als hij praat over "van nature" dan bedoeld hij cultuur en gedrag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er groeperingen die zomaar iets doen uit naam van god. Maar de media die speelt een grote rol erin zij propoganderen en leggen vaste feiten en vermelden enkel negatieve nieuws.
zie NOS over Palestina hoe zij hier propoganderen
Jij bent erger dan ik dachtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat filmpje klopt exact, Hamas zijn geen "normale" mensen, en waar hij het over heeft als hij praat over "van nature" dan bedoeld hij cultuur en gedrag.
Welke sukkelige idioot heeft dat NOS filmpje zo geëdit?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Medelijden met de Islam, waarom zouden zij dat willen ?. Je haalt je hiermee zelf onderuit.
Omdat zij medelijden met de Islam vertonen, bekeren zij tot de Islam.
Nee, er gaat jaren en jaren door met onderzoek en vragen over een geloof. Pas als zij er klaar voor staat bekeren zij voor een geloof omdat zij er goed voor voelen. Omdat zij de media niet geloven die propogandeert, zij onderzoeken zelf en zij lezen boeken en kijken lezingen via internet. Bekeren gaat niet in een dag of per 5 minuten.
De Palestijnen zijn slachtoffers van zichzelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er groeperingen die zomaar iets doen uit naam van god. Maar de media die speelt een grote rol erin zij propoganderen en leggen vaste feiten en vermelden enkel negatieve nieuws.
zie NOS over Palestina hoe zij hier propoganderen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals, jij bent onwetend en je doet je naam eer aan.
Jij zit vol met haat
in welke dorp woon je jij hebt blijkbaar nooit contact gehad met een allochtoon
1 vraag, en nu niet weer met een kinderachtige wedervraag komen of america erbij halen.quote:De 5 pijlers van de Islam
In de Bijbel staan 10 geboden genoemd, die voor iedere Christen gelden. In de Koran staan 5 pijlers genoemd die voor iedere Moslim gelden. Als je je niet aan deze 5 dingen houdt, ben je dus eigenlijk geen echte Moslim.
1.Geloofsbelijdenis
2.Bidden
3.Aalmoezen
4.Vasten
5.Bedevaart
Nogmaals uit welke dorp kom je vandaan, welke extreem rechtse beweging draag jequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, mekitje.
[..]
1 vraag, en nu niet weer met een kinderachtige wedervraag komen of america erbij halen.
Heeft meki dit jaar zijn 2.5% aan de armen geschonken? Of heeft meki dit jaar weer gezondigd?
Begrijp je het dan nog niet?? jouw gedachten worden niet getolereerd in Nederland, ga toch terug, terug naar de zandbak van je voorvaderen?! wij buigen niet voor dequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent erger dan ik dacht
triest mannetje
Nu pas weet ik waarom je op Geert Wilders stemt
soort zoekt soort..
Jij bent het menswaardig niet waard als jij zo hier de doden zit toe te juichen
yep..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef Wheelgunner het volgende:
Raar, maar volgens mij is de jongen in kwestie een beetje een aandachtshoer.
Voor wie buig je dan ? Duivel ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef bassnl777 het volgende:
[..]
Begrijp je het dan nog niet?? jouw gedachten worden niet getolereerd in Nederland, ga toch terug, terug naar de zandbak van je voorvaderen?! wij buigen niet voor deislam,
allah en
mohamed
Je kan niet eens 1 simpele vraag beantwoorden best zielig eigenlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals uit welke dorp kom je vandaan, welke extreem rechtse beweging draag je
ben je kaal ? wie brengt jou deze gevaarlijke gedachten met je mee ?
Beetje wel jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef Wheelgunner het volgende:
Raar, maar volgens mij is de jongen in kwestie een beetje een aandachtshoer.
Wa aleikum salaam broeder. Mij gaat het erom dat hier iemand bewust provoceert door op plaatsen waar ieder weldenkend mens gewoon niet mag picknicken of in dit geval zijn gebed mag doen toch zijn zin probeert door te drijven onder het mom van "mijn geloof". Je weet donders goed dat de Koran ook nergens de verplichting schept dat je de wetten van het land waar je op dat moment bent,ondergeschikt maakt aan de Koran. Niet hier in Nederland, niet in Turkije en ook niet in Marokko!. Dat je het gebed wilt doen schept niet automatisch de verplichting dat je dan ook op dat moment alles laat vallen ten koste van. Dus stel je rijdt midden op de rijksweg en het is tijd voor het gebed,dan staat nergens aangegeven in de Koran dat je lekker midden op de rijksweg je auto mag stoppen, uit mag stappen en je gebed mag doen. In dit geval had de praktiserende broeder ook gewoon naar buiten kunnen lopen en ergens anders zijn gebed kunnen doen. Of de tijd in de gaten gehouden en gezorgd dat hij op tijd thuis was. I.i.g was dit niet de manier om je gebed te doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zo, tot zover een Moslimbroeder. Deze broeder van je probeert slechts zijn religieuse verplichting na te komen om het gebed op tijd te verrichten. Foute plaats blijkbaar, so be it. Maak er niet meer van dan het is. En laat je niet gek maken door een paar ongelovigen die dit gebruiken om alle Moslims in een hoekje te zetten.
dequote:
WTF, alleen omdat ik de NOS verdedig?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent erger dan ik dacht
triest mannetje
Nu pas weet ik waarom je op Geert Wilders stemt
soort zoekt soort..
Jij bent het menswaardig niet waard als jij zo hier de doden zit toe te juichen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:55 schreef qonmann het volgende:
de godsdienst van de vrede is het niet..maar dat was al zolang bekend.
Somalie kun je ook nog wel even inkleuren
we leven in het nu.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef thloreg het volgende:
Dit schiet allemaal niet op. Moet ik anders de kaart erbij halen toen de Kruistochten populair waren. Of nog erger toen de westerse landen Turkije dachten te kunnen opdelen als een veredeld Duitsland van na WW2? Kom op bassnl777 dit is net zo fout als waar jij Meki & de Islam van beschuldigd.
Waarom haal je eeuwen oude conflicten erbij?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef thloreg het volgende:
Dit schiet allemaal niet op. Moet ik anders de kaart erbij halen toen de Kruistochten populair waren. Of nog erger toen de westerse landen Turkije dachten te kunnen opdelen als een veredeld Duitsland van na WW2? Kom op bassnl777 dit is net zo fout als waar jij Meki & de Islam van beschuldigd.
Inderdaad. Landverradersquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:38 schreef AryaMehr het volgende:
Niets erger dan bekeerde Nederlanders.
Dat doen verdedigers van de Islam altijd..ze wijzen altijd naar anderen (wanneer doet er niet toe)..en dan vinden ze dat ze het zelf ook mogen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Waarom haal je eeuwen oude conflicten erbij?
Deze conflicten op de kaart zjin allemaal recent, en de meeste zijn nu op dit moment bezig.
Net als in de kleuterklas,'Meester hij mocht het ook dus ik mag het ook'.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat doen verdedigers van de Islam altijd..ze wijzen altijd naar anderen (wanneer doet er niet toe)..en dan vinden ze dat ze het zelf ook mogen.
yep, in elk topic hetzelfde..altijd wijzen ze naar anderen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Net als in de kleuterklas,'Meester hij mocht het ook dus ik mag het ook'.
Best triest voor volwassen mensen.
En dan het systematisch ontwijken van vragen......
quote:De dag dat de Verenigde Staten Israel laten vallen(wishfull thinking?) zal de dag zijn dat de wraak komt vanuit de Arabische wereld die als bloedhonden opnieuw Israel zullen aanvallen voor al het leed wat zijn de afgelopen jaren hebben aangedaan
Me dunkt.quote:Maar dat zal we een utopie zijn
Denk dat Israel die moslimstaten 1 voor 1 de pan in haktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef thloreg het volgende:
@ Whiskey_Tango :
Hamas is onstaan uit onvrede over hetgeen het Westen nalaat en het normale Palestijnse bestuur al jaren niet voor elkaar krijgt. Maar ondertussen lijdt al jaren het Palestijnse volk door de schandalige Israelische politiek en de hypocrietheid van het westen. Het beste voorbeeld is wel de manier hoe bijvoorbeeld held!..ja held! voormalige minister-president van Agt wordt behandeld omdat hij het waagt de Israelische bezetting van Israel aan de kaak stellen. In Nederland mag je allang niet meer Israel en waar het voorstaat bekritiseren want dan ben je een antisemiet. Maar ondertussen wordt de wereld wel verplicht elke keer de holocaust te herdenken terwijl kilometers verder Palestijnen worden getreiterd en afgeslacht.
De Turkse minister-president Erdogan was/is in de ogen van veel Turken ( en ik) een held toen hij die Perez de huid vol schold tijdens de conferentie en tegenwoordig de betrekkingen op een laag pitje heeft gezet. De dag dat de Verenigde Staten Israel laten vallen(wishfull thinking?) zal de dag zijn dat de wraak komt vanuit de Arabische wereld die als bloedhonden opnieuw Israel zullen aanvallen voor al het leed wat zijn de afgelopen jaren hebben aangedaan want dat er haat is staat als een paal boven water. Velen hopen dat de Verenigde Staten zullen inzien dat Israel dat lastige broertje is dat altijd voor problemen zorgt en soms is het loslaten de beste optie wil je verder met de rest van de wereld. Maar dat zal we een utopie zijn want in de Verenigde Staten heerst al jaren een hele sterkte Joodse lobby.
Met dat soort mensen kan je niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
Wat zijn veel van jullie een stel xenofobe paniekleijers zeg, jezus christus. Wat mij betreft gaat die kerel ook effe lekker thuis bidden, maar om hem nou gelijk in de cel te flikkeren. Onzinnige angst voor terrorisme overspoelt dit land. Bah
Ik heb dan ook wel begrip voor de actie van de politie. Maar om nou gezamenlijk de gozer af te branden in dit topic en net doen alsof alle moslims terroristen zijn, gaat mij iets te ver.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Met dat soort mensen kan je niet voorzichtig genoeg zijn.
Nee, bekeerlingen zijn echter wel vaak fanatisch, dat zegt niks over moslims en generale.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel begrip voor de actie van de politie. Maar om nou gezamenlijk de gozer af te branden in dit topic en net doen alsof alle moslims terroristen zijn, gaat mij iets te ver.
Nee niet alle moslims zijn terroristen..een zeer kleine minderheid denk ik..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel begrip voor de actie van de politie. Maar om nou gezamenlijk de gozer af te branden in dit topic en net doen alsof alle moslims terroristen zijn, gaat mij iets te ver.
Hij oogt trouwens wel als een allochtoon. Vond dat bekeer-verhaal daarom ook zo vreemd. Nu zijn bekeerlingen niet per definitie fanatiek. Het ligt er maar net aan door wie hij bekeert is. Wanneer hij of zij is geinspireerd door zo'n leipe imam, dan kan het idd nog wel eens slecht uitpakken. Maar anders valt er weinig te vrezen voor de bekeerde autochtoon.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, bekeerlingen zijn echter wel vaak fanatisch, dat zegt niks over moslims en generale.
Laten we het zo stellen, een beetje niet zwakzinnig persoon gaat niet op die plek en op die manier bidden, dan lok je reacties uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij oogt trouwens wel als een allochtoon. Vond dat bekeer-verhaal daarom ook zo vreemd. Nu zijn bekeerlingen niet per definitie fanatiek. Het ligt er maar net aan door wie hij bekeert is. Wanneer hij of zij is geinspireerd door zo'n leipe imam, dan kan het idd nog wel eens slecht uitpakken. Maar anders valt er weinig te vrezen voor de bekeerde autochtoon.
Toegegeven, geen slimme actie in de post-9/11 periode.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Laten we het zo stellen, een beetje niet zwakzinnig persoon gaat niet op die plek en op die manier bidden, dan lok je reacties uit.
Exactly.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toegegeven, geen slimme actie de post-9/11 periode.
Precies.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Exactly.
En vooral een bekeerling zou dit moeten weten aangezien die niet een "geboren moslim" is, dan moet je de post-9/11 gedachtegang toch wel een beetje in je hoofd hebben lijkt me. Als je je dan bekeert tot die religie en dan op openbare gebieden je zo gedraagt dan is in mijn ogen wel duidelijk wat je intenties zijn, vooral als je daarna naar de pers stapt om te klagen.
Deze persoon heeft w.m.b. een steekje los, moedwillig non-moslims angst aanjagen op openbare plekken, en dan schreeuwen dat hij ongelijk behandeld is.
Het is vakantie voor de heren en dames politici, dus het is een rustige omgeving.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:07 schreef rutger05 het volgende:
Op de trappen van de Ridderzaal is nou niet echt een rustig plekje, maar hoogstwaarschijnlijk bewust uitgekozen om zo veel mogelijk op te vallen.
Wat een ongelooflijke onzin.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Exactly.
En vooral een bekeerling zou dit moeten weten aangezien die niet een "geboren moslim" is, dan moet je de post-9/11 gedachtegang toch wel een beetje in je hoofd hebben lijkt me. Als je je dan bekeert tot die religie en dan op openbare gebieden je zo gedraagt dan is in mijn ogen wel duidelijk wat je intenties zijn, vooral als je daarna naar de pers stapt om te klagen.
Deze persoon heeft w.m.b. een steekje los, moedwillig non-moslims angst aanjagen op openbare plekken, en dan schreeuwen dat hij ongelijk behandeld is.
Ik zeg helemaal niet dat die kerel een terrorist is, ik zeg dat hij een steekje los heeft. Een fatsoenlijk persoon die doet zoiets nou eenmaal niet. Jij kan misschien niet bang zijn, en ik misschien niet, en van mijn part de halve wereld niet, maar zoiets DOE JE NOU EENMAAL NIET.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:24 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke onzin.
De 9/11 terroristen gingen naar de hoeren. Zie jij nu elke hoerenloper aan als terrorist? Nee, alleen moslims zie je aan als terrorist. Wat een irrationele angst zeg.
'Dat soort', je bedoelt; moslims met een laptop?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Met dat soort mensen kan je niet voorzichtig genoeg zijn.
Nee, een fatsoenlijk persoon gaat niet bidden in een rustig hoekje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat die kerel een terrorist is, ik zeg dat hij een steekje los heeft. Een fatsoenlijk persoon die doet zoiets nou eenmaal niet. Jij kan misschien niet bang zijn, en ik misschien niet, en van mijn part de halve wereld niet, maar zoiets DOE JE NOU EENMAAL NIET.
Het is walgelijk disrespectvol.
Ja joh, de angst van mensen doet er niet toe, gewoon lekker provocerend daar gaan zitten te bidden in het Arabisch op de stoep van een belangrijk gebouw, met laptop e.d.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:26 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, een fatsoenlijk persoon gaat niet bidden in een rustig hoekje.![]()
![]()
Hij is een student aan een universiteit, is het dan zo vreemd om een laptop te hebben?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja joh, de angst van mensen doet er niet toe, gewoon lekker provocerend daar gaan zitten te bidden in het Arabisch op de stoep van een belangrijk gebouw, met laptop e.d.![]()
Grow some brains.
Ja disrespectvol ja, er zijn mensen daar die het niet zo hebben op dat soort gerij, daar moet je rekening mee houden. Net zo min als dat ik in een Marokkaanse Bazaar mijn crucifix tevoorschijn haal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:29 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Hij is een student aan een universiteit, is het dan zo vreemd om een laptop te hebben?
De Tweede Kamer is deze week zo goed als leeg; er is namelijk reces.
Hij was er met medestudenten op bezoek, en het was pauze. Alle reden om aan te nemen dat de zaal leeg was. Vervolgens gaat hij dan in een hoekje op een trap bidden en jij vind dat disrespectvol?
Sorry?![]()
![]()
Het is gewoon bidden. Totaal niet te vergelijken met een crucifix. Er zijn een miljard moslims op de wereld. Als je daar niet tegen kunt heb je pech.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja disrespectvol ja, er zijn mensen daar die het niet zo hebben op dat soort gerij, daar moet je rekening mee houden.
quote:Net zo min als dat ik in een Marokkaanse Bazaar mijn crucifix tevoorschijn haal.
De beproevingen in deze wereldse leven is moeilijk en zwaar dat als eerstequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef thloreg het volgende:
[..]
Wa aleikum salaam broeder. Mij gaat het erom dat hier iemand bewust provoceert door op plaatsen waar ieder weldenkend mens gewoon niet mag picknicken of in dit geval zijn gebed mag doen toch zijn zin probeert door te drijven onder het mom van "mijn geloof". Je weet donders goed dat de Koran ook nergens de verplichting schept dat je de wetten van het land waar je op dat moment bent,ondergeschikt maakt aan de Koran. Niet hier in Nederland, niet in Turkije en ook niet in Marokko!. Dat je het gebed wilt doen schept niet automatisch de verplichting dat je dan ook op dat moment alles laat vallen ten koste van. Dus stel je rijdt midden op de rijksweg en het is tijd voor het gebed,dan staat nergens aangegeven in de Koran dat je lekker midden op de rijksweg je auto mag stoppen, uit mag stappen en je gebed mag doen. In dit geval had de praktiserende broeder ook gewoon naar buiten kunnen lopen en ergens anders zijn gebed kunnen doen. Of de tijd in de gaten gehouden en gezorgd dat hij op tijd thuis was. I.i.g was dit niet de manier om je gebed te doen.
@ Meki:
sorry voor dit maar onder de Marokkaanse jeugd is heel weinig binding met het geloof itt ons Turken.
Dat is niet om nu negatief naar jouw te doen maar feitelijk is dit ook nog statistisch bewezen dat % de meeste Marokkanen helemaal niet zo praktiserend zijn als dat ze zeggen. Wat wel wordt gedaan is veelvuldig het Geloof gebruiken om de eigen zin vooral door te drijven. Die uitzonderingen daargelaten van broeders en zusters die wel zwaar praktiserend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |